Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Author
Started by
Zak McKracken
, 2003. January 12. 14:37
#821
Posted 2003. April 08. - 11:38
#822
Posted 2003. April 08. - 11:36
Igen, de nem mindet te írtad, tehát az enyém a leghosszabb. ;D ;D Mi is? ;D ;D ;DPS: Enyém az eddigi leghosszabb hozzászólás, ha minden igaz ;D
#823
Posted 2003. April 08. - 11:35
#824
Posted 2003. April 08. - 11:06
Valamit félreértettél.
Szó szerint volt:"nem gyártottak belõle túl sokat illetve hiányt szeretnének elérni a piacon bizonyos gépekbõl"
Saját eszmefuttatás:"Gondolom így akarnak nagyobb piaci részesedéshez jutni." ... "A nagyobb piaci rész csak egy tipp volt a részemrõl."
A hosszú hozzászólásdra majd otthonról reagálok, mert innen nem érem el a levelesládámat.
Szó szerint volt:"nem gyártottak belõle túl sokat illetve hiányt szeretnének elérni a piacon bizonyos gépekbõl"
Saját eszmefuttatás:"Gondolom így akarnak nagyobb piaci részesedéshez jutni." ... "A nagyobb piaci rész csak egy tipp volt a részemrõl."
A hosszú hozzászólásdra majd otthonról reagálok, mert innen nem érem el a levelesládámat.
#825
Posted 2003. April 08. - 10:37
És még valami. Megírtam észrevételeim Ürge Lacinak, aki szinte azonnal válaszolt. Pontosan úgy, ahogy a topic elején ha jól emlékszem Lovas Gabinak. Tehát ctrl+c, ctrl+v:
"Kedves Forrest!
Köszönöm leveledet. Örülök minden észrevételnek, még ha néha kritikus is, ez is hasznos tud lenni. Amit másoktól idéztél a hiányokklal kapcsolatban, nos néhány dolgot szeretnék megmagyarázni.
1. 2001 decembere óta vagyunk Magyarországon, tavaly még csak kopogtattunk az ajtókon, és 2003 az elsõ igazi évünk. Tehát az összes konkurens közül nekünk van a legkevesebb múltunk a magyar piacon. Ehhez képest semmivel sem vagyunk rosszabbak, mint mások. Van országos bolthálózatunk, van sok olyan modellünk, amire tömeges igény van, és sajnos kevés felsõkategóriás modellünk van raktáron, mert ezekbõl nagyon keveset lehet eladni. Óvatosak vagyunk, tanuljuk a magyar szokásokat. De a többi cégnél sem állnak hegyekben a 200 ezer feletti kerékpárok, pedig õk már 8-10 éve itt vannak, és kezükben tartják az egész kerékpárpiacot.
2. Nekünk tavaly október óta a honlapon fent voltak a 2003-as modellek. Volt ott egy figyelmeztetés, hogy aki az AUTHOR felsõkategóriás modelljeire pályázik, annak elõzetesen ezt jelezni kell, mert csak óvatosan fogunk behozni. Októbertõl februárig lehetett ezt megtenni, mert addig tudtam volna jelezni a gyár felé, mire van szükség. Jelentkezett kb. 10 ember, õk meg is kapták az A-Zone-okat, Egoisteket, Sovereigneket stb.
Én nem tehetek róla, hogy Magyarországon kerékpárt az utolsó pillanatban vesznek. Ha valaki télen is ránézett volna honlapunkra, most egy kiváló kerékpárral közlekedhetne. Ez olyan, mintha most egy komoly autót szeretnél venni tele extrákkal, akkor azt valószínûleg meg kell rendelni, mert raktáron általában a hétköznapibb, egyszerûbb modellek vannak. Nos ez nálunk is így van. Egyelõre. Jövõre már biztosan sok mindenbõl többet fogunk raktáron tartani.
Egyébként az idei évet sem kell leírni, tehát nem igaz, hogy semmi nincs. Inkább az a helyzet, hogy sok mindent be tudunk szerezni, általában 2-3 hét alatt, de igaz az is, hogy némely modellekbõl, és némely méretekbõl sajnos hiány van. Rendkívüli módon fogynak az AUTHOR kerékpárok Európában, és ha kétszer ennyit gyártana a cég, az is kevés lenne. És bizonyára érthetõ, hogy elsõ sorban azokat a piacokat szolgálják ki, ahol 15-20 ezer bringát adnak el, és nem a magyar piacot, ahol a legnagyobb piacvezetõ, importkerékpárt árusító cég (nem mi vagyunk az:)), évi 3500 kerékpárt ad el.
Tessék tudomásul venni, hogy a magyar piac fényévekre van Európától! Mi szeretnénk ezen változtani, de annyi hülyeséggel, és érthetelen dologgal találkozunk, hogy az borzasztó. De azért bízunk benne, hogy pár év múlva itt is fellendülés lesz.
Mindabból, amit idéztél, nekem egy dolog nagyon pozitívnak hatott: ha valaki hónapokig bogarászik, és keresi a legelõnyösebb megoldást, és végül a mi kerékpárunk mellett dönt, nos akkor az az ember ért a kerékpárokhoz! Sajnálom, ha végül nem tudja megkapni, mert az õ méretében nincs, de örülök, hogy õ már legalább megértette, amit még nagyon sokan a mai napig nem képesek felfogni: az AUTHOR az egyik legjobb márka, ami a magyar piacon jelen pillanatban kapható!
Ha egyre többen rájönnek erre, akkor lesz elegendõ vevõnk, lesz elegendõ raktárkészletünk, és lesz sok elégedett kerékpáros Magyarországon. Úgy, ahogy ez Európa fejlett részein természetes.
Üdvözlettel,
Ürge Laci, AUTHOR."
Nos, ez elég meggyõzõ, és tényleg sok mindenben igaza van. Ha megnézitek, nincsenek még másfél éve a Magyar piacon, ehhez képest elég szép eredményeket értek már el...
ppüsi: Azért érdekelne, melyik magyarországi kerékpárforgalmazó az, aki lelkesen közli: ebbõl és ebbõl nem tudunk hozni... Nézzük például a Kelly's-t. Félreértés ne essék, eszemben sincs savazni õket (ellentétben sok Author-ellen-funnal!), fõképp, hogy életem egyik legjobb bicaja Kelly's volt. Szóval amit a bikkmakk hátulján hirdetnek bicajokat mind piszok jól néz ki, jó felszereltséggel és nagyon jó áron. Ez tény. (Mondom ezt annak ellenére, hogy Author-párti vagyok. Lehet tanulni a stílust...) De azért arra kiváncsi lennék, hogy azonnal tudják-e teljesíteni a felmerülõ igényeket?! Nem magamról beszélek, mert én nem úgy csinálnám, hogy hónapokig susmusban gyûjtögetek, beállítok félmillával az üzletbe, hogy "Márpedig nekem most ez meg ez kéne! Mi az, hogy nincs??? Kapjátok be!!!" Ez így nem mûködik... Szerintem egyetlen gyártótól, forgalmazótól sem lehet elvárni, hogy ilyen nagy pénzeket tartson bent a készletben, "hátha valakinek azonnal kell"-jeligére...
Elnézést, ha kicsit csípõsre sikerült, nem személyeskedésnek szántam senki ellen, a helyzetet konstatáltam.
PS: Enyém az eddigi leghosszabb hozzászólás, ha minden igaz ;D
"Kedves Forrest!
Köszönöm leveledet. Örülök minden észrevételnek, még ha néha kritikus is, ez is hasznos tud lenni. Amit másoktól idéztél a hiányokklal kapcsolatban, nos néhány dolgot szeretnék megmagyarázni.
1. 2001 decembere óta vagyunk Magyarországon, tavaly még csak kopogtattunk az ajtókon, és 2003 az elsõ igazi évünk. Tehát az összes konkurens közül nekünk van a legkevesebb múltunk a magyar piacon. Ehhez képest semmivel sem vagyunk rosszabbak, mint mások. Van országos bolthálózatunk, van sok olyan modellünk, amire tömeges igény van, és sajnos kevés felsõkategóriás modellünk van raktáron, mert ezekbõl nagyon keveset lehet eladni. Óvatosak vagyunk, tanuljuk a magyar szokásokat. De a többi cégnél sem állnak hegyekben a 200 ezer feletti kerékpárok, pedig õk már 8-10 éve itt vannak, és kezükben tartják az egész kerékpárpiacot.
2. Nekünk tavaly október óta a honlapon fent voltak a 2003-as modellek. Volt ott egy figyelmeztetés, hogy aki az AUTHOR felsõkategóriás modelljeire pályázik, annak elõzetesen ezt jelezni kell, mert csak óvatosan fogunk behozni. Októbertõl februárig lehetett ezt megtenni, mert addig tudtam volna jelezni a gyár felé, mire van szükség. Jelentkezett kb. 10 ember, õk meg is kapták az A-Zone-okat, Egoisteket, Sovereigneket stb.
Én nem tehetek róla, hogy Magyarországon kerékpárt az utolsó pillanatban vesznek. Ha valaki télen is ránézett volna honlapunkra, most egy kiváló kerékpárral közlekedhetne. Ez olyan, mintha most egy komoly autót szeretnél venni tele extrákkal, akkor azt valószínûleg meg kell rendelni, mert raktáron általában a hétköznapibb, egyszerûbb modellek vannak. Nos ez nálunk is így van. Egyelõre. Jövõre már biztosan sok mindenbõl többet fogunk raktáron tartani.
Egyébként az idei évet sem kell leírni, tehát nem igaz, hogy semmi nincs. Inkább az a helyzet, hogy sok mindent be tudunk szerezni, általában 2-3 hét alatt, de igaz az is, hogy némely modellekbõl, és némely méretekbõl sajnos hiány van. Rendkívüli módon fogynak az AUTHOR kerékpárok Európában, és ha kétszer ennyit gyártana a cég, az is kevés lenne. És bizonyára érthetõ, hogy elsõ sorban azokat a piacokat szolgálják ki, ahol 15-20 ezer bringát adnak el, és nem a magyar piacot, ahol a legnagyobb piacvezetõ, importkerékpárt árusító cég (nem mi vagyunk az:)), évi 3500 kerékpárt ad el.
Tessék tudomásul venni, hogy a magyar piac fényévekre van Európától! Mi szeretnénk ezen változtani, de annyi hülyeséggel, és érthetelen dologgal találkozunk, hogy az borzasztó. De azért bízunk benne, hogy pár év múlva itt is fellendülés lesz.
Mindabból, amit idéztél, nekem egy dolog nagyon pozitívnak hatott: ha valaki hónapokig bogarászik, és keresi a legelõnyösebb megoldást, és végül a mi kerékpárunk mellett dönt, nos akkor az az ember ért a kerékpárokhoz! Sajnálom, ha végül nem tudja megkapni, mert az õ méretében nincs, de örülök, hogy õ már legalább megértette, amit még nagyon sokan a mai napig nem képesek felfogni: az AUTHOR az egyik legjobb márka, ami a magyar piacon jelen pillanatban kapható!
Ha egyre többen rájönnek erre, akkor lesz elegendõ vevõnk, lesz elegendõ raktárkészletünk, és lesz sok elégedett kerékpáros Magyarországon. Úgy, ahogy ez Európa fejlett részein természetes.
Üdvözlettel,
Ürge Laci, AUTHOR."
Nos, ez elég meggyõzõ, és tényleg sok mindenben igaza van. Ha megnézitek, nincsenek még másfél éve a Magyar piacon, ehhez képest elég szép eredményeket értek már el...
ppüsi: Azért érdekelne, melyik magyarországi kerékpárforgalmazó az, aki lelkesen közli: ebbõl és ebbõl nem tudunk hozni... Nézzük például a Kelly's-t. Félreértés ne essék, eszemben sincs savazni õket (ellentétben sok Author-ellen-funnal!), fõképp, hogy életem egyik legjobb bicaja Kelly's volt. Szóval amit a bikkmakk hátulján hirdetnek bicajokat mind piszok jól néz ki, jó felszereltséggel és nagyon jó áron. Ez tény. (Mondom ezt annak ellenére, hogy Author-párti vagyok. Lehet tanulni a stílust...) De azért arra kiváncsi lennék, hogy azonnal tudják-e teljesíteni a felmerülõ igényeket?! Nem magamról beszélek, mert én nem úgy csinálnám, hogy hónapokig susmusban gyûjtögetek, beállítok félmillával az üzletbe, hogy "Márpedig nekem most ez meg ez kéne! Mi az, hogy nincs??? Kapjátok be!!!" Ez így nem mûködik... Szerintem egyetlen gyártótól, forgalmazótól sem lehet elvárni, hogy ilyen nagy pénzeket tartson bent a készletben, "hátha valakinek azonnal kell"-jeligére...
Elnézést, ha kicsit csípõsre sikerült, nem személyeskedésnek szántam senki ellen, a helyzetet konstatáltam.
PS: Enyém az eddigi leghosszabb hozzászólás, ha minden igaz ;D
#826
Posted 2003. April 08. - 10:27
dhgyurma:A nagyobb piaci rész csak egy tipp volt a részemrõl, sajna nem vagyok közgazdász, de köszönöm a kiegészítést.
Erre gondoltam, de nem kötözködni akartam.
#827
Posted 2003. April 08. - 09:44
#828
Posted 2003. April 08. - 08:59
Hát sajna egy ez nagy hiba az Authortól!! Az lenne a minimum, hogy a honlaon ezt közlik, de mivel ez itt Magyarország, ahol igen kicsi a felsõkategóriás gépek eladása, megtehetik.
Egy komoly piacgazdaságban (ld USA, Franciao. stb) nem tehetnék meg, mert a piac úgy reagálná le, hogy elfordulna a márkától!!! Elképzelhetetlen, hogy egy idei modellbõl nem lehet kapni március végén és egy helyettesítõ terméket ajánlanak fel helyette!!!
Ez lehet, hogy mûködik pl. az üdítõitalpiacon, de a felsõkategóriás kerékpárok piacán nem... >
Vagy talán Magyarországon mégis...
Egy komoly piacgazdaságban (ld USA, Franciao. stb) nem tehetnék meg, mert a piac úgy reagálná le, hogy elfordulna a márkától!!! Elképzelhetetlen, hogy egy idei modellbõl nem lehet kapni március végén és egy helyettesítõ terméket ajánlanak fel helyette!!!
Ez lehet, hogy mûködik pl. az üdítõitalpiacon, de a felsõkategóriás kerékpárok piacán nem... >
Vagy talán Magyarországon mégis...
#829
Posted 2003. April 08. - 08:50
NoFear, akkor mégsem volt teljesen szó szerinti idézés... Mindenesetre annyiban igazad van, hogy a honlapon tényleg közölhetnék, hogy legalább érdeklõdje meg a vevõ elõre, hogy mire számíthat. Ezt az igényt, illetve talán alapkövetelményt közvetíteni kéne a forgalmazó felé. Azt hiszem, át tudom érezni a problémádat, az A-zone beszerzése is elég húzós volt... Viszont úgy látom, hogy az ilyen felsõbbkategóriás modellekkel fordulhat ez elõ, a többi megy szépen. Mindenesetre tényleg pozitív lenne, ha felhívnák ezekre a figyelmet a honlapon. Mindenképp kevesebbet veszítenek vele ("mi az, hogy akadozhat???"), mint amennyit nyernek ("nah, legalább szólnak, akkor utánajárok")... Ez egy vélemény volt.Sok hónapos tervezgetés, gyûjtés után 2 perc alatt egy világ omlott össze bennem.
Végre rászántam magam, hogy megrendeljem az új gépemet (A5503), átcsoportosítom a bankszámlámat, felveszek egy kis pénzt elõlegnek, elballagok a boltba és ott kijelentik, hogy nincs és nem is lesz, nem gyártottak belõle túl sokat illetve hiányt szeretnének elérni a piacon bizonyos gépekbõl.
...
Igen, sajnos komoly, szó szerint idéztem.
#830
Posted 2003. April 08. - 08:35
dhgyurma:A nagyobb piaci rész csak egy tipp volt a részemrõl, sajna nem vagyok közgazdász, de köszönöm a kiegészítést.
tractionman:Én csak azt tudom írni amit nekem mondtak. Én is azt írtam, hogy már nem gyártják. Azt viszont nem tudom megérteni, hogy akkor miért nem javítják ki a honlapjukon, hogy " igaz, hogy még csak most kezdõdik igazán a szezon, de elnézést, már nem rendelhetõ" és ez állítólag nem csak erre a modelre igaz.
Az outi szettek között a 105-ös ment át idén a legnagyobb változáson ezért is vártam vele ennyit és emiatt nem maradtam az 5502-nél amibõl szintén nem nagyon van már fõleg nem a kissebb méretekben (állítólag). Anno amikor levélben érdeklõdtem az 5503 iránt fel sem merült bennem, hogy áprilisban már nem is fogják gyártani.
Elhiszem, hogy sok versenyzõ ácsingózik egy 5502 iránt is, de hidd el nem keveset dolgoztam, gyûjtögettem, raktam félre illetve számoltam, hogy mi is lenne az ideális megoldás.
tractionman:Én csak azt tudom írni amit nekem mondtak. Én is azt írtam, hogy már nem gyártják. Azt viszont nem tudom megérteni, hogy akkor miért nem javítják ki a honlapjukon, hogy " igaz, hogy még csak most kezdõdik igazán a szezon, de elnézést, már nem rendelhetõ" és ez állítólag nem csak erre a modelre igaz.
Az outi szettek között a 105-ös ment át idén a legnagyobb változáson ezért is vártam vele ennyit és emiatt nem maradtam az 5502-nél amibõl szintén nem nagyon van már fõleg nem a kissebb méretekben (állítólag). Anno amikor levélben érdeklõdtem az 5503 iránt fel sem merült bennem, hogy áprilisban már nem is fogják gyártani.
Elhiszem, hogy sok versenyzõ ácsingózik egy 5502 iránt is, de hidd el nem keveset dolgoztam, gyûjtögettem, raktam félre illetve számoltam, hogy mi is lenne az ideális megoldás.
#831
Posted 2003. April 07. - 21:48
Azt hiszem félreértettetek valamit, én nem így hallottam. Nem a kereskedõk tartják vissza az árut, ( nekik nem érdekük ) hanem mivel sok 5502-es megmaradt, kevesebb 5503-ast gyártottak. Mivel óriási a kereslet Csehországban a 105-ös szettel szerelt gépek iránt, ide csak korlátozott darabszámban kerülnek behozatalra.
Hogy a hiányt enyhítsék az 5502-es modellt ajánlották fel helyette természetesen kedvezõbb áron mint tavaly volt.
Szerintem nem sok a különbség és a 330.000-Ft is elgondolkodtató ( sok magyar versenyzõ ácsingózik az 5502-es szintû bringa után ).
Van akinek ez is tetszik, pont az orrom elött csomagolták be a boltban lévõ darabot, célállomás Sopron!
Ja ! Az Author tali. jó volt, nem volt tömeg és csak kicsit esett a hó! Hosszú ujjú kesztyût legközelebb viszek!
De a PENCO tényleg jó volt, így nem éreztem olyan gyorsnak az országútisokat, akik elhúztak mellettem.
És a Buda maratonra a márkaboltban és a Rekettyésben is lehet jelentkezni!
Hogy a hiányt enyhítsék az 5502-es modellt ajánlották fel helyette természetesen kedvezõbb áron mint tavaly volt.
Szerintem nem sok a különbség és a 330.000-Ft is elgondolkodtató ( sok magyar versenyzõ ácsingózik az 5502-es szintû bringa után ).
Van akinek ez is tetszik, pont az orrom elött csomagolták be a boltban lévõ darabot, célállomás Sopron!
Ja ! Az Author tali. jó volt, nem volt tömeg és csak kicsit esett a hó! Hosszú ujjú kesztyût legközelebb viszek!
De a PENCO tényleg jó volt, így nem éreztem olyan gyorsnak az országútisokat, akik elhúztak mellettem.
És a Buda maratonra a márkaboltban és a Rekettyésben is lehet jelentkezni!
#832
Posted 2003. April 07. - 21:19
No Fear!
Nem a piaci részesedés miatt, hanem mert tavajról maradt 1 csomó o.uti!! Ami volt azt meg elkapkodták a kereskedõk, mert más kerékpár gyártó cégek késtek a 03-as szállítmánnyal! U.is nekünk már tavaj itt voltak az idei modellek!!!!!
Egyben vagyok Forest Köszi az érdeklõdést!
A bicaj rendben csak a markolatból kopott le 1/2 cm.+kiszakadt a nyereg
Én ok. ,de a Maca rosszol lett a talpamtól!!!(kilátszik egy kis hús, és a lógó darabot vele vágattam le )
Jövõ vasárnap újra próbálkozom! ;D
Nem a piaci részesedés miatt, hanem mert tavajról maradt 1 csomó o.uti!! Ami volt azt meg elkapkodták a kereskedõk, mert más kerékpár gyártó cégek késtek a 03-as szállítmánnyal! U.is nekünk már tavaj itt voltak az idei modellek!!!!!
Egyben vagyok Forest Köszi az érdeklõdést!
A bicaj rendben csak a markolatból kopott le 1/2 cm.+kiszakadt a nyereg
Én ok. ,de a Maca rosszol lett a talpamtól!!!(kilátszik egy kis hús, és a lógó darabot vele vágattam le )
Jövõ vasárnap újra próbálkozom! ;D
#833
Posted 2003. April 07. - 15:51
Igen, sajnos komoly, szó szerint idéztem. :-\
Gondolom így akarnak nagyobb piaci részesedéshez jutni.
Csak akkor a reklámokat nem értem az üzletpolitikához kapcsolódva, ugyebár az outi gépek ugyanúgy kint vannak a honlapon, sok ember csak tervezget gyûjtöget, álmodozik stb és után jön a valóság. :'(
Gondolom így akarnak nagyobb piaci részesedéshez jutni.
Csak akkor a reklámokat nem értem az üzletpolitikához kapcsolódva, ugyebár az outi gépek ugyanúgy kint vannak a honlapon, sok ember csak tervezget gyûjtöget, álmodozik stb és után jön a valóság. :'(
#834
Posted 2003. April 07. - 15:33
Na, azért ez durva!!!! Mi az, hogy hiányt szeretnének elérni bizonyos gépekbõl a piacon????????? > >
Ez most komoly??? Nem semmi, hogy hol tart a kerékpárpiac!!!!
Lassan tényleg az lesz, hogy fél évvel a pénz összegyûjtése elõtt szólni kell a boltban, hogy kéne egy bringa... némi hasonlóságot érzek a szocializmussal, ahol 3-4 évet kellett várni egy-egy autóra. :
Ez aztán az üzletpolitika!!! >
Ez most komoly??? Nem semmi, hogy hol tart a kerékpárpiac!!!!
Lassan tényleg az lesz, hogy fél évvel a pénz összegyûjtése elõtt szólni kell a boltban, hogy kéne egy bringa... némi hasonlóságot érzek a szocializmussal, ahol 3-4 évet kellett várni egy-egy autóra. :
Ez aztán az üzletpolitika!!! >
#835
Posted 2003. April 07. - 13:00
Aki gyûjtögeti a pénzét és úgy megy bringát rendelni ne élje bele magát feltétlenül, mert a végén úgy jár mint én!
Sok hónapos tervezgetés, gyûjtés után 2 perc alatt egy világ omlott össze bennem.
Végre rászántam magam, hogy megrendeljem az új gépemet (A5503), átcsoportosítom a bankszámlámat, felveszek egy kis pénzt elõlegnek, elballagok a boltba és ott kijelentik, hogy nincs és nem is lesz, nem gyártottak belõle túl sokat illetve hiányt szeretnének elérni a piacon bizonyos gépekbõl.
Úgyhogy vigyázat a lelkesedéssel.
Sok hónapos tervezgetés, gyûjtés után 2 perc alatt egy világ omlott össze bennem.
Végre rászántam magam, hogy megrendeljem az új gépemet (A5503), átcsoportosítom a bankszámlámat, felveszek egy kis pénzt elõlegnek, elballagok a boltba és ott kijelentik, hogy nincs és nem is lesz, nem gyártottak belõle túl sokat illetve hiányt szeretnének elérni a piacon bizonyos gépekbõl.
Úgyhogy vigyázat a lelkesedéssel.
#836
Posted 2003. April 07. - 13:00
Most már én is nagyon szeretnék menni egy Authoros talira. Remélem, egyszer olyan idõpontban lesz, amikor én is ráérek, meg az idõ is jó lesz. A hétvégén még bicajozni se voltam. Nem értem rá, meg azért hideg is volt. Sõt, lehet, hogy ezen a héten sem érek rá. :'( :'( :'( Ezt a cím ügyet meg félreértettem. A túristaház címét kerestem ezerrel. Azért az Author honlapot még megtalálom!
#837
Posted 2003. April 07. - 12:47
ultio: jó volt, csak kib.... hideg. Árpád hídon meg kellett állnunk zsebre tenni a kezünket, úgy fázott... Végül 3an voltunk, remélhetõleg ez a szám szépen fog növekedni. Felmentünk a HHH-re, aztán le. De meg is fáztam, pedig nem szokásom... A honlap pedig http://www.author-hungary.com
Juj, esések csúnya dolgok... gyurma, akkor bicaj is, Te is egybenmaradtatok? Csak a cipõd bánta ;D Nekem egy negatívumom van: a Ritchey MotoVader köpenyek vizes úton rohadtul csúsznak. A Conti agresszív mintás köpenyek nem voltak ilyenek, de majd meglátjuk, lehet, hogy csak én vagyok ügyetlen
Juj, esések csúnya dolgok... gyurma, akkor bicaj is, Te is egybenmaradtatok? Csak a cipõd bánta ;D Nekem egy negatívumom van: a Ritchey MotoVader köpenyek vizes úton rohadtul csúsznak. A Conti agresszív mintás köpenyek nem voltak ilyenek, de majd meglátjuk, lehet, hogy csak én vagyok ügyetlen