
Jelentkezz be Regisztrálj

yasec.hu
#481
Írta 2004. február 29. - 14:36

#482
Írta 2004. február 29. - 14:34

#483
Írta 2004. február 29. - 14:34

Ez nem is arról szól, nem lehet az árakat a Te pénztárcádhoz viszonyítani (vagy akár az enyémhez)! Ez csak egy lehetõség, aki akar (és tud) az él vele. Én az ár/érték viszonylatban gondolkozom, szerintem ez reális. Mert nem az árakkal van itt a baj, hanem a magyar fizetésekkel!
#484
Írta 2004. február 29. - 14:32

csak jonak
pontosabban nem kell sz@rer hugyer adni.
az ara pedig a hasonlo kategoriat kepviselo vazakhoz kepest jobb.
#485
Írta 2004. február 29. - 14:24

#486
Írta 2004. február 29. - 02:06

Ha jól emlékszem, '96-97 körül a GT Zaskar váz is majdnem 100.000 volt. A 2001-es Zaskar, amikor megjelent, 125.000. Pedig ez már Taiwani, nem pedig USA gyártmány, mint a régiek. Igaz, EASTON alu. A ROTWILD legolcsóbb XC aluváza is 160.000 volt, ha jól tudom,ez kézzel készített. A TREK vázai sem túl olcsók. Ezekhez képest egy olyan "Hand made" váz, ami a megrendelõ minden kívánságát figyelembe véve készül, élettartam garanciával, ennyi pénzért egyáltalán nem drága!
#487
Írta 2004. február 28. - 21:01

110-165eft az nem olyan hu b@zdmeg.
foleg ilyen mar fentebb latott hatterrel
kb ennyni egy az..ic vaz is.
es az meg tort is nagyon sokaknak
#488
Írta 2004. február 28. - 20:38

Szega Yasec!
Ha Galeriazol, akkor az en bicom is befer majd remelem....
Mert kepzeld 'maris' megvannak a kepek rola....:-\
udv:amerikai csavo Szegedrol...
Hali!
Akkor küldjed csak át nekem, szegedi csávókám! ;D
Üdv.: Yas.
#489
Írta 2004. február 28. - 20:36

A Crankenstein sosem készült CNC-n, az teljesen kézzel mart cucc, egy szerszámmarón készült!
...úgyhogy nem tudom elõvenni a programot.
Nem lesz több Crankenstein, mert nem volt olyan jó, mint egy jól kovácsolt alu kar, vagy asszem a Morati titán is jobb nála, de arról még nincs hírem.
Na, szóval az a lényeg, hogy egy ötlet kevés ahhoz, hogy az ember elszánja magát ahhoz, hogy ilyesmit gyártson.
Fingom sincsen a kovácsoláshoz, mindig olyan messze voltam tõle, hogy eme technológia közelébe kerüljek, hogy nem is kellett foglalkoznom a megvalósítással.
Annyian gyártanak már hajtókarokat, hogy nem érzem azt, hogy nincs egy normális sem.
Az dícséretes, hogy az ISIS ilyen szabadelvû cucc! Ebben a témában a Shimano politikája nem teccik.
A go/no go valóban egy "dugós" idomszert akart leírni, a megy/nemmegy oldalakkal.
Telót még nem készítettem, és nem is tervezem az ilyen irányú dolgokat.
Eddig készítettem vázakat (országúti, triathlon, idõfutam, pálya, merev mtb, elsõ telós mtb, bmx cross, bmx flatland, trial, singlespeed, túra, trekking, gyerekbicó), agyakat (sima vagy tárcsafékes, meg az a sok egyedi cuccos, inkább nem is sorolom), néhány hajtókart, lánckerekeket elölre/hátulra, komplett sort, középtengelyt, stucnit, kormánycsapágyat, gyorszárt, nyeregbilincseket, tárcsákat hajtókarra, integrált tárcsákat trialhoz, nem állítható Magura merevítõt.
Egyenlõre nincsen tervbevéve a bõvítés, inkább az van, hogy bizonyos dolgokat már nem, mint pl.:
vázak közül: flatland bmx, acél trial
Stucni, hajtókar.
A régebben említett kudarcok ;D ellenére készülnek még lánckerekek.
A váz árak 110e-165e-ig vannak, egyedül a Sziszka féle pályaváz azzal a böhöm karbon alsócsõvel 210e.
Üdv.: Yasec

#490
Írta 2004. február 28. - 15:09

ki
áhá
go/ no-go
lehet forditani megy/ nem megy -nek
ugyis igy hivjak az idomszerek megfelelo reszeit is
be
ja én is vhogy így sejtettem, de az a szleng új vót:)
be
#491
Írta 2004. február 28. - 14:51

áhá
go/ no-go
lehet forditani megy/ nem megy -nek
ugyis igy hivjak az idomszerek megfelelo reszeit is
be
koszonom lcs
yasec te ezutan jartal valamikor vagy nem is erdeklodtel?
tenyleg ha mar mindenki azt mondogatja, hoyg majd ha lesz penzem akkor veszek egy vazat.
...
tulajdonkepp mennyi is az annyi?
#492
Írta 2004. február 28. - 14:10

Az alábbi szerszámok elérhetõk különbözõ gyártók számára, hogy segítsenek nekik, abban, hogy termékeik felépítése kompatibilissé váljon az ISIS szabvánnyal.
A szerszámok gyári áron érhetõek el.
Kétféle típusuk létezik.: egy go/no-go típusú a tengelyhez, és egy
"ideális tengely" típusú.
Mindkettõt jobb ha kártyával fizeted, mert nincs kezelési költség, Áfa stb... A kontakt lejebb.
GO/NO-GO:
Ez a szerszám RF gyártmány. Ára 125USD. Hozza a DHL, 1 nap É.amerika, 2 nap egyéb. "Gondolom ez arra való, hogy megállapítsa, egy tengely eleve
jó-e, vagy nem". (lcs)
A szállítás költségei a megrendelõ kártyájára terhelõdnek. A megrendelõ költsége a mindenféle nemzetközi adó, és kezelési költség.
Az eszközök kontaktja pontosan:.......
Ideális Tengely Ajánló Eszköz:):
"ez meg talán, hogy milyen a megfelelõ tengely" (lcs)
Ezt a CK gyártja. 15USD. A megrendelõ
költsége a mindenféle nemzetközi adó, és kezelési költség.
Az eszközök köntaktja pontosan:
Hajtókar felhúzó és kovácsoló szerszámok:
A Truvativ elérhetõvé teszi szerszámait azon hajtókar gyártók számára, akik hajlandóak az õ szabványikhoz igazodva gyártani.
A szerszámok megrendelhetõek egy megrendelõi megbízással a Truvativ Taiwannál.
A szerszámok fizetése elõleg köteles.
Az átfutási idõ 50nap a megrendeléstõl számítva, de a Truva nem vállal
felelõsséget a postai késésért.
Innentõl az átadás módjáról és a további kontaktokról van szó....
#493
Írta 2004. február 28. - 00:09

#494
Írta 2004. február 28. - 00:01

akkor én is rendelek crankstein (vagy valami ilyesmi)
hajtokart isis-est narancssárgát.

#495
Írta 2004. február 27. - 21:25

bocs de nem bírom ki:

Ja, Shimano kérdés:
Volt nekem is egy idõszakom, amikor azért rühellettem a cuccaikat.
Azóta ezt a kérdést is megpróbálom "kompatibilisebben" kezelni.
Leszarni, hogy ki gyártotta, jó, vagy nem jó?
El kell ismerni, nagyon sok jó cuccost kihoztak már! Igaz, becsúszott néhány szar is, de hát akár 100 fõs kiváló mérnökgárda sem garancia arra, hogy ilyen ne következzen be. Egy mérnökember legnagyobb hibája talán az lehet, ha beleszerelmesedik valamilyen megoldásba, anyagba, stb...
Ez néha egy egész gárdát is érinthet, és mire kijózanodnak belõle,...
Na, egy szó mint száz, én ma is használok Shimano-t. Igaz, nem hivatom el magam egy komplett szettért, de azért vannak helyek, ahol kikerülhetetlen.
Már télleg aszittem, hogy csak fafejû, lóellenzõs Simi-gyûlölõ szakik (vagy szakiimitátorok <- nem Yasecre gondolok) vannak a világban, most teljesen le vagyok döbbenve ;D ;D
Asszem ez a lényeg:
"Leszarni, hogy ki gyártotta, jó, vagy nem jó?"
#496
Írta 2004. február 27. - 20:13

Ha Galeriazol, akkor az en bicom is befer majd remelem....
Mert kepzeld 'maris' megvannak a kepek rola....


udv:amerikai csavo Szegedrol...
#497
Írta 2004. február 27. - 18:28

#498
Írta 2004. február 27. - 18:28

BombrideR!
Ott leszünk Ágival együtt, de csak szombat reggel tudunk indulni.
See you soon!
kicsiZé
#499
Írta 2004. február 27. - 18:19

Ha szeretnél Crankenstein kart, akkor légy résen, ha valahol eladnak egyet. Az enyémet nem adom!
nem úgy gondoltam, hogy használtan. hanem úgy, hogy elõszeded szépen az nc programot, és csinálsz nekem egyet!

#500
Írta 2004. február 27. - 18:15

az egyik hajtokar a csiszárnál van de ö sem akarja eladni. ( ha mégis, én venném meg)
már csak négyet kell megkeresni.
Az a hajtókar szegény egy kalandos utat járt be, de legalább "elárulta" a nem választott gazdáját! ;D
Van még egy itt Sopronban, majd rákérdezek a srácnál, hogy eladja-e. Anno még volt ilyen szándéka.
A legelsõ prototípus, ami aztán úgy ki lett könnyítve, hogy már szemre sem volt bizalomgerjesztõ látvány, sokáig itt hevert nálam.
Most egy nemes cél érdekében szolgál, egy mozgáskorlátozott tolószékén van, amire egy 20as kereket raktunk rá 7-es Shimano Nexus agyváltóval elõre, egy spéci villába. Egy bordásszíjjon keresztül tudja hajtani a szerkezetet. Na az õ kezétõl (sajnos) nem fog letörni a kar.
Ja, azon a május elejei megmozduláson kinn leszek. A HT-s srácok jóvoltából! (Ezúttal is köszi HoCsa
