Gabi! A-zone lesz simán, nincs szükségem a pro-ra. 110e Ft-tal több, viszont az az egy centi elsõteló út, a kicsit jobb hajtómû és kormánycsapágy, valamint a hidra fékek nem annyira szükségesek nekem, talán már ez is bõven meghaladja a képességeim. Most frissítettem az apronetet. De ezt említettem már másnak is: nem értem, hogy a tél kellõs közepén miért nem tolongnak egymás után a vevõk egy 130e Ft-os használt bicaj megvételéért... Érthetetlenek az emberek :-\
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Author
Started by
Zak McKracken
, 2003. January 12. 14:37
#1081
Posted 2003. February 06. - 09:06
#1082
Posted 2003. February 06. - 07:51
Bagi!
Szerintem nézd meg a BASIC sx-et is. én is így tettem és ezt hoztam el a kedvesemnek.
A nyereg meg Selle San Marco, még az embléma is rajta van.
Kala!
Nem értek egyet veled. Napi szinten vagyok benne hasonló dologban és sajnos azt kell mondanom, hogy amit Laci írt az szóról szóra így van.
Szerintem nézd meg a BASIC sx-et is. én is így tettem és ezt hoztam el a kedvesemnek.
A nyereg meg Selle San Marco, még az embléma is rajta van.
Kala!
Nem értek egyet veled. Napi szinten vagyok benne hasonló dologban és sajnos azt kell mondanom, hogy amit Laci írt az szóról szóra így van.
#1083
Posted 2003. February 06. - 07:30
Tényleg korrekt fószer,és õszinte.Van viszont 1 résza,mi szúrta a szememet a szövegben;
Szerintem inkább arról van szó,h a kereskedõk soxor hatalmas haszonkulccsal dolgoznak,mert kicsi a forgalmuk,ugyanis sok bringás a kiskereskedõket kikerülve veszi olcsóbban,raktárról az alkatrészeket,néha még vámot sem kell fizetniük.Ez persze így természetes,hiszen hülye lesz valaki 3x drágábban venni az adott cuccot.Na,ez ellen kéne fellépniük a kereskedõknek,megfelelõ árszabással és üzletpolitikával.Sztem jó példa az Ikszfaktror,ami korábban horribilis árairól volt híres,de az új "alsókategóriás" Konákkal nagyon telibe trafálták az igényeket!Nem csoda,h annyira megélénkült a Kona topik,sokan vettek ilyet mostanság.És az a bolt fenn tudja tartani magát,pedig bontja is a gépeket,á la carte módon.A megoldása ennek az,h alkatrészeket is kell forgalmazni,az úgy biztosabb,mert a megamaradó cuccokat 90%os áron L lehet nyomni.Nem véletlen, hogy a magyar kerékpárboltok zöme olyan állapotban van, amilyenben láthatók. A vevõket mára tökéletesen elrontották, a kereskedõk egymást alullicitálva, kedvezményekkel próbálják legyõzni, miközben a többség lassan tönkremegy, és a vevõ mindezt kihasználva röhög a markába.
#1084
Posted 2003. February 06. - 07:23
azért a nyerget már csak le lehet cserélni!!! külsö meg nem olyan rossz ha jol emléxem... amugy azok az author nyergek piszok jok!! majd zseléset akarok venni!
Forrest: hát akkor sok sikert! A-zone / A-zone pro-t veszel?
Forrest: hát akkor sok sikert! A-zone / A-zone pro-t veszel?
#1085
Posted 2003. February 06. - 07:16
Sziasztok!
Feltettem emailben a kérdést Ürge úrnak és ezt válaszolta:
Üdvözlöm!
"Sokan fordulnak hasonló kérdéssel hozzám. Sajnos Magyarországon nagyon elterjedt dolog, hogy minden kerékpárbolt bármit lecserél egy adott modellen, csak hogy a vevõ kedvébe járjon. Ez szimpatikus dolog, de csak egy bizonyos ésszerû határon belül elfogadható. Ugyanis a kerékpár egy mûszaki cikk, egy jármû (még ha nem is túl bonyolult), melynek létrehozását komoly tervezés, gondos kivitelezés jellemzi (már ami a komolyabb márkákat illeti, melyek közé az AUTHOR is tartozik!). Így nem véletlen, hogy egy adott modellen milyen alkatrészek vannak, nem mindegy, mit mivel kombinálnak stb. És alapvetõen ez határozza meg egy kerékpár árát és értékét egyaránt. És mivel az AUTHOR kerékpárok tényleg gondos tervezési folyamat révén jönnek létre, ráadásul nagyon messze van a gyártósor, ezért lehetetlen a gyártási folyamatba beavatkozni. Tehát azt elérni, hogy a Solution sx gyárilag más alkatrészekkel kerüljön leszállításra, nem megy.
Ez olyan, mintha bemenne egy Opel szalonba, és azt kérné, hogy a Vectra modellt egy Audi motorral kéri. Nem megy. Ez nem így lett tervezve! Persze házilag megoldható a dolog, de az már nem eredeti Opel.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy kerékpárjaink felszereltségét nem áll módunkban megváltoztatni, de ami még ennél is fontosabb, hogy nem is szeretnénk ilyeneket csinálni. Olyan sok modellünk van, hogy azokból mindenki kitudja választani a neki legmegfelelõbbet. Akinek a Solution nem felel meg úgy ahogy van, választhat másik modellt, pl. hölgyeknek az ASL modellekbõl, vagy saját maga cserélheti ki a nyerget neki jobban megfelelõre. De ha mi ezt felvállaljuk, akkor egy tengernyi eladatlan, leszerelt alkatrészünk lesz, és a kívánságoknak se vége, se hossza nem lesz. És ez a legbiztosabb útja a gyors tönkremenésnek! Nem véletlen, hogy a magyar kerékpárboltok zöme olyan állapotban van, amilyenben láthatók. A vevõket mára tökéletesen elrontották, a kereskedõk egymást alullicitálva, kedvezményekkel próbálják legyõzni, miközben a többség lassan tönkremegy, és a vevõ mindezt kihasználva röhög a markába. Félreértés ne essék, nem Önt akarom megbántani, csupán magyarázni szeretném, miért járhatatlan ez az út, és miért kellene ezt a vevõknek is megérteniük. A minõségi terméknek ára van, még ha ezt a magyar pénztárca nehezen is tudja elfogadni.
Az Ön esetében azt javasolnám, hogy a Solution sx modellt fogadja el úgy, ahogy van. Ez egy nagyon jó kerékpár ebben az árfekvésben. A rajta lévõ gumik sem rosszak, ráadásul fogyóeszköz, melyet egy idõ után úgyis le kell cserélni. Akkor pedig felteheti a Ritcheyt. A nyereg ezen a kerékpáron ilyen. Lehet rá mást i tenni, de azt sajnos külön meg kell venni. Vélményem szerint a rajta lévõ Selle San Marco nyereg sem rossz! Ami a szarvakat illeti, amennyiben egy Solution sx kerékpárt vásárol nálunk, a kormányszarvat Önnek kivételesen ajándékba adjuk hozzá!
Remélem, sikerült elfogadható választ adnom, és nem okoztam csalódást. Bízom benne, hogy nem sokára Ön is egy elégedett AUTHOR tulajdonos lesz.
Tisztelettel,
Ürge László."
Namármost.Ez teljesen korrekt és értem is az üzletpolitikájukat,de mégsem nyeri el ez a hozzáállás teljes mértékben a tetszésemet,mert én inkább azt a másik lecserélõs oldalt képviselem.
Rendben van,hogy van hatvanvalahányféle modelljük,de hol marad így az individualitás,a személyreszabottság?
Persze lehet,hogy mégis Author gépe lesz a kedvesemnek,mert ennek ellenére azért szimpatikus ez a kiváló márka. ;D
Feltettem emailben a kérdést Ürge úrnak és ezt válaszolta:
Üdvözlöm!
"Sokan fordulnak hasonló kérdéssel hozzám. Sajnos Magyarországon nagyon elterjedt dolog, hogy minden kerékpárbolt bármit lecserél egy adott modellen, csak hogy a vevõ kedvébe járjon. Ez szimpatikus dolog, de csak egy bizonyos ésszerû határon belül elfogadható. Ugyanis a kerékpár egy mûszaki cikk, egy jármû (még ha nem is túl bonyolult), melynek létrehozását komoly tervezés, gondos kivitelezés jellemzi (már ami a komolyabb márkákat illeti, melyek közé az AUTHOR is tartozik!). Így nem véletlen, hogy egy adott modellen milyen alkatrészek vannak, nem mindegy, mit mivel kombinálnak stb. És alapvetõen ez határozza meg egy kerékpár árát és értékét egyaránt. És mivel az AUTHOR kerékpárok tényleg gondos tervezési folyamat révén jönnek létre, ráadásul nagyon messze van a gyártósor, ezért lehetetlen a gyártási folyamatba beavatkozni. Tehát azt elérni, hogy a Solution sx gyárilag más alkatrészekkel kerüljön leszállításra, nem megy.
Ez olyan, mintha bemenne egy Opel szalonba, és azt kérné, hogy a Vectra modellt egy Audi motorral kéri. Nem megy. Ez nem így lett tervezve! Persze házilag megoldható a dolog, de az már nem eredeti Opel.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy kerékpárjaink felszereltségét nem áll módunkban megváltoztatni, de ami még ennél is fontosabb, hogy nem is szeretnénk ilyeneket csinálni. Olyan sok modellünk van, hogy azokból mindenki kitudja választani a neki legmegfelelõbbet. Akinek a Solution nem felel meg úgy ahogy van, választhat másik modellt, pl. hölgyeknek az ASL modellekbõl, vagy saját maga cserélheti ki a nyerget neki jobban megfelelõre. De ha mi ezt felvállaljuk, akkor egy tengernyi eladatlan, leszerelt alkatrészünk lesz, és a kívánságoknak se vége, se hossza nem lesz. És ez a legbiztosabb útja a gyors tönkremenésnek! Nem véletlen, hogy a magyar kerékpárboltok zöme olyan állapotban van, amilyenben láthatók. A vevõket mára tökéletesen elrontották, a kereskedõk egymást alullicitálva, kedvezményekkel próbálják legyõzni, miközben a többség lassan tönkremegy, és a vevõ mindezt kihasználva röhög a markába. Félreértés ne essék, nem Önt akarom megbántani, csupán magyarázni szeretném, miért járhatatlan ez az út, és miért kellene ezt a vevõknek is megérteniük. A minõségi terméknek ára van, még ha ezt a magyar pénztárca nehezen is tudja elfogadni.
Az Ön esetében azt javasolnám, hogy a Solution sx modellt fogadja el úgy, ahogy van. Ez egy nagyon jó kerékpár ebben az árfekvésben. A rajta lévõ gumik sem rosszak, ráadásul fogyóeszköz, melyet egy idõ után úgyis le kell cserélni. Akkor pedig felteheti a Ritcheyt. A nyereg ezen a kerékpáron ilyen. Lehet rá mást i tenni, de azt sajnos külön meg kell venni. Vélményem szerint a rajta lévõ Selle San Marco nyereg sem rossz! Ami a szarvakat illeti, amennyiben egy Solution sx kerékpárt vásárol nálunk, a kormányszarvat Önnek kivételesen ajándékba adjuk hozzá!
Remélem, sikerült elfogadható választ adnom, és nem okoztam csalódást. Bízom benne, hogy nem sokára Ön is egy elégedett AUTHOR tulajdonos lesz.
Tisztelettel,
Ürge László."
Namármost.Ez teljesen korrekt és értem is az üzletpolitikájukat,de mégsem nyeri el ez a hozzáállás teljes mértékben a tetszésemet,mert én inkább azt a másik lecserélõs oldalt képviselem.
Rendben van,hogy van hatvanvalahányféle modelljük,de hol marad így az individualitás,a személyreszabottság?
Persze lehet,hogy mégis Author gépe lesz a kedvesemnek,mert ennek ellenére azért szimpatikus ez a kiváló márka. ;D
#1086
Posted 2003. February 06. - 00:14
David! Közben annyiban változott a dolog, hogy nem vázat veszek, hanem a komplett A-zone-t. Így jobban kijövök, azon kívül talán a Kelly's-t is egyben könnyebben el tudom adni. Hirdetem itt is, aproneten is, adom le a drótot az embereknek. Akkor lesz Author, ha a Kelly's-bõl ki tudok szálni. Teljesen bizonytalan... :-[ Viszont ha lesz elõrelépés, természetesen rögtön megosztom Veletek Jó éjszakát!
#1087
Posted 2003. February 05. - 22:01
Zak!
Ez a házi készítésû szögesem, ami elég jól sikerült!
Kicsit súlyos darab, de megéri birkózni vele!
X0 hááát igen! nagyon várom, most már csak rajtam múlik, hogy mikor ér ide.
Ma beruháztam egy digit gépbe, most már sajátom, és elkészültek a fényképek a feleségem és a kicsifiam gépérõl. valószínûleg holnap felnyomom a Tár.hu-ra.
David!
Kitartás és meglesz!!!
Ez a házi készítésû szögesem, ami elég jól sikerült!
Kicsit súlyos darab, de megéri birkózni vele!
X0 hááát igen! nagyon várom, most már csak rajtam múlik, hogy mikor ér ide.
Ma beruháztam egy digit gépbe, most már sajátom, és elkészültek a fényképek a feleségem és a kicsifiam gépérõl. valószínûleg holnap felnyomom a Tár.hu-ra.
David!
Kitartás és meglesz!!!
#1088
Posted 2003. February 05. - 21:56
Forrest: mikor lesz vázad? mikor lesz kész a brinyod? mert megszeretném kukkantani... mert valszeg elöbb lesz kész neked mint neked... milyen telo lesz benne?
tök joo!! kiszámoltam,hogy a bicom kifog jönni 400.000 böl ;D !! és ha mindent kiskeráron meg noorrmálisan vettem volna, akkor 158.000rel drágább lenne .. ugyhogy most very happy vagyok! már csak váz, hajtokar,tárcsafék, 2 külsö talán a régi kormányt is lecserélem... juppiii.. ;D nyárra meg is lesz ha eleget dolgozok !
tök joo!! kiszámoltam,hogy a bicom kifog jönni 400.000 böl ;D !! és ha mindent kiskeráron meg noorrmálisan vettem volna, akkor 158.000rel drágább lenne .. ugyhogy most very happy vagyok! már csak váz, hajtokar,tárcsafék, 2 külsö talán a régi kormányt is lecserélem... juppiii.. ;D nyárra meg is lesz ha eleget dolgozok !
#1089
Posted 2003. February 05. - 21:50
Ma én is megyek, felteszem a szögest és hóban tekerek egy jót!
Pedíg már nem nagyon reménykedtem benne.
Még egy apróság:
Jön a SRAM XO váltó hátra!!! Nyammmmm! ;D ;D ;D
szoges: irigykedek am nagyon.
XO: meg jobban ))
a tarcsak mechanikus hayes, HMX-1.
#1090
Posted 2003. February 05. - 21:43
Bagi!
Az alapmodellt nem építik át. Ami azt jelenti, hogy ami a bicajon rajta van, azzal kapod.
A nyeregre nem tudok semmit mondani, szerintem e-mailban kérdezd meg Ürge Lacit.
Kormányszarvat külön lehet hozzá kapni, ez egész jó fogású.
Gumit biztos hogy nem cserélnek.
Az alapmodellt nem építik át. Ami azt jelenti, hogy ami a bicajon rajta van, azzal kapod.
A nyeregre nem tudok semmit mondani, szerintem e-mailban kérdezd meg Ürge Lacit.
Kormányszarvat külön lehet hozzá kapni, ez egész jó fogású.
Gumit biztos hogy nem cserélnek.
#1091
Posted 2003. February 05. - 18:38
Gabi: Egy ilyen X.O-ás privit nekemis küldhetsz...
Valamint azt szeretném még kérdezni,hogy lehet-e olyat szerinted,ha egy Author modellt vásárolok a Bokor u.-ban,hogy kisebb változtatásokkal kérem.Pl: van a Solution sx,de lady nyereggel,meg Ritchey Innovader gumikkal szeretném,meg még markolatot is,azt meg lehet-r oldani?Hogy állnak hozzá?
Valamint azt szeretném még kérdezni,hogy lehet-e olyat szerinted,ha egy Author modellt vásárolok a Bokor u.-ban,hogy kisebb változtatásokkal kérem.Pl: van a Solution sx,de lady nyereggel,meg Ritchey Innovader gumikkal szeretném,meg még markolatot is,azt meg lehet-r oldani?Hogy állnak hozzá?
#1092
Posted 2003. February 05. - 13:16
Gabi! Világos, kezdd rövidebb túrákkal. Csak vigyázz, nehogy aztán annyira belejöjjenek, hogy a fejedre nõjjenek Nagyon kiváncsi leszek az X.0-s váltód teljesítményére! Könnyû, meg nagyon jó a sártûrése, de érdekel, hogy váltásban teljesítmény-növekedést érzel-e az elõzõhöz képest. Fényképet meg igen, készíts majd sokat
Zak, már hiányoltalak, télleg régen írtál. De akkor az itt (nem) töltött idõd látom fel tudtad használni tekerésre
Zak, már hiányoltalak, télleg régen írtál. De akkor az itt (nem) töltött idõd látom fel tudtad használni tekerésre
#1093
Posted 2003. February 05. - 10:07
#1094
Posted 2003. February 05. - 10:04
#1095
Posted 2003. February 05. - 08:31
ZAK!
Laciéknál néztük a DNM tagot, és szobahémérsékleten semmi baja nem volt.
Hiába, a SW bírja a telet is!!!
Ha jól emlékszem, a tárcsafékeid hidraulikusak igaz?
Nekem a bowdenes sem ad semmi hangot.
Ma én is megyek, felteszem a szögest és hóban tekerek egy jót!
Pedíg már nem nagyon reménykedtem benne.
Még egy apróság:
Jön a SRAM XO váltó hátra!!! Nyammmmm! ;D ;D ;D
Laciéknál néztük a DNM tagot, és szobahémérsékleten semmi baja nem volt.
Hiába, a SW bírja a telet is!!!
Ha jól emlékszem, a tárcsafékeid hidraulikusak igaz?
Nekem a bowdenes sem ad semmi hangot.
Ma én is megyek, felteszem a szögest és hóban tekerek egy jót!
Pedíg már nem nagyon reménykedtem benne.
Még egy apróság:
Jön a SRAM XO váltó hátra!!! Nyammmmm! ;D ;D ;D
#1096
Posted 2003. February 05. - 00:16
Hali
aprobb szamitgephalal utan ismet itt vagyok.
a bicaj 250km-nel tart lassan, ebbol kb 150 terepen.
tegnapelott kikotyogosodott a fejcsapagy, itthon meghuztam, azota jo.
ebben a csunya idoben is csak 1x kellett lancot kennem, hangtalan, a shock works rugostag a beszerelese ota SEMMIT sem eresztett.
a Hayes fekek a sok mtbr-es riogtas ellenere egy arva hangot nem hajlandoak kiadni a 100. km ota, talan a reverse arch is kozrejatszik kicsit.
szoval egyenlore minden kiraly, a heten megprobalom mit tud a mely hoban a HHH-n, es valoszinu meglesz a garancialis felulvizsgalat is, a bowdenek kicsit kinyultak, de hat ez termeszetes.
Zaki
aprobb szamitgephalal utan ismet itt vagyok.
a bicaj 250km-nel tart lassan, ebbol kb 150 terepen.
tegnapelott kikotyogosodott a fejcsapagy, itthon meghuztam, azota jo.
ebben a csunya idoben is csak 1x kellett lancot kennem, hangtalan, a shock works rugostag a beszerelese ota SEMMIT sem eresztett.
a Hayes fekek a sok mtbr-es riogtas ellenere egy arva hangot nem hajlandoak kiadni a 100. km ota, talan a reverse arch is kozrejatszik kicsit.
szoval egyenlore minden kiraly, a heten megprobalom mit tud a mely hoban a HHH-n, es valoszinu meglesz a garancialis felulvizsgalat is, a bowdenek kicsit kinyultak, de hat ez termeszetes.
Zaki
#1097
Posted 2003. February 04. - 22:48
Forrest!
Egyelõre valószínû, hogy csak rövidebb távokat fogunk menni, mert nekik még szokni kell a biocajt és a forgalmat is.
Holnap már lesz SAJÁT digit gépem, lesznek fotók is. Az én elsõ telóm sem kék, szép egységes sárga lett a gép.
A teló matricázása még hátra van, a dekoros cimbim már dolgozik rajta.
Egyelõre valószínû, hogy csak rövidebb távokat fogunk menni, mert nekik még szokni kell a biocajt és a forgalmat is.
Holnap már lesz SAJÁT digit gépem, lesznek fotók is. Az én elsõ telóm sem kék, szép egységes sárga lett a gép.
A teló matricázása még hátra van, a dekoros cimbim már dolgozik rajta.
#1098
Posted 2003. February 04. - 19:07
Gabi! Majd ha lesz menetteljesítményrõl is tapasztalat, akkor azt is osszad meg velünk, kiváncsi vagyok rá! Meg arra is tényleg, hogy a kedvesed és a gyerkõc hogy bírják az utat!
David! Feketében, csakis! Az tetszik nagyon. A telóról sajnos nem tudok, nézelõdni kell...
David! Feketében, csakis! Az tetszik nagyon. A telóról sajnos nem tudok, nézelõdni kell...
#1099
Posted 2003. February 04. - 17:48
Forrest! ilyen narancsos pirosos izés szinben veszed vagy feketében??? én valszeg feketében...1-2 honap és meg lesz!!! ;D hihihihihihi.... az a télapo hozhatott volna a cipömbe ... amugy ami az utso képen volt telo . Junior T nem??? mikori??? ha esetleg valakinek vooot ilyenje, az megtudja mondani, hogy a tengely és az also váll teteje közt mekkora a táv???
#1100
Posted 2003. February 04. - 13:00
Bocsi, egy kicsit kihagytam.
Na szóval a BASIC sx:
Teljesen azzal a felszereltséggel hoztam el, ami a honlapon van.
A nyereg egyébként egy Selle San Marco nyerget takar, még az embléma is rajta van. Szalonképesek az alkatrészek, nagyon jól harmonizál minden a bicaj színösszeállításával. A váltók kezelése Alivio fékváltókarokkal történik, kedvesemnek nagyon tetszik. Egyébként már tiszta ideg, mert szeretné kipróbálni, csak hát most is esik a hó. A CAPA Tl-ról még igazán nem tudok semmit mondani, majd a próba után. Ez a bicaj is megérte az árát, és ha hozzáteszem, hogy egy kis kedvezményem is volt, akkor pláne. Kértem rá kormányszarvat. Ez is az Author sajátja, ERGO-BAR néven forgalmazzák, Jó fogása van és ami tetszik, hogy rövid. Hüvelykujjnak is van egy hely. Guzmik: RITCHEY Speedmax Omega. Ez egy általános használatú gumi, bár ahogy néztem, inkább aszfalton érzi majd jól magát.
DAVID!
jók a képek. Elmentem erre a honlapra és kerestettem AZTHOR címszó alatt. Van néhány egész jó kép !!!
Na szóval a BASIC sx:
Teljesen azzal a felszereltséggel hoztam el, ami a honlapon van.
A nyereg egyébként egy Selle San Marco nyerget takar, még az embléma is rajta van. Szalonképesek az alkatrészek, nagyon jól harmonizál minden a bicaj színösszeállításával. A váltók kezelése Alivio fékváltókarokkal történik, kedvesemnek nagyon tetszik. Egyébként már tiszta ideg, mert szeretné kipróbálni, csak hát most is esik a hó. A CAPA Tl-ról még igazán nem tudok semmit mondani, majd a próba után. Ez a bicaj is megérte az árát, és ha hozzáteszem, hogy egy kis kedvezményem is volt, akkor pláne. Kértem rá kormányszarvat. Ez is az Author sajátja, ERGO-BAR néven forgalmazzák, Jó fogása van és ami tetszik, hogy rövid. Hüvelykujjnak is van egy hely. Guzmik: RITCHEY Speedmax Omega. Ez egy általános használatú gumi, bár ahogy néztem, inkább aszfalton érzi majd jól magát.
DAVID!
jók a képek. Elmentem erre a honlapra és kerestettem AZTHOR címszó alatt. Van néhány egész jó kép !!!