én is alancal kapcsolatban érdeklodom?
mennyi idönként kell lancot cserelni, vagyis hány km. után érdemes??? :
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#6701
Posted 2003. April 22. - 14:34
#6702
Posted 2003. April 22. - 13:23
Hija!
Valami guru elmesélhetné nekem, hogy mi a megfelelõ módszer a helyes lánchossz kiszámításához.
Én is hallottam már legalább 3 félét (elöl, hátul legnagyobb váltó nélkül és még maradjon 1 szem. aztán hallottam olyat is, hogy elöl, hátul legkisebb és így a hátsó váltó ne érjen bele a fogaskoszorúba, stb..) de gõzöm sincs, melyik a legjobb.
Thx elõre is. Az is gondolom számít valamit, hogy dual suspension a gép...
mastiff 8)
Valami guru elmesélhetné nekem, hogy mi a megfelelõ módszer a helyes lánchossz kiszámításához.
Én is hallottam már legalább 3 félét (elöl, hátul legnagyobb váltó nélkül és még maradjon 1 szem. aztán hallottam olyat is, hogy elöl, hátul legkisebb és így a hátsó váltó ne érjen bele a fogaskoszorúba, stb..) de gõzöm sincs, melyik a legjobb.
Thx elõre is. Az is gondolom számít valamit, hogy dual suspension a gép...
mastiff 8)
#6703
Posted 2003. April 22. - 13:04
Hi!
Meg tudnátok mondani, hogy mekkora jelentõsége van a hajtókar hosszának? Eddig 170-esekkel találkoztam, de megnéztem a 2003-as Magellan kínálatot, és azokat 175-ösökel szerelik.
Meg tudnátok mondani, hogy mekkora jelentõsége van a hajtókar hosszának? Eddig 170-esekkel találkoztam, de megnéztem a 2003-as Magellan kínálatot, és azokat 175-ösökel szerelik.
#6704
Posted 2003. April 22. - 10:26
#6705
Posted 2003. April 22. - 10:13
#6706
Posted 2003. April 22. - 07:35
#6707
Posted 2003. April 21. - 21:42
#6708
Posted 2003. April 21. - 21:38
vagy vissza hajlitod es letorik vagy nem es akkor nem hasznalod!
ha a lanc megszorul rajta vagy keresztbe valtasz akkor eloferdul ilyen!
ha a lanc megszorul rajta vagy keresztbe valtasz akkor eloferdul ilyen!
#6709
Posted 2003. April 21. - 21:24
Szerintem nem fog eltörni... én is hajlítgattam már vissza a fogakat, és az még csak nem is márkás hajtómû volt...
#6710
Posted 2003. April 21. - 21:15
Kedves Cimborák!
Meg tudja-e nekem mondani valaki,hogy mitõl van az,hogy az FSA PowerPro hajtómûvem kis lánckerekének az gyik foga elhajlott? Nem tudom felfogni,mitõl... ???
És hogy le fog-e törni,ha megpróbálom visszahajlítani? :-)
Üdv.
Meg tudja-e nekem mondani valaki,hogy mitõl van az,hogy az FSA PowerPro hajtómûvem kis lánckerekének az gyik foga elhajlott? Nem tudom felfogni,mitõl... ???
És hogy le fog-e törni,ha megpróbálom visszahajlítani? :-)
Üdv.
#6711
Posted 2003. April 21. - 21:14
#6712
Posted 2003. April 21. - 20:43
segítsetek!
van egy octas deore hajtokarom és iszonyatosan ropog a monoblokk!
mi lehet a baja?
van egy octas deore hajtokarom és iszonyatosan ropog a monoblokk!
mi lehet a baja?
#6713
Posted 2003. April 21. - 12:29
#6714
Posted 2003. April 19. - 00:06
valtokar vagy 4 eve ..
most visszakerul a Jamis-ra es egy lx el helyettesitem , igaz teszt nem lessz mert a valto is mas lessz , de
amit mondani akarok , egy attack /xtr/ rollamajing /jo bowden csapattal szerintem nem fogsz panaszkodni ..
most visszakerul a Jamis-ra es egy lx el helyettesitem , igaz teszt nem lessz mert a valto is mas lessz , de
amit mondani akarok , egy attack /xtr/ rollamajing /jo bowden csapattal szerintem nem fogsz panaszkodni ..
#6715
Posted 2003. April 18. - 08:48
köx
Neked mióta van meg? (a tartósságára is kíváncsi vagyok )
Ja, és Avidos VarázsRollerem van ám...
Neked mióta van meg? (a tartósságára is kíváncsi vagyok )
Ja, és Avidos VarázsRollerem van ám...
#6716
Posted 2003. April 18. - 01:42
jah azt erdemes lecserelni ..
az igazsag az hogy pontos , csak a GS-nem van egy olyan csunya szokasa hogy csak ugy minden nelkul mellevalt , de egy ujra valtasnal mar OK . .. jah es egy avid rollamajing vagy mi az sokat dob a valt.teljesitmenyen
az igazsag az hogy pontos , csak a GS-nem van egy olyan csunya szokasa hogy csak ugy minden nelkul mellevalt , de egy ujra valtasnal mar OK . .. jah es egy avid rollamajing vagy mi az sokat dob a valt.teljesitmenyen
#6717
Posted 2003. April 17. - 13:01
Szóval azt mondod, pontosságban kb. az XT alatt van?
A kérdés az volt (lehet h. rosszul fogalmaztam), hogy érdemes-e a most épp meglevõ és használtban levõ SRAM Plasma váltókaromat lecserélni mondjuk Rocket-re. Azért gondolkozom ezen, mert ez elõtt egy Deore v.karom volt, aminek a megbízhatósága jobb volt, de a markolatváltás mellett akarok maradni, mert egyszerûbb konstrukció és jobban bejön, h. mindkét irányba többet tudok tekerni rajta.
A kérdés az volt (lehet h. rosszul fogalmaztam), hogy érdemes-e a most épp meglevõ és használtban levõ SRAM Plasma váltókaromat lecserélni mondjuk Rocket-re. Azért gondolkozom ezen, mert ez elõtt egy Deore v.karom volt, aminek a megbízhatósága jobb volt, de a markolatváltás mellett akarok maradni, mert egyszerûbb konstrukció és jobban bejön, h. mindkét irányba többet tudok tekerni rajta.
#6718
Posted 2003. April 17. - 12:50
nekem attack van . mi is a kerdes.?
de mindenkepp szimpatizalni kell vele , egyebkent csalodas lessz, a GS. xt vagy XTR jobban valt , de az attack ugym. " kezre all" tobbet lehet valtani vele egyszerre es kozelebb van a kezed hozza mivel fogod , egy GS -nem egy uj a fekhez egy a felvaltashoz, egy a lefele valtas, es sok nem marad igazan a kormanyra.
bar ezt meglehet ugy is oldani , hogy az ember tudja hogy mikor kell hogy valtson , es akko nincs baj ..
szerintem xt alatt attack .. xt vagy felfele mindenkepp toleralni kell a pontatlansagat , es eloterbe helyezni a mas fele elonyeit ..
de mindenkepp szimpatizalni kell vele , egyebkent csalodas lessz, a GS. xt vagy XTR jobban valt , de az attack ugym. " kezre all" tobbet lehet valtani vele egyszerre es kozelebb van a kezed hozza mivel fogod , egy GS -nem egy uj a fekhez egy a felvaltashoz, egy a lefele valtas, es sok nem marad igazan a kormanyra.
bar ezt meglehet ugy is oldani , hogy az ember tudja hogy mikor kell hogy valtson , es akko nincs baj ..
szerintem xt alatt attack .. xt vagy felfele mindenkepp toleralni kell a pontatlansagat , es eloterbe helyezni a mas fele elonyeit ..
#6719
Posted 2003. April 17. - 12:24
hát ja
ez az amit eddig is tudtam, de pl. olyasmi érdekel, h. mennyire is jó a Shimanohoz, menettapasztalatok, stb... Mer ez azééé mégse ESP....
Szóval arra vagyok kiváncsi, érdemes-e cserélni a SRAM Plasmát mondjuk a Rocketre (elõtte Deore volt, aminél azért nem jobb, de mindenképp markolatváltót szeretnék)
ez az amit eddig is tudtam, de pl. olyasmi érdekel, h. mennyire is jó a Shimanohoz, menettapasztalatok, stb... Mer ez azééé mégse ESP....
Szóval arra vagyok kiváncsi, érdemes-e cserélni a SRAM Plasmát mondjuk a Rocketre (elõtte Deore volt, aminél azért nem jobb, de mindenképp markolatváltót szeretnék)
#6720
Posted 2003. April 17. - 12:18
Sram Attack = 7.0
Rocket = 9.0
Annyi a különbség, hogy több bovdent húz. (amiáltal jó Shimanóhoz.)
Tehát feltehetted volna úgy is a kérdést, hogy használ-e valaki pontnulla váltókart?
Amúgy ez engem is igen érdekel, mostani 8 sebességes Quarz-omat cserélném le 9 sebességes Attack-ra. (bár továbbra is vallom, hogy a legjobb markolatváltó a Quarz, amit valaha megcsináltak, aki tud nekem kilencesben szerezni, feltétlenül szóljon)
Rocket = 9.0
Annyi a különbség, hogy több bovdent húz. (amiáltal jó Shimanóhoz.)
Tehát feltehetted volna úgy is a kérdést, hogy használ-e valaki pontnulla váltókart?
Amúgy ez engem is igen érdekel, mostani 8 sebességes Quarz-omat cserélném le 9 sebességes Attack-ra. (bár továbbra is vallom, hogy a legjobb markolatváltó a Quarz, amit valaha megcsináltak, aki tud nekem kilencesben szerezni, feltétlenül szóljon)