a teszt nem azt mondta, hoyg melyik erosebb!!!!!
hanem, hoyg melyik merevebb!!!!!
nem mindegy!
nem keverni a szezont a f@szommal!
a negyszoges pl rf elettartam garis.
szabvany csapagy kerul bele.
isis integralt bigyo ying & yang csinalta valahol.
(ebbol nem szeretnek kerni)
es ok, hogy merevebb az isis, de azert, hoyg szetmegy a csapagy 3/4 ev alatt! az man gaz!!!
a sima no octaival ilyen gond nincs mert ket dolog van amit viszonylag jol tud csinalni az egyik a valtokar a masik a kozepcsapagy.
ennyi
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#6161
Posted 2003. July 31. - 22:38
#6162
Posted 2003. July 31. - 22:32
milyenre gondolsz? (csak h tudjam,melyik a király )
de ha vki most épít egy jó kerót,"átlagáron",akkor mindenképpen jobban jár egy ISISes szettel.és ha jól látom,te is ezt írtad,úgyhogy nem tudom,mirõl vitázunk...
persze,vannak végletek,biztos van szar ISIS középrész is,de most nem arról volt szó...
LOL
de ha vki most épít egy jó kerót,"átlagáron",akkor mindenképpen jobban jár egy ISISes szettel.és ha jól látom,te is ezt írtad,úgyhogy nem tudom,mirõl vitázunk...
persze,vannak végletek,biztos van szar ISIS középrész is,de most nem arról volt szó...
LOL
#6163
Posted 2003. July 31. - 21:22
figy .. megveszel egy kiraly 4szogest .. annak aran egy kozepszintu octa/isis-t .. es megnezzuk kirohog ..
ha uj dologrol van szo , es hajtomu sincs , es van penz akkor jahh isis...
de ennek aran 2 szett 4szogest lehet venni ..
ha uj dologrol van szo , es hajtomu sincs , es van penz akkor jahh isis...
de ennek aran 2 szett 4szogest lehet venni ..
#6164
Posted 2003. July 31. - 21:05
Jól van,ha gondolod,használd a 4szögtengelyest,spórolj ezen,én meg majd röhögök magamba. (csak elég visszagondolni a Bikmakk modellezõs tesztre,ott uccsó helyen végzett a két négyszöges monoblokk a hajlításos részben,és ennek még csak nem is a kapcsolódás módjához van köze...És adja isten,h tényleg ne tapasztald meg a különbséget,vagy legalább ne vmi zúzós pálya közben.UFF.Mindenki döntsön maga.
#6165
Posted 2003. July 31. - 20:58
És ezzel hogy kell ugratni? ;D
És ha az elv tényleg jó akkor mindenki otthon odébbrakhatja egy bordával az egyik hajtókart!
és marad 837 dollárom 8)
mud.. ne hogy feltalald mar a spanyol viaszt .. ;D
gondolod arrol van szo hogy odebbrakod egy bordaval..?
#6166
Posted 2003. July 31. - 20:54
#6167
Posted 2003. July 31. - 20:23
na igen,csak azt nem látod,amikor 1x a srácnak leesik a kar,és JAJ.és vagy éppen totál RECCS...és lábszárnak annyi.
van pár dolog,ami jó,hogyha erõs,olyan dolgok,amik ha törnek,akkor az ezer gáz.
pl. a stucni,a hajtókar,és lehetõség szerint a villa.
az nem gáz,ha pl. gagyi a láncod,vagy a váltód,mert nem halsz be,ha azok behalnak.remélem érted,mire gondolok...
van pár dolog,ami jó,hogyha erõs,olyan dolgok,amik ha törnek,akkor az ezer gáz.
pl. a stucni,a hajtókar,és lehetõség szerint a villa.
az nem gáz,ha pl. gagyi a láncod,vagy a váltód,mert nem halsz be,ha azok behalnak.remélem érted,mire gondolok...
#6168
vendég__*
Posted 2003. July 31. - 20:16
már, bocs h ezt mondom kala, de ez itten hülyeség. én miota bikeom van négszögtengelyeset használtam és nem volt baja. én nem vitatkozom azzal, h jobb az ISIS mert biztos. de azért túlzásokba ne essünk. pölö lehet, h a négszögeset nem dhara találták ki, de ccre jo. amugy ez nem ide tartozik, de azt vettem észre, h itt mindenki mondja, h fontos a minõseg, blablabal, a fogason meg az emberkék olyan vázakkal és telókkal jönnek, h beszarás és van rajta egy tracer hmü, meg egy szál alhonga v fék b+ karral... és még élnek!Már nem azért,de ha félévente kell venned egy új négyszögtengelyeset,azt sem vmi jó dolog...
#6169
Posted 2003. July 31. - 20:03
Már nem azért,de ha félévente kell venned egy új négyszögtengelyeset,azt sem vmi jó dolog...Mert nagyon könnyen Lkapok az a 4 él,és akkor már Isten sem tartja fent a karokat.Minél több ilyen "él"-t nyom a rögzítés,annál tartósabb,merevebb lesz a hajtómû.Az octalink,ahogy a nevébõl is látszik,8 bordával rendelkezik,az ISIS netommennyivel.Vannak spéci,önmagukkal kompatibilis rendszerek is,mint a 03-as XTR,vagy a B+ acél hmû,ezeket már inkább recésnek kéne hívni, dög erõsek,és jó drágák.
És általában Lmondható az,h az ISISes hajtómû eleve jobb anyagokból épül fel,jobb a tömítése és a csapágyazása is,1szerûan azért,mert a jobb cégek inkább ezt nyomatják (truvativ,FSA,RF)
Manapság ha vki igényes gépet épít,kevés ok miat vehet 4szögtengelyt ISIS helyett;ha outis rak össze (bár outis karból is van ISISes,legalábbis 1rõl tudok) vagy ha a váz olasz menetes,de ez asszem azt feltételezi,h egy outi váz,szóval megint ua.
És általában Lmondható az,h az ISISes hajtómû eleve jobb anyagokból épül fel,jobb a tömítése és a csapágyazása is,1szerûan azért,mert a jobb cégek inkább ezt nyomatják (truvativ,FSA,RF)
Manapság ha vki igényes gépet épít,kevés ok miat vehet 4szögtengelyt ISIS helyett;ha outis rak össze (bár outis karból is van ISISes,legalábbis 1rõl tudok) vagy ha a váz olasz menetes,de ez asszem azt feltételezi,h egy outi váz,szóval megint ua.
#6170
Posted 2003. July 31. - 19:57
#6171
Posted 2003. July 31. - 19:55
#6172
vendég__*
Posted 2003. July 31. - 19:51
#6173
Posted 2003. July 31. - 19:47
nagyvonalakban:
más módon kapcsolódik egymáshoz a hajtómû és a középcsapágy. Az eddigi négyszög tengely helyett egy sokkal kevésbé kúpos, 8szög keresztmetszetû tengely van. Ez (elvileg) merevebb, és jobban bírja a kiképzést.
bye
Prefi
más módon kapcsolódik egymáshoz a hajtómû és a középcsapágy. Az eddigi négyszög tengely helyett egy sokkal kevésbé kúpos, 8szög keresztmetszetû tengely van. Ez (elvileg) merevebb, és jobban bírja a kiképzést.
bye
Prefi
#6174
vendég__*
Posted 2003. July 31. - 19:40
#6175
Posted 2003. July 31. - 19:34
Köszönöm a választ. Volt egy olyan sejtésem, hogy az ISIS a drágább ára miatt valamiben különbözik elõdkétõl, és mivel újabb fejlesztés, ezért van rá esély, hogy ha nem is jobb, de minden esetre különbözõbb attól. De miben?
#6176
Posted 2003. July 31. - 19:28
Hmmm....Gyakorlatilag minden.De élettartam,merevség-ez a kettõ,amiben nagyon szembetûnõ az ISIS elõnye.
#6177
Posted 2003. July 31. - 18:14
#6178
Posted 2003. July 31. - 12:25
Igen, tökjó, megspórolsz 3 grammot, de viszont ha oda leesik a lánc, és beakad a tácsatartó furatok bütyke alá (érted ugye? ) akkor onnan az életben ki nem szeded. Szoptam ezzel eleget.
#6179
Posted 2003. July 31. - 10:15
2 kérdés;
-a Tioga csavarszett hány csavarból áll?
-nagy gáz ha leveszem a legkisebb tányért a hajtómûrõl?(soha az életben nem használom,de félek,h így EZER gyakran esne le a lánc )
-a Tioga csavarszett hány csavarból áll?
-nagy gáz ha leveszem a legkisebb tányért a hajtómûrõl?(soha az életben nem használom,de félek,h így EZER gyakran esne le a lánc )
#6180
Posted 2003. July 31. - 09:44
Sok idiótaságot kitalálnak a CCseknek, ahelyett hogy megtanulnának biciklizni
Amúgy a bikemagban volt 1 cikk a BikeDrive hajtómûrõl, az zsír ugyanez.
Amúgy a bikemagban volt 1 cikk a BikeDrive hajtómûrõl, az zsír ugyanez.