Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#13161
Posted 2007. June 10. - 16:29

Én monstanában kattantam rá erre a rekumbens témára,és épp azon vagyok,hogy összeépítsek magamnak eggyet.Ha van köztetek vki,aki tudna nekem ebben a témában tanácsot adni,meg segíteni,akkor lécci írjon msn-en,vagy küldjön egy mail-t. cellike@msn.com
A segítséget elöre is köszönöm mindekinek!!!
#13162
Posted 2007. June 08. - 17:13

Íme egy link, ahol remélhetõleg nyomon lehet követni az eseményeket:
www.teamvelokraft.com
Természetesen Káldy Attila is ott van az indulók között, kár hogy Õ még hagyományos géppel nyomja....

#13163
Posted 2007. June 05. - 14:55

kit23tian: én jópár percet töltöttem a nyergében. Bár soha nem lesz olyanom meglepõen jól mûködött
Az ára az a borzasztó...
Ki fogunk dolgozni egy kedvezõ fizetési konstrukciót rövidesen az árak enyhítésére!Nem sok gyártó csinál ipari csapágyas lengõvillát, elsõ kerékhajtást és alapjában véve szép recut!Mint látod a nemzetközi oldalt is nem mi vagyunk drágák:) ez egy német kerékpár ami nem Kínában készül gyerekek által

Gyõzködjük a gyártót mi is mindennel de eredmény nem sok van ezidáig, nem adtuk fel!!

#13164
Posted 2007. June 05. - 13:33

Az ára az a borzasztó...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13165
Posted 2007. June 05. - 13:27

Furdalja az oldalam, hogy az elsõ kerék hajtása mennyire engedi elfordítani a kormányt. Van konkrét adat arról, hogy a hosszanti irányhoz képest hány fokot fordul pontosan a kormány? 15? 20? vagy több?
Érdekes nekem is ilyen gondolataim voltak még nem mehettem vele élõben is sok kört, bennem még az is felmerült vajon nem fog-e beleütközni a lábamba, cipõmbe a kerék amikor fordulok vele? Az az igazság, hogy távolról sem ez a helyzet mert azt, hogy hány fokot fordul el a kormány meg tudom kérdezni a gyártól de teljesen lényegtelen mert nincsen adatunk arra , hogy adott íven forduláshoz mennyire kell elfordítani a kormányt pl.Mikor beltéri tesztpályán a hátsó kerék 2 méteres ív mentén fordult még messze nem volt gond az elsõkerék meghajtás. Normál utcai forgalomban nézted már hogy az elsõ kereket mennyire fordítod el , mert én is csak azután figyeltem oda, hogy mentem a Toxy Zr-el!?Az életben 5-10 fokot sem mindig használunk a Zr meg ennek a többszörösét is tudja kormány elfordításban. Az alábbi gyári oldalon van jó kép rá:
http://toxy.de/1_Fas...on/Galerie.html
Szerintem az, hogy nem kell nagyon hosszú lánc ami súly is és görgõkön kell futtatni nagyon nagy bravúr a Toxy-tól. Képen én is kétkedve fogadtam de az élet igazolta õket, hogy maximálisan megfelelõ a mûködés és nem akadályoz vagy gátol egyáltalán a használatban mert messze nem tudunk olyan íven bringázni, fordulni ahol a Toxy Zr kormánya elérné a határát!Ami a fenti link fotókon van bõven jobb elfordítás mint amit használunk az életben.
Mikor mentem vele azt vettem észre hogy a vékony elsõ gumi " ki sem mozdult kanyarban a nagyobb átmérõjû vázcsõ alól" mikor fordultam.
#13166
Posted 2007. June 04. - 23:47

Nekem is nagy szerelem a Toxy Zr mert nagyon kicsi kompakt gép, az ember feneke alatt meg mintha csak zsinóron húznák az aszfaltcsíkot úgy megy!Volt szerencsém 60km/h fölé tornázni egy kicsi parkolóban , kényelmetlen farmernadrágban, megfelelõ elsõ tányér nélkül.
Furdalja az oldalam, hogy az elsõ kerék hajtása mennyire engedi elfordítani a kormányt. Van konkrét adat arról, hogy a hosszanti irányhoz képest hány fokot fordul pontosan a kormány? 15? 20? vagy több?
#13167
Posted 2007. June 03. - 13:42

Állítólag Csigapapa tervei inspirálták. Tud valaki valamit Csigapapáról? Mert a honlapja már nem mûködik sajnos.
Próbáld meg az Indexen a Fórum » Közlekedés » Kerékpáros fórum »
KERÉKPÁROS TOPIK 2.0 oldalán. Biztos tudnak róla valamit.
Egyébként abán jó buli volt, öt kétkerekû és két háromkerekû gép futott.

#13168
Posted 2007. June 03. - 08:21


autóval mentem el tegnap a Velencei-tó mellett, és a versenyzõk mezõnyében láttam egy rekust! na meglepõdtem én is..
az utánfutóban kisgyereket vontató láttán pedig már-már könny szökött aszemembe!

#13169
Posted 2007. June 02. - 23:58

#13170
Posted 2007. June 01. - 00:46

Nekem is nagy szerelem a Toxy Zr mert nagyon kicsi kompakt gép, az ember feneke alatt meg mintha csak zsinóron húznák az aszfaltcsíkot úgy megy!Volt szerencsém 60km/h fölé tornázni egy kicsi parkolóban , kényelmetlen farmernadrágban, megfelelõ elsõ tányér nélkül. Szerintem vagy 60-as elsõtányér minimum jól jött volna!Valjuk meg a recuc hátsókerékmeghajtás miatti hosszú láncát is kiküszöbölték az elsõkerékmeghajtással.De még hogy!Fél oldali villa elõl és hátul is egy magura fékrendszerrel!igazábol ami érdeklene aza Toxy zr. kiprobáltam és nagyon pozitiv élmény volt

Nekem mutatták az elõl Rohloff-al, hátúl pedig fél oldali felfüggesztésû Son tárcsafékes agydinamóval szerelt Zr-t is.Azt hittem becsokizok!Szerencsére a kedvesem is ott volt különben feltettem volna a lakásunkat is rá!

Milyen felszereléssel érdekel?Meg is tudod rendelni nállunk amennyiben konkrétan tudod mire van szükséged!?Fotókat tudok küldeni de lessz még a honlapon is!
#13171
Posted 2007. June 01. - 00:35

Igen, Vajtán remélem tudunk találkozni, még nem dõlt el mivel megyünk de dolgozunk rajta.Megnéztem a bringáid - és minden elismerésem, nem kevés pénzt és idõt fektettél beléjük de legalább nem hiába!Lehet kijött volna belõle egy Nazca Fuego is?Mivel még nem ismerjük egymást, Vajtán akár még össze is futhatnánk a túra és fekvõbringás talin, de itt ezt nem lehet reklámozni mert már kaptam érte, szóval nem ma kezdtem, és kikerült a kezem alól pár gép már. igaz nem vagyok profi, de azért nem is kezdõként mondtam az árat és hogy "hasonló".
![]()
![]()
![]()
![]()
http://tom2.atw.hu/
http://kep.tar.hu/tom2trike
Kíváncsian várom a honlapotok frissítését.![]()
![]()

Én átéltem, hogy a saját építésnek ( olajos kéz ) feelingje van, de van akinek nincsen erre ideje, tehetsége sokkal inkább akar új tájakat felfedezni és nem bütykölni. Az oldalon meg dolgozunk köszönve a türelmeteket.
#13172
Posted 2007. May 31. - 22:08

viszont gratulálok Tom2-nak a munkáihoz!

a kész fekvõbicajok (például a zártszelvényes vázú piros alacsony építésû) nem túl nehezek? bár gondolom elviselhetõ az a pár kiló plusz súly..
#13173
Posted 2007. May 31. - 17:36

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13174
Posted 2007. May 31. - 17:31

Gyártók hivatkozása köszönöm, nekünk is tervben van -rövidesen.
"270-300eFt-ból már vígan egy hasonlót építek magamnak."
Mi végigkísértünk tevõlegesen pár fekvõbringa építést házilag, az az igazság, hogy nagy mázlista vagy ha meg tudod elsõre vagy másodikra építeni olyan tartósra, szépre, könnyûre, használhatóra építeni a Recudat mint azok a gyárak akik évek óta kísérleteznek ezzel több-kevesebb sikerrel.
Több cimborám sokat épített magának és boldog volt, hogy mehet végre vele de eggyik sem volt esztétikailag meg mûszakilag egy "élmény", de legalább mire mind készlett mindent összeszámolva többet költött rá mintha vett volna egy jó minõségû gyárit.
Sokáig én is nagyon biztam abban, hogy építünk mi jobbat is olcsóbban, utánna kipróbáltam a Toxy ZR modelljét és láttam õk is tudják mitõl döglik a légy és kelett idõ mire ezek kiforrtak.
Engem is érdekel milyen lessz a géped, ha megvagy vele vagy vannak tervek, skiccek rakd fel ide vagy írj emailt.Vagy tólj egy fotót nekünk is hadd csorgassunk!
Alu vagy acél vázban gondolkodsz?
Mivel még nem ismerjük egymást, Vajtán akár még össze is futhatnánk a túra és fekvõbringás talin, de itt ezt nem lehet reklámozni mert már kaptam érte, szóval nem ma kezdtem, és kikerült a kezem alól pár gép már. igaz nem vagyok profi, de azért nem is kezdõként mondtam az árat és hogy "hasonló".





http://tom2.atw.hu/
http://kep.tar.hu/tom2trike
Kíváncsian várom a honlapotok frissítését.



#13175
Posted 2007. May 31. - 16:35

Mennyi a belátható idõ?Mi éveket szánunk rá, hogy Magyarországon ezeket a bringákat megismertessük és terjesszük.Mi egy nagykereskedést építünk ahonnan a kiskereskedõk vásárolhatnak és utánna már õk bemutatózzák a kerékpárokat.A nagykereskedésünk mellett fog mûködni egy kerékpárbolt is ami nem a mienk, ezért most még nem tudom a kerékpárok számát megadni.kit23tian: mennyi kipróbálható reku lesz a boltban belátható idõn belül?
Igyekszünk nagyon!A Slyway-nek pl. még nincsenek készen az idei bringái ezért még nem is tudtuk megrendelni õket!Mire lenne szükséged vagy mi az ami érdekel konkrétabban?
#13176
Posted 2007. May 31. - 15:45

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13177
Posted 2007. May 31. - 14:00

Gyártók hivatkozása köszönöm, nekünk is tervben van -rövidesen.kit23tian
"Melyik felszereltséggel érdekel a Fuego?"
Ha lenne rá pénzem, akkor a 2x9 sport változata tetszene, 11-30-as hátsó sorral szerelve fekete szatén színben. Viszont 1800 euro körüli árban húúúúzós lenne. Ha jól számolom az 450e Ft. 270-300eFt-ból már vígan egy hasonlót építek magamnak.
Amit még szintén hiányolok az oldalatokról az a gyártók saját oldalainak hivatkozása.
"270-300eFt-ból már vígan egy hasonlót építek magamnak."
Mi végigkísértünk tevõlegesen pár fekvõbringa építést házilag, az az igazság, hogy nagy mázlista vagy ha meg tudod elsõre vagy másodikra építeni olyan tartósra, szépre, könnyûre, használhatóra építeni a Recudat mint azok a gyárak akik évek óta kísérleteznek ezzel több-kevesebb sikerrel.
Több cimborám sokat épített magának és boldog volt, hogy mehet végre vele de eggyik sem volt esztétikailag meg mûszakilag egy "élmény", de legalább mire mind készlett mindent összeszámolva többet költött rá mintha vett volna egy jó minõségû gyárit.
Sokáig én is nagyon biztam abban, hogy építünk mi jobbat is olcsóbban, utánna kipróbáltam a Toxy ZR modelljét és láttam õk is tudják mitõl döglik a légy és kelett idõ mire ezek kiforrtak.
Engem is érdekel milyen lessz a géped, ha megvagy vele vagy vannak tervek, skiccek rakd fel ide vagy írj emailt.Vagy tólj egy fotót nekünk is hadd csorgassunk!
Alu vagy acél vázban gondolkodsz?
#13178
Posted 2007. May 31. - 13:28

"Melyik felszereltséggel érdekel a Fuego?"
Ha lenne rá pénzem, akkor a 2x9 sport változata tetszene, 11-30-as hátsó sorral szerelve fekete szatén színben. Viszont 1800 euro körüli árban húúúúzós lenne. Ha jól számolom az 450e Ft. 270-300eFt-ból már vígan egy hasonlót építek magamnak.
Amit még szintén hiányolok az oldalatokról az a gyártók saját oldalainak hivatkozása.
#13179
Posted 2007. May 31. - 11:17

Még nem kerültek a hellyükre a bringák de rövidesen fent lessz az oldalon a szalonunk címe az árlistánkkal együtt!Ott megoldott lessz a szemrevételezés és a tesztkerépározás is!Jelenleg egy Nazca Sport Pioneer ( narancsmetál színben ) van bent a recumbensek közül de érkezik a többi modell is rövidesen.Bolt, bemutatóterem, esetleges kipróbálási lehetõség, mintadarabok???
Az oldalatokon semmi erre utaló jel.(
A Nazca Fuego egyik kedvencem, szivesen nagyító alá vetném minden centiméterét.
8o)))
Mindent megteszünk a mielõbbi nyitásért!Amint látható minden jelzem itt is és az oldalunkon is!Addig kérek egy kis türelmet.
Melyik felszereltséggel érdekel a Fuego?
#13180
Posted 2007. May 30. - 22:01

Igen van mi vagyunk: www.evobike.hu
Bolt, bemutatóterem, esetleges kipróbálási lehetõség, mintadarabok???
Az oldalatokon semmi erre utaló jel.

A Nazca Fuego egyik kedvencem, szivesen nagyító alá vetném minden centiméterét.
8o)))