Szia Chevy !
Próbáld idõpont szerint 2011 03 02 08:56-kor jobb felsõ sarokban 8870.-dik számú.
Bemásoltam:
Szia !
Én a majdnem abszolút LWB-s vonalat képviselem. Amerika a kényelmérõl (is vagy sajnos) híres ezért is terjedtek el és használják elõszeretettel.
Elõnyei :
- hosszú tengelytávjának köszönhetõen nagyon stabil - szerintem - a legstabilabb vonal, kiszámítható az irányítása.
- nem akad be a sarok, mert a hajtómû mögött foglal helyet a kerékpáros
- jól beülhetõ, kevés dolog van útban (kevesebb, mint egy prosztata kerékpáron, vagy a többi fajta rekunál)
- lehet kanyarodás közben is tekerni
- nagyon jól pakolható
- kényelmes, mert a hosszú váz miatt kellõen ruganyos.
- kezdõknek ez ajánlható legbátrabban
Hátrányai :
- méretei miatt nehéz szállítani, elrakni (ha 20" nagyobb kerekei vannak, akkor hajajjj)
- az elsõ keréken kisebb a terhelés ezért könnyebben megcsúszik.
- inkább hátsó keréke jut a jelentõsebb terhelés a kialakításánál fogva
- 180 fokos kanyarhoz kell tér, bár éppen azért mert a sarok nem akad be meglepõen könnyen meg lehet fordulni, de az tény, hogy kell hozzá terület
- a több anyag miatt nagyobb súllyal bír.
Üdv Ok
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#3661
Írta 2011. május 01. - 03:17

#3662
Írta 2011. május 01. - 03:11

Akkor ahogy Papa is írta nagy kerék 8 baros gumikkal a nyerõ. Az x-stream-el nekem fenntartásaim vannak, mert elég óriási bringa lesz. Bár az én bringám LWB és alsó kormányos, de ha teljesítmény orientált bringát szeretnél az alsó kormány lehetséges, hogy kiesik, mert nagyobb a légellenállása.A hosszú tengelytáv erõsebb szerkezetet igényel ez pedig a súlynak tesz be, ami rontja a teljesítményt.
Kopizásra szerintem valami high racer lenne az igazi ilyesmi kormánnyal. A mókus kormány sokunknak nem jött be a társaság 2 felé szakadt, alsó kormány és nyitott kormány. Teljesítmény orientáció esetében a felsõ nyitott kormány jobb választásnak tûnik (mondom úgy, hogy én alsó kormány hívõ vagyok)
Ha a kényelem is erõs faktor, akkor ilyesmi.
A csípõmagasság, hajtómû magasság arányánál érdemes figyelembe venni azt is, hogy minél lejjebb viszed a hajtómûvet annál nagyobb lesz a légellenállásod. Emellett jobban elõ van feszítve a hátsó lábizom, ha feljebb van a hajtómû, ami segít hatékonyabban tekerni. A 10-15 centi különbség a hajtómû javára (magasabban van) még bevállalható. Az ülés dõlésszöge is egy érdekes kérdéskör. Az országúti masinákon 20-25 fokosak, de szerintem a 35 fok lenne való a leírtak alapján neked.
Egyébként kipróbáltál már fekvõ biciklit ???
#3663
Írta 2011. május 01. - 02:58

hali
jut eszembe
ha mégsem ragaszkodsz az LWB kialakításhoz van elfekvõben egy gépem akár csak vázként vagy egyben:
Blue Lighting
az egyik leggyorsabb gépem, + túráztam vele.
koppintásnak indult:
Slyway team uss
#3664
Írta 2011. április 30. - 23:33

Az X stream lehet olyan gyors mint egy high racer,valamint a magasabb láb pozició miatt nem zsibbad a lábad?
hali
jut eszembe
ha mégsem ragaszkodsz az LWB kialakításhoz van elfekvõben egy gépem akár csak vázként vagy egyben:
Blue Lighting
az egyik leggyorsabb gépem, + túráztam vele.
koppintásnak indult:
Slyway team uss

#3665
Írta 2011. április 30. - 23:18

A célom, gyors ,kényelmes, a városi használat nem mérvadó, használat :kevéske csomaggal, csak ami szükséges pár napra, illetve egynapos túrák, teljesítmény orientáltan, a súly annyira nem mivel 100 kg vagyok , itt már pár +kiló szerintem nem zavaró, de 14-15 kg-al számolok.(szerszám, ruha, csoki) , viszont fontosnak tartom hogy a lábam ne legyen magasabban mint a csípõm, állítólag így nem fog zsibbadni a lábam annyira, mivel jobb a vér ellátás.Mozgékonyság szintén csak akkor fontos mig kiérek a városból, de szintén nem lényegi tényezõ.Tehát gyors, kényelmes ,stabil, könnyen kezelhetõ.
Akkor ahogy Papa is írta nagy kerék 8 baros gumikkal a nyerõ. Az x-stream-el nekem fenntartásaim vannak, mert elég óriási bringa lesz. Bár az én bringám LWB és alsó kormányos, de ha teljesítmény orientált bringát szeretnél az alsó kormány lehetséges, hogy kiesik, mert nagyobb a légellenállása.A hosszú tengelytáv erõsebb szerkezetet igényel ez pedig a súlynak tesz be, ami rontja a teljesítményt.
Kopizásra szerintem valami high racer lenne az igazi ilyesmi kormánnyal. A mókus kormány sokunknak nem jött be a társaság 2 felé szakadt, alsó kormány és nyitott kormány. Teljesítmény orientáció esetében a felsõ nyitott kormány jobb választásnak tûnik (mondom úgy, hogy én alsó kormány hívõ vagyok)
Ha a kényelem is erõs faktor, akkor ilyesmi.
A csípõmagasság, hajtómû magasság arányánál érdemes figyelembe venni azt is, hogy minél lejjebb viszed a hajtómûvet annál nagyobb lesz a légellenállásod. Emellett jobban elõ van feszítve a hátsó lábizom, ha feljebb van a hajtómû, ami segít hatékonyabban tekerni. A 10-15 centi különbség a hajtómû javára (magasabban van) még bevállalható. Az ülés dõlésszöge is egy érdekes kérdéskör. Az országúti masinákon 20-25 fokosak, de szerintem a 35 fok lenne való a leírtak alapján neked.
Egyébként kipróbáltál már fekvõ biciklit ???
#3666
Írta 2011. április 30. - 23:05

Elméláztam az oldalakon amit beírtál ide,megtaláltam a bacchette vázát. Klasszak mert egyszerûek, ebbõl kifolyólag könnyû és megbízható is.
Mért ragaszkodom annyira az "S" alakú vázhoz, nem értem magam. Na mindegy.
Üdv Ok
#3667
Írta 2011. április 30. - 22:47

Próbáld idõpont szerint 2011 03 02 08:56-kor jobb felsõ sarokban 8870.-dik számú.
Bemásoltam:
Szia !
Én a majdnem abszolút LWB-s vonalat képviselem. Amerika a kényelmérõl (is vagy sajnos) híres ezért is terjedtek el és használják elõszeretettel.
Elõnyei :
- hosszú tengelytávjának köszönhetõen nagyon stabil - szerintem - a legstabilabb vonal, kiszámítható az irányítása.
- nem akad be a sarok, mert a hajtómû mögött foglal helyet a kerékpáros
- jól beülhetõ, kevés dolog van útban (kevesebb, mint egy prosztata kerékpáron, vagy a többi fajta rekunál)
- lehet kanyarodás közben is tekerni
- nagyon jól pakolható
- kényelmes, mert a hosszú váz miatt kellõen ruganyos.
- kezdõknek ez ajánlható legbátrabban
Hátrányai :
- méretei miatt nehéz szállítani, elrakni (ha 20" nagyobb kerekei vannak, akkor hajajjj)
- az elsõ keréken kisebb a terhelés ezért könnyebben megcsúszik.
- inkább hátsó keréke jut a jelentõsebb terhelés a kialakításánál fogva
- 180 fokos kanyarhoz kell tér, bár éppen azért mert a sarok nem akad be meglepõen könnyen meg lehet fordulni, de az tény, hogy kell hozzá terület
- a több anyag miatt nagyobb súllyal bír.
Üdv Ok
#3668
Írta 2011. április 30. - 21:25

Az bentrideronline.com message boardján eléggé kitárgyalták ezt a kérdést, és arra jutottak, hogy a high racer egy picivel gyorsabb, de az X-stream is elég jó volt hogy RAAM-ot nyerjenek vele.
A lábzsibbadás bizony hajtómûmagasság-függõ nálam. A Bacchettám hajtómûve +25 centin van, a lengõorrúmé +10 centin, a hitvesem Bellandarejáé pedig -10 centin. Azon télen se zsibbad. A Bacchettámon pedig nyáron is tud. De nekem vacak a lábam.
#3669
Írta 2011. április 30. - 20:53

#3670
Írta 2011. április 30. - 20:45


Anno a montinál, vonaton szállításnál nekem bevált;)
#3671
Írta 2011. április 30. - 20:42

Viszont +leptem magam 1 AM üléssel. Tényleg nem izzad annyira, kényelmes is, de qrvára csúszik.
Ki, milyen módszerrel rögztette az üléshez?
#3672
Írta 2011. április 30. - 19:57

Anyám is mindig azt mondta, hogy tudsz te fiam, ha akarsz. Tetszetõs és remélem, hogy a menettulajdonságok is jók.
Sok rekus kilométert vele. A rögzítõ féken még dolgoznod kell egy kicsit a pumpa se rossz de nem az igazi:)
Gratulálok.
Egyenesfutása jó, lendülete a súlya miatt jó, fékek brutálisak, bár még bekell kopniuk...mostmég nagyon húznom kell hogy orra álljon

A pumpát meg ki fogom váltani


Egyébként a rögzitõ fék lehet egy sima tejgumi lesz

#3673
Írta 2011. április 30. - 19:52

Az X stream lehet olyan gyors mint egy high racer,valamint a magasabb láb pozició miatt nem zsibbad a lábad?
Az bentrideronline.com message boardján eléggé kitárgyalták ezt a kérdést, és arra jutottak, hogy a high racer egy picivel gyorsabb, de az X-stream is elég jó volt hogy RAAM-ot nyerjenek vele.
A lábzsibbadás bizony hajtómûmagasság-függõ nálam. A Bacchettám hajtómûve +25 centin van, a lengõorrúmé +10 centin, a hitvesem Bellandarejáé pedig -10 centin. Azon télen se zsibbad. A Bacchettámon pedig nyáron is tud. De nekem vacak a lábam.
#3674
Írta 2011. április 30. - 19:44

Ha nekem címezted a kérdést, én a következõ sorrendet javaslom:
- X-stream
- high racer
- lengõorrú 2x559
#3675
Írta 2011. április 30. - 19:42

Szia Chevy !
Néhány hónapja amikor csatlakoztam, a fiúk segítettek nekem is. Stoki a 444 oldalon 3.hó 2.-án részletezi nekem elõnyt hátrányt, és Zéta is besegít.
Ha jól látom egy "LWB-t akarsz". Hátha neked is segítségedre lesznek a leírtak.
Üdv Ok
#3676
Írta 2011. április 30. - 19:36

Köszönöm a választ, javaslat esetleg, állítólag hasonló az érdeklõdésünk:gyors teljesítménytúrák, akár több napra is ,kis csomaggal,mit javasolsz?
Ha nekem címezted a kérdést, én a következõ sorrendet javaslom:
- X-stream
- high racer
- lengõorrú 2x559
#3677
Írta 2011. április 30. - 19:33

Nincs rugózása, nincs sok láncterelõje, nincs lánccsöve.
Ezek afféle ökölszabályok.
De egy ülés alatti hajtómû magasságú bringa se annyira lassú, légellenállásban kb. egy outi, felsõ fogásban.
#3678
Írta 2011. április 30. - 19:27

#3679
Írta 2011. április 30. - 19:25

#3680
Írta 2011. április 30. - 19:16
