Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#2801
Posted 2011. July 17. - 22:07

remélem a lejtõk majd kárpótolnak. én a száguldozást úgy értettem, hogy a megszokott 16km/órától többel tekernék. a 110kg-hoz hozzájön a pakk:
sátor, hálózsák, meg a többi. szóval nem bankkártyával nyaralunk.
#2802
Posted 2011. July 17. - 21:49

"Ne várj többet annál, mint amire képes." ...de annyit mindenképpen.
Jelenleg telefonon írok, nem áttekinthetõ. Biztosan lesznek benne hibák. Van akinek a helyesírása gyengébb. Ezt semmiképpen se keverjük a tudatos, és sajnos divatos rövidítésekkel.
Az elsõvel még a nyolcvanas években találkoztam, egy KTM reklámban.
4 takt 4U
Akkor, harminc éve ez még ötletes volt.
És miért nézel le valakit ennyire ? Miért ne lenne többre képes ? Minden eszköz megvan hozzá és ráadásul igen tanulékony. (az összes bíráló segge alatt az õ szüleményei ketyegnek egyfajta evolúció figyelhetõ meg a zártszelvényes csodáktól a kiforrottabb konstrukciókig tehát nem hülye gyerek.)
Ha a magyar nyelv zászlaja alatt háborút indítotok minden betolakodónak, akkor az tegyétek következetesen és ne keress megmagyarázó kiskaput!
#2803
Posted 2011. July 17. - 21:39

Az még átlagnak is durva! Végül is erre készült. Annyit gyûrte Papa az agyunkba, az outis stílust meg a grammokat, hogy gondoltam, megmutatom -Lompi segítségével- hogyan képzelem én. Szerénytelen nem szeretnék lenni, volt viszhangja! Amióta meg nálad van, sorra döntitek a csúcsokat! Gratulálok!Azért a Chili sem marad szeretet nélkül hidd el, mert én még mindig imádom. Szerintem is egy "leg", több kategóriában is.
Tegnap este 1 óra hét perc alatt tettem meg a 38 km-es edzõ körömet, amiben van két 10%-os emelkedõ is. Találd ki, ehhez hogy kellett menni az egyenes szakaszokon Az Action bents-el régebben ez másfél óra körül szokott lenni, és az is egy jó bringa ám.
#2804
Posted 2011. July 17. - 21:35

Lejtõn meg nem mindenkit segít oly nagyvonalúan a gravitáció.
Azér' Python kolléga védelmében figyelembe ajánlom, hogy Newton kolléga szerint mindegy, hogy õ vagy én gyorsulunk szabadon ugyanazon lejtõn, ugyanazon biciklivel, -ugyanakkora lesz a gyorsulásunk, és a végsebességünk...

(sõt, a némileg nagyobb testfelülete miatt /légellenállás/ lehet, még én gyorsulom meg végül...)

#2805
Posted 2011. July 17. - 20:11

+ volt a próba!!!!!! minden elismerésem a mesternek!!!!!!! de nekem + gyûlt a bajom ezzel a kerék billegéssel.
azt mondják + lehet szokni. hát nem adom fel!!!!!!! készítek 1 prototípust és gyakorlok. ha menni fog,megkérem lompimestert építsen nekem 1 profi gépet.
Ismétlés a dugás anyja.

Eddig még mindenkinél elmúlt a billegés idõvel. Azt mondják az öregek, minden csak a megtett kilométereken múlik. Én például, még 2000 km után sem tudom elengedni a kormányt, de majd ez is eljön gondolom. Nem vagyunk egyformák.
Unalmas is lenne.

#2806
Posted 2011. July 17. - 19:47

ígérem hogy ha ilyet láttok az írásomba ezután az nem lesz szándékos !!! (pedig lenne még pár a tarsolyomba)
de amire vártam meg erõsítést arra nem válaszolt senki. gondolom mindenki volt kezdõ. szívesen vettem volna pár tapasztalatot, pár megnyugtató szót
Én 120 km-nél tartok és már elenyészõ a orr lengés csak nagyon lassú tempónál kacsázok, már néha egy kézzel is próbálkozom . Eddig a max 46 km/ó volt a sebesség, akkor sem volt semmi gond.
#2807
Posted 2011. July 17. - 19:43

Üdv az új srácoknak a klubban!
Nekem a vendettánál százszor ezerszer jobban teszik: Lompi mester utolsó elõtti gépe!!!! Szia mester, bár nem lehet követni a tempód, lehet azóta már alkottál. Tudod amelyiket kipróbáltam. Üdv OK! Gyönyörû a Beard gépe is!
Üdv mindenkinek Ok
#2808
Posted 2011. July 17. - 19:31

A Chilit -többek között- miattad raktam össze. Szerintem az is egy leg a maga nemében, de az Elephantot jobban szeretem!
Azért a Chili sem marad szeretet nélkül hidd el, mert én még mindig imádom. Szerintem is egy "leg", több kategóriában is.

Tegnap este 1 óra hét perc alatt tettem meg a 38 km-es edzõ körömet, amiben van két 10%-os emelkedõ is. Találd ki, ehhez hogy kellett menni az egyenes szakaszokon Az Action bents-el régebben ez másfél óra körül szokott lenni, és az is egy jó bringa ám.

#2809
Posted 2011. July 17. - 14:27

#2810
Posted 2011. July 17. - 12:15

...akkor a nyolcvan lejtõn rendben van...Na jó, de a száguldozás az síkon 60-nál kezdõdik...
...meg az összteló...Lejtõn meg nem mindenkit segít oly nagyvonalúan a gravitáció.

Te bankkártyával mész túrázni, én sátorral és hálózsákkal.
Te az outis haverokkal akarod tartani a tempót, én a túratársakkal.
Te a szállóban töltöd a telefonod, én menet közben.
Én látok éjszaka, te akkor már nem tekersz.
Különbözõek vagyunk. Én nem vagyok egy versenyzõ alkat és bár jó lenne egy a mostani gépem adottságaival rendelkezõ gép 10 kilóval, én meg hússzal könnyebben, de ennek ellenére elégedett vagyok!

Azt gondolom (sajnos, ezzel egyedül vagyok) , hogy az ország legjobb TÚRA GÉPE az enyém!

A Chilt -többek között- miattad raktam össze. Szerintem az is egy leg a maga nemében, de az Elephantot jobban szeretem!
#2811
Posted 2011. July 17. - 11:22

Sík úton negyven fölé tudom taposni az Elephantot. A gödöllõi lankákon lejtõztem vele nyolcvannál gyorsabban. Nekem ennél több nem kell! Pedál fordulatból sem...
Na jó, de a száguldozás az síkon 60-nál kezdõdik...
Lejtõn meg nem mindenkit segít oly nagyvonalúan a gravitáció.

#2812
Posted 2011. July 17. - 10:46

Tapasztalat:...de amire vártam meg erõsítést arra nem válaszolt senki. Szívesen vettem volna pár tapasztalatot, pár megnyugtató szót
Az élet olyan, mint a nádszál: Ma még vidáman kacagsz, De holnap jön Pipacs bácsi a konyhakéssel.
Megnyugtató szavak:
Nincs semmi baj ! Minden rendben lesz ! Nem fog fájni ! Meg fog gyógyulni ! Savanyúcukor !

#2813
Posted 2011. July 17. - 08:56

Sík úton negyven fölé tudom taposni az Elephantot. A gödöllõi lankákon lejtõztem vele nyolcvannál gyorsabban. Nekem ennél több nem kell! Pedál fordulatból sem...Még senkivel nem találkoztam, aki lejtõn lefelé zúgva kb. 120-as pedálfordulatot be merne vállalni.
Keress rá a videóimra, pedálfordulatból nem, de sebességbõl akad bõven! Én ugyanúgy hajtom lejtõn, kanyarban, síkon, emelkedõn.
Egy esetet tudok, amikor billeg: 6 Km/h alatt.
#2814
Posted 2011. July 17. - 08:11

Az én aluvázamat is Debrecenben hegesztették. A kész vázat edzeni kellene. Na, ez a gond!
Inkább jó minõségû vázcsövet javasolnék: Tange, Oria, Colombus stb.
#2815
Posted 2011. July 17. - 08:01

Megvilágítanám egy eltérõ szempontból:Isten hozta az új fórumozókat!
(Uraim és vaskohászok!) A lengõorrú bringákhoz (sem) értek, de a hátadból kiálló, feltehetõen csomagtartó célú drótot (a kohászok 10mm alatt drótnak nevezik az anyagot - de én nem is vagyok kohász, csak kötekszem) célszerû volna lesüllyeszteni a hátsó kerék sárvédõje szintjére.
Amennyiben "banán" táskát használsz, aminek a terhelése elsõsorban az ülésre terhelõdik, kell fönt egy akasztó pont. Erre elég egy tízes drót. A súly - a táska jellegébõl adódóan - az ülõlap irányába, alul koncentrálódik. Elõnye a csekély tömeg mellett, hogy magasra helyezhetõ a hátsólámpa. Önmagában, csomagtartóként korlátozottan használható. Lásd CHILI.
Kapható készen, felfogatással együtt, gyermek kerékpárokhoz. (pl.Auchan - 600 Ft.) Az AM-ben is kapható.
- A javasolt vékony horgászbot
- 10x1 alu csõ, kidobásra ítélt többrudas törülközõtartó, v villanyszerelési anyag, ha simán nem beszerezhetõ a környékeden.
- Decathlonban láttam sárkányeregetõk részére árusított üveg- szénszálas rudakat.
- Sátor merevítõ rudak is szóba jöhetnek (leárazott olcsó strand szélvédõ)
Zászlót láthatósági mellény - narancs színût javaslok - egy darabjából készíthetsz, azon a fényvisszaverõ sávok már rajta vannak.
"Ne várj többet annál, mint amire képes." ...de annyit mindenképpen.Zsolti
Azért annyira ne vedd a szívedre az intelmeket ! A magyar nyelv több helyen sérül ebben a topic-ban. Csak van aki megkapja a magáét és van aki nem. Engem pont ezért kevésbé zavar itt a fórumon ez a dolog ...
Jelenleg telefonon írok, nem áttekinthetõ. Biztosan lesznek benne hibák. Van akinek a helyesírása gyengébb. Ezt semmiképpen se keverjük a tudatos, és sajnos divatos rövidítésekkel.
Az elsõvel még a nyolcvanas években találkoztam, egy KTM reklámban.
4 takt 4U
Akkor, harminc éve ez még ötletes volt.
#2816
Posted 2011. July 17. - 07:57

+ volt a próba!!!!!! minden elismerésem a mesternek!!!!!!! de nekem + gyûlt a bajom ezzel a kerék billegéssel.
azt mondják + lehet szokni. hát nem adom fel!!!!!!! készítek 1 prototípust és gyakorlok. ha menni fog,megkérem lompimestert építsen nekem 1 profi gépet.
Szerintem a lengõorrú kb. 500 km alatt +szok6ó. Emiatt 1általán ne aggódj! A nagy sebesség szempontjá- szerintem a korlát a magas pedálfordulat. Nagy sebességnél, magas pedálfordulatnál veszélyesen kacsázik. Még senkivel nem találkoztam, aki lejtõn lefelé zúgva kb. 120-as pedálfordulatot be merne vállalni. 1elõre 2ségeim vannak...

#2817
Posted 2011. July 17. - 07:14

....szerintetek nagy fába vágom a fejszém?
Lehet mégiscsak nagy fa lesz ez
A kérdés után ott a válasz

Ha minimális használatra, versenyekre szeretnéd használni a súly csökkentését célul kitûzve akkor még talán, de mindennapos használatra, túrázni már a normál méretes (nem súlycsökkentett) gyári alu vázak is néha a határon egyensúlyoznak.
https://picasaweb.go...538314098586898
De ez részemrõl csak találgatás, mert nem dolgoztam hegesztett aluval.

#2818
Posted 2011. July 17. - 06:44

hajol megnézed a képeket lácik minden jol mi hogyan van megoldva
#2819
Posted 2011. July 17. - 00:19

ígérem hogy ha ilyet láttok az írásomba ezután az nem lesz szándékos !!! (pedig lenne még pár a tarsolyomba)
de amire vártam meg erõsítést arra nem válaszolt senki. gondolom mindenki volt kezdõ. szívesen vettem volna pár tapasztalatot, pár megnyugtató szót
Zsolti
Azért annyira ne vedd a szívedre az intelmeket ! A magyar nyelv több helyen sérül ebben a topic-ban. Csak van aki megkapja a magáét és van aki nem. Engem pont ezért kevésbé zavar itt a fórumon ez a dolog ...
#2820
Posted 2011. July 16. - 23:52


Jó látni hogy egyre többen vagyunk

Egyébként nagyon gondolkodom egy Vendetta utánzat készitésén, persze aluminiumból, talán megtudnám oldani az aluminim hegesztését is, ismerõs által....szerintetek nagy fába vágom a fejszém?
Egyébként egyvalami nem világos teljesen a Vendettával kapcsolatban, mégpedig a villaszár csatlakozása a Vendetta felsõcsövéhet vagy "boom-jához". Ha valaki tud, segithet

