hááát, hosszú combjai vannak, az biztos!Nekem ez magas.
Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#9801
Írta 2010. február 04. - 20:30
#9802
Írta 2010. február 04. - 20:07
#9803
Írta 2010. február 04. - 14:32
Nekem ez magas.
#9804
Írta 2010. február 03. - 23:34
A balaton körre már 2 tom2trike úgy néz ki hogy indulni fog
a 40. NTT meg részemrõl kötelezõ
#9805
Írta 2010. február 03. - 23:30
Írjátok be a naptárba!
2010. április 3.-5. (szombat-hétfõ) Balatoni Húsvéti Kerekes évadnyitó
2010. május 22.-24. (szombat-hétfõ) Balatoni Pünkösdi Kerülés
2010. május 29-30 (szombat – vasárnap) Békéscsaba – Arad – Békéscsaba Nemzetközi Szupermaraton Egyéni és váltóverseny Kerékpáros és Görkori Túra
kiegészíteném:
2010. április 24. (szombat) Balaton kör http://www.freeweb.h.../reszletek.html
2010. július 27 – augusztus 1. (kedd-vasárnap) 40. Országos és Nemzetközi Túrakerékpáros Találkozó 5. Különleges Kerékpárok Fesztiválja http://www.vizivaros...paros-talalkozo
A balaton körre már 2 tom2trike úgy néz ki hogy indulni fog
#9806
Írta 2010. február 03. - 22:22
Ja, jó!
Na, ezeka bringás bulik meg, esélyesek nálam, de addig még sok hó hullik a Dunába, de elõjegyeztem.
THX!
#9807
Írta 2010. február 03. - 22:10
#9808
Írta 2010. február 03. - 22:03
Bocsi!
(Amúgy meg, ez egy offtopic bringa! Ugye Papa!?)
#9809
Írta 2010. február 03. - 22:01
#9810
Írta 2010. február 03. - 21:53
#9811
Írta 2010. február 03. - 21:33
2010. április 3.-5. (szombat-hétfõ) Balatoni Húsvéti Kerekes évadnyitó
2010. május 22.-24. (szombat-hétfõ) Balatoni Pünkösdi Kerülés
2010. május 29-30 (szombat – vasárnap) Békéscsaba – Arad – Békéscsaba Nemzetközi Szupermaraton Egyéni és váltóverseny Kerékpáros és Görkori Túra
#9812
Írta 2010. február 03. - 16:16
Az elõzõ fekvõkkel is épphogy elkészültem a nyár közepére, azt hiszem most is "jó" irányban haladok... De persze elkészülhet tavaszra is, kérdés csak, h melyik tavasz lesz az... De szerencsére Ti olyan szorgalmasak vagytok,h addig is lesz honnan kölcsönkérni!Bocsi Motyoo, járd körbe a témát türelmesen alaposan. A tavasz nem sokára itt van! (remélem! nagyon!)
Egyébként most a tervezgetésen kívül azt csinálom, h próbálom befejezni az elõzõ masinát. Jó, ha ez meglesz tavaszra - idén tavaszra!
#9813
Írta 2010. február 03. - 15:36
Papa nem merek semmit sem ígérni, de ha arra vetõdöm, akkor referálok.
#9814
Írta 2010. február 03. - 15:31
Ez nem az. A cél információszerzés, sokan úgy is hívják: kutatás. Kísérletezni ugyan jó, ezt mindannyian tudjuk, hiszen ez hozott itt minket össze, de azt hiszem ez a stabilitás-manõverezhetõség neccesebb kérdés annál, semhogy otthon a pincében 1-2 óra alatt választ kaphassak rá. Márpedig szeretnék, legalább valami felszíneset, amit az alatt az 1-2 óra alatt el lehet olvasni és meg lehet emészteni! Papa linkelt anyagai éppen megfelelõnek tûnnek, köszönöm!„A tett halála az okoskodás!”
#9815
Írta 2010. február 03. - 15:24
Nem jársz a XI ker felé mostanában? Meg kéne nézni ezt a hálót....„A tett halála az okoskodás!”
De, ezt most miért is írtam ide?Na, mindegy! Öregszem és szenilis vagyok!
#9816
Írta 2010. február 03. - 15:14
De, ezt most miért is írtam ide?
#9817
Írta 2010. február 03. - 14:37
Jó ötlet, ki fogom próbálni!
De nem csak a kerékbillenés a kérdés (amúgy ezt nem csak wheeflop, hanem forkflop-ként, villabillenésként is láttam már emlegetni), hanem a másik oldalról az is, hogy mekkora pozitív utánfutás kell ahhoz, hogy nagy(obb) sebességnél is megvalósuljon a stabilizáló hatás adott villaszög és kerékméret mellett? Azaz meddig lehet csökkenteni az utánfutást? És akkor már persze az is felmerül, hogy mekkora a maximális utánfutás, ameddig érdemes elmenni?
Why not stability?
http://home.earthlin...rson/index.html
http://www.calpoly.e...tters/wave1.pdf
http://www.calpoly.e...tters/wave2.pdf
http://www.calpoly.e...tters/wave3.pdf
http://www.calpoly.e...tters/wave4.pdf
#9818
Írta 2010. február 03. - 13:40
Jó ötlet, ki fogom próbálni!Kísérletezz!
De nem csak a kerékbillenés a kérdés (amúgy ezt nem csak wheeflop, hanem forkflop-ként, villabillenésként is láttam már emlegetni), hanem a másik oldalról az is, hogy mekkora pozitív utánfutás kell ahhoz, hogy nagy(obb) sebességnél is megvalósuljon a stabilizáló hatás adott villaszög és kerékméret mellett? Azaz meddig lehet csökkenteni az utánfutást? És akkor már persze az is felmerül, hogy mekkora a maximális utánfutás, ameddig érdemes elmenni?
#9819
Írta 2010. február 03. - 12:13
;948452'] az lwb-knél megfigyeltem, hogy a laposabb villaszöghöz nagyobb elõrenyúlású villát társítanak.
Igen, kis mértékben befolyásolja a kerékbillenést, és fõleg a kis sebességû manõverezhetõséget, emiatt. A lengõorrúnál azonban akkora erõszakot teszünk a kormányzáson, hogy az a különbség elhanyagolható. A villaszög, az nagy különbségeket eredményez. Mikor Lompi 70 fokosa után felültem a tiédre, elindulni is alig tudtam vele
#9820
Írta 2010. február 03. - 12:10
Azt viszont érdekes lenne tudni, hogy a laposabb homlokhoz a rövidebb vagy a hosszabb utánfutás az ajánlottabb?
Kísérletezz!
Fogsz egy kidobandó acél villát, teszel bele egy kereket, rászigszalagozol egy hátsó háromszöget hajtómûvel, és kész a kísérleti berendezés. Kézbe fogod a villa nyakát, különbözõ villaszögeket próbálgatsz. Aztán satuban meggörbíted a villát, hogy kisebb legyen az utánfutás. Én elenyészõ különbséget tapasztaltam, nem is görbítettem a monti villán semennyit.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







