Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#13001
Posted 2008. January 31. - 22:44

#13002
Posted 2008. January 31. - 22:31

A Rholoff aggyal szerelt Versatile nagyon ütõs, csak hát az ára! 10.350 USD!!!
Jaja, egy BionX-es elektromotoros, agyváltós, karbon+plexi borítású formatervezett gép az igazi! De ha az embernek már a bilibe lóg a keze, elkezdhet nézelõdni a VELOKITek között, olcsóbb egy meglévõ(?) háromkerekûre húzni egy burkolatot, mint milliókért egy gyári velót venni.
DrDj.blog.hu
velomobil, kerékpáros közlekedés
#13003
Posted 2008. January 31. - 22:26

#13004
Posted 2008. January 31. - 22:24

Jó reggelt!
Van ilyened is? :scared: Nem mondtad...
OFF
ma említette Dóri h kihagyod a holnapi murit
Abszolút friis az oldal, ma lett élesítve a KIT 3asom után.
OFF: PJ-nek nincs értelme... de lehet, h lesz vizsgakurzus...
DrDj.blog.hu
velomobil, kerékpáros közlekedés
#13005
Posted 2008. January 31. - 22:03

Ha ilyeneket látok, máris kipróbálnám.
Az meg azért veszélyes, mert akkor tuti, hogy beleszeretek, és veszek/csinálok egyet.
Áhh..., kegyetlen az élet!

#13006
Posted 2008. January 31. - 21:41

VELOMOBILOK
Jó reggelt!
Van ilyened is? :scared: Nem mondtad...
OFF
ma említette Dóri h kihagyod a holnapi murit
#13007
Posted 2008. January 31. - 21:36


Akit érdekel a téma, mindenképpen nézze meg a nemrég elkészült
VELOMOBIL.LAP.HU oldalt,
illetve az eddigi egyetlen magyar nyelvû velomobil blogot a
DRDJ.BLOG.HU címen! (Egy hónapon belül több cikk is felkerül majd.)
DrDj.blog.hu
velomobil, kerékpáros közlekedés
#13008
Posted 2008. January 26. - 09:44


Jelenleg még egyedül, de ha megy a dolog, és kijutok, akkor ott már lesz egy-két hosszabb szakasz, amit többed magammal tekerhetek végig. /Ugye, vannak barátok és rokonok azon a földrészen is!

#13009
Posted 2008. January 25. - 23:44

hubaz, ez kemény
agyontörném magam egy jó kis nyomvájus, kormánykiszedõs, oldalbanimentes helyzetben
de kurva jó
zsizsi igért eccer egy prószát nekem
Ha már az ígéreteknél tartunk, akkor én is ígértem Neked próbát, de úgy látom, a szíved Zsizsihez húz...
Na jó, nem terepezésre vettem, hanem hosszútávú túrákra.
Ausztrália, ausztrália, ....
Van már társad, vagy továbbra is úgy tûnik, hogy egyedül vágsz neki?
#13010
Posted 2008. January 25. - 21:59


H.Zoli! Azért az elsõ utam sem volt könnyûnek mondható, már hogy ugye elõször tekertem vele, és azonnal járda, 20 cm-es padkák, a hülye kis hidak, blablabla...
Na jó, nem terepezésre vettem, hanem hosszútávú túrákra.
Ausztrália, ausztrália, ....

#13011
Posted 2008. January 25. - 20:32

agyontörném magam egy jó kis nyomvájus, kormánykiszedõs, oldalbanimentes helyzetben
de kurva jó
zsizsi igért eccer egy prószát nekem
#13012
Posted 2008. January 25. - 20:05


#13013
Posted 2008. January 25. - 19:16

Egy új:
Egy régebbi:
Nem állítom, hogy ez a legjobb terep egy rekunak, csak érdekességként...
Zsizsi, mit gondolsz, Neked menne már?

#13014
Posted 2008. January 11. - 23:39

eredetileg angolul:
http://www.bentrider...Id=330&blogId=1
Magyarul: http://ambringa.hu/hirek/?id=27
#13015
Posted 2007. December 17. - 15:11

A kétkerekû is még nehéznek bizonyult, ezért most egy felsõkormányos, 700-as 2kerekût építek ami remélhetõleg 16-kg körüli lesz.Azthiszem nekem már ekkora tömegü reku megfelel, mivel könnyeb anyagokból jóval drágábban jönne ki (kivéve alu, de azt nem tudom hegeszteni).
#13016
Posted 2007. December 17. - 14:08

Itt vannak képek remélem jók lesznek.
A reku súlya 28-30kg körül volt, mivel akkor még nem tudtam vékonyfalú vázanyagot beszerezni.
Amúgy én azért választottam a hosszútávú konstrukciót mivel, némelyik rövidtengelytávúnél fölfele kell tekerni, ahol meg nem, ott meg az elsõ kerék kicsi, ami emgem zavar.
Köszönet a becsatolt képekért. Érdekes, most már az eredeti helyen is meg tudom nézni a képeket, ráadásul nagyobban.

Most ebbõl készítettél egy hosszú tengelytávú alsó kormányost, vagy ebbõl fogsz egy felsõkormányost?
Egyébként az elöl is 26-os kerekû rövid tengelytávos rekuknak megvan az az elõnye, hogy a jellemzõen fektetettebb helyzet miatt általában kisebb a légellenállásuk, gyorsabbak. Sok sikert a további alkotásokhoz!
#13017
Posted 2007. December 17. - 11:07




Itt vannak képek remélem jók lesznek.
A reku súlya 28-30kg körül volt, mivel akkor még nem tudtam vékonyfalú vázanyagot beszerezni.
Amúgy én azért választottam a hosszútávú konstrukciót mivel, némelyik rövidtengelytávúnél fölfele kell tekerni, ahol meg nem, ott meg az elsõ kerék kicsi, ami emgem zavar.
#13018
Posted 2007. December 17. - 02:23

Szevasztok!
Látom már régóta benne vagytok ebben a témában, én csak most áprilisban láttam meg ezeket a csodagépeket a Bikemagban. Nagyon megtetszettek, de áruk láttán megpróbálkoztam egy sajátépítésûvel. Egy deltával kezdtem meg a munkámat, itt van néhány kép róla:
http://www.ikep.hu/a...php/6283/200652
http://www.ikep.hu/a...php/6283/200653
http://www.ikep.hu/a...php/6283/200695
Aztán ez egy kicsit nehéznek bizonyult így át alakítottam kétkerekûvé.
A tél folyamán még szeternék egy hosszú tengelytávú felsõ kormányost építeni.
Nekem nem sikerült megnézni a képeket, azt írta csak ki, hogy "Ez egy privát album".
Egyébként érdekes, hogy a készítõk közül mennyien próbálkoznak elõször inkább a hosszú tengelytávos konstrukcióval. Sok sikert hozzá, majd küldj képeket.
Ami elkészült, az hány kg lett, hogy nehéznek érzed?
#13019
Posted 2007. December 16. - 23:15

Látom már régóta benne vagytok ebben a témában, én csak most áprilisban láttam meg ezeket a csodagépeket a Bikemagban. Nagyon megtetszettek, de áruk láttán megpróbálkoztam egy sajátépítésûvel. Egy deltával kezdtem meg a munkámat, itt van néhány kép róla:
http://www.ikep.hu/a...php/6283/200652
http://www.ikep.hu/a...php/6283/200653
http://www.ikep.hu/a...php/6283/200695
Aztán ez egy kicsit nehéznek bizonyult így át alakítottam kétkerekûvé.
A tél folyamán még szeternék egy hosszú tengelytávú felsõ kormányost építeni.
#13020
Posted 2007. December 09. - 20:22

Ha úgy jó a dolog, mígy Murla nem jut el hozzátok, egyik alkalommal leviszem a rekumat Egerbe, azt tekerünk egy jót!
