a mono beállása, nem beállítására gondoltam. de lényegtelen, csak a félreértések és a azengemtotálhülyének nézés miatt irtam ide.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#5901
vendég__*
Posted 2003. August 27. - 18:29
#5902
Posted 2003. August 27. - 17:58
csak mégse úgy áljak a beidomitott szerelésre kiképzett emberke elé hogy hát itt recseg ott kattog, de ok ;D
De. Pontosan úgy állj elé. Ez a dolga. (sztem kb 10 perc és lesz új monoblokkod )
bye
Prefi
#5903
Posted 2003. August 27. - 17:32
Áhá, Robról lemaradtam...
Azt énis tudom hogy így senki nem mûvel velem csódát, csak mégse úgy áljak a beidomitott szerelésre kiképzett emberke elé hogy hát itt recseg ott kattog, de ok ;D
Azt énis tudom hogy így senki nem mûvel velem csódát, csak mégse úgy áljak a beidomitott szerelésre kiképzett emberke elé hogy hát itt recseg ott kattog, de ok ;D
#5904
Posted 2003. August 27. - 17:30
#5905
Posted 2003. August 27. - 17:30
Leslie
Én innen hiába mondom, hogy rossz, vagy nem rossz.
Vidd el boltba, ha nincs szerszámod hozzá, és szedesdd ki. Ha nem forog rendesen, akkor az a legjobb tulajdonsága a monoblokkoknak, hogy nem szerelhetõek, tehát kukás. Ha forog rendesen, akkor más lehet a baj. De amit kérdeztél, így monitor elõl senki nem mondja meg Neked....
Én innen hiába mondom, hogy rossz, vagy nem rossz.
Vidd el boltba, ha nincs szerszámod hozzá, és szedesdd ki. Ha nem forog rendesen, akkor az a legjobb tulajdonsága a monoblokkoknak, hogy nem szerelhetõek, tehát kukás. Ha forog rendesen, akkor más lehet a baj. De amit kérdeztél, így monitor elõl senki nem mondja meg Neked....
#5906
vendég__*
Posted 2003. August 27. - 17:28
LL: lehet, hogy csak be akar állni, nem tom lehet e vhogy kenni e a monot de ha igen akkor az segíthet
savanyúg: azér nem jó mert a láncot valaminek feszítenie is kell, erre jo többek között a háccsóváltó. de ha felteszel mellé egy háccsóváttót akkor az jó, csak éppen eltünik az egyik elõny, h nincs oldalirányú kopás
savanyúg: azér nem jó mert a láncot valaminek feszítenie is kell, erre jo többek között a háccsóváltó. de ha felteszel mellé egy háccsóváttót akkor az jó, csak éppen eltünik az egyik elõny, h nincs oldalirányú kopás
#5907
Posted 2003. August 27. - 17:24
Srácok sürgõsségi jelzõt teszek a kérdésem melléé...
MEr ha új monoblock akko külsõt most nem veszünk ha csak kenni kell akkor ok...
szal a kérdés 2vel elõrébb heeeelp :'(
MEr ha új monoblock akko külsõt most nem veszünk ha csak kenni kell akkor ok...
szal a kérdés 2vel elõrébb heeeelp :'(
#5908
Posted 2003. August 26. - 09:53
Jó Napot kivánok!
Agyalok hülyeségeken: elképzelhetõ egy Nexus7es agyváltó+ elõl 3 tányér? Vagy a beérkezõ nagy nyomatéktól-kistányér 22!! megmakkanna az agyváltó? Aki hülyének néz oktasson ki nyugodtan! by
#5909
Posted 2003. August 26. - 00:55
ismét jelentkeezk tanácsosztogatásra
Egy középcsapágyat már elkoptatam ugyhogy kb 4 hónapja vettem valami ShimaNO Monoblockot, de egy ojan 2hete elkezdett amolyan mesterséges ellenállásként dolgozni (érzem ahogy menetközben visszatart), valamint ha terhelést kap teszem azt egy kis mászást elkezd nyekeregni csicseregni stb
kérdés: kukás??? be kell csak kenni??? vagy hûle vagyok és elmeháborodott ???
Egy középcsapágyat már elkoptatam ugyhogy kb 4 hónapja vettem valami ShimaNO Monoblockot, de egy ojan 2hete elkezdett amolyan mesterséges ellenállásként dolgozni (érzem ahogy menetközben visszatart), valamint ha terhelést kap teszem azt egy kis mászást elkezd nyekeregni csicseregni stb
kérdés: kukás??? be kell csak kenni??? vagy hûle vagyok és elmeháborodott ???
#5910
Posted 2003. August 25. - 20:07
attól hogy a hajtókar 10es még nem kell az egész rendszernek annak lennie!!! ha minden mást hagysz 9esnek attól még menni fog!...
#5911
Posted 2003. August 25. - 19:58
Azért nemnagyon szeretnék 10-es rendszert, mert ki kellene cserélni a fékváltókart, váltókat, lánckereket, meg mindent...
Lehet, hogy szobnak, vagy hasonlónak tartotok majd, de azt se szeretném ha ezt beszélnék rólam:
- Tudod az a Meridás srác, akinek egy herendi procelánfestõ pingálta ki a bringáját egyedire.
- Ja, tudom neki van a bringáján az a régifajta Dura hajtókar... Vehetett volna rá valami egyedibbet is pl. Recod Carbon hajtókart
Lehet, hogy szobnak, vagy hasonlónak tartotok majd, de azt se szeretném ha ezt beszélnék rólam:
- Tudod az a Meridás srác, akinek egy herendi procelánfestõ pingálta ki a bringáját egyedire.
- Ja, tudom neki van a bringáján az a régifajta Dura hajtókar... Vehetett volna rá valami egyedibbet is pl. Recod Carbon hajtókart
#5912
Posted 2003. August 25. - 16:58
Szerintem nincs értelme leszedni a hajtómûrõl a tányérokat, fõleg nem a Dura Ace-rõl, mert annyira speciális, hogy szvsz egy ideig nem is lesz rá tányér... (XTR lyukkörrel se ismerek sokat...)
Szóval: Az FSA Carbon Pro országúti karja szerintem király, a Tour-on is sokan nyomták vele. De ha ennyire félsz a 10 sebességtõl, akkor vegyél 9-es Dura Ace-t, úgyis lehet még kapni egy ideig. Vagy Ultegrát, az jövõre is 9-es lesz.
Szóval: Az FSA Carbon Pro országúti karja szerintem király, a Tour-on is sokan nyomták vele. De ha ennyire félsz a 10 sebességtõl, akkor vegyél 9-es Dura Ace-t, úgyis lehet még kapni egy ideig. Vagy Ultegrát, az jövõre is 9-es lesz.
#5913
Posted 2003. August 25. - 10:53
köffi! Sikerült szerválnom egy Vakera kazit, de töröm a fejem, át kéne állni nyócasra...
#5914
Posted 2003. August 24. - 15:39
#5915
Posted 2003. August 24. - 15:34
#5916
Posted 2003. August 24. - 13:59
Ámberek!
Elképzelhetõ, hogy a SRAM DualDrive váltókarja kompatibilis a 9.0 hátsó váltóval és lánckeréksorral?
Én szeretném...
Elképzelhetõ, hogy a SRAM DualDrive váltókarja kompatibilis a 9.0 hátsó váltóval és lánckeréksorral?
Én szeretném...
#5917
Posted 2003. August 23. - 16:03
a 10 speed talan meg keskenyebb lesz!
de nekem nem lenne bor a pofamon leszedni a carbon campi hmurol a tanyert es rarakni egy hozza kepest f.o.s. fsa tanyert, (mar ha megoldhato egyaltalan)
hasznald azzal a 9speedet es kesz!
de nekem nem lenne bor a pofamon leszedni a carbon campi hmurol a tanyert es rarakni egy hozza kepest f.o.s. fsa tanyert, (mar ha megoldhato egyaltalan)
hasznald azzal a 9speedet es kesz!
#5918
Posted 2003. August 23. - 11:04
#5919
Posted 2003. August 23. - 10:54
Hát, szóval én országúti bringára szeretnék minél jobb hajtókart, az ár nemis nagyon számít, de 9-es rendszerhez...
- A Campa Record Carbon ugyebár 10-es. Ezzel meg lehet csinálni, hogy leszedem a gyári lánctányárokat és mondjuk FSA lánctányérokat teszek rá amik jó 9-es rendszerhez? Korábbi hozzászólásokban olvastam ilyeneket, hogy nincs nagy különbség 8-as és 9-es rendszer között..."Szóval bent a boltban lemértük ma a különbséget digitális tolómérõvel a Deore és valamilyen Shimano 8-as hmû között. Mármint a lánctányérok közötti távolságok különbségét és a lánckerekek vastagságának különbségét. Kb egy tized mm volt a vastagságban nemtommelyik javára, de ez a adódhatott a mérés pontatlanságából is..."
Igaz a Campa honlapján ezt olvasom róla: "composite/light alloy crankarms - light alloy fixing bolts and nuts - 4-pointed crankspider - Ultra·Drive chainrings - requires b.b. with 102 mm axle" ez azt jelenti, hogy csak 4 helyen kapcsolódik a hajtókar a lánctényérhoz? Lehet, hogy "spéci" lánctányér kell hozzá?
Na mind1, van még más lehetõség is...
- Ugyanezt megcsinálni majd a 2004-es Shimano Dura-ace hajtókarnál? Merthogy ott is az a baj, hogy 10-es lesz..., de legalább talán normális 5-ös felfogatással. Tudtok róla valamit, hogy milyen is lesz?
- Vélemény az FSA Carbon Pro Team Issue, vagy FSA Carbon Superlight hajtókarokról?
http://www.fullspeedahead.com/
- Van még egy ami baromira tetszik.
Profile Elite Pro Road
Igaz erre nem várhatom, hogy tömegével írtok majd tapasztalatokat...
http://www.profile-d...anks_elite.html
- A Campa Record Carbon ugyebár 10-es. Ezzel meg lehet csinálni, hogy leszedem a gyári lánctányárokat és mondjuk FSA lánctányérokat teszek rá amik jó 9-es rendszerhez? Korábbi hozzászólásokban olvastam ilyeneket, hogy nincs nagy különbség 8-as és 9-es rendszer között..."Szóval bent a boltban lemértük ma a különbséget digitális tolómérõvel a Deore és valamilyen Shimano 8-as hmû között. Mármint a lánctányérok közötti távolságok különbségét és a lánckerekek vastagságának különbségét. Kb egy tized mm volt a vastagságban nemtommelyik javára, de ez a adódhatott a mérés pontatlanságából is..."
Igaz a Campa honlapján ezt olvasom róla: "composite/light alloy crankarms - light alloy fixing bolts and nuts - 4-pointed crankspider - Ultra·Drive chainrings - requires b.b. with 102 mm axle" ez azt jelenti, hogy csak 4 helyen kapcsolódik a hajtókar a lánctényérhoz? Lehet, hogy "spéci" lánctányér kell hozzá?
Na mind1, van még más lehetõség is...
- Ugyanezt megcsinálni majd a 2004-es Shimano Dura-ace hajtókarnál? Merthogy ott is az a baj, hogy 10-es lesz..., de legalább talán normális 5-ös felfogatással. Tudtok róla valamit, hogy milyen is lesz?
- Vélemény az FSA Carbon Pro Team Issue, vagy FSA Carbon Superlight hajtókarokról?
http://www.fullspeedahead.com/
- Van még egy ami baromira tetszik.
Profile Elite Pro Road
Igaz erre nem várhatom, hogy tömegével írtok majd tapasztalatokat...
http://www.profile-d...anks_elite.html
#5920
Posted 2003. August 22. - 20:26
ha jól emléxem, akkor Shimano árlistában van töbfajta 7-es sor is, szal elvileg csak meg kell rendelni. Elvileg...