Az átmérõ irányú ütést ki lehet húzni azzal ha a kiemelkedõ résznél a küllõkön sorban húzol kb negyed-negyed fordulatot, vagy kevesebbet. Ezután ismét megpörgeted és nézed. Könnyen lehet, hogy a szabályozott küllõk kezdõ és végpontjánál létre jön egy kicsi oldal irányu elhúzódás (persze nem ennyitõl), ezért mondják bonyolultnak a beállítást.
Mindent ki lehet szedni belõle, csak türelem kell hozzá. A végén amikor már mindenhol spúrban fut a kerék és semmilyen irányban sem mozdul ki, akkor a küllõknek is kb azonosan feszesnek kell lenni. Természetesen ez alatt nem azt értem, hogy hangszer húrként kell egybe csengeni. Az viszont fontos, hogy ne legyen laza vagy üveghangúan feszes egyik sem.
Miután elkészültél a beállítással és mentél valamennyit a bringával, utána érdemes megnézni, hogy nem lazult-e meg valami. Esetleg keletkezett-e a felniben elhúzódás.
Olyan elõfordulhat, hogy még helyezkedik a kerék, fõleg ha nagyobb különbség volt egyes küllõk feszessége között, azok igyekeznek terhelés hatására kiegyenlítõdni. Ezért érdemes ellenõrizni beállítás és egy kis használat után mégegyszer.
Meg tanulod ezt hamarosan, csak az összefüggéseket kell meglátni benne!
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..