sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy egy Deore,vagy más jobb kategóriás 9-es rendszerhez való hátsóváltó használható-e 8-as rendszerhez?
Mûköehet-e?
Vagy a 9-eshez tervezett görgõi nem tolerálják a 8-as láncot?
Üdv:Bagi
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#7481
Posted 2002. December 16. - 16:09
#7482
Posted 2002. December 14. - 20:21
Bagolynak volt 165 os hajtomuve elado.
Truvativ DH. Olcson odaadna - bar lehet mar eladta v elcserelte? NemTom.
Talan ot keresd
Egy tanyer volt rajta hogy hanyas nem tudom. De meg akar jo is lehet
Truvativ DH. Olcson odaadna - bar lehet mar eladta v elcserelte? NemTom.
Talan ot keresd
Egy tanyer volt rajta hogy hanyas nem tudom. De meg akar jo is lehet
#7483
Posted 2002. December 14. - 20:02
Akkor esetleg még tudnám ajánlani a Race Face Turbine DH-t, ami ugyan standard drive-os, de szerintem jó. Végülis lehet hozzá csináltatni lánctányért, és mivel SS-gépre kell, nem számít, ha nem lesznek rajta váltást könnyítõ szemek. És ami a legfontosabb, hogy még lehet is kapni itthon. Használtan legalábbis biztosan. És 170-es, asszem. De lehet, hgy 165-ös.
#7484
Posted 2002. December 14. - 19:55
bagi: igen! nyomass mindenhova zsirt menetre is mas felfekvo feluletre!
tamaska: szume orokhajtos single-t akar csinalni!
jol nez ki a hmu!
tamaska: szume orokhajtos single-t akar csinalni!
jol nez ki a hmu!
#7485
Posted 2002. December 14. - 18:47
Tudja valaki, hogy hol lehet venni 165-os hajtokart?
SzuMe
1részt: minek az neked? 8) Na, jó, végülis semmi közöm hozzá.
2részt: nem érzed a különbséget szvsz. Én már mentem 170-essel, meg 185-össel is, de nem nagyon tûnt fel... Persze ez lehet, hogy csak azt jelenti, hogy nem értek a biciklikhez... :-X ;D
3részt: Én tudom. [RooX] Spinning Max. Rendelésre szerintem hoznak az országba. Az ára... : hmmm.... gomdolj egy õrülten hatalmas összegre, aztán szorozd be 3mal. Na annyi.
ez az
#7486
Posted 2002. December 13. - 15:52
#7487
Posted 2002. December 13. - 15:44
#7488
Posted 2002. December 13. - 14:33
Sziasztok!
Hajtómû installálása elõtt zsírozzam be a rögzítõcsavarokat?
Ugyanez a kérdés a monoblokk perselyeire is...
Üdv.
Hajtómû installálása elõtt zsírozzam be a rögzítõcsavarokat?
Ugyanez a kérdés a monoblokk perselyeire is...
Üdv.
#7489
Posted 2002. December 12. - 22:38
a lancvonal azt jelenti, hogy a lanc milyen tavolsagban van a nyeregvazcso kozeppontjatol amikor elol a kozepso lanckereken van!
#7490
Posted 2002. December 12. - 21:49
#7491
Posted 2002. December 12. - 20:57
#7492
Posted 2002. December 11. - 15:20
Hogy miért nyomja a Shimano a 4 karos hajtómûveket?
-kb. 25 grammal könnyebb, mint az azonos kategóriás 5 karos,
-így éppen a váltási pontoknál vannak a karok, ezért biztosabb a váltás.
Mondja a Shimano, én meg nem mondok semmit, mert eddig nem sikerült a különbséget éreznem.
-kb. 25 grammal könnyebb, mint az azonos kategóriás 5 karos,
-így éppen a váltási pontoknál vannak a karok, ezért biztosabb a váltás.
Mondja a Shimano, én meg nem mondok semmit, mert eddig nem sikerült a különbséget éreznem.
#7493
Posted 2002. December 11. - 08:57
#7494
Posted 2002. December 10. - 20:35
Tehát akkor szebb (esetleg jobb) az ötkaros FSA PowerPro,mint a négyes TRuvativ FireX ? ;D
#7495
Posted 2002. December 10. - 18:42
#7496
Posted 2002. December 10. - 15:54
Szerintem meg ez megint egy olyan kérdés, hogy 32 vagy 36 küllõ (de az meg egy másik topic ). Viszont tényleg szebbek az ötös hajtókarok, pláne egy roox .
#7497
Posted 2002. December 10. - 15:25
szerintem a világon semmi jelentõsége nicsen, hogy 4 vagy 5 karos, de az 5 karosak sokkal szebbek... mégse azt nyomják...
#7498
Posted 2002. December 10. - 14:41
Bagi: Miután a terhelés több ponton oszlik meg, ezáltal csökken az egy pontot érõ stresszhatás. Ennek megfelelõen van jelentõsége, bár valami oknál fogva manapság nem favorizálják annyira az ötös rendszert (Thanx Shimano! )
#7499
Posted 2002. December 10. - 14:10
#7500
Posted 2002. December 09. - 22:35
Truvativ sztem jobb!Az FSA-ról azt mondják a Speed Metalban,h erõseb,ezért nehezebb( ott ezt árulják),a Truv-ot + sztem a Probike-ban szokták dícsérni...
A hkar rögzítõt szvsz a monoblokkhoz adják,nekem az RF Evolve XC-nél úgy volt!A Prodigyhez + nem adtak semmit,csak egy fém karikát a pedálhoz.De gondolom márka válogatja,és ha egy full dobozos hmû szettet veszel,akkor más a téma...
Ismeri vki a Bike+ hkart?Ami saját szabványuk,és kb 36 bordát tartalmaz.Szettben adják 45ért tányérok nélkül.Netán van is ilyen vkinek?
A hkar rögzítõt szvsz a monoblokkhoz adják,nekem az RF Evolve XC-nél úgy volt!A Prodigyhez + nem adtak semmit,csak egy fém karikát a pedálhoz.De gondolom márka válogatja,és ha egy full dobozos hmû szettet veszel,akkor más a téma...
Ismeri vki a Bike+ hkart?Ami saját szabványuk,és kb 36 bordát tartalmaz.Szettben adják 45ért tányérok nélkül.Netán van is ilyen vkinek?