Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Meghajtás

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
7585 replies to this topic

#1941
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
nem, ezért van külön 8-as és 9-es lánc

#1942
Ranger^41

Ranger^41

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 953 posts
Nem. Mivel a 9es lánc vékonyabb, ezért megszorulna a 8as koszorún.

[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]


#1943
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
A 8-as fogaskoszorún lévõ fogaskerekek ugyanolyan szélesek, mint a 9esen lévõk(csak távtartóban van különbség)?


A sebesség mindent megold.

 


#1944
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Hy! Néhény véleményt írnátok a Truvativ gigapipe team dh monoblokkról? Kerestem de nem találtam csak annyit a tesztbike-on, hogy nem nagyon bírja a koszt és a sarat. Igaz ez? Az team sl az jobb?
Thanks!

A Truvativ monoblokkok elég gyengék inkább nézzél egy raceface-t vagy egy fsa-t azok sokkal jobbak (300km-t bírt az én team sl-em.
Az sl és a dh közt az a különbség, hogy az sl cc a dh pedig extrém monoblokk.


A sebesség mindent megold.

 


#1945
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
Szerintem meg egymás mellé nézed a kettõt, olvasgatsz egy kicsit és ennyi.
Persze egyszerûbb mindent megkérdezni!

#1946
Baluu

Baluu

    vendég

  • fórumtag
  • 125 posts
köszönöm a segítséget mindenkinek:bell:

sikerült közben megtalálnom
Tegnap befizettem egy reinkarnációs tanfolyamra. Rohadt drága volt, dehát egyszer élünk.

"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...

#1947
tammo

tammo

    vendég

  • fórumtag
  • 160 posts
Nah, egy korábbi kérdésemre hivatalos válasz a velotrade-tõl :
"
A 2002-es évjáratú FC-M571-es és az újabb FC-M572-es hajtókarok között csak a kar formájában van különbség, és ebbõl
következõen a belsõ buborék méretében. Látszik a karok formáján, az újabb jóval szélesebb "vállban".
"

megj.: ...szerintem google-el ezt elég nehezen tudtam volna kideríteni.

#1948
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
Hihetetlen milyen bonyi beállítani egy váltót, mi?:)
Benn voltam salánál szombaton, és hozták a bringákat és nevettem a bajszom alatt, hogy eccerüen nem állnak neki az emberek megcsinálni dolgokat. És/vagy mérnem értenek hozzá?

#1949
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
hmmmmm :shit: keresõ, mi? :)

#1950
Baluu

Baluu

    vendég

  • fórumtag
  • 125 posts
Egy kis segitséget kérnék.

Próbáltam a keresõt is használni..
Szóval valaki be tudná linkelni újra azt a cikket ami egy régi Bikemag számban szerepelt és a váltók beállításáról szólt. A rovatok közt néztem, de ott már nincsen fenn.
köszi
Tegnap befizettem egy reinkarnációs tanfolyamra. Rohadt drága volt, dehát egyszer élünk.

"k.rvára megy a pénz!" - mondogatta apám is, anyám is, csak más- máshangsúllyal...

#1951
Gui

Gui

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 707 posts
van minden bringa boltban acor nevu tepozaras cucc egesz jo van vagy 500ft.
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey


Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:

#1952
RobesPierre

RobesPierre

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 276 posts
Tamaska: Van neoprén láncvilla védõm, igaz jobb lenne egy 3 cm-mel hosszabb. Haverok gépein -ha emlékeim nem csalnak- sincs jobban leburkolva és õk nem panaszkodtak ilyenekre. Gondoltam szoftveresen (állítással) jobb megoldani a dolgot, de kis gumidarabokkal kiküszöbölöm a problémát. Kösz az ötletet!

#1953
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Ha már az elõzõkben hátsó váltók rugóerejérõl volt szó, felmerült bennem egy kérdés. Mégpedig hétvégén a maratonon tekerve azon tûnõdtem, hogy rázós terepre érve miért csörög jobban ez én bájkom, mint pl. épp az elõttem haladóé? (Jó, ok, mert az enyém közelebb van hozzám.) Megvizsgálva a hátsó váltó és a váz helyzetét, azt vettem észre, hogy a váltó kanalának felsõ része már rég kóstolgatja a láncvillát alulról. Talán azt a hátrafelé nézõ kis csavart kéne feszítenem? Bocs, ha már volt téma!




jól gondolod. de asszem akkor kicsit pontatlanabb lesz a váltásod. miért nem teszel oda valamit? szerintem az alap, hogy végigtekerjük a láncvillát valami szétvágott belsõvel/teniszütõmarkolattal/országútikormány bandázzsal/stb annak érdekében, hogy a lánc mega váltó ne b.ssza szanaszéjjel a vázunkat. hm?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1954
tamaspc

tamaspc

    vendég

  • fórumtag
  • 165 posts
Hy! Néhény véleményt írnátok a Truvativ gigapipe team dh monoblokkról? Kerestem de nem találtam csak annyit a tesztbike-on, hogy nem nagyon bírja a koszt és a sarat. Igaz ez? Az team sl az jobb?
Thanks!

#1955
RobesPierre

RobesPierre

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 276 posts
Ha már az elõzõkben hátsó váltók rugóerejérõl volt szó, felmerült bennem egy kérdés. Mégpedig hétvégén a maratonon tekerve azon tûnõdtem, hogy rázós terepre érve miért csörög jobban ez én bájkom, mint pl. épp az elõttem haladóé? (Jó, ok, mert az enyém közelebb van hozzám.) Megvizsgálva a hátsó váltó és a váz helyzetét, azt vettem észre, hogy a váltó kanalának felsõ része már rég kóstolgatja a láncvillát alulról. Talán azt a hátrafelé nézõ kis csavart kéne feszítenem? Bocs, ha már volt téma!

#1956
bwoay

bwoay

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 336 posts
.... ami jelen esetben roppant célravezetõ,
mert mindenki kurvára tanácstalan továbbra is :D

#1957
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Igen tisztelt moderátor úr, ígérje meg, mielõtt faszságnak kiált ki egy kérdést, átgondolja (esetleg utánanéz ?), vár 10 mp-et, és utána (nem) böfög be valami fellengzõset.



nos nem faszságnak itéltem meg a problémát, ez a kép már csak ilyen, ez a szöveg rajta. [meg ugye a smiley-t meg véletlenül raktam oda, igaz?] a lényeg az akart lenni, hogy tessünk használni a keresõt.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1958
bwoay

bwoay

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 336 posts
nem, mert nekem az 572-es van, és az is 4arm.
Egyébként szerintem ha van is különbség, nincs jelentõsége,
de a biztonság kedvéért ilyenkor
mindig a nagyobb számot kell választani :D

edit: hja, ha elmélázgatok írás közben...

#1959
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts

4 Arm - mivel ezt írja a felsönél, nem lehet, hogy neki 4 karja fogja a lánckereket, a másiknak meg öt?

a lyukkör miatt nem valószínû

edit: LL: nem baj, így is szeretünk :)

#1960
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts

Szerintem csak fogszámban van különgség. Az indokolná a súly különbséget is.


FC-M571-4 Arm
44-32-22T
104 mm / 64 mm
Crank arm length 170 mm/175 mm
Pedal thread dimensions BC 9/16" x 20 T.P.I.
Octalink rendszerû bordástengely rögzítés
Hollowtech üreges kialakítás
Négykarú kialakítás, lyukkör: 104/64mm
Hajtókar anyaga: kovácsolt alu
Alumínium középsõ- és nagytányér
Fogszám: 44/32/22
Lánc: Szuperkeskeny HG
Tömeg: 656g (175mm)

FC-M572
Octalink rendszerû bordástengely rögzítés
Hollowtech üreges kialakítás
Négykarú kialakítás, lyukkör: 104/64mm
Hajtókar anyaga: kovácsolt alu
Alumínium középsõ- és nagytányér
Fogszám: 44/32/22
Lánc: Szuperkeskeny HG
Tömeg: 644g (175mm)


szerintem is... :chin:



4 Arm - mivel ezt írja a felsönél, nem lehet, hogy neki 4 karja fogja a lánckereket, a másiknak meg öt?

edit: Endroo: nemcsak amiatt, fa* vagyok ;) "négykarú kialakítás"
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda