a végén nagyon megbarátkozok itt a honéval....
atlas: még iljics is horribilis árat mondott rá. ha elviszi valaki a pazzazt, akkor lehet az lesz, sznobságomat kielégítendõ (ha már fék terén visszavettem arcomból, és hayes nine-okat operálok fel holnap)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#3601
Írta 2004. november 02. - 00:20
#3602
Írta 2004. november 01. - 23:50
#3603
Írta 2004. november 01. - 23:45
sznob geci vagyok, de nem akarok kõnehéz diabolust ;D
nem divat, csak magamnak akarom bebizonyítani, hogy a sh!manon túl is van élet, és nem muszály sh!mano alkatrésznek lenni a kerékpáromon, hogy jó legyen.....
aztán mégis xt lesz a végén, mert még tetszik is. 8)
[note: amit úgy vettem, hogy elcsé és vole is meg volt vele elégedve, abban eddig még nem csalódtam. miért halgassak megint magamra, amikor a formula fékkel is csak befürdés volt..... : nem értem. de valahogy megvan bennem az a különbözõségi vágy, hogy ne olyan legyen, hogy ne a nagy testvér csinálja, stbstb. ha ez sznobság, akor az, sajnálom, kinõni nem fogom]
ps: amugy van xt kategóriás kar a világon? (kb ennyi a súlya, a merevsége és az ára?)
edit: vagy hone?
nem divat, csak magamnak akarom bebizonyítani, hogy a sh!manon túl is van élet, és nem muszály sh!mano alkatrésznek lenni a kerékpáromon, hogy jó legyen.....
aztán mégis xt lesz a végén, mert még tetszik is. 8)
[note: amit úgy vettem, hogy elcsé és vole is meg volt vele elégedve, abban eddig még nem csalódtam. miért halgassak megint magamra, amikor a formula fékkel is csak befürdés volt..... : nem értem. de valahogy megvan bennem az a különbözõségi vágy, hogy ne olyan legyen, hogy ne a nagy testvér csinálja, stbstb. ha ez sznobság, akor az, sajnálom, kinõni nem fogom]
ps: amugy van xt kategóriás kar a világon? (kb ennyi a súlya, a merevsége és az ára?)
edit: vagy hone?
#3604
Írta 2004. október 31. - 18:09
A bal oldalt óramutató járásával ellentétesen, a jobb oldalt megegyezõen; úgy is mondhatjuk, hogy a bringa eleje felé kell mindkettõt
#3605
Írta 2004. október 31. - 17:43
Kéne egy nagyon gyors segítség. Szóval van egy váz és benne egy truvativ isis-es monoblock amit én ki akarok szedni. Ha hátulról nézzük a vázat, akkor melyik oldali csészével kell kezdenem, és azt merre kell hajtani hogy kijöjjön. Egyébként meg truvativ láncvezetõt akarok leszedni.
#3606
Írta 2004. október 31. - 15:57
Hello v.ki meg tudja mondani hogy a RACEFACE EVOLVE DH-hoz alapbol hanyas meretu lanc kereket adnak?
#3607
Írta 2004. október 31. - 15:39
Hát az biztos hogy jobb lenne ha mindenhol 143 mm lene a szabvány csak hát ugye azok a fránya üzleti érdekek..nehéz váltani.
Egyébként betmen, szerintem ha sznob vagy a legdrágábbat vedd az a tuti ;D
De viccet félretéve vagy az fsa vagy az atlas.
Egyébként betmen, szerintem ha sznob vagy a legdrágábbat vedd az a tuti ;D
De viccet félretéve vagy az fsa vagy az atlas.
#3608
Írta 2004. október 31. - 15:34
betmen sznob vagy?
vagy nem?
ha igen akkor a legdragabb!
isis-el ket gond van
keves kozepcsapinak jo a tengely vegen levo forma
(ezert esnek le a hajtokarok)
szerintem nincs olyan kozepcsapi amiben jo a csapagyazas
ezt ket dologgal lehet elkerulni
1 kivulre rakni a csapit (normalis meretut)
2 mar reg el kellett volna hagyni ezt a csokevenyes kozepcsapi meretet.
es atterni egy normalisabb meretre.
nem meg a bmx-seket is ebbe a f o s-ba kenyszeriteni
vagy nem?
ha igen akkor a legdragabb!
isis-el ket gond van
keves kozepcsapinak jo a tengely vegen levo forma
(ezert esnek le a hajtokarok)
szerintem nincs olyan kozepcsapi amiben jo a csapagyazas
ezt ket dologgal lehet elkerulni
1 kivulre rakni a csapit (normalis meretut)
2 mar reg el kellett volna hagyni ezt a csokevenyes kozepcsapi meretet.
es atterni egy normalisabb meretre.
nem meg a bmx-seket is ebbe a f o s-ba kenyszeriteni
#3609
Írta 2004. október 31. - 12:56
mintha valahol olvastam volna, hogy olyan jó felületkezelést kaptak, hogy nem jön le a felirat.
lehet ez a baja? :
flex? :
amúgy meg szvsz elõbb shimano mint recefice (persze nem a diabolus)
acél 3részesek? ott a tengely kapcoslat sosem hal meg, az iparicsapágyak meg külön cserélhetõek. bár itt meg a súllyal kell adózni.
lehet ez a baja? :
flex? :
amúgy meg szvsz elõbb shimano mint recefice (persze nem a diabolus)
acél 3részesek? ott a tengely kapcoslat sosem hal meg, az iparicsapágyak meg külön cserélhetõek. bár itt meg a súllyal kell adózni.
#3610
Írta 2004. október 31. - 12:50
lényeg: könnyû, non sh!mano (ha azokból is akarnék választani, akkor már rég idei xt-m lenne, mert minden követelményemnek megfelel)
Ez nagyon LOL. Kapard le rola a feliratot ha nagyon zavar. Bar ezt sem ertem, tudom hogy trendi utalni a Shimanot, de azert az esszeruseg keretein belul kene maradni. Ha valami jo, neked is megfelel, akkor mi tar vissza hogy megvedd? Leszolnak hogy Shimanot vettel vagy mi?
#3611
Írta 2004. október 31. - 11:39
hát én teszteltelem rendesen a diabolust bár nem az ugrálásoknak van kitéve hatvan kilóval hanem száz feletti súlynak hegyrõl le, és jóval merevebb érzés mert míg az isis+hussefeltnél a súlyom alatt gyakran kolbászolt a kar most meg se moccan oldalirányban..sokkal jobb érzés..
De az meg megint más kérdés hogy nagyon drága, és neked kell eldöntened hogy megéri e ez a fokozott merevség9+biztoságérzet sok sok plusz pénzt..
De az meg megint más kérdés hogy nagyon drága, és neked kell eldöntened hogy megéri e ez a fokozott merevség9+biztoságérzet sok sok plusz pénzt..
#3612
Írta 2004. október 31. - 11:16
rob keresi a hajtókarjának utódját.
kérdésem, melyek fele elméleti, fele gyakorlati:
mi legyen a hussefelt helyett?
lényeg: könnyû, non sh!mano (ha azokból is akarnék választani, akkor már rég idei xt-m lenne, mert minden követelményemnek megfelel) és ha lehet, olcsó is....
ne legyen 4-szögtengelyes, de gondoltam, ezt már nem kell mondanom.
jelentkezõk:
- fsa v-drive megaexo (új "kívülvan a monoblokk" szabványos v-drive)
- fsa afterburner (isis-es és üreges(!) hajtókar)
- raceface atlas x-drive (szintén kivül van a monoblokk)
- raceface prodigy xc x-drive
- truvativ holzfeller
kérdés: mennyivel lehet merevebb egy ilyen kar az isis-eseknél?
tehát pölö egy v-drive megaexo jobb-e mint egy afterburner isis?
kérdésem, melyek fele elméleti, fele gyakorlati:
mi legyen a hussefelt helyett?
lényeg: könnyû, non sh!mano (ha azokból is akarnék választani, akkor már rég idei xt-m lenne, mert minden követelményemnek megfelel) és ha lehet, olcsó is....
ne legyen 4-szögtengelyes, de gondoltam, ezt már nem kell mondanom.
jelentkezõk:
- fsa v-drive megaexo (új "kívülvan a monoblokk" szabványos v-drive)
- fsa afterburner (isis-es és üreges(!) hajtókar)
- raceface atlas x-drive (szintén kivül van a monoblokk)
- raceface prodigy xc x-drive
- truvativ holzfeller
kérdés: mennyivel lehet merevebb egy ilyen kar az isis-eseknél?
tehát pölö egy v-drive megaexo jobb-e mint egy afterburner isis?
#3613
Írta 2004. október 29. - 14:48
#3614
Írta 2004. október 29. - 14:37
lesz rövidkanalas x.o is jövõre
amugy váltókart is kell cserélned, ha pontnullára végzõdik a neve a váltókarodnak.
amugy váltókart is kell cserélned, ha pontnullára végzõdik a neve a váltókarodnak.
#3615
Írta 2004. október 29. - 12:49
azért ez sem ad mindenre megoldást, mert lehet így sem jön ki jól.sala: irtam mar a fel lanc dologrol ~800ft
igaz inkabb bmx-sek hasznaljak de azzal mindent meg lehet oldani
pl:
36os tányér elöl, hátul 16-os racsni.
normál lánccal túl hosszu a lánc, leesik.
kiszedve egy szemet pedig nem ment fel a fogaskerékre.
akkor elbrattyog velvártba, megvesz félláncszem(400 pénz) berak, így már olyan szinten jó lett a lánc, hogy felment elöl hátul is a fogaskerékre, tányérra. persze erõs recsegés, és hasonlo hangeffektek kiséretében...
ja, azóta lábra kell gyúrni, mert pl felfelé nem csak az emelkedõvel kell megbirkózni, hanem a feszes lánc miatt elég sokat visszafogó hajtókarral is.... :-\
szal egy láncfeszítõ hátra a legjobb megoldás ilyenkor.
félláncszem: amit én eddig láttam/fogtam, az bmx-es lánchoz van(ahogy lor is írta) szal ahhoz ilyen lánc is kell. sram, shimano nem kompatibilis vele igazán.
#3616
Írta 2004. október 29. - 12:43
Hi!!
hát most aztán már nem tudom mi legyen.
sram marokváltóm van.
ha sorát veszek kell shimano váltókar is ugye?
és a sora jó?
vagy X0?
tamas
hát most aztán már nem tudom mi legyen.
sram marokváltóm van.
ha sorát veszek kell shimano váltókar is ugye?
és a sora jó?
vagy X0?
tamas
#3617
Írta 2004. október 29. - 12:40
Bocika!
Tuti hogy jó a lánchosszad??
Tuti hogy kell neked a hosszú kanál? Elöl 3 tányérod van?
Az X.0 az USA-ból kijön kb. 36e Ft-ból a hozzá passzentos marokváltóval együtt. Ha kell, szólj... Mondok pontos árat, és januárban hozok.
Tuti hogy jó a lánchosszad??
Tuti hogy kell neked a hosszú kanál? Elöl 3 tányérod van?
Az X.0 az USA-ból kijön kb. 36e Ft-ból a hozzá passzentos marokváltóval együtt. Ha kell, szólj... Mondok pontos árat, és januárban hozok.
#3618
Írta 2004. október 29. - 12:01
volt egy wehler is!
vagy mongoose nemtom
de haver a polar x-t hasznalja ss-kent
agyvaltohoz vannak sima lancfeszitok amik nem valtok
hanem csak feszitenek
az nem fog oldal iranyban mozogni csak akkor ha utod!
sala: irtam mar a fel lanc dologrol ~800ft
igaz inkabb bmx-sek hasznaljak de azzal mindent meg lehet oldani
vagy mongoose nemtom
de haver a polar x-t hasznalja ss-kent
agyvaltohoz vannak sima lancfeszitok amik nem valtok
hanem csak feszitenek
az nem fog oldal iranyban mozogni csak akkor ha utod!
sala: irtam mar a fel lanc dologrol ~800ft
igaz inkabb bmx-sek hasznaljak de azzal mindent meg lehet oldani
#3619
Írta 2004. október 29. - 11:37
nincsen nekem ilyen felcsavarós problémám, de mi lenne, ha egy rugót rázizzentetek még hátulról a váltóra?
Mint anno a középkorban..
Mint anno a középkorban..
#3620
Írta 2004. október 29. - 11:30
singlespped rendszert nem tudsz csinálni, jelenleg csak pár vázból
ezek sorban:
kona a
kona cowan fs
lenzsport pro descender
lenzsport lumberjack
lenzsport spankster
lenzsport alpine brawler
cove g-spot fr
cove hooker mx
ezek azok a vázak, amiknek a monoblokk körül van a forgáspontja.
persze lehet, hogy kihagytam valamit, majd akkor ki leszek igazítva.
ezek sorban:
kona a
kona cowan fs
lenzsport pro descender
lenzsport lumberjack
lenzsport spankster
lenzsport alpine brawler
cove g-spot fr
cove hooker mx
ezek azok a vázak, amiknek a monoblokk körül van a forgáspontja.
persze lehet, hogy kihagytam valamit, majd akkor ki leszek igazítva.