A ma esti rózsafüzér a tiéd!
Privátban megnézem, megírom.... Megírod?
Köszi
NE
Vagy megy a privi, vagy nem! A pontos árra nem emlékszem, majd segítenek a többiek. Az összeget adhatod személyesen, viheted Lompihoz vagy utalhatod. Elõbb vagy utóbb összefutunk!
Az anyag még nincs nálam, azt Hasszánnal kell lebeszélned.
Az a két cuki hurka meg egy
M5-ös szett. Sajnos nem jönne ki két hátizsák árából…
Jut eszembe! Szervizben van az Alfi! OLAJCSERE!

Kicsit túlcsorgott az ezresen, de ez talán a garanciát nem befolyásolja.
Továbbra is:
- könnyen gördül
- csendes
- (most már) szépen is vált
A nyomogatós kart megszoktam, csak gyors megállások után kell 3-4 szer rápumpálnom a hüvelykemmel, hogy el tudjak indulni (de ezen most ne nyissunk vitát).
Induláshoz elég a kettes, amit vagy megtalálok sacra, vagy nem. Nem oly nagy gond.
Az elsõ hat gang elég sûrûn van, ami mászáshoz vagy indulás utáni pörgetésekhez kiváló! (már meg volt vele párszor a Balaton kör és a Budapest - Velencei tó táv is több irányból)
A felsõ régiókban nyúlik a fokozatok közötti áttétel különbség. Ez is jól ki van számolva!
Az utolsó (10-11) fokozatok még makrancosak. Amennyiben cruesolok, no problem! Ha viszont 35 Km/h körül szeretném váltani, gondolkodik! A gondom pusztán annyi, hogy ritkán kapcsolom a tizeneggyest, 16 Km/h-nál… Hiába veszem el a hajtást nem segít. Tekerek tovább, majd egyszer csak bekattan!? Elõfordul, hogy akár 400-500 métert is tekerek vagy csak gurulok, mire reagál.
Annyi minden rendezõdött már rajta remélem, az olajcsere után már ez sem okoz problémát!