nemhá, mégis jó. csak az isis-esek csapágyát, házát nem képesek jól megcsinálni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#521
Posted 2005. November 11. - 19:53

#522
Posted 2005. November 11. - 19:51

nemhiszem hogy az XTR karbonból lenne
vagy akár titánból
vagy akár titánból
#523
Posted 2005. November 11. - 19:49

#524
Posted 2005. November 11. - 19:43

#525
Posted 2005. November 11. - 18:58

Nekem azert kene XTR vagy Midleburn, mert szep, konnyu es eros. De ha nincs rendes ISIS -es mono, akkor marad az XTR.
Az XT szurke, nem lenne jo a fekete vazhoz
Az XT szurke, nem lenne jo a fekete vazhoz

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#526
Posted 2005. November 11. - 18:36

de neked nem jó egy xt? könnyû, kibír, valszeg tartós is...
nekem a middleburn csak amiatt kéne, mert hogy nem sokról tudok magyarországon.. amellett hogy könnyû és örökgari...
nekem a middleburn csak amiatt kéne, mert hogy nem sokról tudok magyarországon.. amellett hogy könnyû és örökgari...
#527
Posted 2005. November 11. - 18:30

Cseszhetem a Middleburn kart, ha nincs hozza rendes monoblokk. Gyoker gyartok, nemigaz hogy nem tudnak rendes cuccot gyartani. Mindenbol van draga, premium cucc, csak a rohadt monoblokkbol sporoljak ki a karbont meg a titant.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#528
Posted 2005. November 11. - 17:38

valaki linkelt egy oldalt, arról, hogy milyen isises mono palettája lesz/van az skfnek.
annyi kiderült, hogy mind kõnehéz és a legolcsóbb is truva ár fölött van jóval, de a csapágy valszeg kiváló és örökéletû. nem tudom, hogy kapni lehet e majd nálunk, de csak lehet szerezni valahogy...
annyi kiderült, hogy mind kõnehéz és a legolcsóbb is truva ár fölött van jóval, de a csapágy valszeg kiváló és örökéletû. nem tudom, hogy kapni lehet e majd nálunk, de csak lehet szerezni valahogy...
#529
Posted 2005. November 11. - 17:19

#530
Posted 2005. November 11. - 12:19

btw egy middleburn milyen árban van? mert mondjuk egy jó kis skf középrésszel gondolom örökélet, persze az ára is megvan
Milyen SKF?
Valami olyan ISIS -es mono kene, ami konnyu es eros ( birja a DH versenyzest ).
Az ara most nem erdekel.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#531
Posted 2005. November 11. - 11:13

nem kap bele mer szar
eleve a 2 csésze fel volt gyerélve rajta mikor vettem
meg aztán az egyik oldalt kilóg 2mm-t
érted...
eleve a 2 csésze fel volt gyerélve rajta mikor vettem
meg aztán az egyik oldalt kilóg 2mm-t
érted...
#532
Posted 2005. November 11. - 10:59

vegyél 1 acort és hello,bírja az is és olcsó
hosszú távon yobban megéri az RF de mivel úgyis limitidõ elött lecserélnéd mert átállás integráltra v vmi másra,stb ezért inkább az olcsóbb
pl. ha Giant vázra gyûjtesz akkor máris adja magát a dolog
de csak annyi a probléma,h nem kap bele a menet a Truvánál?
hosszú távon yobban megéri az RF de mivel úgyis limitidõ elött lecserélnéd mert átállás integráltra v vmi másra,stb ezért inkább az olcsóbb
pl. ha Giant vázra gyûjtesz akkor máris adja magát a dolog
de csak annyi a probléma,h nem kap bele a menet a Truvánál?
#533
Posted 2005. November 11. - 10:43

ráadásul ez a gigapipe CC-s
vissza kéne vinni gagyenkovnak hogy kenje a hajára
vissza kéne vinni gagyenkovnak hogy kenje a hajára
#534
Posted 2005. November 11. - 10:36

:-\
akkor nemtommilegyen. meglesem ugyanolyan monómon van e gumigyürü meg ilyenek. pill.
aham, szpészer + gumigyürü.
bár ennek már nemsokjelentõsége van.
akkor nemtommilegyen. meglesem ugyanolyan monómon van e gumigyürü meg ilyenek. pill.
aham, szpészer + gumigyürü.
bár ennek már nemsokjelentõsége van.

#535
Posted 2005. November 11. - 10:32

az a baj vele hogy nincs rajta menet
megszünt
nemtom hogyan
amit sala adott gagyi shimano - homokszórás idejére, simán belemegy szerszám nélkül is
a truva, ha vért izzadok sem kap rá
ennyit errõ
megszünt
nemtom hogyan
amit sala adott gagyi shimano - homokszórás idejére, simán belemegy szerszám nélkül is
a truva, ha vért izzadok sem kap rá
ennyit errõ
#536
Posted 2005. November 11. - 10:30

(középrészre gondoltam)
de engem az RF máig nem gyõzött meg hogy jobb lenne akár egy jó truvánál vagy shimanónál, FSA-nál. csak a neve "nagyobb"
de engem az RF máig nem gyõzött meg hogy jobb lenne akár egy jó truvánál vagy shimanónál, FSA-nál. csak a neve "nagyobb"
#537
Posted 2005. November 11. - 10:27

kint is az rf drágább, nem a saint?
btw egy middleburn milyen árban van? mert mondjuk egy jó kis skf középrésszel gondolom örökélet, persze az ára is megvan
btw egy middleburn milyen árban van? mert mondjuk egy jó kis skf középrésszel gondolom örökélet, persze az ára is megvan
#538
Posted 2005. November 11. - 10:21

mi a baj vele zolle?
shimano rulz, csak nem ennyiért kapnál egy komplett meghajtást!
mellesleg az M15-ös csavart fogadó monó csak átmeneti megoldás volt, ha emlékszel, mert az nem a gigapipe DH!
(és nem rosszabb mint egy raceface;))
shimano rulz, csak nem ennyiért kapnál egy komplett meghajtást!
mellesleg az M15-ös csavart fogadó monó csak átmeneti megoldás volt, ha emlékszel, mert az nem a gigapipe DH!
(és nem rosszabb mint egy raceface;))
#539
Posted 2005. November 11. - 07:56

asszem ide
SOHA a büdös életben többet NEM veszek truvativ középrészt
egy egy rakás szar!!! a shimano mérnem megy tönkre? érdekes...
SRAM rulz...
SOHA a büdös életben többet NEM veszek truvativ középrészt
egy egy rakás szar!!! a shimano mérnem megy tönkre? érdekes...
SRAM rulz...
#540
Posted 2005. November 11. - 01:28

hu a tengelyt nemtom de:
xtr kompletten mindennel 797 gramm.
saint 1100-1194 gramm
xt 860gr
akkor tányérral.
xtr kompletten mindennel 797 gramm.
saint 1100-1194 gramm
xt 860gr
akkor tányérral.