Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#1281
Posted 2005. August 31. - 08:56
Viszont újat nagyon nem akarok még venni, kérdés az, hogy ha nem lehet meghúzni, hanem cserélni kell, akkor ezzel a kicsi kotyogással adhatok az arcára azzal a nyugalommal, hogy csak a monoblokk megy tönkre (jobban), vagy felejtõs a dolog és szétcseszek még mást is így.
thx
#1282
Posted 2005. August 30. - 19:34
#1283
Posted 2005. August 30. - 19:15
vékony anyag, könyebb, hamarabb lefittyed
a team-ok jönnek (sllt) M15-el, a gigapipe DH pedig M12...:-)
#1284
Posted 2005. August 30. - 18:26
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1285
Posted 2005. August 30. - 12:52
nekem a CéCós gigapipe van, amiben nem akkora a menet, hanem 2vel nagyobb
és azon kívül hogy vmi idióta felcserélte a két oldalát, semmi baj nem volt vele
a minap megijedtem, olyan hangja volt vminek mintha egy dohos ajtót nyitogatnának
de végülis csak a láncterelõ volt az
#1286
Posted 2005. August 30. - 12:51
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1287
Posted 2005. August 30. - 12:46
viszont
szakszerûen nem szakszerûen, szervízekben illetve nagykerekben úgy van megkülönböztetve, hogy nem bal meg jobb hajtókar, hanem van a hajtókar(a bal, csak a rúd) illetve van a hajtómû, az pedig a jobb, a tányérokkal
na de a monoblokkon elõbb a fix oldalt kell mindig megtépni, utána jöhet a leszedhetõcsésze.
bocs,igen,erre gondoltam
és így nézve a hajtómûoldali (ami a fix)
van olyan mono is,amin mindkettõ leszedhetõ,de akkor is ugyanígy kell
amúgy yó a Truva mono:)
CSAK VALAKI VEGYE MÁR MEG AZ ENYÉM!!!!
#1288
Posted 2005. August 30. - 12:46
truva monoblokkhoz egy kuka kell.
de gondolom fém kuka, mert a mûanyag eltörik,
biztos úgy gondoltad, hogy a kuka - természetesen kicsi átmérõvel rendelkezzen - peremét valahogy oda illesztem a monoblokk valamiéhez és az illeszkedik benne, így meg tudom húzni. gondolom az is lényeges szempont, hogy a kuka pereme hogy van kialakítva, valószínû, ha kerekített akkor azt még elõbb ki kell fordítsam, hogy legyen éle ami kapaszkodni tud a meghúzandó dolog profiljába. Sõt talán kalapáccsal igazítani kell a kuka peremén majd.
ugye így gondoltad?
végül, ha felb*ssza az agyam, nem kell elmásznom a kukáig, hogy ki tudjam dobni a monoblokkot, máramennyiben a kuka szélével kitudtam tekerni.
#1289
Posted 2005. August 30. - 12:34
meg kell kínálni jó sok teflonszalaggal, és akkor nem recseg, nem ropog, nem megy be a kosz és nem lazul ki
#1290
Posted 2005. August 30. - 12:29
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1291
Posted 2005. August 30. - 12:28
a hajtókarhoz megy egy 8-as imbusz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1292
Posted 2005. August 30. - 12:26
köfi
#1293
Posted 2005. August 30. - 11:09
köszönet
#1294
Posted 2005. August 30. - 10:53
tudom mivel nekem fordítva volt a kettõ a monoblokkon
szopás is volt vele rendesen
#1295
Posted 2005. August 30. - 10:52
szakszerûen nem szakszerûen, szervízekben illetve nagykerekben úgy van megkülönböztetve, hogy nem bal meg jobb hajtókar, hanem van a hajtókar(a bal, csak a rúd) illetve van a hajtómû, az pedig a jobb, a tányérokkal
na de a monoblokkon elõbb a fix oldalt kell mindig megtépni, utána jöhet a leszedhetõcsésze.
#1296
Posted 2005. August 30. - 10:49
#1297
Posted 2005. August 30. - 10:39
Üdvölet!
Segítség kellene nekem, remélem jó helyen vagyok, visszaolvasni abszolulte nincs idõm az információ viszont kellene, szóval bocs.
A gond ezzel van: Truvativ ISIS Gigapipe monoblokk van a verdában ha minden igaz,
tegnap észrevettem, hogy kotyog, mozog, holtjátéka van a hajtókarok síkjában kimozdul jobb - bal irányban kicsit, de érezhetõen (kézzel mozgatva).
a legnagyobb gond, hogy ugye nem ismerem a témát, szóval mi a teendõ?
- kuka,
- hajtókar leszed, valami meghúz, /szervíz által/
Segítséget köszönöm,
hasonló problémánál nekem az volt a gond,h nem volt elég erõsen ráhúzva a mono a vázban
elsõnek hajtókaroldalit kell bitang erõsen behajtani
#1298
Posted 2005. August 30. - 10:28
#1299
Posted 2005. August 30. - 10:27
Segítség kellene nekem, remélem jó helyen vagyok, visszaolvasni abszolulte nincs idõm az információ viszont kellene, szóval bocs.
A gond ezzel van: Truvativ ISIS Gigapipe monoblokk van a verdában ha minden igaz,
tegnap észrevettem, hogy kotyog, mozog, holtjátéka van a hajtókarok síkjában kimozdul jobb - bal irányban kicsit, de érezhetõen (kézzel mozgatva).
a legnagyobb gond, hogy ugye nem ismerem a témát, szóval mi a teendõ?
- kuka,
- hajtókar leszed, valami meghúz, /szervíz által/
Segítséget köszönöm,
#1300
Posted 2005. August 29. - 20:40
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.