Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#6201
vendég__*
Posted 2003. July 23. - 07:12
na arró van itten szó, hogy hijába van nekünk ûberfasza fûrészlapunk, ha nem van hozzá megfelelõ vágóerõnk, akkó az biza nem lesz hatékony megmunkálás. pl. ha kézbe vesszük az oldalazó esztergakést, egy idejig elfarigcsálnánk a vasrudat, mire leszednénk az átmérõjébõl 0,1mm-t... ;D
#6202
Posted 2003. July 22. - 23:32
#6203
vendég__*
Posted 2003. July 22. - 12:42
#6204
Posted 2003. July 21. - 13:22
#6205
vendég__*
Posted 2003. July 21. - 07:02
gyaci .. nem vasbotos fureszlapra gondoltam .. letezik emberesebb
vagyis gépi fûrész? de hogyan fogod fel a satuba? ;D ;D
#6206
Posted 2003. July 19. - 01:55
#6207
Posted 2003. July 18. - 18:36
#6208
Posted 2003. July 18. - 17:29
Köszi a segítséget.. de nem tomhogy az hol van... ha tudsz mondj címet vagy URL-t.Zöldpontba pl mindig van, 4 és 5 karos karhoz is.
#6209
Posted 2003. July 18. - 15:35
Ha nem a lánckerék felöli oldal ment gajjra akkor ez segíthet:
Szedd le a lánckerekes kart, a másik oldalon (amin elnyírtad a menetet) a kar és a váz/középcsapágy közé egy villáskulcs berak. A középcsapit a másik oldalról elkezded szépen kihajtani a vázból. Elõbb-utóbb a kulcs is megszorul és letolja a kart. Nálam ez a módszer mûködött.
Nekem azt mondták a boltban hogy ezt SEMMIKÉPP se csináljam, mivel elkenheti a menetet az aluvázban. Logikus. Amúgy a láncveletõ miatt a fém perem a lánckerekes oldalon volt. Na mind1, leszedtem
#6210
Posted 2003. July 18. - 14:56
#6211
Posted 2003. July 18. - 14:50
#6212
Posted 2003. July 18. - 14:36
#6213
Posted 2003. July 18. - 14:09
#6214
Posted 2003. July 18. - 13:58
Szedd le a lánckerekes kart, a másik oldalon (amin elnyírtad a menetet) a kar és a váz/középcsapágy közé egy villáskulcs berak. A középcsapit a másik oldalról elkezded szépen kihajtani a vázból. Elõbb-utóbb a kulcs is megszorul és letolja a kart. Nálam ez a módszer mûködött.
#6215
vendég__*
Posted 2003. July 18. - 12:14
#6216
Posted 2003. July 18. - 12:05
#6217
Posted 2003. July 18. - 11:51
A jobb bringamûhelyekben lehet is találkozni vele.........
#6218
vendég__*
Posted 2003. July 18. - 07:58
tipp (még én sem próbáltam, csak úgy felmerült):
a másikoldalit szedd le, és tedd vissza 180 fokkal elforgatva (pont úgy áll, mint amelyiket nem tudod levenni). A jót csavarozd be rendesen, és vmi izét kezdj el széttekerni a két hajtókar között. És akkor elvileg lejön az egyik
vagy: vágj egy menetet a rossz helyére, és egy egyszerû csavart kezdj el betekerni
bye
Prefi
a csatlakozó részek kúposak, csak az egyik oldalról tolhatók fel, a megfordítva nem. ráadásul besüllyesztve van a rögzítõ csavar helye is, valszeg pár mm lenne csak a csatlakozás (ha felmenne rá, de nem megy).
3 vagy 4 körmös kisebb méretû csapágylehúzóval le lehet szedni, mi már szedtünk le így hajtókar. csak egy jó alkarú fickót keress, aki képes csavarni a lehúzót. a hajtómû már zûrösebb a lánckerék tartó csillagok miatt....
#6219
vendég__*
Posted 2003. July 18. - 07:54
szerintem meg fureszlappal elvagni a tengelyt , es kiutni a darabot belolle .. ez koltseges ,de nincs a szopas vele... megoldaskent tuti ,
ha sz*r minõségû tengelyrõl van szó, akkor igen, ha üveg kemény vagy szívós (LX, XT), akkor a fûrészlap felejtõs, órákba telne mire levágnád (már próbáltam eccer). sarokcsiszoló a jó ide...