Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#2781
Posted 2005. March 02. - 17:22
1. nem, vagy nehezen tudok leváltani a kis lánckerékre (most csak távtartóval megy)
2. a lánc-fogaskerékcsoport szög nem jó, zajos a meghajtás
3. szerintem
2. a lánc-fogaskerékcsoport szög nem jó, zajos a meghajtás
3. szerintem
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#2782
Posted 2005. March 02. - 16:55
Ezt vágom, de a léncvonal az életben nem lesz 47,5 még 121mm-essel sem...
és mi történik, ha nem "jó" a láncvonal?
Van állásom...:bananadan
#2783
Posted 2005. March 02. - 16:41
és pl egy zoggie iparis hátsóagyat is ugyanígy kell szétkapni?
mert ha igen akkor majd valaki küldje el nekem is, megköszönném:)
mert ha igen akkor majd valaki küldje el nekem is, megköszönném:)
Autist Team:)
#2784
Posted 2005. March 02. - 15:38
ha nem nagy gond, megköszönöm! (hajjaj mennyi sörrel fogok lógni...
nem sürgõs, mer' kell elöbb satu is, de ha lesz valamikor az jó lesz
nem sürgõs, mer' kell elöbb satu is, de ha lesz valamikor az jó lesz
#2785
Posted 2005. March 02. - 07:20
#2786
Posted 2005. March 01. - 19:56
danke sün, ez így teljesen egyértelmû!
mint az is, hogy ez nem fog menni... mert van rá 20 percem, meg mert nincs itt satu, meg mert a csavart is valahogy ki kell szenvedni még...
de mégegyszer köszönöm! ezennel tom_mirra sörét (a képért ) átruházom magamról tamaskara!
mint az is, hogy ez nem fog menni... mert van rá 20 percem, meg mert nincs itt satu, meg mert a csavart is valahogy ki kell szenvedni még...
de mégegyszer köszönöm! ezennel tom_mirra sörét (a képért ) átruházom magamról tamaskara!
#2787
Posted 2005. March 01. - 19:52
mákod van...
van az a kis natúr színû csavaros dolog a tengelyen, benne kicsi luk, abban kicsi hernyó imbusz csavar [ha nem hagytad még el] ezt nevezzük innentõl unszakszerû módon kónusznak.
1. Kicsi hernyó imbusz kicsavar [2es, vagy 1.5-es mittomén]
2. az egész kereket rátesz a satura, a tengely végét megfog vele [azért csak óvatosan, nehogy meg-ovalizáljad]
3. a másik végén lévõ kónuszt franciakulccsal megfog, és elkezd tekerni szintén mintha oldaná lefele. [ez csak akkor kell így, ha nagyon meg van szorulva]
4. a racsnitest egy az egyben lecsúszik a tengelyrõl, mintha muszály lenne
5. lehajol és felveszi a kicsi távtartó gyûrût, ami leesett
6. örül
7. ha már ilyen advanced szerelést csinálunk, akkor elmondanám, hogy innen a csapágy/tengely csere annyi, hogy mindkét kónuszt leszed
8. szolid erõszakkal elkezdi kalapálni teccésszerint választott oldalát a tengelynek, ami kinyomja magával a csapágyat
9. másik oldalit ugyanígy
10. darabokban a szervíz tárgya
értelemszerûen összrak.
köszönjük a figylemet.
van az a kis natúr színû csavaros dolog a tengelyen, benne kicsi luk, abban kicsi hernyó imbusz csavar [ha nem hagytad még el] ezt nevezzük innentõl unszakszerû módon kónusznak.
1. Kicsi hernyó imbusz kicsavar [2es, vagy 1.5-es mittomén]
2. az egész kereket rátesz a satura, a tengely végét megfog vele [azért csak óvatosan, nehogy meg-ovalizáljad]
3. a másik végén lévõ kónuszt franciakulccsal megfog, és elkezd tekerni szintén mintha oldaná lefele. [ez csak akkor kell így, ha nagyon meg van szorulva]
4. a racsnitest egy az egyben lecsúszik a tengelyrõl, mintha muszály lenne
5. lehajol és felveszi a kicsi távtartó gyûrût, ami leesett
6. örül
7. ha már ilyen advanced szerelést csinálunk, akkor elmondanám, hogy innen a csapágy/tengely csere annyi, hogy mindkét kónuszt leszed
8. szolid erõszakkal elkezdi kalapálni teccésszerint választott oldalát a tengelynek, ami kinyomja magával a csapágyat
9. másik oldalit ugyanígy
10. darabokban a szervíz tárgya
értelemszerûen összrak.
köszönjük a figylemet.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2788
Posted 2005. March 01. - 19:36
nah következõ pont... juhé
az agyat hogy szedjem szét? mert ez volt a cél, a fogsor csak az elsõ lépés
novatec remekmû, van a két végén egy kis kupak. egyikben nincs csavar, csak a helye, de nem mozdul, a tárcsafék oldalon meg eléggé szar a csvar feje. én a szabadonfutóba akarok belenézni. hogyan tovább? a racsni oldali kupak nem igen jön le magától?
az agyat hogy szedjem szét? mert ez volt a cél, a fogsor csak az elsõ lépés
novatec remekmû, van a két végén egy kis kupak. egyikben nincs csavar, csak a helye, de nem mozdul, a tárcsafék oldalon meg eléggé szar a csvar feje. én a szabadonfutóba akarok belenézni. hogyan tovább? a racsni oldali kupak nem igen jön le magától?
#2789
Posted 2005. March 01. - 19:15
hmm köszi, akkor jol gondoltam (mellesleg ez tünt egyedül logikusnak...) de hogy megint mekkora mákom van.. minden rohad, beletörik, beleszorul, odaépül ami a bringámon van?
már elegem van a kalapács és fúróval való szereléstõl...
akkor rollerkormány ki... je
thx!
b@zzzeg... akkorát reccsent, maikor 73 kilóval rátehénkedtem, hogy azt hittem eltört vmi...
de nem csak mûködött... rollerkormány nem jött be, de leég volt neki a hatestem. ..
már elegem van a kalapács és fúróval való szereléstõl...
akkor rollerkormány ki... je
thx!
b@zzzeg... akkorát reccsent, maikor 73 kilóval rátehénkedtem, hogy azt hittem eltört vmi...
de nem csak mûködött... rollerkormány nem jött be, de leég volt neki a hatestem. ..
#2790
vendég_rvilike_*
Posted 2005. March 01. - 19:12
Magat a fogaskoszorut rogzito zarogyurut ugyanugy balra(oramutato jarasaval ellentetes) iranyban kell lazitani,mint mas csavart.A lancoskulcsal meg pont ennek kell ellentartani,hogy ne forogjon el a szabadonfuto,tehat jobbra.
Villaskucsl vegere vascso,ha nem akarja a jot Reces a felulete,szal ha reg nem volt szetszedve nehezen old!
Villaskucsl vegere vascso,ha nem akarja a jot Reces a felulete,szal ha reg nem volt szetszedve nehezen old!
#2791
Posted 2005. March 01. - 19:10
Megjött a magyarázat shimanótól: vegyél egytányéros saintet, vazzeg.
Valami hasonlóra gondoltam én is, csak nem írtam.
Málna: szerintem simán nyílik, mint minden csavar. Szedtem már le a sajátomat, és nem okozott problémát. Amúgy lehet hogy összerohadt kicsit, elég sok dzsuva gyülik oda, meg különben is kicsi recék tartják, hog ne lazuljon le, azok is kapaszkodnak ám izomból... Én erõkarral [erõszakkal] szoktam felállítom a kereket [nem árt a gumit felfújva rajta hagyni] ráhasalok, és egyik kezemben a láncoskulcsot nyomom lefele, a másikkal meg a szerszámot fogó villáskulcs villájába beleállított 2collos vascsövet. Ebbõl már az irány is adja magát.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2792
Posted 2005. March 01. - 19:01
ezt a f@szságot.
mondjuk tegyük hozzá nem is a suttyó magyar mindent sufnizok társaságnak készülnek a cuccok, külhonban talán nem divat ilyesmit csinálni.
még1:
keresõ használata után sem jöttem rá, hogy a racsnit melyik irányba kell leszedni?
berakom az eszközt a fogsorba,rákapaszkodok villáskulcsal és a reteszelés (tehát hátrafelé) irányba nyomom neki a láncostorral. de csak reccsent 2t, azóta meg annyit se... ennyire összerohadt volna?
másik iránynak szvsz nincs sok értelme, de világosítsatok fel pks.
thx
mondjuk tegyük hozzá nem is a suttyó magyar mindent sufnizok társaságnak készülnek a cuccok, külhonban talán nem divat ilyesmit csinálni.
még1:
keresõ használata után sem jöttem rá, hogy a racsnit melyik irányba kell leszedni?
berakom az eszközt a fogsorba,rákapaszkodok villáskulcsal és a reteszelés (tehát hátrafelé) irányba nyomom neki a láncostorral. de csak reccsent 2t, azóta meg annyit se... ennyire összerohadt volna?
másik iránynak szvsz nincs sok értelme, de világosítsatok fel pks.
thx
#2793
Posted 2005. March 01. - 17:50
Nem tudom mi értelme van ennek, biztos van rá magyarázat...
Megjött a magyarázat shimanótól: vegyél egytányéros saintet, vazzeg.
#2794
Posted 2005. March 01. - 17:13
igen, ezt én is beszivtam... '04es fekete LX kar, leszedtem a tányérokat róla (26/36/48) és rátettem egy 44-est, de nem birtam belülre rakni, hogy esetleg még egy rockring odaférjen kívülre... Nem. Mert ott magasabb a perem. LoL. A karból nem akarok lereszelni, a tányérból meg annyit szerintem nem is lehet, mert túl közle van a luk. Nem tudom mi értelme van ennek, biztos van rá magyarázat...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2795
Posted 2005. March 01. - 14:24
Mondtam h nem fog rámenni Sh!tmano powa... Esetleg bevállalod h a nagytányér belsõ peremérõl kicsit lecsiszolsz... bár kitudja lehet h nem tenne jót neki.
#2796
Posted 2005. March 01. - 09:31
#2797
Posted 2005. March 01. - 09:30
Visszavonva!Elsõ ránézére úgy tünt mintha fel lehetne rakni a külsõt a középsõ helyére de nem!!Nem értem hogy mi a faxért nem bírta megcsinálni úgy hogy csereszavatos legyen.Bocs a hülyeségekért.
#2798
Posted 2005. March 01. - 01:05
meghát a csavar is hosszu lesz a meghuzáshoz. Kell alátét ....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2799
Posted 2005. March 01. - 00:59
elvileg a belso sugarnak (felfekvo feluletnek illene azonosnak lennie)
ha nem akkor koszonjuk sima no.
inkabb a lanckerek kulso feluletenek kikepzese ami gatat szabhat.
ha nem akkor koszonjuk sima no.
inkabb a lanckerek kulso feluletenek kikepzese ami gatat szabhat.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2800
Posted 2005. March 01. - 00:58
ha elfér a vázadtól akkor kéne menni, mivel közös csavar-lyukuk (közép-nagy tányér) van. lehet, hogy le kell szedni a kart, hogy felrakhasd, bár ha gyári sh tányér van szertem menni fog leszedés nélkül is. próbáld meg, nem lesz semminek baja