Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#1941
Posted 2005. June 06. - 12:13
#1942
Posted 2005. June 06. - 12:13
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#1943
Posted 2005. June 06. - 12:06
A sebesség mindent megold.
#1944
Posted 2005. June 06. - 12:04
A Truvativ monoblokkok elég gyengék inkább nézzél egy raceface-t vagy egy fsa-t azok sokkal jobbak (300km-t bírt az én team sl-em.Hy! Néhény véleményt írnátok a Truvativ gigapipe team dh monoblokkról? Kerestem de nem találtam csak annyit a tesztbike-on, hogy nem nagyon bírja a koszt és a sarat. Igaz ez? Az team sl az jobb?
Thanks!
Az sl és a dh közt az a különbség, hogy az sl cc a dh pedig extrém monoblokk.
A sebesség mindent megold.
#1945
Posted 2005. June 06. - 10:10
Persze egyszerûbb mindent megkérdezni!
#1946
Posted 2005. June 06. - 09:42
sikerült közben megtalálnom
"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...
#1947
Posted 2005. June 06. - 09:39
"
A 2002-es évjáratú FC-M571-es és az újabb FC-M572-es hajtókarok között csak a kar formájában van különbség, és ebbõl
következõen a belsõ buborék méretében. Látszik a karok formáján, az újabb jóval szélesebb "vállban".
"
megj.: ...szerintem google-el ezt elég nehezen tudtam volna kideríteni.
#1948
Posted 2005. June 06. - 09:31
Benn voltam salánál szombaton, és hozták a bringákat és nevettem a bajszom alatt, hogy eccerüen nem állnak neki az emberek megcsinálni dolgokat. És/vagy mérnem értenek hozzá?
#1949
Posted 2005. June 06. - 09:30
#1950
Posted 2005. June 06. - 09:18
Próbáltam a keresõt is használni..
Szóval valaki be tudná linkelni újra azt a cikket ami egy régi Bikemag számban szerepelt és a váltók beállításáról szólt. A rovatok közt néztem, de ott már nincsen fenn.
köszi
"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...
#1951
Posted 2005. June 06. - 03:21
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#1952
Posted 2005. June 05. - 22:39
#1953
Posted 2005. June 03. - 23:53
Ha már az elõzõkben hátsó váltók rugóerejérõl volt szó, felmerült bennem egy kérdés. Mégpedig hétvégén a maratonon tekerve azon tûnõdtem, hogy rázós terepre érve miért csörög jobban ez én bájkom, mint pl. épp az elõttem haladóé? (Jó, ok, mert az enyém közelebb van hozzám.) Megvizsgálva a hátsó váltó és a váz helyzetét, azt vettem észre, hogy a váltó kanalának felsõ része már rég kóstolgatja a láncvillát alulról. Talán azt a hátrafelé nézõ kis csavart kéne feszítenem? Bocs, ha már volt téma!
jól gondolod. de asszem akkor kicsit pontatlanabb lesz a váltásod. miért nem teszel oda valamit? szerintem az alap, hogy végigtekerjük a láncvillát valami szétvágott belsõvel/teniszütõmarkolattal/országútikormány bandázzsal/stb annak érdekében, hogy a lánc mega váltó ne b.ssza szanaszéjjel a vázunkat. hm?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1954
Posted 2005. June 03. - 22:38
Thanks!
#1955
Posted 2005. June 03. - 22:21
#1956
Posted 2005. June 03. - 20:14
mert mindenki kurvára tanácstalan továbbra is
#1957
Posted 2005. June 03. - 18:35
Igen tisztelt moderátor úr, ígérje meg, mielõtt faszságnak kiált ki egy kérdést, átgondolja (esetleg utánanéz ?), vár 10 mp-et, és utána (nem) böfög be valami fellengzõset.
nos nem faszságnak itéltem meg a problémát, ez a kép már csak ilyen, ez a szöveg rajta. [meg ugye a smiley-t meg véletlenül raktam oda, igaz?] a lényeg az akart lenni, hogy tessünk használni a keresõt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1958
Posted 2005. June 03. - 14:05
Egyébként szerintem ha van is különbség, nincs jelentõsége,
de a biztonság kedvéért ilyenkor
mindig a nagyobb számot kell választani
edit: hja, ha elmélázgatok írás közben...
#1959
Posted 2005. June 03. - 14:00
a lyukkör miatt nem valószínû4 Arm - mivel ezt írja a felsönél, nem lehet, hogy neki 4 karja fogja a lánckereket, a másiknak meg öt?
edit: LL: nem baj, így is szeretünk
#1960
Posted 2005. June 03. - 13:53
Szerintem csak fogszámban van különgség. Az indokolná a súly különbséget is.
FC-M571-4 Arm
44-32-22T
104 mm / 64 mm
Crank arm length 170 mm/175 mm
Pedal thread dimensions BC 9/16" x 20 T.P.I.
Octalink rendszerû bordástengely rögzítés
Hollowtech üreges kialakítás
Négykarú kialakítás, lyukkör: 104/64mm
Hajtókar anyaga: kovácsolt alu
Alumínium középsõ- és nagytányér
Fogszám: 44/32/22
Lánc: Szuperkeskeny HG
Tömeg: 656g (175mm)
FC-M572
Octalink rendszerû bordástengely rögzítés
Hollowtech üreges kialakítás
Négykarú kialakítás, lyukkör: 104/64mm
Hajtókar anyaga: kovácsolt alu
Alumínium középsõ- és nagytányér
Fogszám: 44/32/22
Lánc: Szuperkeskeny HG
Tömeg: 644g (175mm)
szerintem is... :chin:
4 Arm - mivel ezt írja a felsönél, nem lehet, hogy neki 4 karja fogja a lánckereket, a másiknak meg öt?
edit: Endroo: nemcsak amiatt, fa* vagyok "négykarú kialakítás"
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda