nézd meg ezt 2x26 os kerék
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#2861
Posted 2011. July 14. - 06:48

nézd meg ezt 2x26 os kerék
#2862
Posted 2011. July 14. - 06:40

Egy 2x27-es highracer vagy egy kisebb kerekû lowracer?
#2863
Posted 2011. July 13. - 23:51

A kollégáknak tetszett, próbálgattak vele menni.
Ha minden jól meggy pénteken megint bekerekezek , had legyen mit lesni.
#2864
Posted 2011. July 13. - 22:57

Na, megjöttem, üdv mindenkinek!
A prosztatagyilokos bringámra vettem egy pdm 324-es féloldalas patentpedált. Indultam volna vele, de a cipõ a pedál két oldalán nem fekszik fel, billeg. A stoplim a pdm 505-é (SM-SH51), és azon, sõt az agyonkopott Richley pedálomon is stabilan áll. Mit tudnék én ezzel csinálni, nincs valami tippetek?
Szerintem, a cipõnek nem kell hozzáérnie a pedálhoz, kétoldalt. Ha jobbra - balra elmozdul kicsit, a nélkülkül, hogy kicsatolna akkor rendben van. Maximum húzzál egy keveset a rugón. (Minden Shimano SPD pedálhoz azonos stopli való).
#2865
Posted 2011. July 13. - 20:21

Jóvágású bringa, sok-sok kellemes kilométert Moha úrnak! Talán az elsõ villán lehetne még elõre görbíteni, hogy kisebb legyen az utánfutás, de nyilván így is megteszi.
Betettem a képtáramba, ha nem gond.
Köszöni szépen a jókívánságot!
A villán valóban lehetett volna húzni, de elmaradt, -így így maradt.
Persze, hogy nem gond a képtáradba tevés, sõt!!!
#2866
Posted 2011. July 13. - 20:04

Hmmm. Azt sejtem nem lakunk messze egymástól.
Ha kész lesz, szívesen megnézném élõben is.
Ha lehet.
Hasszan
Én Gazdagréten lakok, csak "teszteltem" szinterezés elött, nem az enyém lesz.
#2867
Posted 2011. July 13. - 18:43

Ez , ami a cipõmöm van vadi új . A használati utasítás szerint ennek az sm-sh51-nek jónak kellene hozzá lennie. A másik két pedálommal nincs is semmi holtjátéka. Amúgy sem lenne az igazi, hogy minden bringaváltásnál cseréljem a stoplit is.
Szia!
A feles pedálok különbözõek. elképzelhetõ, hogy van saját stoplija....
Arra is figyelj, hogy ne legyen nagyon passzos, mert szegény Lompi a bizonyíték rá a minap, de nekem is volt ilyen idõszakom, hogy a túl feszes és a nem megfelelõ szögben álló stopli elszarta a térdem.
NE
#2868
Posted 2011. July 13. - 18:11

Ez , ami a cipõmöm van vadi új . A használati utasítás szerint ennek az sm-sh51-nek jónak kellene hozzá lennie. A másik két pedálommal nincs is semmi holtjátéka. Amúgy sem lenne az igazi, hogy minden bringaváltásnál cseréljem a stoplit is.Vegyél külön egy pár stoplit is hozzá!
#2869
Posted 2011. July 13. - 17:46

Mit tudnék én ezzel csinálni, nincs valami tippetek?
Vegyél külön egy pár stoplit is hozzá!
#2870
Posted 2011. July 13. - 16:59

A prosztatagyilokos bringámra vettem egy pdm 324-es féloldalas patentpedált. Indultam volna vele, de a cipõ a pedál két oldalán nem fekszik fel, billeg. A stoplim a pdm 505-é (SM-SH51), és azon, sõt az agyonkopott Richley pedálomon is stabilan áll. Mit tudnék én ezzel csinálni, nincs valami tippetek?
#2871
Posted 2011. July 13. - 16:10

Elõször is Tomi bejegyzésére reagáltam! Remélem, senki nem vette komolyan! Én nem építek bicajt, legfeljebb tervezek...
Azt a bizonyos L betût abban a nyílban, na azt is én terveztem.
Lompi épít és gyárt! Többek között a sajátjai mellett én ötleteimet is megvalósítja.![]()
![]()
![]()
VICCELTEM!
![]()
![]()
![]()
Vedd fel légyszíves a Nagyemberrel a kapcsolatot ACS 10 ügyben. A részemre rendelt tétel hozzá kerül.
De jó, de jó, lesz ülésem!!!!
NE
#2872
Posted 2011. July 13. - 16:07

Python nagylelkû...., s én evvel szívesen élnék.
Ha tudom a hogyan-továbbot.
Evvel együtt nagyon biztató, amit írtál
NE
#2873
Posted 2011. July 13. - 16:01

Különösen a sátor rögzítése, szállítása tetszik :-)
Nagyon jó megoldás.
A többi is tetszik.
Köszönöm.
NE
#2874
Posted 2011. July 13. - 15:59

Szia!#10356. hozzászólástól olvasgass ülés-ár ügyileg itt a fórumon!
Üdv: Papka
Meg van...
Mikor küldjem és hova?
NE
#2875
Posted 2011. July 13. - 15:00

Még Papa képtárába sem kerültem be.
Hát ez aztán már rágalom a köbön! Visszautasítom!

https://picasaweb.go...425373513248322
https://picasaweb.go...147108354291282
Az Elefántról meg még mindig nem nem tetted fel azt a fullos képet amit ígértél. Hát akkor felrakom az állatkerteset.

#2876
Posted 2011. July 13. - 14:58

Bocs, Python, a gépen a kormányon egy L van, biztos ezért.
Én is szeretnék egy kis elismerést! Mindig csak Lompi! Még Papa képtárába sem kerültem be. Le is iratkozom! Ne is próbáljatok visszatartani!
Elõször is Tomi bejegyzésére reagáltam! Remélem, senki nem vette komolyan! Én nem építek bicajt, legfeljebb tervezek...
Azt a bizonyos L betût abban a nyílban, na azt is én terveztem.
Lompi épít és gyárt! Többek között a sajátjai mellett én ötleteimet is megvalósítja.








Vedd fel légyszíves a Nagyemberrel a kapcsolatot ACS 10 ügyben. A részemre rendelt tétel hozzá kerül.
#2877
Posted 2011. July 13. - 14:42

Ezzel még nem pattog el, mint írtam, én nem érzem a teleszkóp hiányát.
Bocs, Python, a gépen a kormányon egy L van, biztos ezért.
Ma elkelt volna nagyon az ACS10..
#2878
Posted 2011. July 13. - 13:46

Nekem ebben a témakörben még mindig a Levi gépe az etalon!Én így oldottam meg a csomagolást


sziasztok! látom mindenki 26"--os kerekeket használ építésre. országúti kerékméret 27"-os. érdeklõdnék csinált már valaki ilyen mérettel fekvõt??
Én 27-es kerekekkel nyomtam, igaz nem 18-as, hanem 28-as vagy 32-es gumival (Lompi lengõorrú), de az, hogy a kátyúkat nem tudtam kikerülni és 6 baron is felütött néha
Tapasztalataim:
Merev-váz + 700-as kerék 6-8 baros gumikkal
Könnyû jól gyorsíható. Bizonyos sebesség fölött pattog, nem lehet az úton tartani! A felütés reális veszély. Az elmúlt hónapban 4 belsõt cseréltem a 700-as elsõ kerekében. Megoldás, ha nem engeded a nyomást 6 bar alá, de a padkákat még ekkor is kerülnöd kell.
Össztelós 26"-os 6 baron
Mindenen keresztül gázol! Mint ha egy montival szelnéd át a várost. 30-40cm. magas padkákról még röhögve ugratok le. A durva ütések nagy részét az elsõ teló felemészti, a maradékkal megbírkózik a köpeny. Kevés olyan hely van, ahol le kellene szállnom.
Lejtõzve brutális tempóval ereszkedek, nagyobb biztobságban mint a merev-vázassal.
Megnöveli a tömeget a csillapítás. Nehezebb felgyorsítani. Átlagosan jó, megfelelõ minõségû úton nem add nagyobb komfortot, mint a 27-28 asok.
Ha most kezdenék bele egy gépbe (majd télen) az 28"as lenne. 29" abban az esetben, ha lesz hozzá megfelelõ köpeny. Szerintem ez egy láncváltóval a megfelelõ kompromisszum, mind ár, mind a súly tekintetében.
Én is szeretnék egy kis elismerést! Mindig csak Lompi! Még Papa képtárába sem kerültem be. Le is iratkozom! Ne is próbáljatok visszatartani!Lengõsben Lompi a tuti

#2879
Posted 2011. July 13. - 12:21

Hmmm. Azt sejtem nem lakunk messze egymástól.Bringantinál készül:
https://picasaweb.go...525028888423506
Ha kész lesz, szívesen megnézném élõben is.
Ha lehet.
Hasszan
#2880
Posted 2011. July 13. - 12:16

Én 27-es kerekekkel nyomtam, igaz nem 18-as, hanem 28-as vagy 32-es gumival (Lompi lengõorrú), de az, hogy a kátyúkat nem tudtam kikerülni és 6 baron is felütött néha, elvette a kedvem a száguldástól.
Ezért fûzettem bele 26X1.75-ös kerekeket, ami az elõzõhöz képest jókora méretkülönbség, viszont ami engem illet, nem vesztettem annyit fürgeségben, mint amit nyertem kényelemben. Ehhez már biztosan nem kérek semmilyen rugózást, kiválóan megfog a ballonos gumi, nem pattog el, és még nem is sikerült felütnöm sem. Nekem ez a kompromisszumom, amivel együtt tudok élni.
Ami az ACS10-et illeti, még nem jelentkeztek, hogy megjött volna, az egy rekura elég szett ára 5250 Ft.
Megírom azonnal, ha megjött.
Egyébként lehet azonnal is rendelni a következõt, én csak azt gondoltam, hogy amíg nem zárul le az elsõ tranzakció, addig nem ajánlgatom a dolgot, mert még egyelõre nem bizonyítottak.
De fognak, remélem!

Hasszan