mert az xt nem cécés kar.. bár kétségtelenül nagyon jó és sokat bír, nekem is kéne, bátran
a firex meg.. nekem is az van, de isises, nincs vele baj. aztán majd egyszer kettétörik minden elõzmény nélkül, mint aw-nek
ha ugrálgatsz, meg csapatod is néha lefelé, akkor hussefelt, az a 100 gramm nem olyan sok, de cserébe sokkal többet bír
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Indította
Dude
, 2002. november 14. 13:08
#281
Írta 2005. december 08. - 19:42
#282
Írta 2005. december 07. - 23:56
szarni a súlyra.
ha árban akarsz spórolni, akkor nehezet fogsz cipelni
firex nem való janira.
akármit csinálsz is, nem való, mert úgyis csinálsz olyat majd, ami még nem mutat semmi tudást, vagy nem szükségszerü, de a kart már lecsoffasztod(pl síkra ugrás ennek legjobb példája)
megtekered, etc. az nem erre való.
a hussefeltet kell venni, ha akarsz elemelkedni a földtõl.
ha könnyebbet akarsz, akkor ne CC-s kart vegyél, hanem költs rá nagyobb összeget, és végy egy holzfellert. egy XT-t. vagy....
ha árban akarsz spórolni, akkor nehezet fogsz cipelni
firex nem való janira.
akármit csinálsz is, nem való, mert úgyis csinálsz olyat majd, ami még nem mutat semmi tudást, vagy nem szükségszerü, de a kart már lecsoffasztod(pl síkra ugrás ennek legjobb példája)
megtekered, etc. az nem erre való.
a hussefeltet kell venni, ha akarsz elemelkedni a földtõl.
ha könnyebbet akarsz, akkor ne CC-s kart vegyél, hanem költs rá nagyobb összeget, és végy egy holzfellert. egy XT-t. vagy....
#283
Írta 2005. december 07. - 22:23
#284
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. december 07. - 20:30
Nem rossz ajánlat, de természetesen 13-ra min. lealkudnám. Nem tudok mit mondani... ha "közlekedsz is a gépeddel, akár hegyen, aszfalton, akkor firex, 3 tányérral a váltás és a könnyû súly miatt. Ha elsõsorban azért mész hegyre, hogy ott freerideoljál, nem csak úgy "mászkálni", és nem annyira "kirándulni",felfedezni mész vele, akkor a hussefelt. Nem tudok mást mondani. Neked kell érezned, hogy MIRE kell. Ha szerinted nyomod annyira keményen, vagy esetleg FOGOD, akkor hussefelt, ha a teljesítmény,a táv, a fontos, firex.
Uff én beszéltem.
Uff én beszéltem.
#285
Írta 2005. december 07. - 20:21
freeridera.. nem tom lehet annak hívni.. olyan janihegyezés.
hussefelt+gigapipe dh team monoblokk+ 38as lánctányér, 15,000 forintért MEGÉRI?? 2004-es
hussefelt+gigapipe dh team monoblokk+ 38as lánctányér, 15,000 forintért MEGÉRI?? 2004-es
#286
Írta 2005. december 07. - 19:51
kerekeske használd azt az aranyos gombot nagyon szépen megkérlek!
A Firex meg nem ugrálásra van.
A Firex meg nem ugrálásra van.
#287
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. december 07. - 19:46
Én a helyedben, ha nem ugrálsz és lépcsõzöl ész nélkül, hanem inkább a cc-felé hajlasz kis kíváncsisággal a vízmosásos vadabb helyek felé, akkor firex, fõleg, ha integrált... A hussefelt nehéz és sztem nem sokkal jobb, a firex-nél, max merevebb a karja. naés.
#288
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. december 07. - 19:42
igen integrált blokkra gondoltam. Te mire használod, és hány kg vagy?
Hát 78 kila vok, de suliba járok vele minden nap, úgy kb 80kg min. aztán naponta miutána letekertem a 7km-t suliba oda vissza, hegynek föl le, de többnyire aszfalton, akkor elmegyek "hegyetmászni". ezt min. 5nap a 7-bõl. Akkor már csak 78 kila vok, de ahova fölmegyek... mindenhova. szó szerint. ilyen 3 öklös sziklaszõnyegen föl, vízmosáson le. Nem szabok magamnak határt, mert nem szeretek. Sokszor ott megyek le, ahol megfogadom, hogy többet nem, és az életemet köszönönve borulok utána a földre.. még ha 500m-t mentem is egy óra alatt... Közben meg csak úgy a hegyen cc-ek az ösvényeken. sztem erre való. Alapvetõen CC, de józan sebességgel minden terepre. Kapott már padkát is, követ is a kar sajnos, mert nem volt elöl telóm és kicsit alacsonyan volt így a hajtómû. Egy-egy karc, horzsolás és megy tovább.
Mér, te mire használnád? Sztem azért ugrálni nem kéne rajta!!!! azt nem tolerálná, de kiállva sziklamászás lazán belefér.
#289
Írta 2005. december 07. - 18:38
#290
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. december 07. - 18:37
stylo-t azért, mert nem integrált(aszem '05-ös) utolsó széria nagyon bejön. Erõsebb, merevebb a karja és a tengelycsatlakozásnál asszem acélbetétes. kinyírhatatlan... mint a firex
#291
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. december 07. - 18:35
Átmenõ tengely? Én menõ vagyok de átmenõ???
Szal Firex-el nyomom, sztem aki eltöri vagy egyéb kárt okoz benne, az vagy komolyan DH-ik, vagy béna balfas*. Ha terepre megyek akkor snincs gond. Eddig kattant néha egyet, de szétkaptam a hmûvet, a blokk és a váz közé meg tettem zsírt, mert berakásnál kimaradt. Aztán összebasztam szépen és láss csodát, azóta kussol és megy mint a golyó. Ha sok pézem lenne stylo-t vennék, de olcsóbban firex. teljesen hejtáll és könnyû.
Ha az integrált blokkra gondoltál, nem tok róla semmit, csak,h nagyon nyomatják. Valószínûleg egyszerûbb és nehezebben lehet kinyíri. Jobb a tengely-kar csatlakozás és a csapágyak is nagyobbak, ezáltal erõsebbek. szal jobb... elvileg
Szal Firex-el nyomom, sztem aki eltöri vagy egyéb kárt okoz benne, az vagy komolyan DH-ik, vagy béna balfas*. Ha terepre megyek akkor snincs gond. Eddig kattant néha egyet, de szétkaptam a hmûvet, a blokk és a váz közé meg tettem zsírt, mert berakásnál kimaradt. Aztán összebasztam szépen és láss csodát, azóta kussol és megy mint a golyó. Ha sok pézem lenne stylo-t vennék, de olcsóbban firex. teljesen hejtáll és könnyû.
Ha az integrált blokkra gondoltál, nem tok róla semmit, csak,h nagyon nyomatják. Valószínûleg egyszerûbb és nehezebben lehet kinyíri. Jobb a tengely-kar csatlakozás és a csapágyak is nagyobbak, ezáltal erõsebbek. szal jobb... elvileg
#292
Írta 2005. december 07. - 18:28
csak azér mert van eladó hussefelt+gigapipe dh team monoblokk+ 38as lánctányér, 15,000 forintért, csak nem tom ne vegyeke inkább firexet. mert könnyebb, átmenõ tengelyes, és van rajta három lánctányér.
#293
Írta 2005. december 07. - 17:20
továbbra is azt bírom hogy.. ami a hegyen folyik az nem dirt, nem dh és nem is fr, csak olyan kicsit ezt is kicsit azt is
Erre a felhasználási területre, mennyire felel meg a truvativ firex? az átmenõ tengely mennyit számít erõsségben?
Vagy inkább Hussefelt? csak azért mer a firex jó könnyû, a hussefelt meg nem igazán.
#294
Írta 2005. december 05. - 22:37
megnéztem de igazából alig olcsóbb mint az ebike-n akkor már inkább vmi jó állapotú használtat veszek
#295
Írta 2005. december 05. - 18:14
ez kár:(
akkor muszáj aliviot vennem váltóba
nézem 7-8 rongy azis
De ha még 1 kis zsét hozzáraknál és bemennél az x-Fucktorba, ahol most kiárusítás van, akkor vennél 9,9pénzért XT-t.
Szerintem.
Marci
#296
Írta 2005. december 05. - 11:54
De láttam és teccik:) Gurulj majd erre egyszer;)
Gondod van a bringáddal? Dobd be a DUNÁBA! DUNA kerékpárbolt
#297
Írta 2005. december 05. - 09:46
#298
Írta 2005. december 05. - 09:25
Akkor te már az autódat cserélhetnéd:bananadande nem illik ezt a kopottsági szintet megvárni.
Gondod van a bringáddal? Dobd be a DUNÁBA! DUNA kerékpárbolt
#299
Írta 2005. december 04. - 23:39
nem, láncot nem kell.
váltócserénél semmit se.
fogsorcserekor illik láncot,(és fordítva) talán hajtómû tányért is, de nem illik ezt a kopottsági szintet megvárni.
váltócserénél semmit se.
fogsorcserekor illik láncot,(és fordítva) talán hajtómû tányért is, de nem illik ezt a kopottsági szintet megvárni.