tudok jobbat 3db fékkar
már próbáltam nem jön be, nem ajánlom. viszont király módon lehet 180 fokos fordulókat csinálni vele lefagyott úton


tudok jobbat 3db fékkar
johogy nem blokolás gátlot akarsz
kerekenként vagy computer vezérlésü féket igaz töbe lesz mint a trikéd
szerintem egyense fog külön etövel a fék.
de azok nem cigiznek menet közbe heheheheheSõt akár kétszázat is, nem szoktad nézni a Tour de France-t?
Számolás ide vagy oda én azért meglesném azta 36km/o átlagot csak 100km en keresztül.
Van ilyenünk, csak Azub márkanéven. Okos dolog
Hát a hiba az ön készülékében lehet. Nekem simán ment az 55-60 trike-al is a kétbükkfától lefelé. Ugyanolyan súlyú volt a két, és a három kerekû? Ugyanolyan gumikkal, és nyomással?
Hogyhogy csak voltál? Az a baj, hogy ezeknek az országútikkal mért adatoknak köszönõviszonyuk sincsen a trike-os adatokhoz. Meg ha valaki 120kg, akkor a fél kezem felteszem rá, hogy nem fog 6-8 órát 150W-on menni.
De egyszer ugorj be, és próbáld ki milyen egy ilyen géppel menni. Tetszeni fog:)
De hamarosan lesz végre wattmérõnk. Csúnya sírás lesz:D
de duplás fékkarod csak neked lenne és ráadásul milyen jól néz ki
:)
De arról van szó.
Egyébként a duplás fékkar 7000 péz, egy rotorosztó 1500 elsõfékbovden 100péz /db kell3
300/ méter a bovdenház.
készen max 3000péz.
bocsi de most akkor nem a fékezés elosztásáról volt szó az elsõ kerekeken?
difit én csak a hajtásnál láttam hátul. (bár van egy orosz trike ami kardánosan hajtja az elsõ kerekeket)
johogy nem blokolás gátlot akarsz
kerekenként vagy computer vezérlésü féket igaz töbe lesz mint a trikéd
szerintem egyense fog külön etövel a fék.
Természetesen van ilyenünk:)
http://ambringa.hu/t...reszek/?cat=Fek
Amit mond, TheTriker, az is kapható nálunk rendelésre. Differenciálmû a neve. A Hase Bikes gyártja.
Egy fékkaron két bowden?
Lowracer? Készleten esetleg?
A két bowden egyszerre húzását mar megoldottam. BMX rotorközösítõt alakítottam át hosszabb bowdenre. de kanyarban elég necces ha a két kerék egyszerre blokkol, és a külsõt nem engedi gyorsabban gurulni