Workout Details - SportyPalA XIII-ból megyek Szentendrére.
Leírnád az útvonalat?!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#2781
Írta 2011. július 18. - 20:47

#2782
Írta 2011. július 18. - 18:41

Nagyon tuti! Tesztelhetõ valahol? Nagyon kiváncsi lennék rá!
Antinál, Rákosborzasztón.
#2783
Írta 2011. július 18. - 18:37

Leírnád az útvonalat?!
#2784
Írta 2011. július 18. - 18:04

...mondtam, hogy kukkants rá a videóimra. Az majd eloszlatja a kétségeid. Én sem vagyok pehely súlyú! Az a 16, meg rövid idõn belül lesz 26, majd több. Zétát sajnos nem tudjuk utolérni...
Mert én olyan utolérhetetlen vagyok.


Mielõtt még piedesztálra emelsz, azért más dolog csomag nélkül egy gyorsaságra épített fekvõvel egy órát nyomni, és más egy túra harminc kiló pakkal, fõleg ha napokon át 150-200 km a napi etap terv. Ezek között a körülmények között én is csak 25-ös átlaggal bandukolok. Persze ez még mindig jóval több, mint a 16.

#2785
Írta 2011. július 18. - 17:15

Jogos felvetés, ez mehet a hátsó keréknél (ott ugyanabba a villapapucsba menne bármelyik méret), de gond lenne az elsõnél, ahol másik papucs kell, mert a nagyobb kerék pont nem férne be ha a tengely marad a helyén. Bár akkor már ki lehet alakítani az újonnan fölhegesztett papucsot úgy, hogy passzoljon a fék eredeti helyéhez.. na meglássuk, ez még a tél zenéje lesz!Tárcsa!
#2786
Írta 2011. július 18. - 16:11

Tárcsa!ha bal lábbal kelek fel, mehet bele az outi kerék, ha jobbal, akkor meg a túrás montis kerék. (Szép is lenne, de persze ez nem fog menni a fék okozta inkompatibilitási problémák miatt...)
.
#2787
Írta 2011. július 18. - 15:43

... meg ugyi a madarasteszkóban 600 píz a gyerkõc bicajhoz...
#2788
Írta 2011. július 18. - 13:04

Tibor!
Egy kérdés: zászlótartót mibõl készítenétek?
Nekem már fél éve fent van egy vékonyabb bambuszrúd, hajlékony, de erõs, jó rögzíthetõ rá a zászló is.
És ingyen volt.
Hasszan
#2789
Írta 2011. július 18. - 12:57

Szia!Kb. mikor?
Bocs, osztrák gyalogtúra volt a hétvégén.
2011. június 22.-én kaptam a következõ tájékoztatást:
"a terméket megrendeltük, visszaigazolásra konkrét dátumot nem kaptunk. Várhatóan 3-4 hét aszállitás."
Ez alapján a héten megjöhet.
#2790
Írta 2011. július 18. - 11:26

Hát (amivel meg nem kezdünk mondatot, kövezzetek megMotyoo! A jövõ hét végén nem vagyok, ha tesztelni szeretnél.

De egy túrát csaphatnánk, javasolt idõpont... mondjuk autusztus elsõ vasárnapja?
Nagyon tuti! Tesztelhetõ valahol? Nagyon kiváncsi lennék rá!Bringantinál készül:
https://picasaweb.go...525028888423506
26x1.5-ös köpeny átmérõje majdnem azonos egy 28-as 23mm-essel. Normál 26-os villába bõves bõven befér az outi kerék, szóval csak emiatt fölösleges új bringát építeni. De engem egyre inkább piszkál mind a verseny kerekekkel szerelt, mind pedig a 2x20-as bringa. Utóbbit vszeg csak tervezgetni fogom a télen, elõbbit viszont sztem meg fogom csinálni. Na nem Chili lesz, hanem sokkal, de sokkal jobb (Ha most kezdenék bele egy gépbe (majd télen) az 28"as lenne.

(Szép is lenne, de persze ez nem fog menni a fék okozta inkompatibilitási problémák miatt...)
Amit én csináltattam (és írtam róla a múltkor), az épp ilyen (még ha célom vele nem is a légellenállás csökkentése volt).Táska ügyben talán az ülés mögé kéne egy légellenállást is csökkentõ tároló alkalmatosságot kifejleszteni.
Lombi, a víztorony dõl vagy a kép csal?
#2791
Írta 2011. július 18. - 11:13



#2792
Írta 2011. július 18. - 11:11

#2793
Írta 2011. július 18. - 11:10

Lesz itt meglepetés!

#2794
Írta 2011. július 18. - 09:48

- Lehet polemizálni azon kinek könnyebb a kereke vagy ki az erõsebb. A 10%-al tarkított 38 kiliméter, 1,07 alatt nem piskóta! Mint az 500 kili 24 óra alatt sem kutyafüle...

Hogy mi a technika és ember százalékos megosztása a teljesítmény elérésében, nem tudom. Ez egy elismerésre méltó és kiemelkedõ sport teljesítmény. Én nem szeretnék okot keresni arra, miért vagyok lassabb Zétánál. Én nem akarok gyorsabb lenni Zétánál.
- A Chili egyik tanulsága az, hogy a teljes gép súlyának nagy részét az alkatrészek adják. A súlyal spórolni is elsõsorban itt lehet. Ez meg pénz kérdés... E mellett egy kellõen merev, de még is esztétikus váz készült, a kitûzött súly és költség határon belül. Szeretném emlékeztettni az akkori kétkedõket, hogy a váz és a villák a mai napig teszik a dolgukat! Valami sört is nyertem, ha lefutja az elsõ ezrest..., pedig hol van az már!
- A másik számomra tanulságos dolog, hogy amennyiben csak egy gépem lehet, akkor az az Elephant lenne. Eltérõ igények, ugye... Van egy délutáni köröm, sokan ismeritek. A XIII-ból megyek Szentendrére. Van ebben minden. Padkák és bukkanók, erdei ösvény gödrökkel, macskaköves szakasz, kátyúkkal tarkított aszfalt, zúzottköves szakasz és jó minõségû kerékpár út is.
A 700-as a teljes 50 kilométeren nem gyorsabb! A murvás és kátyús meg az erdei szakaszon sem nem tudd haladni. Minden padkánál bukkanónál lassítania kell. Az csak hab a tortán, hogy felütésekbõl származó defektje vagy négyszer volt eddig... Fontos kitétel, hogy csak magunknál szeretnénk gyorsabbak lenni!
Különbözõek vagyunk! (vagy ezt már írtam?)

#2795
Írta 2011. július 18. - 07:56

még lehetne belõle lefaragni de nem biztos hogy megérné a biztonság/tömeg arány változtatása.
papa frigyes gépe is szép meg könnyû versenygép erre készült de kaphegyen szívta is a fogát frigyes a car út miatt
#2796
Írta 2011. július 18. - 07:48


#2797
Írta 2011. július 18. - 07:48

Az még átlagnak is durva! Végül is erre készült. Annyit gyûrte Papa az agyunkba, az outis stílust meg a grammokat, hogy gondoltam, megmutatom -Lompi segítségével- hogyan képzelem én. Szerénytelen nem szeretnék lenni, volt viszhangja! Amióta meg nálad van, sorra döntitek a csúcsokat! Gratulálok!
Elismerve hogy a Chili egy fürge gép, (fõleg a kerekei miatt) megjegyzem, a Bacchettával idõfutamon 40,2-es átlagot mentem, pedig Zétánál valószínûleg gyengébb vagyok. És akkor még ne beszéljünk Frigyesrõl, aki a szigeten brutál 10%-ot vert rám - szintén hátsókerék hajtásúval. Szóval, a fekvõs magyar rekordok futásában ma még elsõ sorban a bringás teljesítménye a meghatározó. Biztos vagyok benne, hogy triatlon bajnok barátod, a 622-es kerekû lengõorrúján olyan idõfutamot tudna nyomni, ami sokáig magyar rekus csúcs lehetne.
#2798
Írta 2011. július 18. - 07:35

Azér' Python kolléga védelmében figyelembe ajánlom, hogy Newton kolléga szerint mindegy, hogy õ vagy én gyorsulunk szabadon ugyanazon lejtõn, ugyanazon biciklivel, -ugyanakkora lesz a gyorsulásunk, és a végsebességünk...
(sõt, a némileg nagyobb testfelülete miatt /légellenállás/ lehet, még én gyorsulom meg végül...)
Tévedés. A nagyobb tömegû kerékpáros lejtõn magasabb végsebességre gyorsul, mivel a légellenállása nem annyival nagyobb mint a tömege. Ennek igazságáról könnyen meggyõzõdhetsz, ha rekun a hátad mögé, a csomagtartóra felteszel egy valami húszkilós acélkoloncot.
#2799
Írta 2011. július 17. - 22:19

...mondtam, hogy kukkants rá a videóimra. Az majd eloszlatja a kétségeid. Én sem vagyok pehely súlyú! Az a 16, meg rövid idõn belül lesz 26, majd több. Zétát sajnos nem tudjuk utolérni...köszönöm megnyugtató szavaitokat,jobban esett mint kritika!!!!!!!! azért jó tudni ki hogy is kezdte. sajna nekem is elég nagy a fajlagos talajnyomásom,
remélem a lejtõk majd kárpótolnak. én a száguldozást úgy értettem, hogy a megszokott 16km/órától többel tekernék. a 110kg-hoz hozzájön a pakk:
sátor, hálózsák, meg a többi. szóval nem bankkártyával nyaralunk.
#2800
Írta 2011. július 17. - 22:12

Nem ülök fel a provokációdnak! Ismerlek!És miért nézel le valakit ennyire ? Miért ne lenne többre képes ? Minden eszköz megvan hozzá és ráadásul igen tanulékony. (az összes bíráló segge alatt az õ szüleményei ketyegnek egyfajta evolúció figyelhetõ meg a zártszelvényes csodáktól a kiforrottabb konstrukciókig tehát nem hülye gyerek.)
Ha a magyar nyelv zászlaja alatt háborút indítotok minden betolakodónak, akkor az tegyétek következetesen és ne keress megmagyarázó kiskaput!


Nem vagy te ennyire hülye, csak megjátszod!


Pontosan tudod, hogy egy buta divatot nem érdemes összemosni a helyesírással.