ezt, ha jól emlékszem a Rotor-nál láttam és azt magyarázta a fickó, hogy a hajtás holtpontján segít átjutni, jobban elosztja a körmozgás egész periódusán a terhelést.
régen is voltak ilyen cuccok, csak akkor a lánctányér volt ovális. ez is olyasmi, csak 10X nehezebb
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#3761
Posted 2004. September 23. - 21:46
#3762
Posted 2004. September 23. - 17:47
szertem egy egyszeru valto megoldas.
attol fugg melyik reszt blokolod attol fuggoen fog modositani.
igazabool egy bolygomu.
regen ilyet terveztem a 7sebes agyvaltohoz amivel elkepzeltem a 14seb-et hatul
de aztan kiadtam egy kis penzt. ;-)
attol fugg melyik reszt blokolod attol fuggoen fog modositani.
igazabool egy bolygomu.
regen ilyet terveztem a 7sebes agyvaltohoz amivel elkepzeltem a 14seb-et hatul
de aztan kiadtam egy kis penzt. ;-)
#3763
Posted 2004. September 23. - 15:51
ha már pénzt adsz ki csavarért, akkor érdemes egybõl leszedõset venni. nem kell a hajtómûlehúzó szerszámmal többet törõdni.
más: ennek mi értelme? lor te biztosan tudni fogod a választ. nem találós kérdés, sajnos nem vágom, hogymi a f*sz van a képen azon kívül, hogy hajtómû+monoblokk....
más: ennek mi értelme? lor te biztosan tudni fogod a választ. nem találós kérdés, sajnos nem vágom, hogymi a f*sz van a képen azon kívül, hogy hajtómû+monoblokk....
#3764
Posted 2004. September 22. - 08:58
A hajtómûhöz is meg a monoblokkhoz is kell(ene) adniuk. Nekem legalábbis adtak. És ez azért fontos, mert a monoblokkomban 15-ös csavar van, a hajtókarhoz meg 12-est adtak. (asszem). Szal az a lényeg, hogy a monoblokkhoz meg legyen a sajátja, mert a hajtómühöz lehet, hogy nem ugyanolyat adnak, s akkor vehetsz ujat. Amugy lehet kapni FSA-t pl (tesómnak olyan van, miután haver elhagyta belõle az eredetit) külön kicsomagolva árulják, nem olcsón (majd 2 rugó volt asszem).
#3765
Posted 2004. September 21. - 19:42
ha joltom a hajtomuhoz adjak
bar a kozepcsapihoz illene
(mivel van 3 meret)
trzvativnak van de az mar huzosabb mert lehuzos valtozat.
~3eft
vagy szervizes havertol kell kerni hatha maradt nala
...
bar a kozepcsapihoz illene
(mivel van 3 meret)
trzvativnak van de az mar huzosabb mert lehuzos valtozat.
~3eft
vagy szervizes havertol kell kerni hatha maradt nala
...
#3766
Posted 2004. September 21. - 19:38
heeelp!!
hol lehet kapni isis-es tengelyhez hajtómûrögzítõ csavart? amúgy ezt a monoblokkhoz szokták adni, vagy a hajtókarhoz?
elõre is thx, nagyon fontos !
hol lehet kapni isis-es tengelyhez hajtómûrögzítõ csavart? amúgy ezt a monoblokkhoz szokták adni, vagy a hajtókarhoz?
elõre is thx, nagyon fontos !
#3767
Posted 2004. September 21. - 10:47
A meglepõ válasz: leszedõvel.
Van egy típus a kazettás agyakhoz, és min. 2-3 típus a menetes találmányhoz.
edit: kell hozzá egy láncos kulcs is!
Van egy típus a kazettás agyakhoz, és min. 2-3 típus a menetes találmányhoz.
edit: kell hozzá egy láncos kulcs is!
#3768
Posted 2004. September 21. - 10:05
#3769
Posted 2004. September 21. - 09:41
Thez:bekened a perselyt piros loktisszal egy napig állni hagyod és kiveszed simán..nekem is ez volt..sajna szériahiba..
#3770
Posted 2004. September 21. - 09:38
#3771
Posted 2004. September 20. - 14:46
#3772
Posted 2004. September 20. - 14:39
és ha ilyenkor beviszi az ember szervízbe? egy pedál kiszedés nem kerülhet olyan sokba.. ha meg eltosszák akkor adjanak új hkart
#3773
Posted 2004. September 20. - 14:35
#3774
Posted 2004. September 20. - 13:20
azt árulja el légyszi vki, hogy kell hussefeltböl pedált kiszedni?
mert jön a persely is
mókás.
na sebaj.
mert jön a persely is
mókás.
na sebaj.
#3775
Posted 2004. September 13. - 17:51
ahogy hasznalodik nezd meg melyik attetelrol nem log be a kullok koze.
amugy meg agyvalto
g-boxx
es a g-boxx-nak lesz egy olcsobb verzioja
vki megcsinlata lancvaltoval elol van 9 fokozat es csa.
amugy meg agyvalto
g-boxx
es a g-boxx-nak lesz egy olcsobb verzioja
vki megcsinlata lancvaltoval elol van 9 fokozat es csa.
#3776
Posted 2004. September 13. - 15:30
Na hi!
hát én voltam az áldozat.
hogy történ most sem értem. ???
valószínüleg nem volt jól beállítva a váltóm illetve nagy volt a rázkódás plussz a váltópaupcs/váltó is deformált lehetett???
és a sok "apróság" miatt történt.
na mind1 bevágtattam ma reggel a boltba, és már kész a canga x7-es hátsóváltó, talán jobb is a 9.0-ál.
(legalábbis így elsõre) meg kaptam hozzá egy pár x7-es váltókart.
8 küllõ csere, láncjavítás, és így holnap már megyek is a bányába ;D
a láncom 2* megcsavarodott a tengelye körül!!!
talán kis trükkökkel meg lehet csinálni a tönkrement váltót. ügyesen. ??? majd elválik.
t
hát én voltam az áldozat.
hogy történ most sem értem. ???
valószínüleg nem volt jól beállítva a váltóm illetve nagy volt a rázkódás plussz a váltópaupcs/váltó is deformált lehetett???
és a sok "apróság" miatt történt.
na mind1 bevágtattam ma reggel a boltba, és már kész a canga x7-es hátsóváltó, talán jobb is a 9.0-ál.
(legalábbis így elsõre) meg kaptam hozzá egy pár x7-es váltókart.
8 küllõ csere, láncjavítás, és így holnap már megyek is a bányába ;D
a láncom 2* megcsavarodott a tengelye körül!!!
talán kis trükkökkel meg lehet csinálni a tönkrement váltót. ügyesen. ??? majd elválik.
t
#3777
Posted 2004. September 13. - 10:17
Érdekes. Eddigi tapasztalataim azt mondatják velem, hogy egy használt SRAM is kevesebbet kottyan mint egy új Shimano. /edit: és a láncot is jobban feszíti.../ A 1-3, v. 2-3 fokozatban szvsz ilyet nem kellene csinálnia. Nem volt elhajolva (az eset elõtt) a váltófül? :
#3778
Posted 2004. September 13. - 09:59
Nos, a váltónak van egy pici oldalirányú mozgása, és mivel a lánc a felsõ 3. fogaskeréken volt, közel állt a kanál a küllõkhöz. Ez gondolom a rázkódás miatt beleért a küllõk közé, és felcsavarodott a tengely körül vagy 3x! Persze kiszabott pár küllõt is..
Elég fura dolog, mert állítólag ez mindennapos dolog, mi mégsem találkoztunk eddig ezzel a dologgal. Én általában ha lefele tépek, akkor középre váltom be a hátsót, vagy még kisebbre, ezért nem volt még ilyen gondom? ???
Elég fura dolog, mert állítólag ez mindennapos dolog, mi mégsem találkoztunk eddig ezzel a dologgal. Én általában ha lefele tépek, akkor középre váltom be a hátsót, vagy még kisebbre, ezért nem volt még ilyen gondom? ???
#3779
Posted 2004. September 13. - 09:43
#3780
Posted 2004. September 12. - 23:09
ja egyébként egyetértek thez-el, 9.0-a szerintem sem éppen durvulásra való....
nekem 9.0-m van, de az bizti, hogy nem az elpusztíthatatlanság volt a fõ cél a tervezésnél....
mindenhol alu csavarok rajta, még a felfogató csavar is...
nekem 9.0-m van, de az bizti, hogy nem az elpusztíthatatlanság volt a fõ cél a tervezésnél....
mindenhol alu csavarok rajta, még a felfogató csavar is...