Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#1761
Írta 2005. június 19. - 13:00
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1762
Írta 2005. június 19. - 11:28
Azóta nem sikerül értelmes kenési eljárást találnom neki..
A láncolaj két napot ha bírja...
Teflosprével is próbáltam az egy nap..
Szóval:(
#1763
Írta 2005. június 19. - 11:26
Ha csak kicsit akkor nem gond.
A láncon gyárilag lévõ kence a legjobb és a legtovább tart, addig ne kendd mással amíg nem szükséges, vagyis amíg az elnem tûnik.
hat nekem a gyari kence fice 1 hetig tartott utana olyan mocskos lett ,hogy ki kellett takaritanom.
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1764
Írta 2005. június 19. - 01:29
#1765
Írta 2005. június 19. - 00:40
#1766
Írta 2005. június 18. - 23:00
és nem a kenés. Fene tudja, én kívülrõl leszedtem, mert úgy szedte össze koszt, mint a disznó.
#1767
Írta 2005. június 18. - 22:04
A láncon gyárilag lévõ kence a legjobb és a legtovább tart, addig ne kendd mással amíg nem szükséges, vagyis amíg az elnem tûnik.
Ride everywhere.
.
#1768
Írta 2005. június 18. - 21:51
Más: vadiúj pc-69 láncon ugyebár van vmi anyag amit sramék raknak rá. az megfelelõ elsõ kenésnek ha felrakom vagy kell még rá vmi?
#1769
Írta 2005. június 18. - 16:16
Ride everywhere.
.
#1770
Írta 2005. június 18. - 12:21
#1771
Írta 2005. június 18. - 09:13
42-es nagytányérról váltok most 44-esre, a lánchossz eddig a 42-esre volt méretezve, érdemes belerakni egy láncszemet emiatt, vagy hagyjam a p*ba ?
elvileg a lancfeszito igazodik hozza...
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1772
Írta 2005. június 17. - 14:09
#1773
vendég_Charon_*
Írta 2005. június 17. - 13:59
#1774
Írta 2005. június 17. - 13:28
Hagyd a p*ba.42-es nagytányérról váltok most 44-esre, a lánchossz eddig a 42-esre volt méretezve, érdemes belerakni egy láncszemet emiatt, vagy hagyjam a p*ba ?
A sebesség mindent megold.
#1775
Írta 2005. június 17. - 13:27
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1776
Írta 2005. június 17. - 13:26
#1777
Írta 2005. június 17. - 12:56
A sebesség mindent megold.
#1778
Írta 2005. június 17. - 12:45
meg kell szabadulni tõle, amint csak lehet!
#1779
Írta 2005. június 17. - 11:59
Teljesen igazad van, de a racsni hamarabb fogja magát megadni, mint az agy, meg egy szezonra vettem az agyat( remélem annyi kibír).Ahhhha....
Ezt most mint SKF alkalmazott mondom, szóval hivatalos:
a GOLYÓ az nem CSAPÁGY. :-))) Az golyó.
A Shimano agyakban egyébként sincs hagyományos értelemben vett csapágy.
Uff!
A cucc biztosan szebben is fut majd egészen addig, amíg el nem kezd kifáradni a futópálya, és pár apró leválló fémszilánk miatt majd faszán beáll az agyad. Nem véletlenül vannak olyan "szellõsen" benne a golyók.
Ha majd beáll akkor szétszedem és kitisztítom.
Ezentúl nem fogom csapágynak hívni a golyót.
A sebesség mindent megold.
#1780
Írta 2005. június 17. - 11:54
Ezt most mint SKF alkalmazott mondom, szóval hivatalos:
a GOLYÓ az nem CSAPÁGY. :-))) Az golyó.
A Shimano agyakban egyébként sincs hagyományos értelemben vett csapágy.
Uff!
A cucc biztosan szebben is fut majd egészen addig, amíg el nem kezd kifáradni a futópálya, és pár apró leválló fémszilánk miatt majd faszán beáll az agyad. Nem véletlenül vannak olyan "szellõsen" benne a golyók.
másnak hajtok, mások hajtanak"