Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#1601
Posted 2005. July 03. - 23:01
nem mongyák konkrétan hogy merevebb mint az lx, de az lxet könnyebb emberkék alá ajánlják fr-ra, a hone-t pedig "nyugodt szívvel ajánlható enduro/freeride felhasználásra"
az én olvasatomban nem csak ez a különbség (mármint a szín).. olyan mintha aztmondanák hogy jó az lx, erõs meg frírájdolhacc vele ha akarsz, de a hone az fr-osabb, erõsebb szebb...
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1602
Posted 2005. July 03. - 22:58
#1603
Posted 2005. July 03. - 22:57
vagy Race Face X-type, meg amirõl még nem tudok."
meg truva gxp + fsa megaexo....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1604
Posted 2005. July 03. - 22:56
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1605
Posted 2005. July 03. - 22:55
nézz uzána mi az...
erõs is meg 3 tányéros is
tudok használtan egyet!
#1606
Posted 2005. July 03. - 22:52
van ám, de még mennyire, ld Shimano Hollowtech2,
vagy Race Face X-type, meg amirõl még nem tudok.
Figyelembe véve a mo.-i kínálatot és szem elõtt tartva a 30 rugós határt,
én úgy vélem, hogy vagy egy (ISIS-es) Truvativba (Hussefelt, Holzfeller) érdemes beruházni,
vagy egy Hollowtech2-es Shimanoba (LX, Hone).
Szerintem utóbbi a jobb vétel,
bár ezekkel kapcsolatban még nincs olyan sok tapasztalat.
Az LX-et ugye CC-re szánják, a Hone-t meg ennél durvább dolgokra is (mittomén, enduro), de tény, hogy a kettõ csak színében és árában különbözik,
tehát az LX is ugyanolyan jól bírja a strapát,
az apróból meg elvileg 26-ért beszerezhetõ vadiújan.
#1607
Posted 2005. July 03. - 22:42
ugye most csak szivattok?
a m.blokk az eleve a zárt középcsapágyat jelenti,
szóval a zárt monoblokk kb olyan kifejezés, mint a CD lemez
integrált tengely alatt meg integrált tengelyt értek,
vagyis amikor a (csõ)tengely a hajtásoldali (tehát a tányéros) hajtókar része, abból áll ki, a túloldali hajtókar pedig erre rögzül.
Monoblokk nincs, helyette van jobb és bal csapágycsésze.
Ilyen is van? Errõl már lemaradtam. 2002 óta nállam filmszakadás....
#1608
Posted 2005. July 03. - 22:40
a m.blokk az eleve a zárt középcsapágyat jelenti,
szóval a zárt monoblokk kb olyan kifejezés, mint a CD lemez
integrált tengely alatt meg integrált tengelyt értek,
vagyis amikor a (csõ)tengely a hajtásoldali (tehát a tányéros) hajtókar része, abból áll ki, a túloldali hajtókar pedig erre rögzül.
Monoblokk nincs, helyette van jobb és bal csapágycsésze.
#1609
Posted 2005. July 03. - 22:39
már nemigazán tudok kiigazodni a sok szakág közt..
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1610
Posted 2005. July 03. - 22:34
drága még nekem a saint...
anyámmal élek, nincs babettá se macskám...
akkor veszek lxet vagy xt-t...
akkor az ISIS mégse annyira jó...?
isis zsír
tudok alig használtan honét, 3 tányérosat...
#1611
Posted 2005. July 03. - 22:34
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1612
Posted 2005. July 03. - 22:31
szerintem nem azt érti alatta..
Akkor mit ? Azt hogy bele van integrálva tengely konkrétan a vázba ?
#1613
Posted 2005. July 03. - 22:28
szerintem nem azt érti alatta..']Integrált tengely alatt gondolom a zárt monoblockot érti. Vagyis ha gajramegy benne a csapágy akkor dobhatod ki mert nem lehet szétszedni. Ellenben a nem zárt , szétszedhetõ, darabokkal. Vegyél LX-et, szerintem, az kijön belõlle.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1614
Posted 2005. July 03. - 22:23
most ezt nemnagyon értek mindent
miaz az integrált tengely, és melyek ezek?
32 van rá, ebbõl hozz már kinekem 1 hajtókart 3 lánctányérral, középcsapival..
Integrált tengely alatt gondolom a zárt monoblockot érti. Vagyis ha gajramegy benne a csapágy akkor dobhatod ki mert nem lehet szétszedni. Ellenben a nem zárt , szétszedhetõ, darabokkal. Vegyél LX-et, szerintem, az kijön belõlle.
#1615
Posted 2005. July 03. - 22:22
és ezek 3 tányérosak, a csapágycsészék meg tartozékok
(hagyományos értelemben vett középcsapágyról nem beszélhetünk integrált tengely esetén)
#1616
Posted 2005. July 03. - 22:20
LX,XT,XTR,Saint, Hone az integrált tengelyesek, az LX meg a hone elvileg csak színben különbözik, az lx ki is jön asszem annyiból..most ezt nemnagyon értek mindent
miaz az integrált tengely, és melyek ezek?
32 van rá, ebbõl hozz már kinekem 1 hajtókart 3 lánctányérral, középcsapival..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1617
Posted 2005. July 03. - 22:14
hát nagy súlyhoz nyilván jó merev hajtómû kellene,
az integrált tengelyeseknél meg nincs merevebb.
árban az LX és a Hone kb ugyanott vannak,
mint egy tavalyi octás LX + a monoblokk
(kevéssel 30 rugó alatt meg lehet úszni).
most ezt nemnagyon értek mindent
miaz az integrált tengely, és melyek ezek?
32 van rá, ebbõl hozz már kinekem 1 hajtókart 3 lánctányérral, középcsapival..
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#1618
Posted 2005. July 03. - 22:05
az integrált tengelyeseknél meg nincs merevebb.
árban az LX és a Hone kb ugyanott vannak,
mint egy tavalyi octás LX + a monoblokk
(kevéssel 30 rugó alatt meg lehet úszni).
#1619
Posted 2005. July 03. - 22:01
azért az XT nem egy entry level cumó mint a FireX. a stylo sztem már felveheti vele a versenyt. esetleg integrált tengellyel
De az LX kar elvileg ugyanaz mint az XT (vagy ez már nem így van? Anno még az volt.) és az már közelebb van árban a Firex-hez.
#1620
Posted 2005. July 03. - 21:55
ISIS jó, mér ne lenne az? Octa-ról mondták sokan, hogy tödik, meg szilánkosan, és egyebek, de nekem semmi gondom nem volt vele. Használtan potom pénzért kapol moncsival.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"