akkor me kerded meddig huzzam meg?
neha nem ertelek titeket!
van lehuzo hozza de igy is lejon!
edit: van mindketto truvativ
de inkabb husselfelt
a tanyer rockrong kombit nem hozzak be
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#6361
Írta 2003. június 28. - 00:55
#6362
vendég_bbbazsy_*
Írta 2003. június 27. - 23:07
Megnéztem a Truvativ Honlapot, 2 kar van ott, ami tetszik : Hussefelt RG ; Holzfeller RG !
Tudja valaki, hogy Magyarországra hoznak-e ?
Tudja valaki, hogy Magyarországra hoznak-e ?
#6363
vendég_bbbazsy_*
Írta 2003. június 27. - 23:02
Sziasztok !
Lightos DS / DH - ra keresek hajtókart ! Semmiképp se 4ször tengellyel !
Gondoltam a Truvativnak a DS es 2 tányér + rockring-es rendszerére, de úgytudom, azt már nem gyártják
2 tányér kéne (22-32) meg egy Rock-Ring !
ThX !
Jah, nem kell valakinek egy '98 - as 1 éves LX kar ? Occsón, mert a 4szög már kezd szétmenni !
Lightos DS / DH - ra keresek hajtókart ! Semmiképp se 4ször tengellyel !
Gondoltam a Truvativnak a DS es 2 tányér + rockring-es rendszerére, de úgytudom, azt már nem gyártják
2 tányér kéne (22-32) meg egy Rock-Ring !
ThX !
Jah, nem kell valakinek egy '98 - as 1 éves LX kar ? Occsón, mert a 4szög már kezd szétmenni !
#6364
Írta 2003. június 27. - 22:22
Nem értem ezt a "csavart + kell húzni".Eddig is azt csináltam, másképp nem ment volna fel. Na 8.
Kézzel tépjem le?! Nincs erre szerszám?
Kézzel tépjem le?! Nincs erre szerszám?
#6365
Írta 2003. június 27. - 22:14
most ponjo!
a csavart meg kell huzni!
leszedes csavart bele es kesz vagy kezzel rancigald!
a kupossaga 1° korul van ha jol tudom
isis.com
talan
a csavart meg kell huzni!
leszedes csavart bele es kesz vagy kezzel rancigald!
a kupossaga 1° korul van ha jol tudom
isis.com
talan
#6366
Írta 2003. június 27. - 22:03
Most annyira van rápréselve, hogy a nemtomhányas imbusszal már testbõl rá kéne dõlnöm, hogy mozduljon a dolog.Akkor ez már elég? Attó félek esetleg megölné szegény hajtókart a tengely, ha jobban eröltetném.
Más:hogy lehet leszedni? mer akkora juk van a tengelybe(GigaPipe), hogy a négyszögesleszedõ simán belefér, szal nem nyomná le.
Más:hogy lehet leszedni? mer akkora juk van a tengelybe(GigaPipe), hogy a négyszögesleszedõ simán belefér, szal nem nyomná le.
#6367
Írta 2003. június 27. - 21:57
#6368
Írta 2003. június 27. - 21:53
Fontos kérdés: Egy ISIS-es tengelyre meddig kell felpréselni a kart? Kattanásig,hogy a bordákból egy fél mm se látszon, vagy elég annyira, mint egy négyszögesnél?
#6369
Írta 2003. június 27. - 21:36
yvorlpu :nem tudhatja meg, le van zsirozva a dolog
Habár mindig csodálkozik hogy miért fogy el olyan gyorsan a nitrogén amikor nem is vágunk KO lemezt ;D
Habár mindig csodálkozik hogy miért fogy el olyan gyorsan a nitrogén amikor nem is vágunk KO lemezt ;D
#6370
Írta 2003. június 27. - 19:05
Tudtátok h. állítólag(Speedmetal-ember mondta) a truvativ karokat csak saját monoblokjával(ISIS-ra vonatkozik) lehet használni,mer a többi kikoptatja a bordás részt.Hamarabb rászorulnak a karra,vagy miafene.
Ja + megvettem végre:Truvativ Stylo XR+113-as truvativ isis monoblokk. Ha felraktam lemérem a pontos Q-faktorát is.
Ja + megvettem végre:Truvativ Stylo XR+113-as truvativ isis monoblokk. Ha felraktam lemérem a pontos Q-faktorát is.
#6371
Írta 2003. június 27. - 16:24
;)Yol van sala.büszke vagyok rád!Csak a fönök rá ne yöyyön hogy mellékállásban nagyban bringaalkatrészekkel terited kis hazánkat. ;)Azert ha elküldenének, a CNC gépet ugyan már hozd magaddal végkielégitésként :
#6372
Írta 2003. június 27. - 16:10
#6373
Írta 2003. június 27. - 16:03
Sala mindent tud 8)
Sala szép,okos, mindentudó,és jómunkás ember. ;D
LOr: ha elõbb mondod a réz fészt : ;D ;D
Esküszöm csinálok még1 olyant iss ;D
Sala szép,okos, mindentudó,és jómunkás ember. ;D
LOr: ha elõbb mondod a réz fészt : ;D ;D
Esküszöm csinálok még1 olyant iss ;D
#6374
Írta 2003. június 27. - 15:01
Sala Sala. Sala. :
Kiváncsi vagyok.. arra a szenzáciora+a kivágás remélem szép!TE!?lánctányért is tudsz csinálni??ezt nekem mert nem mondtad eddig MR.Bizniszman? 8)
Kiváncsi vagyok.. arra a szenzáciora+a kivágás remélem szép!TE!?lánctányért is tudsz csinálni??ezt nekem mert nem mondtad eddig MR.Bizniszman? 8)
#6375
Írta 2003. június 27. - 14:50
#6376
Írta 2003. június 27. - 14:34
Yobi Te ollyyaaaaaaaaan okos vagyyyyyyyyyyy ;D
Inkább gyere haza a rock-ringedért ;D
Fafa lett az afterburner kivágás ;D
Most vágtam Lor-nak alu lánctányért.Nagggyyyyyyyyon gizda lett 8)Kezdem irigyelni tõle.Lehet hogy megtartom
Inkább gyere haza a rock-ringedért ;D
Fafa lett az afterburner kivágás ;D
Most vágtam Lor-nak alu lánctányért.Nagggyyyyyyyyon gizda lett 8)Kezdem irigyelni tõle.Lehet hogy megtartom
#6377
Írta 2003. június 27. - 12:49
hopp!
az 1mmet felejtsd el!! ::)Javaslom a 2-2.5mm-et de nem kell nagzobb nála>>lehet,de felesleges.
az 1mmet felejtsd el!! ::)Javaslom a 2-2.5mm-et de nem kell nagzobb nála>>lehet,de felesleges.
#6378
Írta 2003. június 27. - 12:47
:DGratula!
Rendesek ezek a Hajdusok...(csak drága náluk minden :)
Nos pontosan nem tom.KB:1.5-2mm lehet...(2.5nél felesleges nagyobbat vágni,1mm-nél meg nem szabad kisebbet>mert akkor már tul gyenge lessz..s lehet kijön a persely v. eldeformálodik a menete...)
A lényeg inkább azn hogy minnélkisebb/vékonyabb legyen,de csak annyira hogy biztonságosan a gépkitudja vágni ezt a perselyt.Elõször a h.karba kell az uj menetet vágni( a deformálodás mértékétöl függöen)és utánna el kell késziteni ezt a perselyt olyan külsövel ami pont belehajthato igy a hajtokarba..a belsõ menet meg ugye a pedálmenet átmérõje.A boltban sz.tem tudni fogják.Ha nem:: itt lakom Budaörsön a Hajdutol 1.5km re...megnézheted az enyimen hogy van.(30/4108066 vész esetére ;D)
Sok sikert.Aztán ird meg mi lett!!
Rendesek ezek a Hajdusok...(csak drága náluk minden :)
Nos pontosan nem tom.KB:1.5-2mm lehet...(2.5nél felesleges nagyobbat vágni,1mm-nél meg nem szabad kisebbet>mert akkor már tul gyenge lessz..s lehet kijön a persely v. eldeformálodik a menete...)
A lényeg inkább azn hogy minnélkisebb/vékonyabb legyen,de csak annyira hogy biztonságosan a gépkitudja vágni ezt a perselyt.Elõször a h.karba kell az uj menetet vágni( a deformálodás mértékétöl függöen)és utánna el kell késziteni ezt a perselyt olyan külsövel ami pont belehajthato igy a hajtokarba..a belsõ menet meg ugye a pedálmenet átmérõje.A boltban sz.tem tudni fogják.Ha nem:: itt lakom Budaörsön a Hajdutol 1.5km re...megnézheted az enyimen hogy van.(30/4108066 vész esetére ;D)
Sok sikert.Aztán ird meg mi lett!!
#6379
Írta 2003. június 27. - 12:00
hmmm
koszike, most beszeltem a bolttal, megprobaljak a menetet rendbetenni, de ha nem jo, akkor marad a gyuru...
kb milyen vastag a gyurud fala ?
kezdek optimista lenni...
koszike, most beszeltem a bolttal, megprobaljak a menetet rendbetenni, de ha nem jo, akkor marad a gyuru...
kb milyen vastag a gyurud fala ?
kezdek optimista lenni...
#6380
Írta 2003. június 27. - 11:10
GASO!!
Nem,szerintem még merevebb lessz,ugyanis gondolom aluminium a karod,az "gyürü"+acél s szerintem jobban fogja tartani a pedalt.
Mindenesetre elég nagy jukat kell vágni,és vastag legyen a gyürü. ;)azé ne annyira vastag.
Bár abban igazad van hogy gyengit is, mert igy 1 menet hellyett már 2 menet tartja a pedált,de én fél éve!!! igy használom enyémet s abszulute semmi baja azota.(akkor jön ki a pedál miko én akarom ;D)
Szoval csak bátran!
Nem,szerintem még merevebb lessz,ugyanis gondolom aluminium a karod,az "gyürü"+acél s szerintem jobban fogja tartani a pedalt.
Mindenesetre elég nagy jukat kell vágni,és vastag legyen a gyürü. ;)azé ne annyira vastag.
Bár abban igazad van hogy gyengit is, mert igy 1 menet hellyett már 2 menet tartja a pedált,de én fél éve!!! igy használom enyémet s abszulute semmi baja azota.(akkor jön ki a pedál miko én akarom ;D)
Szoval csak bátran!