Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#7741
Írta 2010. augusztus 28. - 13:19

#7742
Írta 2010. augusztus 28. - 07:12

Python, jól értem ezt a "család kirepült a fészekbõl" dolgot ?
Ilyen vén lennél?
#7743
Írta 2010. augusztus 27. - 15:14

#7744
Írta 2010. augusztus 27. - 15:03

#7745
Írta 2010. augusztus 27. - 14:53


És továbbra is csak a példa kedvéért a rácsszerkezetre a hátsó villa:

... és mostmár belököm a filmet is, ha már felizgattalak benneteket:http://www.youtube.com/watch?v=2obF46-29Xw&feature=player_embedded#!
#7746
Írta 2010. augusztus 27. - 14:35



A Python vázak között találtam hasonló elv alapján készülteket:
http://www.sergeprinz.be/python.html
http://dirkb.dnsalia...pythonmike.html
De, akár ezt is mutatthattam volna...


...és most, az egészet gyúrd össze!
#7747
Írta 2010. augusztus 27. - 14:14

#7748
Írta 2010. augusztus 27. - 13:16


Mi köze ennek a rekumbensekhez? Az elmúlt napok ötletelése a vázról és vázanyagokról aktuálissá tett egy régi hírt, ami egy autós blogban jelent meg.
Errõl a technológiáról én eddig valamilyen ötvözetként tudtam vagy aakor félreértettem valamit az angol szövegben?
#7749
Írta 2010. augusztus 27. - 07:40

Miért? Mi lesz szombaton?
Ha Lompi ráér, akkor összeszereljük a bringát, ha meg már össze van szerelve, akkor meg miért ne próbálnánk ki. Jössz?
#7750
Írta 2010. augusztus 27. - 07:15

Úgy leszek én a rekukkal mint a mormon a feleségeivel: Mindegyiket másért szereti, de idõnként váltogatni kell közöttük.
#7751
Írta 2010. augusztus 26. - 23:02

Nem csak. A tengelytávtól is függ. Amikor elkormányzod valamerre az elsõ kereket, ott, ahol az elsõ keréktengely képzeletbeli meghosszabbítása és a hátsó keréktengely képzeletbeli meghosszabbítása metszi egymást, az a fordulókör középpontja.- a fordulókör nem kormányzott kerekek szögkitérésének fügvénye?
Ha nagyobbra cseréled az elsõ kereked, akkor esetleg kevésbé tudod ugyanazon a vázon elfordítani, és ha még a vázat meg is hosszabbítod (távolabb kerül a hátsó), akkor még távolabb kerül tõled a középpont.
#7752
Írta 2010. augusztus 26. - 22:31

Ez érdekes!!!
http://www.youtube.com/watch?v=JQpC0V1sw5M&feature=related
Attól eltekintve h így már nagyon széles és nem tudom h nagy tempónál mennyire stabil, rendkívül szimpatikus.
Hátsókerékmeghajtás, egyszerû könnyen megvalósítható hajtás, függetlenül is tudnak tekerni (NAGY ELÕNY!), jól lehet beszélgetni...
Ugye, hogy mégis izgatja a fantáziád az, hogy egymás mellett ülve jobb kirándulni!
Én is erre gondolva, és a stabilitást is nézve tanácsoltam neked a négykerekût. Az nagyobb tempónál is stabil, és kész is vagy.
Nem oly túl széles az, 1,20 - 1,30-ból megúszod, és túrára kell, nem kocsik közt cikázni városban, ha jól tudom.
Négykerekût neked, egymás melletti üléssel!

#7753
Írta 2010. augusztus 26. - 22:21

Miért? Mi lesz szombaton?;1014225']Állat! Nem biztos, hogy fogok tudni aludni szombatig
#7754
Írta 2010. augusztus 26. - 22:17

szerintem még a végén belefogtok zõldülni az agyalásba. LEVI 20cm megalkotva az ülésfelet a hajtomünél tudom én mit szeretnél
Állat! Nem biztos, hogy fogok tudni aludni szombatig

#7755
Írta 2010. augusztus 26. - 21:40

#7756
Írta 2010. augusztus 26. - 18:37



#7757
Írta 2010. augusztus 26. - 17:23

szerintem még a végén belefogtok zõldülni az agyalásba. ..
majd ha összkerék-kormányzás lesz



#7758
Írta 2010. augusztus 26. - 16:38


#7759
Írta 2010. augusztus 26. - 15:55

...
- a fordulókör nem kormányzott kerekek szögkitérésének fügvénye?
...
- a homlokcsõ hosszával növelhetõ a merevség?! (amennyiben itt is ez a neve)
...
- a kerekek merevségének javítására az egyik megoldás a rövidebb küllõ vagy a nagyobb küllõszám alkalmazása. Adott kerékméret esetén ez a magasperemû felni és nagyobb kerületû agyak alkalmazásával érhetõ ez el. A küllõszám meg evidens.
1.
már megválaszolták, nagy kerék kis hely kicsi szögelfordulás nagy körív
2.
igen de nem ott kell merev legyen hanem ahogy a
3. -ban szerintem nagyon helyesen írod, inkább a kerék legyen oldal irányban merevebb 26-os esetén.

#7760
Írta 2010. augusztus 26. - 15:47

Sidewinder Cycle
ha összkerék kormányzást terveztek hogyan hajtjátok meg? kivitelezésben mennyire bonyolítaná a dolgot? mennyi lenne a + kiló?
Rear Wheel Steered Trike page