Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#1721
Írta 2005. április 12. - 19:19

#1722
vendég_rvilike_*
Írta 2005. április 12. - 19:05

#1723
Írta 2005. április 12. - 13:26

ATOM OFF:
én meg azt nem értem,
hogy az Ericsson HPM-10 mp3 headset,
ami a pdamania webáruházában 6e. Ft,
a Vodafone-nál hogy kerülhet (írd és mondd!!!) 54'000-be
OFF
az igen nem kicsi a haszon rajta(D)



ON
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1724
Írta 2005. április 12. - 12:07

én meg azt nem értem,
hogy az Ericsson HPM-10 mp3 headset,
ami a pdamania webáruházában 6e. Ft,
a Vodafone-nál hogy kerülhet (írd és mondd!!!) 54'000-be

#1725
Írta 2005. április 12. - 11:42

A legtöbb 15 felé járó iparis agy tök ugyan az, csak a matrica más és esetleg a küllõperemnél a kialakítás. A csapágyak milyenségét nekem senki nem tudta megmondani, Tán azért, mert bótban nem nagyon szedik õket szét…..
Csak azt nem értem, hogy novatech nem tárcscás h.agy, ami nagyker listában is 10 e körülvan, az ebikon is 9e körül ha jól emlékszem hogy kerülhet a zöldpontban 6600-ba ?
és úgy tûnik, ugyanaz a típus...
#1726
Írta 2005. április 11. - 16:47

Tény hogy egy 36-os Atomlab Trailpimp egy 135*12-es Ringlé abbah sos dh agyra fûzve nem gyenge csak a 2.8-as szuperpuha michelin a sok.de legalabb eros
#1727
Írta 2005. április 11. - 16:46


"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1728
Írta 2005. április 11. - 16:41

akkor kullovel van az 2kg is
Kb 4 kiló most a hátsóm szóval ez sok(k)..de majd egy picivel keskenyebb gumim lesz amint elkopik és leugrik vagy 300 gramm:D
a vigyorik meg kapják be:D
#1729
Írta 2005. április 11. - 16:38

#1730
Írta 2005. április 11. - 16:37

#1731
Írta 2005. április 11. - 16:36

Nekem 1710g plusz a 36 darab 2.0-DT küllõ a kerekem súlya..külsõ és belsõ nélkül persze:D
akkor kullovel van az 2kg is

"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1732
Írta 2005. április 11. - 16:18

#1733
Írta 2005. április 11. - 16:08


"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1734
Írta 2005. április 11. - 15:53

Nah thx a felvilagositast a csapagyak teren
ahogy szamolgattam pl hatso kereknel kb 1.7kg 2.1kg kozott lehet mozgatni attol fugg ,hogy mit vesz az ember. De nem tudom ,hogy erossegben mennyi a kulombseg illetve mennyire nehez tekerni egy 2.1kg kereket...
HA valaki tud rakjon helyre plz
Lehet, hogy én értettem félre, de 1,7 – 2,1 kg elég durva nekem egy hátsó kerékre (persze felhasználástól függ), és pont itt kezdõdik a fejlesztés. Egy iparis hátsó (wtb laser disc), kb 950 g, és ha építeni akarsz, akkor xt agy + mavic felni kb. 1050 g, + 300g a fogsor. És ugye ez sorral együtt is csak 1350g. És van akinek még ez is rengeteg… Ezek mind könnyebb, de erõs és tartós kerek azt hiszem kb. 25-30ezer hufból. A könnyû felnin, külsõn sok múlik, mert minél kevesebb súlyt cipelsz ezen a területen (kerületen), annál könnyebben gyorsítható, és hajtható kerékpárt kapsz. Szerintem…..
#1735
Írta 2005. április 11. - 15:50

"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1736
Írta 2005. április 11. - 15:30

A felni ,meg azert kerdeztem mert valsz lesz egy vasarlasi bonom a heten es nem tudom mire koltsem el ...
Saját magamon tapasztaltam meg, hogy akkor kezdõdnek a gondok, ha már így gondolkodsz:
lesz egy kis pénzem, mit vegyek belõle a bringámra? :krol:
Igen, a felni szerintem sem a legjobb ötlet az általad is említett "lavina" miatt, elvégre ha már fûzeted,
akkor lehetõleg ne a hetes, menetes racsnis agyat fûzzék bele, amit úgyis lecserélsz késõbb.
Persze vehetnél most is felnit, azt nem kötelezõ azonnal beszerelni!

De nyilván tudom milyen,
amikor egy dobozban állnak az alkatrészek,
az ember meg max nézegetni tudja,
hogy majd milyen kurva jól fognak ezek szuperálni egyszer...

én azt javallom, hogy inkább a fékváltókar dolgot oldd meg, lehetõleg hosszú távra (az sem olcsó mulatság).
#1737
Írta 2005. április 11. - 15:12

nem kell ám mindenáron lecserélned a bike-od összes alkatrészét. Gyúrd el a szimplafalú felnit, használd, amíg bírja. Ha már túl keményen nyomod,
akkor úgyis "szólni" fog.
:gwizd:
igazad van csak szeretnek mindent megtanulni ,amit egy kezdo bringazosnak tudnia kell

A felni ,meg azert kerdeztem mert valsz lesz egy vasarlasi bonom a heten es nem tudom mire koltsem el ... aztan a felni jutott eszembe csak hat itt is lehet lavinat inditani ,mert a hatso agyam csavaros rendszeru ... de amugy meg vagyok lepodve mennyire jol birja a bico a terhelest a regi bicajom mar szetesett volna 3x

Szal ha lesz egy ilyen boonom akkor milyen felnit tegyek be hatra ?
Par oldallal odebb a cr18 dumaltuk le mert az konnyu 3 kamras es dupla falu.
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1738
Írta 2005. április 11. - 14:40

(talán pont azért, mert jobban ért a témához

józan ésszel és nem SKF mérnökként belegondolva
azért egy "ipari" csapágy, amit megvesz az ember az SKF boltban, nem feltétlenül olyan erõhatások legyûrésére lett tervezve, mint amit egy kerékpár agyába beszerelve el kell viselnie. Ezt totál laikusként írom, úgyhogy tévedhetek,
de én úgy látom, hogy a csapágyak ipari alkalmazásában valóban fontosabb kritérium a magas fordulatszám elviselése (ok, már megtudtuk, hogy ez a kenés módjának függvénye), mint az, hogy elbírjon egy atomerõs radiális ütést. picit OFF leszek, de én több, mint 10 éve gördeszkázom, és az SKF csapágyaktól óvakodom, mint a tûztõl. Gördeszkában nálam sokkal jobban bírták még a román csapágyak is (bár szarabbul gurultak!).
Végül az NMB-nél állapodtam meg, mert a használat közben fellépõ mindenféle irányú erõhatásokat
(pl csavarodást) ez tolerálja eddig a legjobban.
Az SKF porvédõje olyan merev, hogy szétrepedezik, és leválik, de a legtöbb alkalmazási területen ebbõl
nem származik hátrány.
Gui:
nem kell ám mindenáron lecserélned a bike-od összes alkatrészét. Gyúrd el a szimplafalú felnit, használd, amíg bírja. Ha már túl keményen nyomod,
akkor úgyis "szólni" fog.
#1739
Írta 2005. április 11. - 14:24

-agy: "ipari csapágyast" elvileg nem kell karban tartani, ha szétmegy a csapágy, cseréled. Nekem Novatech van, 2 éve nincs vele problémám. Az elsõagy tipikusan olyan alkatrész, amit nehéz elszúrni. A drágábbakba drágább csapágy is megy gondolom, deha ugyanolyat akarsz, az is drágább. Bár ez a párszáz forint tök mindegy. Meg egy Ringlének azért a teste is jobb aluból van, ergo jobban bírja a küllõk terhelését.
-felni: nos, szerintem a terepezés nem ugyanazt jelenti számunkra.

Aktuális civil
#1740
Írta 2005. április 11. - 14:07

nemtudnátok ajánlani nekm valami jó ár/súly kategóriájú felnit?CC-re kellene!