csá!
egy 2004-es xt mennyire bírja az ugrálást?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#4201
Posted 2004. June 14. - 09:19
#4202
Posted 2004. June 11. - 18:50
szakmai tiktok.
es megprobalok egy normalis kozepcsapit epietni belole.
jobb lenne rf tengely de kezdetnek ez is jo! :-)
kuldje fenypost.
nyitom ablak
es megprobalok egy normalis kozepcsapit epietni belole.
jobb lenne rf tengely de kezdetnek ez is jo! :-)
kuldje fenypost.
nyitom ablak
#4203
Posted 2004. June 11. - 18:07
nemelég a 6EZER ;D
ööö igen, ismerös
a másik fele meg sajnos csak fûrésszel jött ki :'( azt már le se mertem fotózni, se a szétesett ipari csapágyat sem (tom, mélyhornyú golyóscsapágy)
na szal...
megérdeklõdöm
edit:
ja, igen. te ilyenkor tudsz valamit kezdeni velük? csinálsz hozzá maradék alkatrészt és...?
vagy csk a szobád falára kell, esetleg tûrésvizsgálat vagy mittomén? vagy esetleg szakmai titok..?
ööö igen, ismerös
a másik fele meg sajnos csak fûrésszel jött ki :'( azt már le se mertem fotózni, se a szétesett ipari csapágyat sem (tom, mélyhornyú golyóscsapágy)
na szal...
megérdeklõdöm
edit:
ja, igen. te ilyenkor tudsz valamit kezdeni velük? csinálsz hozzá maradék alkatrészt és...?
vagy csk a szobád falára kell, esetleg tûrésvizsgálat vagy mittomén? vagy esetleg szakmai titok..?
#4204
Posted 2004. June 11. - 18:03
#4205
Posted 2004. June 11. - 17:52
kala, nem akarok kötöszködni. de az nem egy husselfet kar, hanem valami trekking dolog isis-es tengellyel. és ha meghúzzátok miután elöször összerakjátok(ezt _kéne_ tenni egy karral, vásárlás után , párszor még utána húzni, mert össze kell "kopniuk/nõniük" a felületeknek) nem lenne gond.
nekem is volt oldszkúl hussefeltem. az volt a lényege, hogy szériahiba. kitágult a karban az isis. de nem a tengely volt a hibás. el is adtam hamar nagy kedvencünknek, majorlacikának. már csak azért is. :
lor: 4 csapi volt, de csak a kalapács segített a kiszedésen. és közöm sincs az akcióhoz! ilyen is rég volt
amúgy a történetbe beletartozik, hogy egy újonnan festett és homokfújt vázba került be a termék, de kijönni meg nem akaródzott. szorult mint az állat, két kézzel nem lehetett forgatni.kijönni meg 2 méteres erõkarral sem akart. a fej szétkenõdött, és ez lett az eredénye a gyászos történetnek.
ja, és az a vicc, hogy a homofuvásnál, és a festésnél is be volt rakva minden lyukba csavar, csapágyakhoz is midenféle takaródolog, a monoblokkházba meg a menetbe be volt tekerve 2 ilyen "csésze" (vmi 4szögtengelyes mono-é)
a tengelyt megkérdem
amúgy 118-as.
nekem is volt oldszkúl hussefeltem. az volt a lényege, hogy szériahiba. kitágult a karban az isis. de nem a tengely volt a hibás. el is adtam hamar nagy kedvencünknek, majorlacikának. már csak azért is. :
lor: 4 csapi volt, de csak a kalapács segített a kiszedésen. és közöm sincs az akcióhoz! ilyen is rég volt
amúgy a történetbe beletartozik, hogy egy újonnan festett és homokfújt vázba került be a termék, de kijönni meg nem akaródzott. szorult mint az állat, két kézzel nem lehetett forgatni.kijönni meg 2 méteres erõkarral sem akart. a fej szétkenõdött, és ez lett az eredénye a gyászos történetnek.
ja, és az a vicc, hogy a homofuvásnál, és a festésnél is be volt rakva minden lyukba csavar, csapágyakhoz is midenféle takaródolog, a monoblokkházba meg a menetbe be volt tekerve 2 ilyen "csésze" (vmi 4szögtengelyes mono-é)
a tengelyt megkérdem
amúgy 118-as.
#4206
Posted 2004. June 11. - 17:40
ööö
nem tudom,mert nem az én gépemrõl van szó,nekem nem is ilyen (Gigapipe) van, viszont nekem is leesett 1x,pedig minden nap,tekerés közben is többször meghúztam,de mondom,nekem csak 1x...
mondjuk Mt komának elsõ nap minden elõzmény (aza lazulás) nélkül 1 óra hajtás után a bicikliúton egyszer csak hopp,a kar azt mondta,õ nem akar itt lenni
vagy,ha visszaolvasol...másoknak hasonló
nem tudom,mert nem az én gépemrõl van szó,nekem nem is ilyen (Gigapipe) van, viszont nekem is leesett 1x,pedig minden nap,tekerés közben is többször meghúztam,de mondom,nekem csak 1x...
mondjuk Mt komának elsõ nap minden elõzmény (aza lazulás) nélkül 1 óra hajtás után a bicikliúton egyszer csak hopp,a kar azt mondta,õ nem akar itt lenni
vagy,ha visszaolvasol...másoknak hasonló
#4207
Posted 2004. June 11. - 17:39
hopp nehogyma ne kapjam meg a tengelyt!
igazabol a turessel volt gond szertem.
bar amit en neztem eddig, az a regi tipus.
annak viszont a csapaggyal nem volt gond.
4 csapagy egy tengelyre!
kell az ugye!
az a pali sem jart iskolaba.
de hat ez van.
nagy esellyel nem a terheles vagja haza a csapagyat hanem ok maguk, egymast.
:-/
igazabol a turessel volt gond szertem.
bar amit en neztem eddig, az a regi tipus.
annak viszont a csapaggyal nem volt gond.
4 csapagy egy tengelyre!
kell az ugye!
az a pali sem jart iskolaba.
de hat ez van.
nagy esellyel nem a terheles vagja haza a csapagyat hanem ok maguk, egymast.
:-/
#4208
Posted 2004. June 11. - 17:20
kala, szted tényleg egy ilyen tengelyössze tud menni?
: ;D
a hajtókar van kitágulva, és ez csak azért fordulhat elõ, mert anno, összerakás után nem húzták utána.
illetve a régi szériák hibásak is voltak ilyen oldalról nézve.
: ;D
a hajtókar van kitágulva, és ez csak azért fordulhat elõ, mert anno, összerakás után nem húzták utána.
illetve a régi szériák hibásak is voltak ilyen oldalról nézve.
#4209
Posted 2004. June 11. - 17:09
Truvát ne,mert 3-4 ember azzal küszködik,h leesik róla a hajtómû,akkor már acor:D
RPM nagyon fasza,a festés gyorsan lekopik róla,de amúgy erõs,mint a bika
RPM nagyon fasza,a festés gyorsan lekopik róla,de amúgy erõs,mint a bika
#4210
Posted 2004. June 11. - 17:07
esetleg fsa v drive, de az már 18 ezer. rpm is ok, az is fsa.
acor mono meg jol van. nekem is ez mûködik a recefice alatt, picit kattogott, de egy zsírzás segített rajta. bár nem tudtam sokat használni, mert itt a nyár, de gyapi már 1 hete kotlik a telómon és valszeg mégegy hét lesz.... de négszögesnél erõsebb.
acor mono meg jol van. nekem is ez mûködik a recefice alatt, picit kattogott, de egy zsírzás segített rajta. bár nem tudtam sokat használni, mert itt a nyár, de gyapi már 1 hete kotlik a telómon és valszeg mégegy hét lesz.... de négszögesnél erõsebb.
#4211
Posted 2004. June 11. - 17:01
A truvatív azért nem jó nekem mert 16e itt és a 38 fog az sok nekem 22/32 az ideális hogy mehessek felfele is meg lefele is hozzá a 5.0 ás sramom (28/11) tökéletesek kb 30-35 öt lehet vele kitekerni ami elég nekem.
#4212
Posted 2004. June 11. - 16:58
hali
az is-es RPM-re még nem jött panasz, de gondold meg, mert 2 ezerrel többért már van hussefelt dh is. bár ezen csak egy 38as tányér van, szal ha neked a 22-32 kell, és nem akarsz/tudsz olyat beszerezni olcsón, akkor az elöbbi jobban megéri.
ha monoblokk kell akkor 7 ezer az alap truvativ isis-es monoblokk, de ha jól tudom már létezik b+-ban is , illetve van acor (ez 100%) olyan 5300ft-ért.
az erõsségükrõl nem lehet tudni semmit, de egy 4szögtengelyesnél ezerszer erõsebbek.
az is-es RPM-re még nem jött panasz, de gondold meg, mert 2 ezerrel többért már van hussefelt dh is. bár ezen csak egy 38as tányér van, szal ha neked a 22-32 kell, és nem akarsz/tudsz olyat beszerezni olcsón, akkor az elöbbi jobban megéri.
ha monoblokk kell akkor 7 ezer az alap truvativ isis-es monoblokk, de ha jól tudom már létezik b+-ban is , illetve van acor (ez 100%) olyan 5300ft-ért.
az erõsségükrõl nem lehet tudni semmit, de egy 4szögtengelyesnél ezerszer erõsebbek.
#4213
Posted 2004. June 11. - 16:52
Hali. Szeretnék véleményt a következõ hajtómûröl. RPM + rockguard 22/32 ISIS . Miskolcon 12e ft
És milyen occsó monoblockot vegyek hozzá? kb6000 hufosra gondolok ez alatt
És milyen occsó monoblockot vegyek hozzá? kb6000 hufosra gondolok ez alatt
#4214
Posted 2004. June 11. - 15:20
68/113as jó lesz! Ha különleges láncterelõd van (mint mondjuk MRP), akkor esetleg 122-es tengely, hogy elférjen a Yoketól.
#4215
Posted 2004. June 11. - 15:05
Sziasztok
Itt is megkérdezem, mert közben rájöttem, hogy monoblokk kérdés inkább mint váz. :
Tehát NApalm st2 -es vázba mekkora monoblokk való?
Köszi a helpet
Itt is megkérdezem, mert közben rájöttem, hogy monoblokk kérdés inkább mint váz. :
Tehát NApalm st2 -es vázba mekkora monoblokk való?
Köszi a helpet
#4216
Posted 2004. June 11. - 00:24
UG- s hátsó fogsorhoz két lánctipust ajánlottak nekem!!
UG 51-est ill. SRAM PC 10-et,
Valaki tud segiteni a döntésben???
Szerintem megér még kb 500Ft-ot, hogy normális, patentszemes láncot vegyél, ez pedig a Sram PC48-nál indul, aminek az ára olyan 1600 Ft körül van
#4217
Posted 2004. June 10. - 21:59
(mono) nemigazan ugralok vele csak éjjel nappal nyúzom kegyetlenül...pici ugribugrival..csak mar nemegy 5000 ft-on felüli mono megadta magát és nem akarok rá uj hajtómüvet venni mer ez csak lótifutigép..
hátsó agynak meg vegyél vagy egy zoogie iparis(7000 körül) vagy ha többet szánsz akkor novatec (kb12-13) ((nekem bejött naggyából mindkettõ))
hajtókarleszedés...ha kalapáccsal se igazan jön le van egy-két mühelyben olyan leszedõ amelyik a hajtókart átfogva huzza le azt.. a csavarhuzos módszer általában elég kevés..használhat még a lezlazitott csavarral való ugrálás is picit:))) meg ha baloldalival szenvedsz akkor szép lassan elkezded a monot jobboldalt kihajtani (csak vigyázz a menetre) s kkor a mono masik oldalara , vagy a vázra felküdve a hajtókar lepottyan jóesetben...((ha nem segit ezse ..flex ,,õõ nagykalapácsot emlitettem? csak ne hollótecsnél próbáld ki..
hátsó agynak meg vegyél vagy egy zoogie iparis(7000 körül) vagy ha többet szánsz akkor novatec (kb12-13) ((nekem bejött naggyából mindkettõ))
hajtókarleszedés...ha kalapáccsal se igazan jön le van egy-két mühelyben olyan leszedõ amelyik a hajtókart átfogva huzza le azt.. a csavarhuzos módszer általában elég kevés..használhat még a lezlazitott csavarral való ugrálás is picit:))) meg ha baloldalival szenvedsz akkor szép lassan elkezded a monot jobboldalt kihajtani (csak vigyázz a menetre) s kkor a mono masik oldalara , vagy a vázra felküdve a hajtókar lepottyan jóesetben...((ha nem segit ezse ..flex ,,õõ nagykalapácsot emlitettem? csak ne hollótecsnél próbáld ki..
#4218
Posted 2004. June 10. - 21:58
hehe, itt tényleg a flex jön. képet már nem tudok linkelni, mert a tar.hu letörölte.
szedd ki a csavart, és menj el egy egész napot kerékpározni. a monoblokk csak akkor jön ki, h ha nincs rajta a hajtókar.
a megoldás a színtiszta erõszak, ha nem sikerül leugrálni...
kalapács, vésõ, esetleg flex-el ledarálod a hajtókar azon részét, mely a 4szög tengely körül van. olyan ovatosan és finoman lehet megcsinálni, hogy nekem a tengely nem is sérült... de ez tényleg az utolsó lehetõség legyen ám.
szedd ki a csavart, és menj el egy egész napot kerékpározni. a monoblokk csak akkor jön ki, h ha nincs rajta a hajtókar.
a megoldás a színtiszta erõszak, ha nem sikerül leugrálni...
kalapács, vésõ, esetleg flex-el ledarálod a hajtókar azon részét, mely a 4szög tengely körül van. olyan ovatosan és finoman lehet megcsinálni, hogy nekem a tengely nem is sérült... de ez tényleg az utolsó lehetõség legyen ám.
#4219
Posted 2004. June 10. - 20:44
aham szóval mindenképpen le kell valahogy izzadnom rólla a jobb oldali h.kart. 8)
már +próbáltam de semmit nem mozdult.
a vázra kiba..ottúl vigyázok mert nem 1 tescobike váz
már +próbáltam de semmit nem mozdult.
a vázra kiba..ottúl vigyázok mert nem 1 tescobike váz
#4220
Posted 2004. June 10. - 20:26
A hajtókar leszedéshez a tanácsom!!!!4
Le lehet szedni,ha van elég hely egy csavarhuzó bedugásához a monoblock és a h.mü közé,célszerszám használata nem javallott,és ovatosan müködni mert az elba**ás esélye nagyon magas! Csak ésszel és türelemmel!!
Aztán tényleg jöhet a flex!!!!
Ja és elkezdenékmár most pénz gyüjteni a vázra!
Le lehet szedni,ha van elég hely egy csavarhuzó bedugásához a monoblock és a h.mü közé,célszerszám használata nem javallott,és ovatosan müködni mert az elba**ás esélye nagyon magas! Csak ésszel és türelemmel!!
Aztán tényleg jöhet a flex!!!!
Ja és elkezdenékmár most pénz gyüjteni a vázra!