Ne tedd!!!
Sose lesz tökéletes és sose lesz olyan erõs!!!
Ezeke alapvetõen formára öntik vagy CNCzik, szóval nem nyerõ az utána marás!!!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
hajtómû
Started by
maceee
, 2002. April 29. 16:08
#161
Posted 2002. May 06. - 13:49
#162
Posted 2002. May 06. - 12:59
#163
Posted 2002. May 06. - 12:27
Ha van egy ügyes marós ismerõsöd, az talán meg tuggya csinálni, de én nem adnék az ilyen cuccért fabatkát se.
#164
Posted 2002. May 06. - 12:17
Miccsináljak ha állandóan lelazul a hajtókarom (pedig még csak fél éves)? Át lehet alakítani a négyszögtengelyes hajtókarokat ISIS-esre vas Octalinkesre?
#165
Posted 2002. May 04. - 20:33
Ma delelott felkerult a gepre egy haromkerekes hajtomu, aztan nemsokkal ezutan leszedtuk, mert a valtot is ki kell, hogy csereljem majd (a fekvaltokar okes volt, de a valto nem)
Igyjaras...
Igyjaras...
#166
Posted 2002. May 04. - 06:30
hat en mondjam meg ... ;D ;D
aki meglat egy 56 fogas outis tanyert aztan ossze esik?...
.en asszem a legnagyob 185mm es a spanyol ehj nem tom a nevet tobbszoros tour de france-ot nyert speedy gonzalesz hasznalt ilyet ,
.. de nem szentiras lehet van hosszabb
aki meglat egy 56 fogas outis tanyert aztan ossze esik?...
.en asszem a legnagyob 185mm es a spanyol ehj nem tom a nevet tobbszoros tour de france-ot nyert speedy gonzalesz hasznalt ilyet ,
.. de nem szentiras lehet van hosszabb
#167
Posted 2002. May 03. - 20:28
Korbeszimatoltam, erdeklodtem boltokban is, es a kovetkezok voltak a lehetseges megoldasok:
az olcsobbik, hogy a kisebbik kerek helyere teszek egy megkisebbet. Most 42-es fogszamu van rajta, es a legkisebb, ami ide meg egyaltalan felszerelheto, az a 39-es. Hmmm.... akkor ez nem igazan lenne az igazi, tehat jon a masodik megoldas, a dragabbik:
veszek hetfon egy 3-as hajtomuvet. ez van ... inkabb erre koltok, mint internetre
Kompletten ez ugye ugy nez ki, hogy a hajtomu mindenestol, plusz a jobb oldali hajtokar is ?
Huhh...ha mar itt tartunk... egy magamfajta majd 2 meteres gyereknek gondolom hoszabb hajtokar kell, ugye ?
Mekkora a legnagyobb ?
az olcsobbik, hogy a kisebbik kerek helyere teszek egy megkisebbet. Most 42-es fogszamu van rajta, es a legkisebb, ami ide meg egyaltalan felszerelheto, az a 39-es. Hmmm.... akkor ez nem igazan lenne az igazi, tehat jon a masodik megoldas, a dragabbik:
veszek hetfon egy 3-as hajtomuvet. ez van ... inkabb erre koltok, mint internetre
Kompletten ez ugye ugy nez ki, hogy a hajtomu mindenestol, plusz a jobb oldali hajtokar is ?
Huhh...ha mar itt tartunk... egy magamfajta majd 2 meteres gyereknek gondolom hoszabb hajtokar kell, ugye ?
Mekkora a legnagyobb ?
#168
Posted 2002. May 03. - 09:42
Nos, ha konstruálnál egy spéci kalitkát, elvileg még mûködhetne is. Egyébként pedig ésszerû keretek közt gondoltam no.
#169
Posted 2002. May 03. - 09:37
#170
Posted 2002. May 03. - 08:11
Nem igazán foglalkoztam még outikkal, de józan paraszti ésszel végig gondolva, a különbséget csupán az elsõ átdobód kalitkájának nagysága határozza meg.
#171
Posted 2002. May 02. - 19:28
Sziasztok !
A problemam a kovetkezo :
orszaguti kerekparom van.Elol 2 hajtolanckerek van, amelybol a kisebb nem elegge kicsi, tehat nagyobb hegyekre sajnos nem tudok kello pedalfordulattal felmenni.
Gondoltam ra, hogy beteszek egy harmadik lanckereket (a fekvaltokar tudja kezelni), vagy a kisebb helyett teszek egy meg kisebbet.
A kerdesem az, hogy mekkora lehet a kulonbseg, aminel meg tudok normalisan valtani (kicsirol nagyra)?
Persze a legjobb az egy harmadik lanckerek lenne, de ugy nezem az nem fog elferni, megaztan nem biztos, hogy egyaltalan felszerelheto.
Marad az, hogy venni kellene egy original 3-as hajtomuvet, de elotte azert megkerdeznem, van-e ertelme a kisebbet megkisebbre kicserelni ?
A gepezet egyebkent nem regi, alig van benne 4000km korul, mert ugyebar gondoltam arra is, hogy milyen lenne a bejaratott lancnak egy uj kerek ??
Varom a segito valaszokat, tapasztalatokat !!
Koci !
A problemam a kovetkezo :
orszaguti kerekparom van.Elol 2 hajtolanckerek van, amelybol a kisebb nem elegge kicsi, tehat nagyobb hegyekre sajnos nem tudok kello pedalfordulattal felmenni.
Gondoltam ra, hogy beteszek egy harmadik lanckereket (a fekvaltokar tudja kezelni), vagy a kisebb helyett teszek egy meg kisebbet.
A kerdesem az, hogy mekkora lehet a kulonbseg, aminel meg tudok normalisan valtani (kicsirol nagyra)?
Persze a legjobb az egy harmadik lanckerek lenne, de ugy nezem az nem fog elferni, megaztan nem biztos, hogy egyaltalan felszerelheto.
Marad az, hogy venni kellene egy original 3-as hajtomuvet, de elotte azert megkerdeznem, van-e ertelme a kisebbet megkisebbre kicserelni ?
A gepezet egyebkent nem regi, alig van benne 4000km korul, mert ugyebar gondoltam arra is, hogy milyen lenne a bejaratott lancnak egy uj kerek ??
Varom a segito valaszokat, tapasztalatokat !!
Koci !
#172
Posted 2002. April 29. - 18:45
Elképzelhetõ, hogy bár leszedhetõnek látszik elsõ pillantásra, valójában oldhatatlan szegecs fogja össze. (Oldhatatlan alatt természetesen a roncsolás nélküli oldhatóság hiányát értem!) Ezt nem érdemes szétbontani, mert a hagyományos hajtómû imbusz csavarokkal nem lehet késöbb összefogatni. Olyat is láttam már, hogy valamelyik lánckerék csavarral volt feltéve, valamelyik meg szegecselve ugyanazon hajtókarra.
#173
Posted 2002. April 29. - 17:10
#174
Posted 2002. April 29. - 17:06
#175
Posted 2002. April 29. - 16:27
A lánctányérokból a jobbfélékről sima imbusszal le lehat kapni a lánckerekeket.. lehet szépen másikat rá rakni, vagy védő-izét rápakolni, ha félsz, hogy odacsapod... Jó helyeken darabokban is megveheted a hajtőműved (állítólag)
A hajtókarr leszedéséhez hajtókar lehúzó kell, mert az enyhén kúpos négyszögletes tengely-hajtókar találkozópont annyira jól letalált, hogy rászorul a dolog és a csavar kicsavarásával nem jutsz sokra (hacsak nem olyan folyton lelazulós hajtókarod van, mint nekem) :/
Szóval az szakszervíz.
Nem kérdezted, de pedál leszedéséhez meg vékony(mert kicsi a hely) és hosszú(mert nagy erő kell) 15-ös kulcs kell.. ilyen a pedálkulcs
cAb
A hajtókarr leszedéséhez hajtókar lehúzó kell, mert az enyhén kúpos négyszögletes tengely-hajtókar találkozópont annyira jól letalált, hogy rászorul a dolog és a csavar kicsavarásával nem jutsz sokra (hacsak nem olyan folyton lelazulós hajtókarod van, mint nekem) :/
Szóval az szakszervíz.
Nem kérdezted, de pedál leszedéséhez meg vékony(mert kicsi a hely) és hosszú(mert nagy erő kell) 15-ös kulcs kell.. ilyen a pedálkulcs
cAb
#176
Posted 2002. April 29. - 16:08
az a kérdésem hogy a hajtokart meg tányérokat hogyan lehet leszedni?
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???