Karesz !(YASEC)most akkor mi a helyzet az élettartam garanciával?Aluváz 5év,CROMO 10év?Ez ténleg így van?A régebbi vázaknál mi a helyzet?
Mondjam az igazat?
Nem tudom!
Ez a gari téma egy többélû dolog. Azt sem szabad hagyni hogy megannyi fáradozás ellenére ugyanannyi garit adjunk mint mások, akik nagyjából szart sem tesznek annak érdekében, hogy valami tartósabb legyen az átlagnál, ugyanakkor az sem jó, ha valaki azt hiszi hogy a mi vázainkkal gyakorlatilag bármit meg lehet tenni következmények nélkül.
Valahol ez már nem egy egyéni elhatározás kérdése. Már nagyon rég csak a Dedacciai anyagaival dolgozunk, valahol a Dedacciai garanciális dolgaira is rá vagyunk utalva. Kaptunk már hibás csövet onnan, igaz utána kaptunk helyette azonnal újat, de a csõszett azért nem egy komplett váz, szóval azt inkább mi nyeltük be.

Aztán van az a súlyverseny, mert hát a fejlõdés nem állhat meg, és sokszor az alumíniumipar és az acélipar egyszerûen nem tart ott, hogy az elõzõ évben legyártott alapanyagból idén 12%-al könnyebb vázat lehessen csinálni. Vagyis lehet, de az a biztonsági tartalék rovására fog menni BIZTOSAN!
Ezért nem lehet manapság az acélvázakra élettartam garit adni, mert a mai acélvázaknak (hi end kategóriában) fel kell venni a versenyt az aluval, karbonnal.
Ez sajnos egy rossz út, de nem ez az elsõ rossz út, ami bekövetkezett.
Az ipar legyártja azt, amire a vevõknek szükségük van, csak sajna a döntéshozók néha rosszul fordítják le a saját nyelvükre azt, amit az emberek szeretnének.
Nagyon régi probléma az erõs csõszett, mert az kihalófélben van.

Az acélnak nem kell hasonlítani az alura, vagy a karbonra.
Okés hogy a nõk is festetik a hajukat, de mondjuk az is igaz, hogy amelyik férfinak a szõke nõ tetszik, azt nem kell mindenképp átnevelni arra, hogy inkább feketehajúak után menjen.
Manapság aki acélt szeretne már kinõtt abból a dologból, hogy valami kocsmapárbajban azzon vitatkozzon valakivel, hogy az Õ acélváza biza könnyebb mint a másik ember karbonváza! Mert ez most már tökmind1, egy acélt nyilván nem azért kell szeretni, mert olyan nagyon könnyû.
Amúgy most a csúcs ahogy én láttam eddig, országúti vázaknál kb úgy fest hogy a karbon olyan 850g-tól indul felfelé, alu 950g-tól, míg az acél olyan 1400g-tól kezdi a dolgokat.
Kifejlett férfiember (kb. 75kg) ezt a karbonvázat ésszel használhatja, az alut nem kéne eröltetni, míg az acélt szó nélkül!
Azaz az acélban még mindig van tartalék, de remélhetõleg nem veszik ki belõle, mert abból nehéz, és könnyen átbillentheti az acélt a szar vázak oldalára.
Csináltunk már mi is 880g-os aluvázat, egy kislánynak!


Kicsit elkalandoztam a tényleges témától...
Szóval a gari leginkább egyedi elbírálás tárgyát képezi. Legyen elég annyi, hogy nem vagyunk azok a veszekedõs fajták.

Egyik-másik eset amúgy is olyan, hogy "mindketten tudjuk, hogy is volt az":)
Nem kell attól tartani, hogy egy sérülés húdesokbafogkerülni! A saját vázainkat kb. anyagárban javítjuk, hogy a mi termékeink fenntartása ne kerüljön sokba!