Zak!
Nekem még a régebbi rúgóstagom van, nem a DNM, hanem a Shock Works Air Jet AT. Nekem nincsenek gondjaim vele, mai is nyomtam megy Jávorkút-Bánkút és vissza távot. A tag ugyanúgy mûködött, mint az elején, megmérve a nyomást változás tulajdonképpen nem volt. Lehet, hogy ez jobban tûri a zimát?
Priviben írhatznál valami bõvebbet is! Nem csalódtál?
Forest!
Én is a családot AUTHORRAL szertném felszerelni.
Eddígi választás:
A 7 éves fiamnak az Energy
Feleségemnek a Solution sx
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Author
Indította
Zak McKracken
, 2003. január 12. 14:37
#1221
Írta 2003. január 19. - 19:11

#1222
Írta 2003. január 19. - 18:47

Hát a levegõs rugostagoknál sajna van ilyen!
Nekem is a Hungary:A telóm egy okádás volt. Hidegben, max 1 óra és vége volt a dalnak.
Most ez a Manitou is levegõs, ami az Egoistban van, de hát ezzel már nincsenek problémák!
Remélem nem is leszenek!
Nekem is a Hungary:A telóm egy okádás volt. Hidegben, max 1 óra és vége volt a dalnak.
Most ez a Manitou is levegõs, ami az Egoistban van, de hát ezzel már nincsenek problémák!
Remélem nem is leszenek!

#1223
Írta 2003. január 19. - 18:41

Na megtortent a bicajavatas a Pilisben, es beigazolodott az amiert feltem a levegos rugostagtol.
Amugy ezen a probleman kivul minden alkatresz tokeletesen mukodott, a tarcsafek kulonosen jo volt, az ugy fejlemeneire meg kivancsi leszek...
This is a forwarded message
From: Peter Acs <acspeter@mail.datanet.hu>
To: urge.laszlo@mail.datanet.hu
Date: Sunday, January 19, 2003, 5:33:39 PM
Subject: Author Sovereign Sport problema
===8<==============Original message text===============
Kedves Laszlo!
Me elmentem egy kisebb 60 km-es turara a Pilisben nehany
baratommal. A bringa egy problematol eltekintve
tokeletesen
mukodott a zord korulmenyek kozt is.
Ez az igen nagy problema a rugostag volt.
Teleszkoppumpaval
megfeleloen felpumpaltuk, es mindig max. 2 ora alatt a
pozitiv
kamrabol teljesen kiment a nyomas, kb 1-2 bar maradt
benne 7-8
helyett, a bicaj fara nagyon leult, nem rugozott, igy
tekeresre
szinte alkalmatlan volt. Tobbszori ujrapumpalas utan is
ezt
csinalta.
Tudom hogy a levegos rugostagok telen gyakran engednek a
nyomasukbol, de hogy 2 orankent teljesen elhagyja a
levego, az
szerintem az elfogadhato szinten boven kivul van.
Mivel a problemat vasarlas utani harmadik napon belul,
masodik
hasznalatkor eszleltem, (elozo este a Harmashatar-hegyen
ugyanigy leeresztett par perc! utan) ezert mindenkeppen
szeretnem ha garancialisan cserelnetek a rugostagot,
es nagyon orulnek neki, hogyha megoldhato lenne, hogy
egy
rugos-olajos rugostagot kaphatnek a DNM levegos
helyett. (nem
baj hogy nehezebb, a megbizhato mukodest tobbre tartom)
pl. a
Hungary:A matrix nevu rugostagja tokeletesen megfelelne.
Eddigi nagyon korrekt hozzaallasodban tovabbra is bizva
varom a
valaszodat:
Peter.
--
Best regards,
Peter
=8<===========End of original message text===========
Zaki
Amugy ezen a probleman kivul minden alkatresz tokeletesen mukodott, a tarcsafek kulonosen jo volt, az ugy fejlemeneire meg kivancsi leszek...
This is a forwarded message
From: Peter Acs <acspeter@mail.datanet.hu>
To: urge.laszlo@mail.datanet.hu
Date: Sunday, January 19, 2003, 5:33:39 PM
Subject: Author Sovereign Sport problema
===8<==============Original message text===============
Kedves Laszlo!
Me elmentem egy kisebb 60 km-es turara a Pilisben nehany
baratommal. A bringa egy problematol eltekintve
tokeletesen
mukodott a zord korulmenyek kozt is.
Ez az igen nagy problema a rugostag volt.
Teleszkoppumpaval
megfeleloen felpumpaltuk, es mindig max. 2 ora alatt a
pozitiv
kamrabol teljesen kiment a nyomas, kb 1-2 bar maradt
benne 7-8
helyett, a bicaj fara nagyon leult, nem rugozott, igy
tekeresre
szinte alkalmatlan volt. Tobbszori ujrapumpalas utan is
ezt
csinalta.
Tudom hogy a levegos rugostagok telen gyakran engednek a
nyomasukbol, de hogy 2 orankent teljesen elhagyja a
levego, az
szerintem az elfogadhato szinten boven kivul van.
Mivel a problemat vasarlas utani harmadik napon belul,
masodik
hasznalatkor eszleltem, (elozo este a Harmashatar-hegyen
ugyanigy leeresztett par perc! utan) ezert mindenkeppen
szeretnem ha garancialisan cserelnetek a rugostagot,
es nagyon orulnek neki, hogyha megoldhato lenne, hogy
egy
rugos-olajos rugostagot kaphatnek a DNM levegos
helyett. (nem
baj hogy nehezebb, a megbizhato mukodest tobbre tartom)
pl. a
Hungary:A matrix nevu rugostagja tokeletesen megfelelne.
Eddigi nagyon korrekt hozzaallasodban tovabbra is bizva
varom a
valaszodat:
Peter.
--
Best regards,
Peter
=8<===========End of original message text===========
Zaki
#1224
Írta 2003. január 19. - 18:08

Na sziasztok! Végigolvastam, amit az Authorról írtatok, gondoltam, én is elmesélem, amit vele kapcsolatban tapasztaltam. Egyik barátom vette meg a 2002-es Souvereign-t. Küldi neki, használja elég sokat, és meg van vele elégedve. Namost olvastam, hogy egy páran csuklóból le szeretnétek cserélni Hayes hidra fékeket. Hát nem tudom, én ültem azon a bicajon, és nem tudtam úgy hátravinni a testsúlyom, hogy az elsõ fék intenzívebb behúzásával ne emelte volna meg a bicaj a hátulját. Leszámítva az olajos fékek karbantartás-igényét, szerintem nagyon jó fékek. Nem véletlenül azok kerültek rá, gondolom én.
A másik, hogy az apum most cserélte le Magellán bicaját. Nem akarok én szánt szándékkal valamit rosszként beállítani, ezek a tapasztalatok. Az a Magellán 110e körül volt újonan. Namost a monoblokkot, a elsõ-hátsó agyat, küllõket, és a hátsó váltót is cserélni kellett. Az évi 2500 kilométer azért ezt még nem kéne, hogy megkövetelje magának. Na mindegy. Most az Author Zenith SX-re esett a választás. Ez a Cross bicajoknál fölülrõl a második. Itt van a másik szobában, már ránézni jó, nagyon komoly gép. Fel van öltöztetve: sárvédõk, lámpák, csomagtartó, kistáska, tükör... Majdnem mind Author kiegészítõ, nagyon baba! Csak jönne már a jó idõ, de szerintem ebben egyetértünk.
Harmadik pedig, hogy nekem perpill egy Kelly's Jaguar bicajom van. A váz és a telója az eredeti, minden mást én raktam bele össze (fõképp Sram cuccokkal). Most szeretnék a váztól és a telótól megszabadulni, és egy Author A-Zone vázat szerválni, még nem tudom, milyen telóval. Nagyon tetszik, utánakérdeztem rendesen. Ez mondjuk még kis idõ, és ugye el kéne mennie a Kelly's-nek, de nem baj. És ahogy itt jópáran, én is nagyon várom már, hogy Authort lovagolhassak meg :-)
Negyedik (ígérem, aztán abbahagyom). Egy másik barátomnak szintén Kelly's-e van, csak neki a Panther. Õ is cseréli a vázat, Authorra.
A másik, hogy az apum most cserélte le Magellán bicaját. Nem akarok én szánt szándékkal valamit rosszként beállítani, ezek a tapasztalatok. Az a Magellán 110e körül volt újonan. Namost a monoblokkot, a elsõ-hátsó agyat, küllõket, és a hátsó váltót is cserélni kellett. Az évi 2500 kilométer azért ezt még nem kéne, hogy megkövetelje magának. Na mindegy. Most az Author Zenith SX-re esett a választás. Ez a Cross bicajoknál fölülrõl a második. Itt van a másik szobában, már ránézni jó, nagyon komoly gép. Fel van öltöztetve: sárvédõk, lámpák, csomagtartó, kistáska, tükör... Majdnem mind Author kiegészítõ, nagyon baba! Csak jönne már a jó idõ, de szerintem ebben egyetértünk.
Harmadik pedig, hogy nekem perpill egy Kelly's Jaguar bicajom van. A váz és a telója az eredeti, minden mást én raktam bele össze (fõképp Sram cuccokkal). Most szeretnék a váztól és a telótól megszabadulni, és egy Author A-Zone vázat szerválni, még nem tudom, milyen telóval. Nagyon tetszik, utánakérdeztem rendesen. Ez mondjuk még kis idõ, és ugye el kéne mennie a Kelly's-nek, de nem baj. És ahogy itt jópáran, én is nagyon várom már, hogy Authort lovagolhassak meg :-)
Negyedik (ígérem, aztán abbahagyom). Egy másik barátomnak szintén Kelly's-e van, csak neki a Panther. Õ is cseréli a vázat, Authorra.

#1225
Írta 2003. január 19. - 14:29

Az tény, hogy nagyon nyomul az Author forgalamzója. A Sport kiállításon tavaly alig bírtam leállítani, mikor az A-Zone-ról kérdezgettem.
Persze ez teljesen rendeben van, mert másképpen nehéz lesnne felfuttatni a boltot.

#1226
Írta 2003. január 19. - 11:25

#1227
Írta 2003. január 18. - 22:22

DM: gratula a bikehoz... ( remélem nem csak aszfalton fogsz karikázni)
Major: Mi a bajod az A-zoneal???? láttad már élöben?? szoval összetapiztál már egy ilyet???
Major: Mi a bajod az A-zoneal???? láttad már élöben?? szoval összetapiztál már egy ilyet???
#1228
Írta 2003. január 18. - 11:28

ZAK!
Gratula, jó tekerést!
Vele kelsz és vele fekszel! (a barátnõd mit szól hozzá?)
Most már érted, hogy miért voltam én is annyira izgatott az elején?
Tanuld meg a gépet, ha rájöttél a dolgokra, szupi lesz!
Várom Lenkei Petiék véleményét a Zpókon is!
Mit szólsz az elõzõ hozzászólásomhoz?
Gratula, jó tekerést!
Vele kelsz és vele fekszel! (a barátnõd mit szól hozzá?)
Most már érted, hogy miért voltam én is annyira izgatott az elején?
Tanuld meg a gépet, ha rájöttél a dolgokra, szupi lesz!
Várom Lenkei Petiék véleményét a Zpókon is!
Mit szólsz az elõzõ hozzászólásomhoz?
#1229
Írta 2003. január 17. - 22:47

Itt van tolem 2 meterre a szobamban, gyonyoru es nagyon kenyelmes.
Egy kicsit megszenvedtunk egymassal mig nagyjabol megtalaltam a megfelelo nyomast a rugostagba (pumpa nelkul nehez), most kicsit talan keves, de majd a hetvegen egy pumpaval jol beallitom. A hatso tarcsafek belso pofaja kicsit surlodik a tarcsahoz, de a negativum osszesen ennyi, amugy fantasztikus, gyonyoru es imadom.
Bicajavatas #1 holnap a teliholdas tekeresen
Bicajavatas #2 vasarnap Lenkei Petiekkel egy Pilis turan.
aki akar jonni, hivjon vagy email
Egy kicsit megszenvedtunk egymassal mig nagyjabol megtalaltam a megfelelo nyomast a rugostagba (pumpa nelkul nehez), most kicsit talan keves, de majd a hetvegen egy pumpaval jol beallitom. A hatso tarcsafek belso pofaja kicsit surlodik a tarcsahoz, de a negativum osszesen ennyi, amugy fantasztikus, gyonyoru es imadom.
Bicajavatas #1 holnap a teliholdas tekeresen
Bicajavatas #2 vasarnap Lenkei Petiekkel egy Pilis turan.
aki akar jonni, hivjon vagy email

#1230
Írta 2003. január 17. - 16:57

Nnna!
Szóval volt egy kérdésem Ürge Lacihoz és szinte postafordultával jött a válasz is.
Konkrétan a családnak érdeklõdtem bicajok után és a válasz egyszerûsn csodás!
Képekkel, árakkal és felszereltséggel, alternatívákkal együtt néhány jó tanács is jött, amit ha jobban belegondolok, meg fogok fogadni.
Szerintem a tájékoztatás és a vevõkapcsolat az AUTHORNÁL példás. Követendõ példa!
Szóval volt egy kérdésem Ürge Lacihoz és szinte postafordultával jött a válasz is.
Konkrétan a családnak érdeklõdtem bicajok után és a válasz egyszerûsn csodás!
Képekkel, árakkal és felszereltséggel, alternatívákkal együtt néhány jó tanács is jött, amit ha jobban belegondolok, meg fogok fogadni.
Szerintem a tájékoztatás és a vevõkapcsolat az AUTHORNÁL példás. Követendõ példa!
#1231
Írta 2003. január 16. - 21:35

DM én az árat azért kérdeztem, mert mondott vmit a zöldpotos de nem teljesen értettem a lényeg, hogy olcso de pontosan nem tudtam mennyi és csak azért kérdeztem!!!!
#1232
Írta 2003. január 16. - 20:32

#1233
Írta 2003. január 16. - 20:26

WOW! 
Hát igen!!! Nem csúnya!!!
ÉS mien rohadt drága!!! 
No nem baj!!! Ilyanam se lesz!!!

Hát igen!!! Nem csúnya!!!


No nem baj!!! Ilyanam se lesz!!!

#1234
Írta 2003. január 16. - 20:21

#1235
Írta 2003. január 16. - 19:53

Engem pl tökre érdekelne mennyibe fájhat egy AUTHOR DH váza!!! Nem az a fos ami fennvan a honlapon mint ultra tuti, hanem amivel az EB-n is mennek!!!
#1236
Írta 2003. január 16. - 18:05

Tberci!
Amúgy meg érdekes gyerek vagy hallod-e!
Egyszer azt mondod hogy az árát sem találod soknak, utána meg megkérdezed mennyibe kerül... :
SZVSZ télleg inkább elõbb tanulmányozd át a honlapot alaposan (én is azt tettem), aztán ha valami homály még akkor kérdezz. Szívesen fogok válaszolni eh.
Amúgy meg érdekes gyerek vagy hallod-e!
Egyszer azt mondod hogy az árát sem találod soknak, utána meg megkérdezed mennyibe kerül... :

SZVSZ télleg inkább elõbb tanulmányozd át a honlapot alaposan (én is azt tettem), aztán ha valami homály még akkor kérdezz. Szívesen fogok válaszolni eh.
#1237
Írta 2003. január 16. - 18:03

#1238
Írta 2003. január 16. - 17:57

Tberci!
www.author-hungary.com
Itt választ kaphatsz kérdéseidre felszereltséget illetõen.
A Hayest 1-1-ben cserélik Deore-ra. Ezt boltban kell megbeszélni.
www.author-hungary.com
Itt választ kaphatsz kérdéseidre felszereltséget illetõen.
A Hayest 1-1-ben cserélik Deore-ra. Ezt boltban kell megbeszélni.
#1239
Írta 2003. január 16. - 17:39

DM de gondlom a 240 a hayesokkal és majd te veszel Deoret rá nem? Ja egyébként a kép a Zöldpontba készütl nem?
#1240
Írta 2003. január 16. - 17:07

nekem is author a-gang vázam van! nagyon ütõs királyul néz ki(fekete) vegyetek rá piros KoRN meg CypressHill matricát! ;D