
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#10961
Posted 2009. October 02. - 18:58

#10962
Posted 2009. October 02. - 18:42

Az árak is kezdik elérni a normális szintet, ha keróban veszed és nem alkatrészenként.
pl, itt ez a szépség: http://piacter.bikem...=253502&cat=all
120.ért...
Nem kell valakinek egy szép treking váz? A villán negyedóráig csorgattam a nyálam...
#10963
Posted 2009. October 02. - 18:27

Sztem az elsõ normális Shimano agyváltó. A fogszámok engem is érdekelnének.
#10964
Posted 2009. October 02. - 18:18

Ja, és hol az a képtár...?
#10965
Posted 2009. October 02. - 18:10


ALfine elöl...!:scared: Végül is, miért is ne? Mindig látok valami újat.Szép. Tetszik.
Nézegetem ezeket a low racereket és egyre nagyobb kedvet kapok egynek a beszerzésére a jelenlegi swb high racerem mellé.
#10966
Posted 2009. October 02. - 17:54


___Nagyjából öt hónap az elsõ tettõl/megrendeléstõl idáig, és még kell fejtámasz, fel kell applikálnom a ventisitet, és a hajtás görgõjét némileg burkolnom kéne, mert az elsõ utamon úgy belémharapott a dög, hogy könnybe lábadt a szemem

Ellenben a görgõk hangosak, és olyan ellenállása van az egész hajtásnak, mint egy betonkeverõnek, pedig a láncvonal nagyon renden van. Nem szeretnék rá kitámasztót, de olyan szinten orrnehéz, hogy kiszállás után komoly küzdelem kezdõdik az eldõléssel szemben, nem egy álom helyet találni neki.
Menet közben, ha leállok a tekeréssel, egy csoda kezdõdik: már-már idegesítõ némaság!

A fenti témához szólva: én szeretem a szûk tûrésû gyári elemeket, de a ferde hegesztéstõl meg-megkottyanó csapágy rágását is, de azt csak rövid távon

#10967
Posted 2009. October 02. - 11:20

Hát úgy látszik, hogy a köztünk lévõ korkülönbségbõl adódóan halvány fogalmam nincs mit akarsz mondani. Az elsõ két mondat még világos, a többit csak te érted.
No problemo

#10968
Posted 2009. October 02. - 10:11

#10969
Posted 2009. October 02. - 07:39

Bizony, attól is függ, hogy mire. Meg attól is hogy kinek.Attól függ mire.
Ezért nem lehet azt mondani hogy ez a bicikli jobb mint amaz. A "jó" éppoly szubjektív kategória mint a "szép". Ezért lehet olyan mély kérdés: Minek neked fekvõbicikli?
Nagyon messzire vezet önmagunk megismerésében, ha ezt az egyszerû kérdést megválaszoljuk magunknak - teljesen õszintén. Gnothi szeauton!
Kalandos utazás ez... Dante szavaival:
"Az emberélet útjának felén
egy nagy, sötétlõ erdõbe jutottam,
midõn az igaz utat keresém.
Ó, szörnyû elbeszélni, mi minden van ottan,
hogy milyen e sûrü, buja, zord vadon:
rágondolva ámulok, s reszketek nyomban."
#10970
Posted 2009. October 01. - 18:33

#10971
Posted 2009. October 01. - 18:14

Ne lihegjük túl a dolgot, mindkettõtöknek igaza van, csak nehezen veszitek észre.
Thy el van kapatva, mert belekóstolhatott már a mézes bödönbe


Elõbb jöjjön az olcsó anyag és a szárnypróbálgatás, aztán, ha megjön a kedv és a hozzá való tehetség és ügyesség - nem kevésbé a tapasztalat:lol1: - lehet gyûjteni a repcsiknél használt könnyû de merev CrMo és alu csövekre!
Addig meg menjetek tekerni!
Az nyugtat...

zsizsi az offtopic bringás
#10972
Posted 2009. October 01. - 17:25

Minden igy meg van tervezve akerék méret stb...
nem tudom miért izés sok embernek a méh telep olcsobb és egy kis homokszorásal minden kiderül. Ha megveszed ujonan drágább nem sokkal de drágább és méhtelepen minden van ami kell csak tudni kell keresgélni.
...nem izés, csak az egy más világ. Veterán bringát biztosan oda mennék gubizni, de nem hiszem, hogy preciziós vékony falú szerkezeti CrMo acélcsövet találsz a telepen. Aztán ha mégis akkor szólj nekem is, bevágom a zsigába magam és elhozom az egészet...

#10973
Posted 2009. October 01. - 17:19

És hova jár az ember Bp-en/rõl MÉHbe? Van valami lista a telepekrõl? Budai oldal preferálva.Minden igy meg van tervezve akerék méret stb...
nem tudom miért izés sok embernek a méh telep olcsobb és egy kis homokszorásal minden kiderül. Ha megveszed ujonan drágább nem sokkal de drágább és méhtelepen minden van ami kell csak tudni kell keresgélni.
#10974
Posted 2009. October 01. - 16:42

nem tudom miért izés sok embernek a méh telep olcsobb és egy kis homokszorásal minden kiderül. Ha megveszed ujonan drágább nem sokkal de drágább és méhtelepen minden van ami kell csak tudni kell keresgélni.
#10975
Posted 2009. October 01. - 15:59

Van méhtelep ott olcsobak a cuccok (bringa váz ügyileg és vás ügyileg is) és ha még viszel is be valamenyi vasat ocsoban jössz ki.
a méhtelepen sok jó és hasznos-használható dolog van, én is be szoktam nézni néha. különben mibõl lenne az a sok ipari hulladék?

Visszatérve a kérdésre.
Szóval építés. Mint említettem volt szerintem érdemes a részletekre odafigyelni megelõzvén a késõbbi bosszankodásokat. Pl. tapdole váz esetén kerékméreteknél mire gondoltál? 26X20, vagy 24x20, esetleg 24x24, vagy 20x20, talán 26x26? mindegyikre van példa. Rugózott hátsó vagy merev? az elsõt nem kérdem mert az már a haladó fokozat próbatétele lenne. a vázkereszt két elsõ kerekét összekötõ csõ egyenes vagy V alak, esetleg hajlított? fékek elöl tárcsa, dob, rosszabb esetben konzolos V fék? hátul max rögzítõféknek kell és arra elég egy V fék is. az ülés a rögzítésénél láncvezetésbe ne ütközzön! formáját tekintve csõkeretre feszített háló, vagy üvegszálas kagyló, vagy python féle lemezbõl készített kagyló forma? kormányzás közvetlen, vagy közvetett? ha közvetett akkor milyen rudazatos? greenspeed-steintrike rendszer, vagy icetrike megoldás? esetleg windcheetah féle kardáncsuklós botkormány?
maga az egész trike alacsony építésû döntöttebb üléssel rendelkezõ gép lenne, vagy meredekebb háttámlás magasabban ülõ típus?
Csomagtartós hosszabb túrás, esetleg utánfutós csomagtartó nélküli kialakítás?
és még sorolhatnám
szóval sok sok kérdés a részletekrõl, ami ha megvan és konkrét, akkor kezdenék csak neki beszerezni hozzá a megfelelõ vasat, ipari hulladékot ugye



Szerintem.
és akkor még nem is esett szó a futómû és kormányzás szögeirõl ami szintén nem utolsó.
üdv,
T2
#10976
Posted 2009. October 01. - 15:31

#10977
Posted 2009. October 01. - 15:27

Ezt lefordítod, hogy én is értsem?
Magyarázni nehezebb mint kérdezni, ezért inkább kérdeznék egy könnyût: Melyik a jobb hátsóváltó, a Dura Ace, vagy az Ultegra?
#10978
Posted 2009. October 01. - 15:09

#10979
Posted 2009. October 01. - 15:07

#10980
Posted 2009. October 01. - 14:58

Lám, ismét filozófiai mélységekbe hatoltunk. A kérdések kérdése persze ez:
MINEK NEKED A FEKVÕBICIKLI?
Innen pedig már csak egy tyúklépés ez:
MINEK ÉLSZ?
Érdemes elgondolkodni ezeken
Wow! Kevés szóval sokat mondani, ezt sajnos soha nem tudtam. De jó volna ezt megtanulni.
Tícsmí Papa!
