
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#2001
vendég_rvilike_*
Írta 2005. január 25. - 23:55

#2002
Írta 2005. január 25. - 23:52

Szóval megéri!
Abba gondolj bele hogy milyen lenne egy meredek betonszakaszon zúzni ötvennel és puff..
Szar lehet..
Nekem állandó parám volt..
#2003
Írta 2005. január 25. - 23:48

csak aztán megunod, hogy a tárcsafék mindig kilazítja... aztán megtéped ezerrel... aztán egy napos nyári délutánon azt mondja, hogy "TANNNNNGGGGG", és buktázol egy kellemeset.
nekem mindegy, meg az én gépemen nincs is gyorszár. csak mondom.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2004
vendég_rvilike_*
Írta 2005. január 25. - 23:28

#2005
Írta 2005. január 25. - 10:00

de egyben nehéz is. ha találsz, vegyél syncros gy.z-t, van titános 6 ezer körül. ha jól tudom. a sh!mano tényleg erõs, de szvsz lehet venni könyebbet.
hány g-ot lehet megspórolni? Szvsz nemsokat...
egyetértek thezzel, nekem is valami noname van hátul, remekül bírja, erõs, viszont biztos pár grammal nehezebb, mint drágább (nemtom mennyi volt, de fix 1000 alatt, tehát pl a titánhoz képest több mint 600%-al olcsóbb) társai...
:chin:
#2006
Írta 2005. január 24. - 23:46

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2007
Írta 2005. január 24. - 23:30

külsö mehanikás, nincs rajta felirat, szépen csillog, és többet bír mint az eddigiek.
miafenének ennél többet költeni egy ilyen vasdarabra? elsö esésnél ugyis lejön róla a márka felirat....
akkor meg hiába lett rá kidobva sok ezer forint.
#2008
Írta 2005. január 24. - 23:26

#2009
Írta 2005. január 24. - 23:21

igaz hogy nehezebb, de nagyobb erõt tudsz vele kifejteni.
és ez tárcsánál elõny.
persze csak ha nem vagy grammfejû...
#2010
Írta 2005. január 24. - 23:11

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2011
Írta 2005. január 24. - 20:17

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2012
Írta 2005. január 24. - 19:20

#2013
vendég_rvilike_*
Írta 2005. január 24. - 18:57


Szerintetek milyen gyorszarat vegyek az Onyxhoz?
#2014
Írta 2005. január 24. - 13:47

#2015
Írta 2005. január 21. - 22:55

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2016
Írta 2005. január 21. - 22:51

Viszont ha a csapágyház kiverõdik dobhatod az agyat a kukába:mad:
Azt, hogy "kiverõdik" azt úgy érted, hogy a kovetkezõ csapágy már lötyögni fog pedig a mérete ugyanakkora?
#2017
Írta 2005. január 21. - 22:05

A golyóscsapágyas agyaknak minimális a karbantartás igényük, viszont nem állíthatók:no: Ha kotyog ki kell cserélni és kész;) Viszont ha a csapágyház kiverõdik dobhatod az agyat a kukába:mad:Az ipari csapágyas agyakat 1általán nem kell karbantartani?
#2018
Írta 2005. január 21. - 21:56

vagy biketrade. de inkább biker:-)
iparis nekem 2 éve megy folyamtosan egy acor iparis cc agy extrém kerékpározási felhasználással. semmit nem kell karbantartani.
agyanként változhat a csapágy mérete, csak úgy lehet utánajárni ha elmész egy mintadarabbal a céghez....
de elöbb cseréled le magadtól, mint hogy erre rászoruljon.
deore-nél meg tuti többet bír. xt meg drága...:-)
#2019
Írta 2005. január 21. - 21:29

Élettartamra kb mennyit bírnak (pl. 1 zoggie iparis - 1 deore/deore xt- hez képest)?
Azt hallottam h nem nagyon lehet cserélni ha meghalt a csapágy, mert nem kapni. SKF-nél és FAG-nál se lehet? (ha ezeknél se, akkor elhiszem)
Diatech iparis agyakról tudtok valamit? Nem sok infot találtam, de lenne egy ilyen hasnyáltan (vagyis 1 komplett kerék), nemtom beleszaladjak e. Ki itthon a forgalmazójuk?
#2020
Írta 2005. január 20. - 01:06
