Köszi szépen Rob!
Megbeszélt százalékodért fáradj be a boltba. ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Indította
Winethoo
, 2003. január 28. 15:35
#2901
vendég_luongo_*
Írta 2004. március 10. - 13:18

#2902
Írta 2004. március 10. - 12:47

Üdvözletem!
Nagyon helyes dolog ha az ember maga szereli a kerékpárját föleg ha van hozzá érzéke,türelme és sok gyakorlata. ;)Autodidakta módon azért sok malõrt lehet elkövetni amit a pénztárcád bánhat.
2 másodperc cimü filmben is látható egy öreg bringaboltos aki szerint is a keréképítés müvészet ihlet, csend,nyugalom kell hozzá. Árakról csak annyit sógoréknál pl. 2002-ben 41eu. volt a keréképítés. Egy régebbi bike újságban volt egy kétoldalas cikk is erröl. 8)
Nagyon helyes dolog ha az ember maga szereli a kerékpárját föleg ha van hozzá érzéke,türelme és sok gyakorlata. ;)Autodidakta módon azért sok malõrt lehet elkövetni amit a pénztárcád bánhat.

2 másodperc cimü filmben is látható egy öreg bringaboltos aki szerint is a keréképítés müvészet ihlet, csend,nyugalom kell hozzá. Árakról csak annyit sógoréknál pl. 2002-ben 41eu. volt a keréképítés. Egy régebbi bike újságban volt egy kétoldalas cikk is erröl. 8)
#2903
Írta 2004. március 10. - 12:34

szerintem azt is elég tudni a luongoban, hogy mi a különbség a panzerkampfwagen 4 és 6 között.
máris 10% kedvezmény. ;D

#2904
Írta 2004. március 10. - 12:33

Az biztos hogy nem a legegyszerûbb mûvelet, de azért más saját építésû kerékkel járni. Egyébként meg nem baj ha az ember nem rohangál mindenért a szervízbe (igaz azoknak is meg kell élni valamibõl).
De láttam már maratonon olyat, hogy a srácnál volt láncszemprés, de nem tudta megcsinálni vele a szakadt láncát, mert még sosem csinált ilyet. Sõt olyat is láttam, hogy 1 másik srác nem tudta megragasztani a defektes belsõjét.
Néha azért jól jönnek ilyen ismeretek, versenyen, túrán nem biztos, hogy van szervíz a közelben.
De láttam már maratonon olyat, hogy a srácnál volt láncszemprés, de nem tudta megcsinálni vele a szakadt láncát, mert még sosem csinált ilyet. Sõt olyat is láttam, hogy 1 másik srác nem tudta megragasztani a defektes belsõjét.
Néha azért jól jönnek ilyen ismeretek, versenyen, túrán nem biztos, hogy van szervíz a közelben.
#2905
Írta 2004. március 10. - 11:42

srác. szép dolog ha meg tudod magadnak csinálni a kereket de azér nem kéne azt sugalni az ebereknek,hogy tessék othon kereket építeni! Szerintem egy szervíz jó isméve a kerekei ;D Mert azt gondolom a kerék építés az igazi szakmunka egy bringán ;D egyépként a luongoba ingyen is meg csinálják a kerekedet, ha elvered õket steelpanthers-ben ;D ;D
#2906
Írta 2004. március 09. - 20:55

Állvány nélkül is lehet centírozni, igaz macerás 1 kicsit, de megoldható. Én magamnak szoktam fûzni a kereket + a haverjaimnak is. Baj még eggyel sem volt, pedig megjártam vele néhány maratont a haverokkal 1ütt. ;D
#2907
Írta 2004. március 09. - 18:06

"csóróboltban" 800ft a fûzés. én oda járok, az üllõi úton van a ferenc körúthoz közel, aranyos a bácsi, ilyen fulltelós tárcsás neuzer állnak apolcon és mindent rendesen megcsinál. ha valami rossz, szinte ingyen javít, iszonyat olcsó minden és elég jól dolgozik.
#2908
Írta 2004. március 09. - 17:32

állvány nélkül csak fûzni tudod otthon centírozni nem, és ha csak centírozni viszed a boltba, akkor is 7-800-at elkérnek. szóval nem sokat spórolsz, de sokat dolgozol....
#2909
Írta 2004. március 09. - 17:23

Aláigérjek?
Bike Berguson, Kerékvár 1500-ért.
De miért nem fûzöd magad? Egyáltalán nem nehéz!
Bike Berguson, Kerékvár 1500-ért.
De miért nem fûzöd magad? Egyáltalán nem nehéz!
#2910
Írta 2004. március 09. - 10:14

A luongoba 2000ft a kerék építés és elég jóó ;DÜdvözletem!
Szerintetek Budapesten hol készítenek legjobban kereket és mennyiért? ???
#2911
Írta 2004. március 08. - 15:02

Hasonlóan tudom javasolni a Single Track - Novatec párosítást. 95 kilóhoz optimális

#2912
Írta 2004. március 08. - 11:09

acor és rhyno lite: ez a páros van nekem hátul már 2 éve. semmi baja az ég világon. (igaz, össztelósban volt mindig)
könnyû és erõs.
könnyû és erõs.
#2913
vendég_luongo_*
Írta 2004. március 08. - 11:03

Azt hiszem értem már! Tehát csak a bringás körökben járatos ez a megnevezés, ugyanis az iparban nem használják
Ott a megfelelö kifejezés, siklo vagy golyós csapágy ;D persze ezeknek is vannak változataik


#2914
Írta 2004. március 08. - 10:46

Itt a fórumon leginkább valamiféle kereskedelmi forgalomban kapható, egy darabban cserélhetõ, víz és por ellen védett mélyhornyú golyóscsapágyat jelent, ami felépítésébõl adódóan-a kónuszos megoldással szemben-nem szervizelhetõ, de szvsz tartósabb megoldás...
#2915
vendég_luongo_*
Írta 2004. március 08. - 10:26

#2916
Írta 2004. március 07. - 00:11

hát nem tudom még, nincs sok zsé
. Acorból olcsóbb nincs? Vagy deore.. az olcsóbb, de az nem iparis, arról mi a véleményetek? Bírja sokáig?

#2917
Írta 2004. március 06. - 19:56

ha egy kicsit több a zsé akkoir érdemes beruházni funn cuccokba ,ha nem akkor szvsz b+-ot vegyél.
#2918
Írta 2004. március 06. - 18:46

Nekem volt régen Bike+ agyam. Nem zúztam, de kb fél (!) után törött... :
ACOR AHU-2101 - ~11.000-12.000 - tárcsafékes ipari csapágyas. 1ismerõsöm másfél éve Jánosozik, semmi baja...

ACOR AHU-2101 - ~11.000-12.000 - tárcsafékes ipari csapágyas. 1ismerõsöm másfél éve Jánosozik, semmi baja...
#2919
Írta 2004. március 06. - 18:13

És milyen agyat ajánlotok rhyno mellég lightos freeridera? Iparisban gondolkozom, és olcsó kéne. Acorból vagy Bike+ból vannak olcsóbb türhetõ agyak, és mennyiért?
thx
thx
#2920
Írta 2004. március 06. - 17:07
