idokozben megjelent a '05-os lx, 35 penz az ebike-on
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#3721
Posted 2004. October 02. - 09:01
#3722
Posted 2004. October 02. - 07:07
#3723
Posted 2004. October 01. - 19:58
#3724
Posted 2004. October 01. - 18:24
#3725
Posted 2004. October 01. - 14:18
#3726
Posted 2004. October 01. - 11:05
Dehogynem, csak külön nem hiszem hogy árulnának ilyet. Max. szerezni lehet valahonnan XTR-t.
#3727
Posted 2004. October 01. - 09:38
#3728
Posted 2004. October 01. - 09:18
Csak a bal oldali ráhúzógyûrûvel vigyázni, ugyanis hajlamos letörni a karimája. Nem egy esetrõl hallottam. Ez a bigyó az XT-nél mûanyag, az XTR-nél viszont alu.
#3729
Posted 2004. October 01. - 09:03
ON: 2oo4-es XT hajtómüvem van. KellyS felépitmény Nem raktak bele elegendõ zsirt ezér bõ 15oo km után eléggé nyekergett. De hát ezt a problémát 5 perc alatt kiküszöböltem. Amugy 1 profi karról van szó
#3730
Posted 2004. September 30. - 12:39
Az hogy van hogy a Chaincat már másodjára köpi ki a láncom aszt leesik a lánckerékrõl.
Gondoltam túl hosszúra van hagyva a lánc. Kiszedtem 2 szemet, mostmeg a hátsóváltónak tûnik soknak: majdnem vízszintben áll a váltó a legnagyobb fogaskeréken.
Esetleg rövidebb kanalas hátsó váltó?
Rugózásra is gondolni kellene nem?
Gondoltam túl hosszúra van hagyva a lánc. Kiszedtem 2 szemet, mostmeg a hátsóváltónak tûnik soknak: majdnem vízszintben áll a váltó a legnagyobb fogaskeréken.
Esetleg rövidebb kanalas hátsó váltó?
Rugózásra is gondolni kellene nem?
#3731
Posted 2004. September 30. - 12:21
ja, yea. csak attol félek, hogyha egyszer shimano-szintre kerül a SRAM (vagy elõbb is), akkor nem akar majd árháborúba szállni a bigS-szel....
ha egyszer uolyan jó vagy jobb, mér adja olcsóbban? úgyis megveszik a fanatik biker gyerekek
ha egyszer uolyan jó vagy jobb, mér adja olcsóbban? úgyis megveszik a fanatik biker gyerekek
#3732
Posted 2004. September 30. - 12:06
Végülis elmondtad a lényeget. Sztem nem lesz Sram nevû hajtókar, hanem beszállnak a Truva fejlesztési költségeibe. Így megmaradnak a vásárlók, nincs gond a garancia-átvállalással, nem kell új terméknevet bevezetni a piacra, stb...
Sztem jól csinálják. Nem bánnánk már egy kis konkurrencia-harcot, túl elnyomó a Big S.
Sztem jól csinálják. Nem bánnánk már egy kis konkurrencia-harcot, túl elnyomó a Big S.
#3733
Posted 2004. September 30. - 12:00
heló fiúklányok, nem tud valaki több infot az új SRAM hajtókarokról?
mi ennyit tudtunk összehozni a fejleményeket illetõen:
http://www.kalandvil...newsread&id=294
mostmár a truvativ is a sramé...
mi ennyit tudtunk összehozni a fejleményeket illetõen:
http://www.kalandvil...newsread&id=294
mostmár a truvativ is a sramé...
#3734
Posted 2004. September 29. - 22:03
#3735
Posted 2004. September 29. - 21:41
még 1:
lehet kapni asszem 2e körül önlehúzó csavart a hajtókarba.
minden karhoz jó, hisz a leszedõ menetét alkalmazza.
de ha találsz/csinálsz ilyet, akkor egy akkora gyürü kell,ami a mosntani/normál porfogó méretü, szal a hajtókar csavart körbefogja, és a menetbe csavarodik. így a hajtókar csavar kicsavarásával együtt a kar leesik. hopp legolcsóbb, legegyszerûbb, legkisebb, és a legkevesebb helyet/munkaerõt foglalja el/le, hisz ottvan a hajtókarban rögtön.
lehet kapni asszem 2e körül önlehúzó csavart a hajtókarba.
minden karhoz jó, hisz a leszedõ menetét alkalmazza.
de ha találsz/csinálsz ilyet, akkor egy akkora gyürü kell,ami a mosntani/normál porfogó méretü, szal a hajtókar csavart körbefogja, és a menetbe csavarodik. így a hajtókar csavar kicsavarásával együtt a kar leesik. hopp legolcsóbb, legegyszerûbb, legkisebb, és a legkevesebb helyet/munkaerõt foglalja el/le, hisz ottvan a hajtókarban rögtön.
#3736
Posted 2004. September 29. - 20:36
lor, persze láttam a bringádat, tiszteletem. nem "sértegetni" akartalak... rob, hát tényleg nem feltételeztem, hogy gyárilag szarakodnak ilyen átalakítókkal. a 10-es csavar ötletet megfogadom, kössze. :
#3737
Posted 2004. September 29. - 15:46
kex: azt nem is feltételezted ugye, hogy gyárilag van oda adapter, ami pont beleillik, és nem kell foritosokat szétb*szni.....
persze egy 10-es csavar is megteszi. (azt hiszem 10-es)
persze egy 10-es csavar is megteszi. (azt hiszem 10-es)
#3738
Posted 2004. September 29. - 14:19
én láttam...
(ezt most olyan hangsúllyal mondtam, mint amikor a Bunkó megkérdezte a 3 négert, hogy "tudjátok ki vagyok?" és a zegyik azt mondja, hogy: "én tudom...")
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Amugy. Én is eljátszottam ezt a egy forintos-két darab egyforintos-kétforintos nem fér be-témát. Aztán találtam egy csavart, aminek integrált alátétje van. szerszám nélkül macerás sztem.
(ezt most olyan hangsúllyal mondtam, mint amikor a Bunkó megkérdezte a 3 négert, hogy "tudjátok ki vagyok?" és a zegyik azt mondja, hogy: "én tudom...")
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Amugy. Én is eljátszottam ezt a egy forintos-két darab egyforintos-kétforintos nem fér be-témát. Aztán találtam egy csavart, aminek integrált alátétje van. szerszám nélkül macerás sztem.
#3739
Posted 2004. September 29. - 14:11
#3740
Posted 2004. September 29. - 13:55
és akkor hol marad a legendás "mindörökké tunning cucc." lor hozzáállás? csak meg lehet oldani olcsóbban is. 2 róka egy lehúzó, abból 40 csocsómeccset le lehet zavarni...