Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#3681
Posted 2004. October 17. - 11:59
Meg1 par gyors kezdo kerdes. : Lanccsere hany km-enkent? Honnan veszem eszre, hogy megnyult kopott? Nem lehet normalisan valtani? Megugrik? Hany lanccsere utan kell a tanyerokat es hatso sort cserelni? Honnan veszem eszre, hogy az sem az igazi mar. Bar gondolom laccik is majd rajta, de ha adtok par 5letet, hogy mik az elojelei, az jo lenne. Elore is kocce!
#3682
Posted 2004. October 17. - 00:35
hali
en a lancot fogkefevel ,müanyag edényben mostam,amig ki nem filoztam a legszebbcsavo altal leirt modszert,csak a vegen ugyan igy bele engedem olcso motorolajba,megtorlom,es felszereles utan spray-zem is.
egyebkent egy idoben mostam mososzeres vizzel is(occsobb mint a benzin),csak utanna azonnal a konvektorra tettem,hogy kiszaradjon
en a lancot fogkefevel ,müanyag edényben mostam,amig ki nem filoztam a legszebbcsavo altal leirt modszert,csak a vegen ugyan igy bele engedem olcso motorolajba,megtorlom,es felszereles utan spray-zem is.
egyebkent egy idoben mostam mososzeres vizzel is(occsobb mint a benzin),csak utanna azonnal a konvektorra tettem,hogy kiszaradjon
#3683
Posted 2004. October 12. - 16:19
#3684
Posted 2004. October 12. - 11:41
Besz*rok. Na mit találtam? Lehet kapni a váltót. A VÁLTÓT. Shimano xtr RD-M910.
kellkellkellkellkellkell
arany árban van, de akkoris. Ez megéri. Vannak más érdekes dolgok is.
kellkellkellkellkellkell
arany árban van, de akkoris. Ez megéri. Vannak más érdekes dolgok is.
#3685
Posted 2004. October 10. - 22:42
Legszebbcsavo: Kocce a tippet, de gondolom ezt igazabol "nagytakaratiasnal" erdemes csinalni. Atlagos pucevara eleg a rongy+kefe+ujrakenes? Ja amugy a csapba dzsuva ontesnek nem vok a hive, mivel szinte 100%, hogy tisztitatlanul a dunaban landol... >
#3686
Posted 2004. October 10. - 22:41
#3687
Posted 2004. October 10. - 22:39
Ha acc ra lovet... ;D Nya mind1, gondolom akkor ez normalis. Szal vmennyi dzsuva mindig a marad a lancon right?
#3688
Posted 2004. October 10. - 22:38
-fél literes üdítõs flakonba 3/4-ig brigéciol.
-bele a lánc
-1-2 órát hadd ázzon
-utána rázd össze, jó sokáig, sokszor.
-ez után meg is gyújthatod ;D, de inkább ne!
-öntsd ki a koszos brigéciolt egy befõttes üvegbe (ne a csapba!!!!)
-még egy adag brigéciol
-rázd össze megint
-öntsd ki
-ha tudod vedd ki a láncot, ha nem akkor vágd szét a flakont.
-erõs vízsugár alatt mosd ki a láncot jól
-töröld meg, szárítsd meg.
-kész, így lesz a legtisztább.
-motoros lánc sprével is kenheted, mert az sûrûbb.
-bele a lánc
-1-2 órát hadd ázzon
-utána rázd össze, jó sokáig, sokszor.
-ez után meg is gyújthatod ;D, de inkább ne!
-öntsd ki a koszos brigéciolt egy befõttes üvegbe (ne a csapba!!!!)
-még egy adag brigéciol
-rázd össze megint
-öntsd ki
-ha tudod vedd ki a láncot, ha nem akkor vágd szét a flakont.
-erõs vízsugár alatt mosd ki a láncot jól
-töröld meg, szárítsd meg.
-kész, így lesz a legtisztább.
-motoros lánc sprével is kenheted, mert az sûrûbb.
#3689
Posted 2004. October 10. - 22:26
#3690
Posted 2004. October 10. - 22:04
Nya remelem jo helyen kerdezem. Szoval, ki hogy mivel pucolja a lancot es a fogasokat? Vmennyi por mindig marad nem? Csak tok suxx hallani, ahogy serceg, nomeg a kopas ugye. Pedig mar agyon pucevaltam fogkefevel meg mindennel. ;D Tanacsok? Elore is koszi
#3691
Posted 2004. October 07. - 12:38
T mindenki!
1, Egy apróság: Nem eladni akart, keresett. (segítséget kért) Nem volt túl szép így nekiugrani.
2, Igaz, hogy van apró, de mint írta nem mûxik nála.
Maradtam tisztelettel: Mad
senkinél nem müxik. Ettõl még tilos a fórumban hirdetni.
Ahogy az aláírásban is Kedves Kristóf...
#3692
Posted 2004. October 06. - 16:50
zéé: ugyanaz - nem ugyanaz
ennyi kell, mert ha a szinük amúgy egyforma, akkor mi lenne a különbség? merevségben nem hiszem, hogy lehet különbség (lévén a mm-beli adottságok szerintem megegyeznek és mindkettõ ugyanazt a rendszert használja) az árban meg azért lesz, mert lecserélik a lánctányért. ahogy szokták.
vagy ami lehet: az xt egybe van a csillaggal, az elikszõl meg le lehet szedni.
akkor is szimpátia kell, hogy döntsön, meg a pénztárca. hajszálnyi különbség van a kettõ között.
ennyi kell, mert ha a szinük amúgy egyforma, akkor mi lenne a különbség? merevségben nem hiszem, hogy lehet különbség (lévén a mm-beli adottságok szerintem megegyeznek és mindkettõ ugyanazt a rendszert használja) az árban meg azért lesz, mert lecserélik a lánctányért. ahogy szokták.
vagy ami lehet: az xt egybe van a csillaggal, az elikszõl meg le lehet szedni.
akkor is szimpátia kell, hogy döntsön, meg a pénztárca. hajszálnyi különbség van a kettõ között.
#3693
Posted 2004. October 06. - 16:24
T mindenki!
1, Egy apróság: Nem eladni akart, keresett. (segítséget kért) Nem volt túl szép így nekiugrani.
2, Igaz, hogy van apró, de mint írta nem mûxik nála.
Maradtam tisztelettel: Mad
1, Egy apróság: Nem eladni akart, keresett. (segítséget kért) Nem volt túl szép így nekiugrani.
2, Igaz, hogy van apró, de mint írta nem mûxik nála.
Maradtam tisztelettel: Mad
#3694
Posted 2004. October 06. - 14:59
Lehet kapni XTR ill. Dura-Ace görgõket is. Azok is csapágyazottak és nem kell takarítgatni, csak kívülrõl és megvan a gyári betervezett oldaljátékuk is. Igaz kicsit dágábbak mint társai.
#3695
Posted 2004. October 06. - 14:48
Kösz betmen a segítséget! A felsõ görgõ oldalirányú mozgását én is észrevettem, de így jobban belegondolva a pontosabb illesztés inkább "szögletesebbé" teszi a váltást, valószínûleg bele van tervezve a kotyogás a rendszerbe. Csak már unom a görgõk örökös takarítgatását.
#3696
Posted 2004. October 05. - 23:59
#3697
Posted 2004. October 05. - 22:33
igen a truva sot tan fsa isRaceFace Signature DH-n kívül létezik 128mm-es monoblokk ?
ha jol emlekszem
#3698
Posted 2004. October 05. - 22:00
.....
Nem..06 vagy 05 saint már lesz angol menettel, de most csak ez van használható ilyen tutira..
Nem..06 vagy 05 saint már lesz angol menettel, de most csak ez van használható ilyen tutira..
#3699
Posted 2004. October 05. - 20:36
#3700
Posted 2004. October 05. - 16:44
link=board=5;threadid=3668;start=3885#msg210280 date=1096982594]
05 lx VS 04 xt: ugyanaz a két kar, mint régebben is. azt kell figyelni, hogy milyenek a lánctányérok (az elikszen olcsósítás címen elõszeretettel cserélik a kicsit és néha a középsõt is acélra) és hogy milyen a monoblokk. de mivel az xt kompatibel, megérheti azt is venni.
Hát nem t'om. A 2003-as XT-LX tényleg ua. volt, de azek nem annyira hasonlítanak egymásra. Azaz tök más a karok formája:
XT:
LX: