Motyoo! Nem annyira kevés az a 306%. Nekem 39-26 a legkisebb, és 52-13 a legnagyobb áttételem 35-622-es keréken. Ha meg a 39-26-nál is lejjebb kéne váltani, akkor az az emelkedõ úgyse esne jól, tehát az ilyet elkerülöm
Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#8721
Írta 2010. május 31. - 08:19
Motyoo! Nem annyira kevés az a 306%. Nekem 39-26 a legkisebb, és 52-13 a legnagyobb áttételem 35-622-es keréken. Ha meg a 39-26-nál is lejjebb kéne váltani, akkor az az emelkedõ úgyse esne jól, tehát az ilyet elkerülöm
#8722
Írta 2010. május 31. - 08:14
Halló, kedves Python, nagy örömömre szolgált, hogy találkozhattam Veled a híd alatt. Az a pár perc is hasznos volt amikor együtt voltunk és külön köszönet a próbáért. Nagyon meggyõzõ volt a lengõ orrú mikor semmi pillanat alatt elhajtottál vele . Tényleg, mire felocsudtam már szinte alig látszottál. Nekem is kell egy ilyen? Amúgy meg 160km lett a vége a seggbosszantóval.
Próbának azt túlzás lenne nevezni
A 160-hoz gratula!
#8723
Írta 2010. május 31. - 08:12
Hm, a DD majd'hogy nem drágább mint a Shimi? Itt Shimano’s New 11-Speed Alfine Hub: A Rohloff Challenger? | TravellingTwo: Bicycle Touring Around The World azt írják, h a 11-es 419 USD-rõl fog indulni....
Jövõ hétvégén kiderítem, hogy elfér-e az elsõ váltó 2 lánctányérral. Ez ügydöntõ, mert ha igen, akkor mehet egy Nexus vagy Alfi a dupla tányérral. Sõt, akár maradhat a normál hátsó sor is... Az elsõ kis tányért pedig úgy-ahogy kiválthatnám egy olyan fogaskoszorúval, amin nagy lánckerék van a tetején, ilyesmire gondolok Shimano CS-HG40-I 11-34 8s. (Hajt
Van egy ilyen lehetõség is, de ez sem olcsó...
schlumpf innovations
A DD-nek nagyobbak a lehetõsségei. Változtatható az elsõ tányér, a hátsó sor, tehetsz rá akár karbon kanalat is. Ettõl persze "csak" egy háromfokozatú agyváltó, de abból az egyik legjobb! Mind ez, nem indokolja a magas árat. Azon kívül, hogy megcsinálták rá a tárcsafék felfogatást, jóformán változatlan 2003 óta. Gyõztes csapaton ne változtass, meg igazán konkurenciája sincs. Tudom a shimi..., viszon azt még csak a neten láttam. Nem erõltetik túlzottan.
#8724
Írta 2010. május 31. - 07:56
#8725
Írta 2010. május 31. - 06:59
Velence Tókerülés
Ez a legalkalmasabb TT a fekvõbringa elõnyeinek (kényelem, kis légellenállás) propagálására. Én - hacsak nem esik - minden évben ott vagyok, rengeteg bringással lehet beszélgetni a fekvõkrõl. Az idén a lengõorrúval megyek, soha nem mentem még vele 300 km-t egyben.
A TT-n mindenki annyi kört megy ahányat akar, én 11-et szoktam.
Jön valaki?
#8726
Írta 2010. május 30. - 21:36
Hm, a DD majd'hogy nem drágább mint a Shimi? Itt Shimano’s New 11-Speed Alfine Hub: A Rohloff Challenger? | TravellingTwo: Bicycle Touring Around The World azt írják, h a 11-es 419 USD-rõl fog indulni....Sram Dual Drive 290-310 dollar között mozog, ez csak az agy. Ehhez kell még a vezérlõ klick box, az átdobó és a váltókombó meg a sor. Egy spec hajtómû se ártana, amin csak egy tányér van... Nem olcsó!
SRAM DUAL DRIVE HUB 06 at JensonUSA.com
Nagyobb esélyed van egy Sachs DD-re. Az 3x7 és a Sram elõdje. 20 alatt kínálják, de ritka, pláne a komplett.
Jövõ hétvégén kiderítem, hogy elfér-e az elsõ váltó 2 lánctányérral. Ez ügydöntõ, mert ha igen, akkor mehet egy Nexus vagy Alfi a dupla tányérral. Sõt, akár maradhat a normál hátsó sor is... Az elsõ kis tányért pedig úgy-ahogy kiválthatnám egy olyan fogaskoszorúval, amin nagy lánckerék van a tetején, ilyesmire gondolok Shimano CS-HG40-I 11-34 8s. (Hajt
#8727
Írta 2010. május 30. - 21:32
#8728
Írta 2010. május 30. - 21:16
Köszi vettem a lapot kókányolás ügyileg biztosan rám gondoltál,ez engem nem bánt,valakinek ijennek is lenni kell,annál azért több vagyok aki semmit nem csinál.Hameg nem rám gondoltál akkor piszkálj meg egy bottal.Megköszönném.Kerti k
Ne haragudjatok, nem akartam megbántani senkit, rosszul fogalmaztam. Stoki valószínû értette amire gondolok, a hozzászólása alapján.
Mindenkinek kûlönbözõek az anyagi lehetõségei, szerszámozottsága, még egyszer mondom nem erre értettem. Két szál csõbõl is lehet csodát csinálni,
de több millából giccseset is. Én például fel nem raknék a bringámra küllõtisztító gyöngyöt, vagy rózsaszínû kormányrojtot, vagy az autómba világító váltógombot, vagy százhuszas krómozott duplacsöves kipufogóvéget, de hát valakinek az tetszik.
Valószínû (100%) , hogy az én munkám sem tetszik mindenkinek. Elvárásaim pedig csak saját magammal szemben vannak, azok is csak a lehetõségeimhez mérten.
#8729
Írta 2010. május 30. - 20:24
#8730
Írta 2010. május 30. - 20:18
#8731
Írta 2010. május 30. - 20:15
#8732
Írta 2010. május 30. - 20:01
SRAM DUAL DRIVE HUB 06 at JensonUSA.com
Nagyobb esélyed van egy Sachs DD-re. Az 3x7 és a Sram elõdje. 20 alatt kínálják, de ritka, pláne a komplett.
#8733
Írta 2010. május 30. - 18:56
#8734
Írta 2010. május 30. - 18:04
#8735
Írta 2010. május 30. - 17:44
Ja, és még fontos: az elsõ váltó alig vagy semennyire sem fog sajnos elférni. Ez nem meglepetés, számoltam vele, de most már beigazolódott. Amúgy is szemezgettem az agyváltós megoldásokkal... Aki tud jó áron (új vagy használt) DualDrive-ot, az tegye meg, h szól!
Na meg szemezgetek az új Shimi 11 fokozatú agyváltóval is... Az Alfine 306%-a nekem kevésnek tûnik, viszont a 11 sebis 409%-a már meggyõzõ. Ezt csak év vége felé kezdik el árulni, tudtok róla valamit?
Az Alfi 11-esét 90-110 körül kezdik nyomni. A 110 már közel van egy használt Rohloffhoz... Egy éve az Alfi 8-as 80-ról indult, most az apróban 40 körül találsz kettõt is. A Nexus 8 jelenlegi árát nem tudom, de 30-ra tippelem. A Nexus 7, tíz körül kapható és egy treking hajtómûvel már 540-560% körül jársz. Az már bármire elég! A DD inkább outi stílusban van otthon, míg a nexus kombó a túra jelleget erõsíti, (szerintem
...ja, hogy az elsõ váltó nem fér el...
A Biker forgalmazta, de kilistázták. Helyette van ez:
http://www.biker.hu/...9-disc-agyvalto
Az utolsó Lompihoz került...
Esetleg kérdezz rá Attilára, Õk is be tudják szerezni...
#8736
Írta 2010. május 30. - 17:24
Na meg szemezgetek az új Shimi 11 fokozatú agyváltóval is... Az Alfine 306%-a nekem kevésnek tûnik, viszont a 11 sebis 409%-a már meggyõzõ. Ezt csak év vége felé kezdik el árulni, tudtok róla valamit?
#8737
Írta 2010. május 30. - 17:05
Az könnyen korrigálható, én az 50'-os homlokcsõre vagyok kíváncsi! Egyébként sallangmentes letisztult jószág. Mekkora változás ez az Alfahoz képest! Látszik rajta, hogy negyedik generációs! Jó ötlet a bilincses ülés állítás remélem nem fog elfordulni.
Bakker....... írtam nektek szép hosszan a tapaszatlatokról, de az az új fórumengine már megint nem hagyott posztolni..... és most nincs türelmem újra beírni. Majd a blogon a jövõ héten.. addig is a képek
Keptar - Negyedik fekvőm (2010)
Keptar - Negyedik fekvőm (2010)
Keptar - Negyedik fekvőm (2010)
És gyorsan annyi: mûködõképes a konstrukció, mentem vele kb 1.5km-t alapvetõen gond nélkül.
A bilincsrõl pedig (mert ezt priviben már Tom2 is megjegyezte): már az Alfánál is használtam, ez az átmeneti megoldásom az ülés rögzítésére. A végén majd kap egy átmenõ csavart, ezzel alacsonyabbra is kerül majd pár centivel az ülés. Ugyanaz a forgatókönyv, mint az Alfánál:
kezdésnek, próbálgatásnak: Keptar - Harmadik fekvőm (2009)
aztán a végleges: Keptar - Harmadik fekvőm (2009)
A különbség csak annyi, hogy itt a görgõk kaptak átmenõ csavart, a reCUGbensnél az ülés lesz ilyennel.
#8738
Írta 2010. május 30. - 13:16
#8739
Írta 2010. május 30. - 11:59
#8740
Írta 2010. május 30. - 08:32

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






