két ilyen vagy ehhez hasonló szerszámra van szükséged ha minden igaz.
és akkor nem kell minden ciripelésnél százasokat hagyni a szerelõnél. 2500bõl ki kell hogy jöjjön a két cucc.


Always ask a maintenance professional first. Warranty may void if serviced unproperly.
nah egy hibat irtam!
nem kupszog hanem lejtesszog!!!
szal:
ha nem latod mi a kulonbseg akko ha kisebb a lejtesszog. akko tolj el egy autot sikon meg utana (most lesek.... aha pesti vagy) akko pl a delitol told el a hajduhoz en meg majd visszahozom. ;-)
a montis campaknal nemtom, hoyg van de az orszagutisnal tuti mas a szog!
ÉS aki campagnolot hasznal az SOHA NEM fogja sima no-val vegyiteni.
ezt ugye megerted?!
racsni: ha leszedted akkor rakd vissza!
ugyanis nem hiszem, hoyg megtudnad barhogyis fogni ugy, ami elegendo nyomatekot biztositana a szetszedeshez.
szal fent van a kereken.
lanckereksor leszedve.
tenygely kibuheralva.
elvileg ha benzel a golyo futo feluletere akkor azon kell latnod ket hasitast.
na oda kell egy 30mm*5mm-es lemezt beszabni.
a 30-an nem vagyok biztos lehet, hoyg 29.
(regen csinaltam man hozza szerszamot)
ha a lemez meg van akko azt egy satuba befogod es
ala raksz vmi ronygyot vagy talcat, hoyg a golyok ne kelljenek eletre! ugyis meg kell oket iveltetni.
(bar nem eleg angyok ahhoz, hoyg hasra ess rajtuk de nem csillogjanak man a foldon mert idegbajt lehet tole kapni! igyis eleget csillog a padlo a csillamportol...)
nah rakuldod a kereket ugyelve azert, hoyg eleg nagy feluleten kapaszkodjon a szerszamba!
es jobb iranyba elkezded forgatni mikozben kis testeddel enyhe nyomast kelltessz a kerekne. a biztos kapcsolat erdekeben.
miutan lelazult, kerek megfordit es kezzel ovatosan szetszed.
golyok ezerfele szet!
de menok voltunk ezert ossze terelgetjuk oket, mint jo juhasz kutya a nyajat.
ezuten a golyokat jobb kezzel bal vall folott jol megiveltetjuk azaz kib@sszuk a pics@ba.
mosas, fozes, takaritas.
es.
osszerakas.
nah ehhez kell egy kis ugyesseg.
keves zsirral vagy suru olajjal fel kell tapasztani a golyszlikat a futopalyara.
ajanlom, hoyg nem a kazetta reszre rakd a belso sort mert akkor lesz meg egy futasod. (nem tudod ratolni a kazettest kulso reszet a golyokkal egyutt)
szal a a belso golyo sort azt az agyon talalhato nyulvanyra episd. illeszd be a kilyincseket a rugoval ezutan vagy a konuszos anyara rakod a gyolyokat vagy pedig a kulso brodas bigyoka belselyere.
ahogy kendnek tetszik.
ezutan csak ossze kell rakni.
es rajossz, hogy vmi nem timmel.
ez azert van mert kifelejtettem, hoyg vigyazza bazze, mert vannak kis vekony alatetek a zaronyan vagy az agyon amik szivesen eltunnek.
nah ezeket ugyis atkell utemezni mert mas golyo egy kis zsir es maris mas a szukseges alatet mennyisege.
ha nincs eleg avyg elhagytad oket akko meg nem kell f.sni.
csinalj papirbol vagy tejfolos dobozbol.
ezutan csak osszerakod (mindig hagyj egy kis jatekot mert ahsznalat kozben meg szorulni fog/nekem legalabbis ez a tapasztalatom) es gyujtod a penzt, hoyg legkozelebb mar nem kelljen ilyen agyat venni.
hanem nyugodtan kipengethess sok tizezret egy jo hugi vagy chris king agyra.
töttöröttörö...
a mesenek vege gyerekek.
bujjatok agyba.
ezt pedig azert ha vki megegyszer kerddezi akko legyen mi alapjan seggbe rugni, hoyg keressen ra!
racsni, szabadonfuto, szabadonfutó, mi van meg kesreso, keresõ.
ennyi
A monoblock recsegéshez:
Nekem is ez volt a problémám (recsegett, miközben hajtottam) és én is azt hittem, hogy a monoblock de nem. A hajtókar nekem sem mozgott észrevehetõen de miután levettük és megzsíroztuk a monoblock tengelyét elmúlt a probléma. Szóval ha a monoblocknak semmi baja, valószínû, hogy ez a helyzet. Ilyenkor kicsit összerohad az acél tengely és az alu hajtókar és leválik egy vékony réteg a hajtókar anyagából. (kb, mint az aranyfüst, csak ez alu) Akár nagyon ki is tágíthatja a hajtókar négyszögét (a likat!) -az meg nem jó, mer olyan, mint ha ki lenne kopva és tényleg...-.