Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#121
Posted 2005. December 30. - 13:26
nekem eddig birja... Ugrottam letörést is. Ami egybõl feltünt, baszott merev
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#122
Posted 2005. December 30. - 13:25
Vegyél LX-et, ami most ráadásul akciós. Jól jársz vele. Én is beújítottam egyet, bár nálam CC-nél durvább kiképzést fog kapni. Ha nem lesz elég, majd megy át az újjáépülõ CC karikára.
"nekem eddig birja... Ugrottam letörést is. Ami egybõl feltünt, baszott merev "
Akkor jó lesz nálam is. Nálam mondjuk az ugrálás nem igazán játszik, mert "annyira" nem érdekel, de a DH miatt muszály.
"nekem eddig birja... Ugrottam letörést is. Ami egybõl feltünt, baszott merev "
Akkor jó lesz nálam is. Nálam mondjuk az ugrálás nem igazán játszik, mert "annyira" nem érdekel, de a DH miatt muszály.
#123
Posted 2005. December 30. - 13:23
Mondjuk én tudatosan választottam az lx-et az alu tengely miatt.. Meglátjuk jól döntöttem-e...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#124
Posted 2005. December 30. - 13:11
#125
Posted 2005. December 30. - 13:03
és ugy már kb másfélszer drágább lesz
gratula
gratula
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#126
Posted 2005. December 30. - 12:37
Maratonra,cc-re, meg egy kis állatkodásra. Az hallottam, hogy az LX FRM vagy GEBHARDT lácntányérokkal közel azonos súlyu az XT-vel
#127
Posted 2005. December 30. - 12:37
#128
Posted 2005. December 30. - 12:37
kedves opi89
kevesebb hozzászólás is elég lesz köszi. nem kell mindenbe beleszólni csak úgy, hogy mondj valamit. inkább olvasgass, azzal többet használsz magadnak.
És a LX és a Hone igenis csak a színben különbözik.
kevesebb hozzászólás is elég lesz köszi. nem kell mindenbe beleszólni csak úgy, hogy mondj valamit. inkább olvasgass, azzal többet használsz magadnak.
És a LX és a Hone igenis csak a színben különbözik.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#129
Posted 2005. December 30. - 12:32
Én úgy tudom, hogy a HONE-nak más a lánctányéerrögzítõ csillagja.(ÉS SZEBB)
nem hiszem, hogy csak a színért kell 3-4-5 ezret fizetni.
opi89
nem hiszem, hogy csak a színért kell 3-4-5 ezret fizetni.
opi89
#130
Posted 2005. December 30. - 12:29
LX-Hone szinte ua. kicsit súlyosak, XT jó mindenre! De itt is az a fõ kérdés mire akarod használni!
#131
Posted 2005. December 30. - 12:27
#132
Posted 2005. December 30. - 12:27
#133
Posted 2005. December 30. - 12:19
#134
Posted 2005. December 30. - 12:07
#135
Posted 2005. December 29. - 21:47
Ja egyébként azért szeretném kitekerni azt a gyûrût, mert a mögötte lévõ csapágy -amit csak ilyen módon lehet kimûteni- gallyra ment(lötyög).Amúgy elsõ körben megpróbáltam kiütni, de gyorsan rájöttem, hogy nem megy.
#136
Posted 2005. December 29. - 18:46
ja: kikalapáltam a csapággyal együtt
elsõre kiütöttem a baloldali csapágyat, utána a jobboldalival együtt jött ki.
elsõre kiütöttem a baloldali csapágyat, utána a jobboldalival együtt jött ki.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#137
Posted 2005. December 29. - 18:40
Mert utban van. addig nem lehet kivenni a belsõ csapágyat. ezzel szivtunk mi is a boltban...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#138
Posted 2005. December 29. - 18:31
miért is akarod kivenni?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#139
Posted 2005. December 29. - 16:45
Üdv!Van egy kérésem.Ha van itt valaki, akinek van hügi hátsó agya, és van neki hozzá olyan célszerszáma, amivel ki lehet tekerni a két reteszelõ tárcsát megvezetõ gyûrût, akkor légyszi dobjon már egy üzenetet nekem! Kössz.
#140
vendég_kerekeske_*
Posted 2005. December 28. - 21:15
Rohadt tél. Már megszoktam, hogy hideg van, de a sószórókat felakasztanám... pusztuljon mind, ki önszántából sóz...(járda, útburkolat)...de ez OFF
Szóval pici rozsdacseppek voltak a láncom pár csapja körül. Pedig szinte új. Reagálva szépen letöröltem azt a kis port, ami volt rajta, és jól befújtam teflonos extra vízálló(kezemrõl nem jön le soha) láncsprével. 2 nap tekerés, fõleg erdõben, és most a (lánc)görgõk felületén láttam rozsdacsppeket. Megint lekezeltem a cuccost. A fogsor is kapott.(mint legutóbb) Szóval ezek a rozsdacseppek: nem tudni pontosan mi a rozsdás, mert csak por, ami letörölhetõ, és a vizzel folyt ki a résekbõl. Biztos láttatok már ilyet na.
Kérdésem: ti mivel kezelitek, és milyen gyakran, továbbá nálatok is potyázik néha a rozsda??? És mennyire kell komolyan venni? Mert ezek elvileg rozsdamentes acélból vannak nem??? (CONNEX 904,Sram 7.0 9-es fogsor)
Szóval pici rozsdacseppek voltak a láncom pár csapja körül. Pedig szinte új. Reagálva szépen letöröltem azt a kis port, ami volt rajta, és jól befújtam teflonos extra vízálló(kezemrõl nem jön le soha) láncsprével. 2 nap tekerés, fõleg erdõben, és most a (lánc)görgõk felületén láttam rozsdacsppeket. Megint lekezeltem a cuccost. A fogsor is kapott.(mint legutóbb) Szóval ezek a rozsdacseppek: nem tudni pontosan mi a rozsdás, mert csak por, ami letörölhetõ, és a vizzel folyt ki a résekbõl. Biztos láttatok már ilyet na.
Kérdésem: ti mivel kezelitek, és milyen gyakran, továbbá nálatok is potyázik néha a rozsda??? És mennyire kell komolyan venni? Mert ezek elvileg rozsdamentes acélból vannak nem??? (CONNEX 904,Sram 7.0 9-es fogsor)