
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#2841
Posted 2011. July 15. - 21:29

#2842
Posted 2011. July 15. - 20:56


#2843
Posted 2011. July 15. - 20:09

azt mondják + lehet szokni. hát nem adom fel!!!!!!! készítek 1 prototípust és gyakorlok. ha menni fog,megkérem lompimestert építsen nekem 1 profi gépet.
#2844
Posted 2011. July 15. - 13:19

papa ez az iletö speciel nem nö
Engem nem ver át! Ilyenek ezek a nõk, ártatlan kisfiúknak tettetik magukat.

#2845
Posted 2011. July 15. - 12:11

Há' mit vársz egy asszonyállattul? Megy egy-két világcsúcsot, oszt' röktön asziszi hogy má' biciglizni is tud.
papa ez az iletö speciel nem nö

#2846
Posted 2011. July 15. - 10:28

#2847
Posted 2011. July 15. - 08:39

papa vendeta ide vagy oda de a megszokást az is igényli:)
Há' mit vársz egy asszonyállattul? Megy egy-két világcsúcsot, oszt' röktön asziszi hogy má' biciglizni is tud.

#2848
Posted 2011. July 15. - 08:27

#2849
Posted 2011. July 15. - 07:11

A Profi Csapat
nem bíznak semmit a véletlenre.
Hát nem semmi . Azért a sarki fûszereshez ezzel sem kell befordulni

#2850
Posted 2011. July 14. - 22:54

#2851
Posted 2011. July 14. - 21:43

#2852
Posted 2011. July 14. - 21:10

Motyoo! A jövõ hét végén nem vagyok, ha tesztelni szeretnél.
#2853
Posted 2011. July 14. - 19:55

#2855
Posted 2011. July 14. - 18:01

#2856
Posted 2011. July 14. - 16:31

Dybiii, Papa, NE !
Köszi, rápróbáltam más bringára is , igazatok van. Tényleg nem is annyira fix a többi sem, mint elõszörre gondoltam, csak a fekvõs helyzet miatt nem tûnt fel a jobbra-balra "gacsolás". Akkor nem is csináltam rossz vásárt !
Még egy ötlet: Én fekvõn az spd stoplit a cipõ külsõ széléhez legközelebbi pozícióban szeretem. Nekem úgy a legjobb a bokámnak. Azt már sokszor leírtuk, hogy a stoplit a sarokhoz minél közelebb javasolt tenni. Rekun.
#2857
Posted 2011. July 14. - 16:09

Köszi, rápróbáltam más bringára is , igazatok van. Tényleg nem is annyira fix a többi sem, mint elõszörre gondoltam, csak a fekvõs helyzet miatt nem tûnt fel a jobbra-balra "gacsolás". Akkor nem is csináltam rossz vásárt !

#2858
Posted 2011. July 14. - 15:36

Rendben, vettem az adást.
NagyEmber!
Fogok írni, ha megjött a cucc, és lebeszéljük közösen, ki, hogyan jut hozzá.
Pythonnak tartozol, mert õ már utalt pénzt nekem.
Hasszan
Kb. mikor?
Nem sürgetés, hanem tervezés.
Na, akkor Python-t kell faggatnom.... szla.sz. ügyben.
Mindent nagyon köszönök.
NE
#2859
Posted 2011. July 14. - 12:13

Rendben, vettem az adást.Vedd fel légyszíves a Nagyemberrel a kapcsolatot ACS 10 ügyben. A részemre rendelt tétel hozzá kerül.
NagyEmber!
Fogok írni, ha megjött a cucc, és lebeszéljük közösen, ki, hogyan jut hozzá.
Pythonnak tartozol, mert õ már utalt pénzt nekem.
Hasszan
#2860
Posted 2011. July 14. - 08:49

Sebesség és légellenállás szempontjából melyik a jobb?
Egy 2x27-es highracer vagy egy kisebb kerekû lowracer?
A front felület szempontjából a lowracer a befutó. Az alábbi képen ez jól látható.

A súly is kevesebb a rövidebb villa, küllõk, kisebb kerékátmérõ miatt.
Kishazánk útjaira viszont a csillapítás szükséges! E nélkül csak a velodromban fogsz vele száguldozni.
Én highracert ajánlanék. Praktikusan azonos méretû (pl.:700x700) kerék képlettel. Amennyiben ez egy lengõorrú, akkor ott az ülésmagasságot, az átlépés távolsága határozza meg. Mirõl is van szó? Ha hosszú a lábad (mint Lompinak), akkor még a kerék átmérõjénél is ülhetsz. Amennyiben ez nem áll fenn, akkor kénytelen vagy a rövidebb átlépési távolság miatt emelni az ülõlapon. Ez nem biztos, hogy hátrány, ha a forgalomban is használni szeretnéd. Azt javasolnám, hogy a lábhosszhoz választd vagy találd meg azt a legalacsonyabb ülõlap magasságot, ahol még a lábad alatt elfér forduláskor a kerék. Természetesen az összképet a hajtómû elhelyezése, magassága is befolyásolja.Ha ülõsebb testtartást szeretnél, akkor a hajtómû lejjebb kerül, a fekvõs helyzetnél pedig feljebb.
Hátsókerekes highracer esetében a láncvonal miatt kell a hajtómûvet magasra helyezni, ezért az ülése is döntöttebb.