na:) haladás. malitól kaptam egy címet, amire azt mondták hogy tuti van a gusztávomhoz tömítõgyûrû(karmantyû)
várom, és hétfõn meglátogatom õket. remélem tényleg kapok.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Magura
Started by
zsolti22
, 2002. December 12. 18:43
#221
Posted 2006. April 23. - 12:36
#222
Posted 2006. March 05. - 17:48
válaszoltam is oda;)
ja az 5 év gari akkor érvényes ha visszaküldted a regisztrációs lapot.....
ja az 5 év gari akkor érvényes ha visszaküldted a regisztrációs lapot.....
Autist Team:)
#223
Posted 2006. March 05. - 17:46
Az utolso service ota problemas a hatso fek. Kicsereltek a pofakat meg kilevegöztettek. 25km lejtö utan olajosak lettek az ujaim es alig fekezett.
Szoval kinyomta az olajat fen a fogonal. A mechanikusnak elmeseltem a storyt
es szerinte a membran van elmenve fenn a karnal. Szerintem megizaz mert a service elött minden o.k volt.
Szerintem levegö is van a dologban mert kb. 2,5 cm utan fog.
Hidegen minden o.k, deazert men rizikozom.
A Magura 5 ev garanciat ad. Mit csinaljak?
Szerintem a servicebe b@sztak valamit el.
A legrosszab esetben kicserelnem az elsöt es a hatsot, csak nemeleg hoszu a
csö.
Szoval mi legyen?
Ugyanezt irtam a tarcsafekek altalanosba
Szoval kinyomta az olajat fen a fogonal. A mechanikusnak elmeseltem a storyt
es szerinte a membran van elmenve fenn a karnal. Szerintem megizaz mert a service elött minden o.k volt.
Szerintem levegö is van a dologban mert kb. 2,5 cm utan fog.
Hidegen minden o.k, deazert men rizikozom.
A Magura 5 ev garanciat ad. Mit csinaljak?
Szerintem a servicebe b@sztak valamit el.
A legrosszab esetben kicserelnem az elsöt es a hatsot, csak nemeleg hoszu a
csö.
Szoval mi legyen?
Ugyanezt irtam a tarcsafekek altalanosba
#224
Posted 2006. January 24. - 13:36
Magura Martahoz a gyári betétet érdemes lehet kicserélni KoolStop-ra? Vélemény?
Ha gyorsabban kopik, az nem gond, kérdés hogy a gyári tárcsával jobban fog-e vagy sem? Valaki?
Ha gyorsabban kopik, az nem gond, kérdés hogy a gyári tárcsával jobban fog-e vagy sem? Valaki?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#225
Posted 2006. January 20. - 16:04
Köszöni szépen.
#226
Posted 2006. January 20. - 11:47
#227
Posted 2006. January 19. - 22:32
hayes atalakito jo a magurahoz? (kérdezi 1 hawerom)
Hayes Spec. adapter ez az atalakito jo e a magura julihoz
Hayes Spec. adapter ez az atalakito jo e a magura julihoz
#228
Posted 2003. May 24. - 19:49
valamiért nem tudtam berakni a képet, de a www.tar.hu/abcd2k/magura.bmp az. Ha valaki be tudja rakni, akkor az is jó lenne.
#229
Posted 2003. May 24. - 19:37
Hát vagy 20 helyet végignéztem, ha nem többet, de volt olyan hely ahol még nem is hallottak ilyenrõl..
Tehát a tömítés ott van a fékkar dugattyújának az elejében, ahol 1 horony van belemunkálva, hogy oda passzoljon a tömítõ gyûrû.. legyártattam 2db ilyet az o-ring kft-nél, és 1 kicsit nagy lett..amikor a maliba a szerelõ belerakta, a dugattyút nyomó rugó nem tolta vissza...Egy az hogy ezek a magurások direkt olyan méretekkel dolgoznak, hogy még véletlenûl se lehessen olyan cuccokat venni..
A Maliról annyit hogy semmilyük sincs, és én esztergáltam aluból hozzá 1 másik dugattyút is, de még azt is szétbarmólták, sõt még a két legyártatott gyûrût is gallyravágták, darabok szakadtal le belõle, stb...És azt már meg se mertem kérdezni hogy hé haver amit te szétszakítottál, azt a 700 forintot ki fogja nekem megfizetni?? Ráadásúl a karmantyút (ami a dugattyú végén van)ami végülis fontosabb lenne, azt is szétbarmolták, és arról is leszakadt egy darab...Nem mintha már nem lett volna az is eléggé sérült...Tehát már 1 karmantyút is vennem kéne...
És semmiféle alkatrészük nincs hozzá..A szervizelési szinvonalról meg ne is beszéljünk...Jóhogynem már majdnem én szólok az ürgének, hogy nemártana a dugattyúházat 1 kicsit eltörõlgetni, mert csupa kosz...nem tudnak normális munkát végezni??
Meg ezekkel az is a baj, hogy orohadt puha szilikonos gumiból vannak, amit még véletlenûl sem lehet legyártatni..
http://www.tar.hu/ab...d2k/magura.bmp"
na megpróbáltam lerajzolni, remélem sikerült beraknom...Ha valaki tud bármilyen segítséget, azt nagyon megköszönném.Már vagy 1 hónapja húzódik, és 1szerüen nem haladok 1rõl a 2re:(
Tehát a tömítés ott van a fékkar dugattyújának az elejében, ahol 1 horony van belemunkálva, hogy oda passzoljon a tömítõ gyûrû.. legyártattam 2db ilyet az o-ring kft-nél, és 1 kicsit nagy lett..amikor a maliba a szerelõ belerakta, a dugattyút nyomó rugó nem tolta vissza...Egy az hogy ezek a magurások direkt olyan méretekkel dolgoznak, hogy még véletlenûl se lehessen olyan cuccokat venni..
A Maliról annyit hogy semmilyük sincs, és én esztergáltam aluból hozzá 1 másik dugattyút is, de még azt is szétbarmólták, sõt még a két legyártatott gyûrût is gallyravágták, darabok szakadtal le belõle, stb...És azt már meg se mertem kérdezni hogy hé haver amit te szétszakítottál, azt a 700 forintot ki fogja nekem megfizetni?? Ráadásúl a karmantyút (ami a dugattyú végén van)ami végülis fontosabb lenne, azt is szétbarmolták, és arról is leszakadt egy darab...Nem mintha már nem lett volna az is eléggé sérült...Tehát már 1 karmantyút is vennem kéne...
És semmiféle alkatrészük nincs hozzá..A szervizelési szinvonalról meg ne is beszéljünk...Jóhogynem már majdnem én szólok az ürgének, hogy nemártana a dugattyúházat 1 kicsit eltörõlgetni, mert csupa kosz...nem tudnak normális munkát végezni??
Meg ezekkel az is a baj, hogy orohadt puha szilikonos gumiból vannak, amit még véletlenûl sem lehet legyártatni..
http://www.tar.hu/ab...d2k/magura.bmp"
na megpróbáltam lerajzolni, remélem sikerült beraknom...Ha valaki tud bármilyen segítséget, azt nagyon megköszönném.Már vagy 1 hónapja húzódik, és 1szerüen nem haladok 1rõl a 2re:(
#230
Posted 2003. May 16. - 13:25
huh!
ezert nem kell asszonyt tartani! :-(
reszvet tesa!
rajzold mar le azt a tomitest meretekkel pliz ata99
ezert nem kell asszonyt tartani! :-(
reszvet tesa!
rajzold mar le azt a tomitest meretekkel pliz ata99
#231
Posted 2003. May 16. - 10:42
Ciao!
Ha valami ritka akkor kis hazánkban azt hónapokig tart beszerezni. Sajna több boltot nem tudok mondani azért sem, mert tudtommal a SuperSeal a legjobb ebben. Viszont próbálj meg érdeklõdni a Malinál vagy a Hajdúnál (ugye náluk szép számmal leledzik Magura) hátha van nekik az üzletben vagy a nagy szervizben valamilyen törött kar amibõl ki tudják szedni neked azt a fránya O-gyûrût, vagy esetleg van használt elfekvõ fékkarjuk. Én egyszer eltörtem a HS33-as Magurám bilincsét (ami 5000-6000 Ft+1 hónap várakozás mert nincs az országban) és láss csodát a Hajdúban 1000 Ft-ért kaptam ugyan olyat mivel gyûjtik a döglött Magurákból a jó cuccokat.
Egy másik megoldás, hogy próbáld meg a méretben hozzá legjobban passzoló gyûrût belerakni amit kapni lehet. Ugye itt ha kisebb a gyûrû akkor átfolyhat az olaj, ha nagyobb akkor szorulhat. De hát próba szerencse. Én személy szerint a nagyobbat próbálnám meg elõször. Szerintem annyival nem lehet nagyobb, hogy megszoruljon mivel ami neked kell az valamilyen "nem létezõ" két méret közötti méret.
Ha valami ritka akkor kis hazánkban azt hónapokig tart beszerezni. Sajna több boltot nem tudok mondani azért sem, mert tudtommal a SuperSeal a legjobb ebben. Viszont próbálj meg érdeklõdni a Malinál vagy a Hajdúnál (ugye náluk szép számmal leledzik Magura) hátha van nekik az üzletben vagy a nagy szervizben valamilyen törött kar amibõl ki tudják szedni neked azt a fránya O-gyûrût, vagy esetleg van használt elfekvõ fékkarjuk. Én egyszer eltörtem a HS33-as Magurám bilincsét (ami 5000-6000 Ft+1 hónap várakozás mert nincs az országban) és láss csodát a Hajdúban 1000 Ft-ért kaptam ugyan olyat mivel gyûjtik a döglött Magurákból a jó cuccokat.
Egy másik megoldás, hogy próbáld meg a méretben hozzá legjobban passzoló gyûrût belerakni amit kapni lehet. Ugye itt ha kisebb a gyûrû akkor átfolyhat az olaj, ha nagyobb akkor szorulhat. De hát próba szerencse. Én személy szerint a nagyobbat próbálnám meg elõször. Szerintem annyival nem lehet nagyobb, hogy megszoruljon mivel ami neked kell az valamilyen "nem létezõ" két méret közötti méret.
#232
Posted 2003. May 16. - 10:24
#233
Posted 2003. May 16. - 07:33
A fékkarról irt dolgot visszaszívom >
Tegnap kidobott az asszony, gondoltam megnézem meddig képes egyedül gurulni a biciklim, na fafán letörött a fékkar vége.Egyszer élünk ;D
Tegnap kidobott az asszony, gondoltam megnézem meddig képes egyedül gurulni a biciklim, na fafán letörött a fékkar vége.Egyszer élünk ;D
#234
Posted 2003. May 15. - 18:25
Sziasztok!
Még sajnos mindig ugyanaz a problémám hogy a fékkarnál lévõ dugattyún az a piros kis simering(szennylehúzó) eléggé kikopott, és fojik az olaj...
Valahol biztos lehet ilyen kis gyûrût kapni, de ahogy hallom elég ritka...Akinek volt már ilyen baja, és tudja hogy esetleg hol lehet ilyet venni, vagy legyártatni, akkor kérem szóljon..A Superseal-ban sem volt, sõt még ilyen méret náluk soha sem volt.
10-es belsõ 15-ös külsõ 3/4 es a vastagság(3 a vastagság, és +1es perem)
Elõre is köszi!
Még sajnos mindig ugyanaz a problémám hogy a fékkarnál lévõ dugattyún az a piros kis simering(szennylehúzó) eléggé kikopott, és fojik az olaj...
Valahol biztos lehet ilyen kis gyûrût kapni, de ahogy hallom elég ritka...Akinek volt már ilyen baja, és tudja hogy esetleg hol lehet ilyet venni, vagy legyártatni, akkor kérem szóljon..A Superseal-ban sem volt, sõt még ilyen méret náluk soha sem volt.
10-es belsõ 15-ös külsõ 3/4 es a vastagság(3 a vastagság, és +1es perem)
Elõre is köszi!
#235
Posted 2003. May 15. - 15:05
Az új Clara-k már önbeállóak, nem kell az imbuszos utánállitás.
Amugy jó kis fék. Igaz, kicsit vándorol a nyomáspont, de a nagyobb tárcsa miatt hamarabb hûl le. Télen hajlamos, mint minden Magurába, beledermedni egy picit az olaj, ahogy sala is irta, belassul. De 45-ért már egy pár újat is kapsz. Az Avid féknél mindenképpen jobb, ha csak nem a súly számit, mert azért a V-fék még ebben verhetetlen. Viszont tökéletesen idõjárásálló, nem számit a viz, a sár, a hó, nem kopik a felni, stb.
Amugy jó kis fék. Igaz, kicsit vándorol a nyomáspont, de a nagyobb tárcsa miatt hamarabb hûl le. Télen hajlamos, mint minden Magurába, beledermedni egy picit az olaj, ahogy sala is irta, belassul. De 45-ért már egy pár újat is kapsz. Az Avid féknél mindenképpen jobb, ha csak nem a súly számit, mert azért a V-fék még ebben verhetetlen. Viszont tökéletesen idõjárásálló, nem számit a viz, a sár, a hó, nem kopik a felni, stb.
#236
Posted 2003. May 15. - 14:57
mbalázs: nekem 2000-es clara-m van és azon is müanyag a fékkar.Igaz kicsit beljebb toltam biztos ami biztos de túlélt már egy-két perecet.
Grof: Összegezve: IGEN.
Elmondom a tapaszatalataimat:(+)viszonylag könnyü,mindkét pofa távolsága állitható igaz imbusszal tehát ha kiveszed és berakod a kereket pláne ha nem átütõs akkor kicsit utánállitasz és máris nem ér hozzá,mindent lehet hozzá kapni,méretre vágható a fékcsõ,egy újjal blokkolható hátsó-elöl 185-ös tárcsával egész frankón fog
(-): müanyag fékkar és test ami kis rugalmasságot ad az egésznek.Valakinek tetszik valakinek nem,emiatt sérülékenyebb,nehézkes légtelenités,mászik a nyomáspont amit remélem nem kell magyarázni,hidegben iszonyat lassu, ha lassan engeded ki a fékkart akkor megreked a fékkarban a dugattyú habár ezt idõvel elhaggya remélem.
Remélem segítettem.
Grof: Összegezve: IGEN.
Elmondom a tapaszatalataimat:(+)viszonylag könnyü,mindkét pofa távolsága állitható igaz imbusszal tehát ha kiveszed és berakod a kereket pláne ha nem átütõs akkor kicsit utánállitasz és máris nem ér hozzá,mindent lehet hozzá kapni,méretre vágható a fékcsõ,egy újjal blokkolható hátsó-elöl 185-ös tárcsával egész frankón fog
(-): müanyag fékkar és test ami kis rugalmasságot ad az egésznek.Valakinek tetszik valakinek nem,emiatt sérülékenyebb,nehézkes légtelenités,mászik a nyomáspont amit remélem nem kell magyarázni,hidegben iszonyat lassu, ha lassan engeded ki a fékkart akkor megreked a fékkarban a dugattyú habár ezt idõvel elhaggya remélem.
Remélem segítettem.
#237
Posted 2003. May 15. - 01:04
#238
Posted 2003. May 14. - 23:00
#239
Posted 2003. May 14. - 12:03
Hali!
Én egy SUPERSEAL nevû helyen vettem a III. kerületben. (a tudakozó megmondja a címet) Arra vigyázz, hogy sav, olaj stb. álló gyûrût vegyél különben 2 hónap után megint folyni fog a fékkar!
Én egy SUPERSEAL nevû helyen vettem a III. kerületben. (a tudakozó megmondja a címet) Arra vigyázz, hogy sav, olaj stb. álló gyûrût vegyél különben 2 hónap után megint folyni fog a fékkar!
#240
Posted 2003. May 14. - 06:22
2001-es vagy 2es..a dugattyúnál a simmering kikopott, és ott folyik az olaj...
a belsõ átmérõ 10es a kûlsõ 15-ös...
azt nem tom hogy hol lehetne ilyet venni, vagy legyártatni....
a belsõ átmérõ 10es a kûlsõ 15-ös...
azt nem tom hogy hol lehetne ilyet venni, vagy legyártatni....