valaki segítsen mán, hogy elvileg a monoblokknak úgy kell megszorulnia, hogy a külsõ perem nekifeszül a monoblokk-háznak (képen: , vagy belül a monoblokk testen lévõ peremnek ütközik a csavarható gyûrû, viszont ekkor esetleg a külsõ pereme és a monoblokkház között lesz egy kis rés (képen: A)
cikket írunk a kalandvilag.com-on a 2005-ös shimano lx cuccokról. ha van tapasztalatod, hallottál pletyit, akkor lécci osszd meg velünk! pl. érdekel ez a dual control macera... zsolt@kalandvilag.com adios
tamás bátya! nálatok nincsen a boltban? nem is jó bolt az! ;D
mindenesetre én is csak úgy tudtam szerezni magamnak, hogy egyet lebontott gyapi egy holzfellerrõl.
gebhardt vagy fsa jó alternativa lehet, ha nme számit egy kis plusz költség, súlyt azt viszont csökkentesz velük.
hát ajjor lényegében bármi jó, aminek megegyezik a fogszáma, lyukköre és 4 karos és még olcsó is, nem? hmm vannak vmilyen gephardok, talán a faktroban. érdemes megnézni.
tudtommal nem létezik a truvatív kinálatában "single speed" elnevezésû tányér csekk kerék topik... megy ám az okoskodás mit jelent számodra a single speed tányér?
velvartbmx.hu
van most nekik vami noname ami ua. olyan mint vmi profile és csak 30e. csapival 1ütt. amugy drágább. nem feltétlenül isis, de bordás tengelyes is van. meg van a félkör+ vmi csavar asszem. de nehézkesen passzírozod azt bele a giantba...
egy cro-mo bmx kar nem isis-es. a kona csinál scro-mo isis kart, de õ az egyetlen. azért 3 részes, mert egy rész: bal kar, kettõ réyz: jobb kar, három rész: monoblokk.....