nemtom!
ket tavtarto gyuruvel 113 tengelyhosszal.
szerintem az mtb valtozat.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#6541
Posted 2003. May 16. - 13:38
#6542
Posted 2003. May 16. - 13:19
Én mondtam már az öcsémnek is, vegyen Acort. Jó az, fõleg annyiért. És én még nem hallottam személy szerint semmit, ami Acor, és szar. (no jó, a 2 görgõs láncterelõ... ) Szóval általában sokkal jobbak az áruknál.
lor
Nálad nem az országúti változat van? Mert 2 féle Acor ISIS van.
És inkább az Acort dobjátok ki 2 hónap után, mint a dupla olyan drága Gigapipe-ot.
jeti
komolyan van XTR mono 113-masban 73-mas házhoz kinn németben olcsón? Megteszed, hogy megkérded mennyi pontosan?
lor
Nálad nem az országúti változat van? Mert 2 féle Acor ISIS van.
És inkább az Acort dobjátok ki 2 hónap után, mint a dupla olyan drága Gigapipe-ot.
jeti
komolyan van XTR mono 113-masban 73-mas házhoz kinn németben olcsón? Megteszed, hogy megkérded mennyi pontosan?
#6543
Posted 2003. May 16. - 12:40
Na végülis ma délelõtt vettem egy FSA Power Prot, leszedtem a 2 felesleges lánctányért, a legnagyobbat alátéttel középre raktam, fordítva. Így ha kibír 1 évet akkor is jól jártam. A Truvativ se élne tovább, és az akkor + költség
Asszem Jorus volt az az okos (õ amúgyis okos, és NAGYON ért hozzá) hogy vagy ócsót vegyünk, vagy marhajót. A kettõ közt van olyan 50k különbség, szal szerintem így jól jártam.
Asszem Jorus volt az az okos (õ amúgyis okos, és NAGYON ért hozzá) hogy vagy ócsót vegyünk, vagy marhajót. A kettõ közt van olyan 50k különbség, szal szerintem így jól jártam.
#6544
Posted 2003. May 16. - 11:00
na hali mindenkinek!
én h.kart cseréltem (XTR-t North Shore-ra)
és miután jelen pillanatban a pénztárcámnak nincs kedve 1 signature dh-val támogatni a keróm > > :-[
ezért egy átmeneti monob.-on gondolkodtam ki is néztem a Truva dh-ját 11-12körül hogy 1-2 hónapig használom aztán eladom 6-7ért aztán egy boltba kérdeztem hogy hogy szuperál?( a szerelõ a haverom)
azt mondták hogy hamar(2-3 hét) kikotyogósodik de az Í"nem gáz" ??? ??? ???(csak nekem nekem mert igy már nem lehet eladni!) >
a RF. evolve dh-ról meg csak jót hallottam( haverom használja aki 95kg!!! min.)
én h.kart cseréltem (XTR-t North Shore-ra)
és miután jelen pillanatban a pénztárcámnak nincs kedve 1 signature dh-val támogatni a keróm > > :-[
ezért egy átmeneti monob.-on gondolkodtam ki is néztem a Truva dh-ját 11-12körül hogy 1-2 hónapig használom aztán eladom 6-7ért aztán egy boltba kérdeztem hogy hogy szuperál?( a szerelõ a haverom)
azt mondták hogy hamar(2-3 hét) kikotyogósodik de az Í"nem gáz" ??? ??? ???(csak nekem nekem mert igy már nem lehet eladni!) >
a RF. evolve dh-ról meg csak jót hallottam( haverom használja aki 95kg!!! min.)
#6545
Posted 2003. May 16. - 10:14
FSA-val én is sucks! 1.5 év alatt kettõnek a csapágyazását nyírtam ki pedig "csak" CC-zek. A Truvában is csalódtam. a 2001 es szériából 2-t etem meg 1hónap alatt.
Szerintem is "versenyarc"!!!
Szerintem is "versenyarc"!!!
#6546
Posted 2003. May 16. - 08:58
Mondjatok már egy normális ISIS-es monoblokkot ami nem 30ezer forint és bírja!!!!
Én tudok. Race Face Evolve család. Az SRX csak 13ezer, az Evolve XC 17, a FR és a DH verzió meg 20 ezer. Más kérdés, hogy SRX nincs a nagykerben. Amúgy ez az 5 ezer Forintos ACOR elgondolkodtató. :
#6547
Posted 2003. May 16. - 07:42
Akkor a monoblokk a kula, és nem a hkar, igaz? Azért lazul le, meg kotyog akár gyárilag is. Na ezért akartam LXet venni...
#6548
Posted 2003. May 15. - 22:04
#6549
Posted 2003. May 15. - 21:59
#6550
Posted 2003. May 15. - 20:53
Mondjatok már egy normális ISIS-es monoblokkot ami nem 30ezer forint és bírja!!!!
Mert ebbõl az 1hónapos truvativból elegem van.
Akkor FSA-ról is sz@r vélemények vannak??
Mert ebbõl az 1hónapos truvativból elegem van.
Akkor FSA-ról is sz@r vélemények vannak??
#6551
Posted 2003. May 15. - 19:48
he vki miskolcon kaphato holzfeller 1xeft trial kiepeiteseben
es hussefelt 26-ert 38-as tanyerral
fsa-m kotyog ~fel ev utan
uj truva: volt akinek gyarilga kotyogott.
es hussefelt 26-ert 38-as tanyerral
fsa-m kotyog ~fel ev utan
uj truva: volt akinek gyarilga kotyogott.
#6552
Posted 2003. May 15. - 17:26
na ez újdonság. Én azért mondtam le az FSA-ról, mert az elvileg nem csapágyas, csak sima golyósoros, meg nem olyan jó a tömítése. Mondjuk nem sokat szoktam tekerni 30cm-es vízben, de akkoris. Szóval akkor Gigapipe sucks?
#6553
Posted 2003. May 15. - 17:21
A helyedben inkább egy FSA monoblokkot választanék a Truva Gigapipe helyett.
Én most szopok épp vele mert mindig kikotyog.És nem csak nekem.Szerelõk mondják hogy mennek tönkre a 2hónapos középcsapágyak sorozatban.Én is most fogom visszacserélni vmelyik FSA-ra!
Én most szopok épp vele mert mindig kikotyog.És nem csak nekem.Szerelõk mondják hogy mennek tönkre a 2hónapos középcsapágyak sorozatban.Én is most fogom visszacserélni vmelyik FSA-ra!
#6554
Posted 2003. May 15. - 15:35
#6555
Posted 2003. May 15. - 14:59
Végülis nemtom mer nem kaptam Hussefeltet. Meg annyira nem is sürgõs, az alivio még nem vágta szét a vádlimat, pedig immár 2 éves, és kapott rendesen. Körtengely rulez!
#6556
Posted 2003. May 15. - 14:56
#6557
Posted 2003. May 15. - 14:54
#6558
Posted 2003. May 15. - 14:37
A 110/74 már nem divat, nem nagyon van már ilyen hajtókar forgalomban, és tányér is egyre ritkább lesz. A mostani 4 karos FSA/Shimano/Truva hajtókarok 94/68 lyukkörösek, azt hiszem.
FSA tányérok 7-8 ezer, Race Face tányérok 8-10 ezer, Truva tányérok 5-8 ezer, de a dh tányér 14 ezer.
FSA tányérok 7-8 ezer, Race Face tányérok 8-10 ezer, Truva tányérok 5-8 ezer, de a dh tányér 14 ezer.
#6559
Posted 2003. May 15. - 14:20
lyukkor atmero nagy 110/ kicsi 74
csak igy szokas megadni, hogy 110/74
~6-7eft
truva 6eft
csak igy szokas megadni, hogy 110/74
~6-7eft
truva 6eft