megmer nincs holtjáték.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás
Started by
Dude
, 2002. November 14. 13:08
#2181
Posted 2005. May 17. - 15:17
#2182
Posted 2005. May 17. - 15:15
több olyan kis rugós kalapácsbizbasz végzi a dolgát,nehezebben kopnak L/akadnak ki,etc
ergo nehezebben fordul6 elõ,h mikor hirtelen nagyot beletekersz a pedálba v ilyesmi (ilyen triálos mozgásokra gondolj) akkor az egész végleg megszorul v épp elengedi a racsni magát és ugrálni kezd ==> bukta
halk reteszelés meg azért yó mert lehet csöndesen gyilkolni a felkészületlen gyalogokat a járdán...
1 Novatec v Shimano hátsóaggyal nehéz megközelíteni õket úgy,h a darálást ne vegyék észre
ergo nehezebben fordul6 elõ,h mikor hirtelen nagyot beletekersz a pedálba v ilyesmi (ilyen triálos mozgásokra gondolj) akkor az egész végleg megszorul v épp elengedi a racsni magát és ugrálni kezd ==> bukta
halk reteszelés meg azért yó mert lehet csöndesen gyilkolni a felkészületlen gyalogokat a járdán...
1 Novatec v Shimano hátsóaggyal nehéz megközelíteni õket úgy,h a darálást ne vegyék észre
#2183
Posted 2005. May 17. - 14:43
Valaki kiokítani egy kicsit, hogy miért jobb ha halk a reteszelés (mármint az érzeti részén túlmenõen), meg miért jobb a több kilincses, meg több reteszelés/fordulat,stb ... ?
#2184
Posted 2005. May 17. - 14:12
azt nem egészen értem, hogy miként kapcsolódik ez az utóbbi HSZ-ek hátsó váltós fejtegetéséhez, de nekem sikerült beszereznem egy Lx silent clutch agyat. bár még nincs befûzve, de már most szeretem,
mert a sima Lx-em úgy kerepel, mint a kurv@anyja
mert a sima Lx-em úgy kerepel, mint a kurv@anyja
#2185
Posted 2005. May 17. - 13:57
Ha lenne még suntour... :sóhaj: bwójaj: A shimano régebben gyártott aliviós silent clutch-ot azután csak lx-et, ma meg már semilyet, csak kalapácsosat. A dupla súlyja miatt nem volt nagyon népszerû de triálosok most is szeretik. Nem mellékesen az alivió szerintem jobb volt (szervizelhetõbb) a technológia meg nem shimanó, találtam ilyet egy harmincakárhány éves agyban.
Ride everywhere.
.
#2186
Posted 2005. May 17. - 13:08
utólag átgondolva tényleg Málnának van igaza!
Egyrészt kicsit ferdítettem (sorry ), mert az LX olcsóbb,
+ tényleg van XT 12-ért, ami nagyon jó vétel.
Nomeg én nem is számoltam azzal, hogy a SRAMhoz új váltókar is kellene.
Egyrészt kicsit ferdítettem (sorry ), mert az LX olcsóbb,
+ tényleg van XT 12-ért, ami nagyon jó vétel.
Nomeg én nem is számoltam azzal, hogy a SRAMhoz új váltókar is kellene.
#2187
Posted 2005. May 17. - 11:43
Rájöttem, hogy mi kattog a gépemem és ez a 3 hónapos truvativ gigapipe team sl monoblokkom. Azért elvárná az ember 9000 FT-os monoblokktól hogy 3 hónap normál használat után ne kezdjen el kattogni. Beszéltem néhány emberrel aki használt gigapipe monoblokkot és nekik is el kezdett kattogni vagy recsegni(egy embert kivéve).A kattogás ellenére jól müködik.
A héten visszaviszem a boltba remélem kicserélik( ha nem akkor nincs szerencsém).
A héten visszaviszem a boltba remélem kicserélik( ha nem akkor nincs szerencsém).
A sebesség mindent megold.
#2188
Posted 2005. May 16. - 19:56
Nekem semmi bajom a Shimano-val! Bevált nálam. Dagonyában is simán tudok vele váltani és preciz is. Vannak páran, akik felrakják az Ultegra és a Dura Ace hátsó váltót a DH gépükre. XT és XTR hátsó váltót is sokan használnak. Van aki Sram (USA) párti és van aki Shimano (Japán) párti és van akit nem érdekel, hogy most Shimano vagy Sram, csak jó legyen.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#2189
Posted 2005. May 16. - 17:33
Egyébként már eldöntötte...
Japán márkát vesz.
Japán márkát vesz.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#2190
Posted 2005. May 16. - 17:30
elvakult rajongók kíméljenek!
amugy én is x.9et használok, tudom, hogy jó
de ha megfigyeled: "(rövidtávon)"
mert ~10et spórol, ha xt-t vesz.
amugy én is x.9et használok, tudom, hogy jó
de ha megfigyeled: "(rövidtávon)"
mert ~10et spórol, ha xt-t vesz.
#2191
Posted 2005. May 16. - 17:27
Huhhh Málna!
Ezt így nem szabadna kijelenteni!!
Megtudod, ha egy tömb sár az egész hajtásrendszered és váltani kéne!
Én már csak tudom!
Az új gépemen sem lesz Shimano cucc.
Ezt így nem szabadna kijelenteni!!
Megtudod, ha egy tömb sár az egész hajtásrendszered és váltani kéne!
Én már csak tudom!
Az új gépemen sem lesz Shimano cucc.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#2192
Posted 2005. May 16. - 16:25
12e ft az xt az ebikon...
az x.9 14 + váltókar 7 szoval nem éri meg a sram. (rövidtávon)
az x.9 14 + váltókar 7 szoval nem éri meg a sram. (rövidtávon)
#2193
Posted 2005. May 16. - 16:25
#2194
Posted 2005. May 16. - 15:43
Kösz! Akkor Shimano hátsó váltót fogok venni.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#2195
Posted 2005. May 16. - 15:33
NEEEM! a SRAM nem gyárt Shimano kompatibilis hátsó váltót,
csak váltókart/markolatváltót. De szvsz ez nem is gond,
mert van a SRAMnak is trigger shiftere, ha valaki ragaszkodik a pöcögtetéshez.
csak váltókart/markolatváltót. De szvsz ez nem is gond,
mert van a SRAMnak is trigger shiftere, ha valaki ragaszkodik a pöcögtetéshez.
#2196
Posted 2005. May 16. - 15:20
Sram hátsó váltó kompatibilis Shimano XT 9 sebességes rapidfire váltókarral?
Hátsó váltó terén a 9 sebességes X-9 és 9.0 hátsó váltóra gondolok és a rövidkanalas változatra.
Hátsó váltó terén a 9 sebességes X-9 és 9.0 hátsó váltóra gondolok és a rövidkanalas változatra.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#2197
Posted 2005. May 16. - 09:53
minél többet mész, annál inkább sram pg 990. suly ugyanannyi, ár fele.
Cirka 50g-mal nehezebb a PG 990 mint az XTR.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2198
Posted 2005. May 16. - 09:51
Váltókar-váltónál van gond, mert más bowdenmennyiséget húznak, de pl sramnak is van shimano váltóval kompatibilis karja. Lánc, fogsor teljesen kompatibilis
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#2199
Posted 2005. May 16. - 07:46
Ha váltókarra gondolsz, akkor szerintem nincs! A fogassorral asszem kompat, de már nem emléxem hogyan volt..