Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
#4361
Posted 2004. May 19. - 14:18
#4362
Posted 2004. May 19. - 09:24
#4363
Posted 2004. May 18. - 23:52
ja a válto jo rajta van a papucson!
ja azt mondta a bolt hogy jo a válto állása, és legyen a lánc hosszu hogy ne hogy megintt lebarmoljon mindent a rövidd lánc de igy is szét ment
#4364
Posted 2004. May 18. - 19:19
itt 2 kép!
1 pár percel a balestet elött!
a második egy régi kép 2 hetes a baleset után(da most is igy néz ki)
http://mwe-91.piranh...ike/backsti.htm
Azt nem tom pontosan, mi lehet a gond, de a coastert feljebb tehetnéd egy kicsit, közelebb a tányérhoz.
A váltó meg marha érdekesen áll. Az a csavar a váltón, ami a papucs pöckébe beakadásért felelõs (amivel a különb méretû kazikhoz passzítod) az ott van ahol kell? Felül szépen a papucs kis peremébe?
Mert innen nézve olyan, mintha túl lenne feszítve kissé a váltó befelé.
És boltban erre azt mondták, hogy ez így jól áll?
#4365
Posted 2004. May 18. - 19:14
Nem tudja valaki véletlenül, h a Hussefelt DH hajtómû egyszem tányérja hol helyezkedik el egy normál 3 tányéros rendszerhez képest? Pl. középsõ tányér helyén vagy a nagy lánctányér helyét foglalja el? Esetleg a kicsi helyén van? Azért érdekelne, mert ha veszek egyet attól még hátul szeretném kihasználni a teljes fogaskoszorút és ezért remélem nem a nagylánctányérral van egy helyen hanem inkább a középsõvel.
a középsõ tányér helyén van, a jobb láncvonal miatt, de teheted kívülre is.
#4366
Posted 2004. May 18. - 18:36
#4367
Posted 2004. May 18. - 16:44
#4368
Posted 2004. May 18. - 15:58
#4369
Posted 2004. May 18. - 13:09
#4370
Posted 2004. May 18. - 12:44
Ahamm... :-\
És ilyen láncvonalméretet honnan szedek? Nem is hallottam még ilyenrõl... :-X
Nagyon köszönöm!
m
Egy hozzáertõ emberke tényleg magyarázza meg legyenszives, mert pl. én már hallottam róla, de fog' sincs, hogy hogy lehet ezt megmérni/kiszámolni!
#4371
Posted 2004. May 18. - 10:57
Hello!
Na megint én és még mindig ugyan az a probléma!
Most történik 4edszere, hogy érkezésnél el törik vagy szét csavarodik a hátsóváltó avval váltópapucsot törve ,láncot meg csavarva és küllõket kiszakítva!
Szét baszódik a stinkym!
Már volt sora,tiagra és 2szer alivio váltom!
A lánc volt már normál, rövid és hosszú is!
Meg utoljára úgy csináltam a lánc hosszát ahogy itt mondtátok!
Ki vetem a rugóstagból a rugót össze nyomtam a rugóstagot és úgy raktam fel a láncot és úgy sem felszült!
Mi lehet a baj!
Már nem tudom!
Volt már mtb meg országúti kazetta is hátul meg rövid kanalas meg hosszú kanalas váltó!
Sram meg shimano lánc!
Elöl, van egy 41es tányér és a roox rollercoaster!
Miért történik ez!
Mert 2hetente új váltó meg papucs meg lánc meg küllõk az már túl sokk!
Már voltam minden szerelõnél egyik se csinálta meg úgy hogy jó legyen a váltó is jól be van állítva nem vált el!
??? :-[ :-[ :'(
itt 2 kép!
1 pár percel a balestet elött!
a második egy régi kép 2 hetes a baleset után(da most is igy néz ki)
http://mwe-91.piranh...ike/backsti.htm
#4372
Posted 2004. May 17. - 22:31
azt egy láncbontó nevû szerszámmal olyanra redukálod, amilyenre akarod...
az a lényeg, hogy a 8-as, 9-es rendszert lánc-fogsor téren nem érdemes keverni, mert bármelyik irányba problémás lehet...
#4373
Posted 2004. May 17. - 22:28
de a láncszemek számától függ...link=board=5;threadid=3668;start=#msg184098 date=1084824461]
ha 8 sebességes a lánc,az azt jelenti,hogy ne használjam a legnagyobb elsõ lánctányéron és hátul a legkisebben egyszerre?
ez a lánc szélességére utal.
a 9-es lánc vékonyabb, ennyi...
ez nem attól függ, hogy hova váltassz... :
Szerinted vegyek 8 sebességes láncot a 9 sebességes rendszeremre?
#4374
Posted 2004. May 17. - 22:27
vegyél egy 8as váltókart, egy 8as fogsort, és egy 8as láncot, máris sokkal jobban jártál, mert vastagabb lánc --> erösebb.
hacsak nem jön a dh-s vérmókus..... :
#4375
Posted 2004. May 17. - 22:20
Na megint én és még mindig ugyan az a probléma!
Most történik 4edszere, hogy érkezésnél el törik vagy szét csavarodik a hátsóváltó avval váltópapucsot törve ,láncot meg csavarva és küllõket kiszakítva!
Szét baszódik a stinkym!
Már volt sora,tiagra és 2szer alivio váltom!
A lánc volt már normál, rövid és hosszú is!
Meg utoljára úgy csináltam a lánc hosszát ahogy itt mondtátok!
Ki vetem a rugóstagból a rugót össze nyomtam a rugóstagot és úgy raktam fel a láncot és úgy sem felszült!
Mi lehet a baj!
Már nem tudom!
Volt már mtb meg országúti kazetta is hátul meg rövid kanalas meg hosszú kanalas váltó!
Sram meg shimano lánc!
Elöl, van egy 41es tányér és a roox rollercoaster!
Miért történik ez!
Mert 2hetente új váltó meg papucs meg lánc meg küllõk az már túl sokk!
Már voltam minden szerelõnél egyik se csinálta meg úgy hogy jó legyen a váltó is jól be van állítva nem vált el!
??? :-[ :-[ :'(
#4376
Posted 2004. May 17. - 22:16
link=board=5;threadid=3668;start=#msg184098 date=1084824461]
ha 8 sebességes a lánc,az azt jelenti,hogy ne használjam a legnagyobb elsõ lánctányéron és hátul a legkisebben egyszerre?
ez a lánc szélességére utal.
a 9-es lánc vékonyabb, ennyi...
ez nem attól függ, hogy hova váltassz... :
#4377
Posted 2004. May 17. - 22:07
nikkel bevonat,7,2mm csapszélesség,patentszemek...
A patentszem miatt nem kell agódni,hogy ki pattan menet közben?
ha 8 sebességes a lánc,az azt jelenti,hogy ne használjam a legnagyobb elsõ lánctányéron és hátul a legkisebben egyszerre?
#4378
Posted 2004. May 17. - 21:54
#4379
Posted 2004. May 17. - 21:34
Már két shimano láncot szétszakítottam,és ebbõl kezd elegem lenni.
DH-ra használnám,jó lenne,ha 9 sebességes lenne,jó a 8-as is,de akkor nem váltok:)
A patentszem jó DH-ra?a rázkódás miatt nem fog szétesni?
Láttam,hogy sokan mennek connex lánccal,de nagyon sok típusa van,és nem vagyok képben.
A lényeg: NE SZAKADJON EL!
ára max 7ezer lehet.
#4380
Posted 2004. May 17. - 18:13
ez iylen xar, hoyg nem mukszik rendesen
kala en is ugy ertem, hoyg eladasra.
a szervizben meg termeszetes, hoyg van