Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
13414 hozzászólás a témában

#9941
Tom2

Tom2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 652 hozzászólás

tudok jobbat 3db fékkar :D


már próbáltam nem jön be, nem ajánlom. viszont király módon lehet 180 fokos fordulókat csinálni vele lefagyott úton :):) 1 hátsó+1elsõfék közepes tempó wraaaam :):)

#9942
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Második fejezet.
Okosra ittuk magunkat és minden felmerülõ elméleti problémát megoldottunk. Apuka elégedett. ...és a bizonyíték...
http://picasaweb.goo...759433393954162

(Szakadjatok már le a vitorlavászonnal borított háromkerekûekrõl. Már nem tudok többet inni...)

#9943
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
tudok jobbat 3db fékkar :D
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9944
bigonyi

bigonyi

    vendég

  • fórumtag
  • 10 hozzászólás

johogy nem blokolás gátlot akarsz :) kerekenként vagy computer vezérlésü féket igaz töbe lesz mint a trikéd :D szerintem egyense fog külön etövel a fék.


:)Ne törd le szegényt.:)Inkább javasoljunk neki hátra egy kontraféket és marad a két fék elõre,az agya lesz az ABS vezérlõ:)

#9945
Python

Python

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.412 hozzászólás
Alakul a "családi" project! :)
http://picasaweb.goo...754176975954610

#9946
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás

Sõt akár kétszázat is, nem szoktad nézni a Tour de France-t?:D

de azok nem cigiznek menet közbe hehehehehe :)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9947
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
na éntavaj nyáron a 254km ert 21 esátlagal nyomtam le 2 kerekü rekuval.
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9948
Bájksön

Bájksön

    vendég

  • fórumtag
  • 18 hozzászólás

Számolás ide vagy oda én azért meglesném azta 36km/o átlagot csak 100km en keresztül. :)


Sõt akár kétszázat is, nem szoktad nézni a Tour de France-t?:D

#9949
Bájksön

Bájksön

    vendég

  • fórumtag
  • 18 hozzászólás

Van ilyenünk, csak Azub márkanéven. Okos dolog :)



Hát a hiba az ön készülékében lehet. Nekem simán ment az 55-60 trike-al is a kétbükkfától lefelé. Ugyanolyan súlyú volt a két, és a három kerekû? Ugyanolyan gumikkal, és nyomással?



Hogyhogy csak voltál? Az a baj, hogy ezeknek az országútikkal mért adatoknak köszönõviszonyuk sincsen a trike-os adatokhoz. Meg ha valaki 120kg, akkor a fél kezem felteszem rá, hogy nem fog 6-8 órát 150W-on menni.
De egyszer ugorj be, és próbáld ki milyen egy ilyen géppel menni. Tetszeni fog:)
De hamarosan lesz végre wattmérõnk. Csúnya sírás lesz:D



Kétbükkfától lefele merre? Esztergom felé 60 volt a max, másik oldalon 55ig, de legtöbbször 50 körüli tempó. P.szentkereszten ott ahol beérünk a faluba, ott van egy totál meredek rész és még egyenes is, imádom:D, nah ott 60al zúgok lefele:D Istenhegyin tartom a rekordomat 71.5km/h.

120 alatt vagyok, de nem olyan, aki ne tudna hosszútávon sokáig tekerni, az tény, hogy egy sima kerékpárról jó érzés 30 percenként leszállni és pihenni, de aközben 25ös átlagot tudnék menni nyáron, mikor nem vagyok ennyire felöltözve, mert az is lassít:S
Arra a wattmérõre benevezek:D

#9950
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
Számolás ide vagy oda én azért meglesném azta 36km/o átlagot csak 100km en keresztül. :)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9951
Bájksön

Bájksön

    vendég

  • fórumtag
  • 18 hozzászólás
Lworacer""""Igen, 800W-ot 2mp-ig. Neked 8-10 órán keresztül ennek a töredéke sem fog sikerülni. Én hanyatló edzettség mellett a könnyû Challenge Trike-al tudtam 28-as átlagot menni. De az 15kg körül van. Az ICE-al 10-el tudtam dobógókõre menni. Persze az én edzettségem jelenleg nem mérvadó, csak viszonyításnak írtam. Persze, ha az arcom végre felépül, akkor nekikezdek edzeni

Ha végtelenben nézzük, akkor igen, az acél tartósabb. Azonban 5-7 évet az alu is kibír. Addig egy épített váz nem lesz meg úgysem. Persze az alut nehezebb hegeszteni, de az acélt sem könnyû, ha JÓL, és TARTÓSAN szeretnéd. Persze 1-es fallal nem vészes.""""

Nekem az átlagom ennél gyengébb, de túrakerékpárom van.

Akkor ha a reku se lenne sokkal gyorsabb, akkor hogy tudják a velomobilt olyan gyorsan kitekerni?! Mert végeztem egy számolást a légellenállásra, mégis mennyi energiát követel, ami mellett ott vannak a lineárisan növekvõ (lásd, ha 10el mész x az energia ha 20-al 2x ha negyvennel 4x. stb:D)
Ez nem is olyan sok a bringánál vagyis biztos nincs több 100wattnál, a gördülési ellenállás ill. a hajtókaron, kerékagyakon elveszett energia...
A légellenálláshoz meg kell határozni a front vagy homlok felületet, ha tudjuk milyen széles egy velomobil, pl 60*60as saccra, amit egy csöppet pici, de nem baj az. 0.4m2 kerekítve. Cw értéke 0.1 vagy kevesebb, mert egy mostani autóé 0.3. Levegõ sûrûsége kb 0.5-0.65. Ezeket össze kell szorozni és megadni a sebesség négyzetét vagyis 36 km/h sebességnél 10m/s*10el=100*0.4*0.1*0.5=2 az ellenállás * megint a sebességgel=20Wattot kell a szélellenállásra kifejteni, ha nem fúj sehonnan se. Hát nem tudom, de ez eléggé alacsony szám, ha például egy másik résztvevõt vizsgálunk meg, amit duplázódjon a specifikációi, még így is gyors marad, pl 100*0.8*0.2*0.5=8*10=80Watt és még messze állunk egy hétköznapi bringástól, látszik, ahogy duplázódott két adat, ami nem sokat számít, mindjárt a 4x-re növekedett az ellenállás.

Képlet, ezt a neten láttam, és szerintem jó ki lehet evvel számolni, csak bizonyításképp, az evobikeon van egy olyan táblázat, ami mutatja h egy reku teljesen fedve 69-el tud menni 250wattal, amit már mondtam.
69 legyen 19m/s=19*19=361*0.4*0.1*0.5=7.2*19= 137Watt+ más ellenhatások, látszik h ilyen sebességnél érdemes kétszeresen rászámolni.
Egy alacsonyabb sebességnél elég a fele mondjuk 36nál csak 60Watt+20watt és dobjunk rá még húszat csak úgy:D 100Wattal vígan elvagyunk 36os átlaggal. Én így számoltam. Nem hiába száguldoznak egyes jutubos videókon a velomobilok olyan gyorsan.
Üdv.

#9952
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás

de duplás fékkarod csak neked lenne és ráadásul milyen jól néz ki
;):):)

;) :)
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9953
Tom2

Tom2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 652 hozzászólás

De arról van szó.
Egyébként a duplás fékkar 7000 péz, egy rotorosztó 1500 elsõfékbovden 100péz /db kell3
300/ méter a bovdenház.
készen max 3000péz.


De duplás fékkarod csak neked lenne és ráadásul milyen jól néz ki
;):):)

#9954
TheTriker

TheTriker

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás

bocsi de most akkor nem a fékezés elosztásáról volt szó az elsõ kerekeken?
difit én csak a hajtásnál láttam hátul. (bár van egy orosz trike ami kardánosan hajtja az elsõ kerekeket)


De arról van szó.
Egyébként a duplás fékkar 7000 péz, egy rotorosztó 1500 elsõfékbovden 100péz /db kell3
300/ méter a bovdenház.
készen max 3000péz.

#9955
TheTriker

TheTriker

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás

johogy nem blokolás gátlot akarsz :) kerekenként vagy computer vezérlésü féket igaz töbe lesz mint a trikéd :D szerintem egyense fog külön etövel a fék.


erre nem is gondoltam...:D

#9956
Tom2

Tom2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 652 hozzászólás

Természetesen van ilyenünk:)
http://ambringa.hu/t...reszek/?cat=Fek

Amit mond, TheTriker, az is kapható nálunk rendelésre. Differenciálmû a neve. A Hase Bikes gyártja.


bocsi de most akkor nem a fékezés elosztásáról volt szó az elsõ kerekeken?
difit én csak a hajtásnál láttam hátul. (bár van egy orosz trike ami kardánosan hajtja az elsõ kerekeket)

#9957
lowracer

lowracer

    vendég

  • fórumtag
  • 157 hozzászólás

Egy fékkaron két bowden?
Lowracer? Készleten esetleg?


Természetesen van ilyenünk:)
http://ambringa.hu/t...reszek/?cat=Fek

Amit mond, TheTriker, az is kapható nálunk rendelésre. Differenciálmû a neve. A Hase Bikes gyártja.

#9958
Tom2

Tom2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 652 hozzászólás

A két bowden egyszerre húzását mar megoldottam. BMX rotorközösítõt alakítottam át hosszabb bowdenre. de kanyarban elég necces ha a két kerék egyszerre blokkol, és a külsõt nem engedi gyorsabban gurulni


ilyet nem hiszem hogy találsz
max egy autóból kioperálod a fékerõelosztót+fedélzeti compjútert
upsz ;) :):)
lompi a gyorsabb :)
de a hátsó kereket fékezni ? minek? max rögzítõ fék, azt meg egy sima pozicionálatlan gagyi elsõ váltó és kész, így megmarad a két kéz amit úgy szabályozol ahogy akarsz

#9959
lompi

lompi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.496 hozzászólás
johogy nem blokolás gátlot akarsz :) kerekenként vagy computer vezérlésü féket igaz töbe lesz mint a trikéd :D szerintem egyense fog külön etövel a fék.
Ha reku akkor lompi bike:)
képek

#9960
TheTriker

TheTriker

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
A két bowden egyszerre húzását mar megoldottam. BMX rotorközösítõt alakítottam át hosszabb bowdenre. de kanyarban elég necces ha a két kerék egyszerre blokkol, és a külsõt nem engedi gyorsabban gurulni