Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#10721
Írta 2009. október 28. - 23:11

#10722
Írta 2009. október 28. - 23:07

#10723
Írta 2009. október 28. - 22:59

Kíváncsi vagyok az Alfine-ra!
#10724
Írta 2009. október 28. - 22:55

#10725
Írta 2009. október 28. - 22:53

Mert még csak összeraktuk. Egy német fórumon az egyik srác kiszámította, hogy nem egészen egyeznek az Inter8-al az áttételek, de lehülyézték, és ahogy a fórumokon lenni szokott, ha sokan hülyéznek, akkor nincs igaza. De ettõl még lehet. Bár pár %-os eltérés jött csak ki. Elméletileg az 5. fokozat neutral, szerinte meg nem:
1 - 52%
2 - 64%
3 - 74%
4 - 84%
5 - 96%
6 - 116%
7 - 139%
8 - 153%
#10726
Írta 2009. október 28. - 22:52

#10727
Írta 2009. október 28. - 22:50

Jó-jó, de ha túra, akkor ott lehetnek hegyek-völgyek, hosszú emelkedõk és mindez csomagokkal. A Schlupf csak egy ötlet.Nos igen! Én eleve kihagytam a lehetõségek közül a szorzót! Azzal nyílván nõne az arány! Eddig csak egy Velencei Tó körön próbáltam, ott Pákozd környékén van egy-két lejtõ/emelkedõ. Akkor úgy döntöttem, hogy marad a 1x8! A gép úgy is túrára készült (dinamó, világítás, sárvédõk, csomitartó stb.), ha sietõs napom lesz átülök Tom gépébe!
Bájdövéj Schlumpf! Azzal már egy használt Rohli áránál tartasz?!
#10728
Írta 2009. október 28. - 22:44

Milyen áttételt használsz?
#10729
Írta 2009. október 28. - 22:38

#10730
Írta 2009. október 28. - 22:35

Bájdövéj Schlumpf! Azzal már egy használt Rohli áránál tartasz?!
#10731
Írta 2009. október 28. - 22:28


Én az Alfine-t csak egy alkalommal próbáltam, akkor is egy "fitness" bicóban, a Dolomitokban. Nekem akkor nagyon megtetszett. /Árban mindenképpen jobb alternatíva a Rohloffnál./
A következõ rekuban egy ilyen és egy Schlumpf hajtómû kombóján gondolkodtam.
#10732
Írta 2009. október 28. - 22:09

Zsizsi! A váltó már beszerelve! Nexus-8 lett. Persze ahogy leboltoltam, már másnap hirdettek a BikeMagen Alfine-t, kettõt is! Megfordult a fejemben, hogy a DD-t is cserélem, de annyit azért nem tud! Túrázósba viszont zsír! Még éppen mászok vele és lejtõn is beletekertem az 57-be (táskákkal és 26" túra kerekeken).
A DD a 20"-os kerékkel és 52-es Biospace-el is megfutotta a 82-õt Vácról lefelé (ott már a váz bizonytalan volt!) E mellett brutál emelkedõket is lehet mászni.
Tehát már nem aktuális, de köszönöm az eddigi segítséget is!
...és ha már itt tartunk! A Shimi (Nexus/Alfine) tudd 307%-ot, a DD (sortól függõen) 560%-ot (ennyit tud a Rohli is). A Shimi ideális túrázós. Bár lassan, de megbízhatóan vált, az áttétel elegendõ a nem extrém kihívásokra.
#10733
Írta 2009. október 28. - 21:44

#10734
Írta 2009. október 28. - 21:41


Komolyra:
Python, agyváltó Nexus lett? Turkáljak még Alfine vagy egyéb agyváltó után? /Na nem mintha teher lenne./
Más: kipróbálom a felsõ kormányt a rekun. Az alsó nagyon kényelmes, de kíváncsi vagyok, milyen lesz a gépem irányítása felsõ kormánnyal. Egy kormány meg olcsóbb, mint egy új bicó.

#10735
Írta 2009. október 28. - 21:36

Szeretnélek emlékeztetni, hogy jösz egy felni árával, de jobb szeretném, ha alkalomadtán leinnánk!
nem felejtettem el, ahogy említettem volt: amint kiderül mikor megyek Pestre, felcsöröglek egy könyvtárlátogatásra

#10736
Írta 2009. október 28. - 21:27

#10737
Írta 2009. október 28. - 21:26

#10738
Írta 2009. október 28. - 21:21

Akkor Õ a Stoki? És ez a gépe?
Jól van na, tudom, hogy nem!






#10739
Írta 2009. október 28. - 21:11

#10740
Írta 2009. október 28. - 21:02

ugy nem nehéz tudni ki kicsoda hogy bringa kép +arckép megjelenik itt a forumon. rolad meg semmi még a bringád fotoja se került fel
bár nem nekem szólt, de:
http://img0.tar.hu/t.../36214323.jpg#3
jómagam az õrségi túrán a hármas határnál, és Nem, nem a kukából húztam ki azt az ipari hulladékot.


