Jelentkezz be Regisztrálj
Mobiltelefon, PDA, mobilkommunikáció
#1621
Írta 2010. december 30. - 22:58
...várj:galaxy s?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1622
Írta 2010. december 30. - 22:57
Ne legyenek illúzióid..az utolsó 13 hónap átlagforgalma számít.
Esetleg az dobhat rajta ha rendesen fizetted és egyszer sem volt elmaradásod.
Ha minden kerek akkor a januárt már Androidos telóval kezdem :cool2:
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1623
Írta 2010. december 30. - 22:50
ha kaptál 7 ezer Ft-os kedvezményt,akkor jó nagy forgalmat csinálhatott az a szám, amire vetted a telefont.180 perces elõfizu nekem pénzkidobás lenne, nincs akkora számlám.Mert van ugye a vezetékeshívó, a családi csomag, így általában 4 ezer alatt marad mindig a számla.Kisebb csomaggal meg elég húzós a C7-es, de neten elég balfékül írják ki az árakat , nem tüntetik fel mindegyik tarifacsomaghoz a telo árát, így pontosan nem tudom mennyi lett volna nekem.
nincs nagy forgalma, eddig 60perces csomagban voltam + családi csomag ~900Ft..
Csak mint említettem legutóbb 20ftért azelött 0ftért vettem..
szóval cirka 4év munkája ha jól számolom.
Mit nem értsz az árakon?
milyen csomagod van?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1624
Írta 2010. december 30. - 17:49
Aksi tipusa?igen ezt már megkaptam párszor:)
megnéztem és az nem a céges szám volt..
na mindegy...nem ér annyit hogy vita legyen belõle
nokia luna akku para...csillió év után leszedtem a hátlapot..az akku olyan púpos mint egy teknõsbéka..akkor asszem ez lehetett az oka a random lemerült-teli jelznésnek...fuk..hol kapok ilyenkor akut? sehol...:/
amúgy mi a hátamért nem nézel egy rendes tarifacsomagot? Valami flottás szutykot...lehet pár hónap alatt meglenne egy független Desire ára.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1625
Írta 2010. december 30. - 16:56
igen ezt már megkaptam párszor:)Aki 100ezret költ sima lakossági tarifával telefonálásra az meg is érdemli! Az vagy hülye és van pénze és nem érdekli mire költi, vagy simán hülye.
megnéztem és az nem a céges szám volt..
na mindegy...nem ér annyit hogy vita legyen belõle
nokia luna akku para...csillió év után leszedtem a hátlapot..az akku olyan púpos mint egy teknõsbéka..akkor asszem ez lehetett az oka a random lemerült-teli jelznésnek...fuk..hol kapok ilyenkor akut? sehol...:/
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1626
Írta 2010. december 30. - 12:34
Igen, de Németországban valószínûleg nem az alapján vált szolgáltatót hogy melyik ad ingyen telefont vagy olcsóbban, hanem hogy melyiknek a szolgáltatása jobb. Itthon ha a voda kártyásan olcsóbban adja a telefont mint a Té akkor az egyszerû halandó simán átmegy oda. Nem számít az sem ha más lesz a száma mert nem pöcsöl a számhordozással, csak kapjon meg egy telefont 5000Ft-al olcsóbban.
Szerintem itthon sem 5000 ft miatt váltanak jellemzõen szolgáltatót, de biztos vannak ilyenek is, és ugye a rossz tapasztalat jobban elraktározódik. Viszont egy új elõfizetés és készülék vásárlásánál az 5 ezer Ft is számít.Fõleg ha valakinek nincs még rossz tapasztalata az adott céggel.
nekem a cégeseknél összejött évente kb 10-15K kedvezmény, pedig általában alapdíjat fizettünk. (4 elõfizetésem volt (ja pannon))
a cégeseknél nem tudom hogyan van, nekem magán elõfizum van.És hiába van 3 a nevemen, csak mindig egy adott szám kedvezményeit lehet igénybe venni egy kedvezményes telefon vásárlásánál, összevonni nem lehet.Nekem a 3-4 ezres számláimmal 2,5 év alatt jött össze 2500 Ft.De ezt sem vehettem igénybe, mert a Monte kiemelt karácsonyi kedvezménnyel került eladásra.De nem vész el a kedvezmény, ketyeg tovább.Majd egy használható Nokiához felhasználom egyszer.
#1627
Írta 2010. december 30. - 12:18
.
ha kaptál 7 ezer Ft-os kedvezményt,akkor jó nagy forgalmat csinálhatott az a szám, amire vetted a telefont.,
.
nekem a cégeseknél összejött évente kb 10-15K kedvezmény, pedig általában alapdíjat fizettünk. (4 elõfizetésem volt (ja pannon))
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1628
Írta 2010. december 30. - 11:57
Igen, de Németországban valószínûleg nem az alapján vált szolgáltatót hogy melyik ad ingyen telefont vagy olcsóbban, hanem hogy melyiknek a szolgáltatása jobb. Itthon ha a voda kártyásan olcsóbban adja a telefont mint a Té akkor az egyszerû halandó simán átmegy oda. Nem számít az sem ha más lesz a száma mert nem pöcsöl a számhordozással, csak kapjon meg egy telefont 5000Ft-al olcsóbban.Egy Németországban élõ ismerõsöm az O2-nél van, õ is ingyen vagy nagy kedvezménnyel kapja a készülékeket.Szerintem ott is fontos szempont a készülék ára.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1629
Írta 2010. december 30. - 11:49
tudom, te megmondtad.De kétszer ennyit meg nem fogok telefonra költeni.Azért a pénzért valószínûleg az a Samsung is kevés lenne. (ár/érték arány)nem akarok azzal jönni, hogy én megmondtam... pont ezek miatt (is) beszéltelek le róla. de fogsz még szívni vele eleget. élbõl a samsung menüt a nõi agynak találták ki. (Android más téma) Súlyosbították egy érintéseket összevissza érzékelõ kijelzõvel, haverom is anyázik néha, pedig õ nyár óta használja
Eddig minden telefonomat meg tudtam szokni,még ha valami gyengébb telo is volt.
Majd arra használom a telefont, amire képes.
De örülök hogy ezt leírtad, legalább gondolhatom azt, nem (csak) én vagyok az ügyetlen.
Nem értem, hogy nektek számlás elõfizetéssel mitõl mondanának más árakat, mint nekem..
Nokia C7 mobiltelefon - Telenor
ha kaptál 7 ezer Ft-os kedvezményt,akkor jó nagy forgalmat csinálhatott az a szám, amire vetted a telefont.180 perces elõfizu nekem pénzkidobás lenne, nincs akkora számlám.Mert van ugye a vezetékeshívó, a családi csomag, így általában 4 ezer alatt marad mindig a számla.Kisebb csomaggal meg elég húzós a C7-es, de neten elég balfékül írják ki az árakat , nem tüntetik fel mindegyik tarifacsomaghoz a telo árát, így pontosan nem tudom mennyi lett volna nekem.
Itthon még a készülék viszi a piacot és nem a szolgáltatás meg a tarifa...Egyszer ez is meg fog fordulni.
Egy Németországban élõ ismerõsöm az O2-nél van, õ is ingyen vagy nagy kedvezménnyel kapja a készülékeket.Szerintem ott is fontos szempont a készülék ára.
#1630
Írta 2010. december 30. - 02:29
nem akarok azzal jönni, hogy én megmondtam... pont ezek miatt (is) beszéltelek le róla. de fogsz még szívni vele eleget. élbõl a samsung menüt a nõi agynak találták ki. (Android más téma) Súlyosbították egy érintéseket összevissza érzékelõ kijelzõvel, haverom is anyázik néha, pedig õ nyár óta használjaSzerintem ez az elsõ telefonom a 16 év alatt,aminek végig nyálaztam a hasznáaltiját. Az összes többinél rájöttem magamtól a mûködésére.
Van értelme a wifinek,arra értettem hogy így nincs, hogy ha ilyen szenvedés egy telefonnal a netezés, akkor nincs. Mert sokszor csak a sokadik próbálkozásra lehet egy linket megnyitni vele.Egyszerûen nem érzékeli az ujjamat a telefon. Ezt nem tudom hogyan lehet rosszul csinálni, de lehet persze én vagyok a bénaszerencsétlen.
És igen, ujjal egyszerûbb a navigálás egy oldalon,de a már leírtak miatt mégsem.
Na de nem dícsérem tovább szegény Montét.:-)
arra is gondolj azért, hogyha a cégnek nem fizetnek, akkor õ is nehezen tud fizetni. és a nem fizetõ cégeket nem basztatja senki...Számlafizetés:
Szóval, a számlát nem a szolgáltató generálja hanem az ügyfél a telefonálásával. Ezért azt illik kifizetni. Gondolom ha valaki szerzõdésben áll valamelyik céggel akkor feltûnt hogy minden hónapban ugyan akkor érkezik egy kis boríték, az rejti azt a bûvös kis cetlit amivel le kell ballagni a postára és ott becsengetni dellát. És nem ám úgy hogy "ejj majd befizetem valamikor" . Van rajta egy dátum ami mellett az áll hogy "fizetési határidõ". Na! Pont addig kell befizetni és akkor nem lesz gond, nem fogják egyirányúsítani a vonalat. Ha valaki nem fizet idõben akkor nem kell meglepõdni.
úgyhogy lehet, hogy nem véletlen az, hogy nincs befizetve a számla idõben. és inkább fizetik csekken, mert az nem vonódik le automatice, mert az esetleges irodabérleti díj, rezsi be nem fizetése még nagyobb para.
#1631
Írta 2010. december 30. - 01:17
16. éve vagyok náluk, ugyan azzal a számmal.És van még 2 db számlás, meg a fene tudja hány kártyás a nevemen.
Kétévente tudok én is venni "olcsón" telefont. Ami azt jelenti, hogy a számlás lista árból lejön kb 2 ezer Ft....:confused:
Nálunk fater a név..
Van 7-8elõfizetés + 2kártya a nevén. (kártyás sehol nem játszik különösebben.. nem jegyzik..)
nekem a ~12eftos C7 az úgy adódott, hogy 2év hûség + 1év tarifahûség (180perces csomag) + az egyéni kedvezmény (számlaforgalom után gondolom..)
Nem értem, hogy nektek számlás elõfizetéssel mitõl mondanának más árakat, mint nekem..
http://www.telenor.h...lefon/nokia/c7/
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1632
Írta 2010. december 29. - 22:45
Mondjuk kormányzatis tarifával lehet okosan költeni. ezek a kiemelt csomagok többet jelentenek éves szinten mint a bónusz.
Itthon még a készülék viszi a piacot és nem a szolgáltatás meg a tarifa...Egyszer ez is meg fog fordulni.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1633
Írta 2010. december 29. - 22:40
kapok mail-t és megnézhetem a neten is, mennyi az annyi (mindig ugyan annyi, mert pont nem beszélek/netezek többet a csomag áránál). Ellenben nem állok sorban a postán, mert befizetem neten vagy bankkártyán, amikor pénzt veszek ki vagy van két percem netbankolni.
Vodás vagyok mióta van mobilom. Bónuszt nem kaptam, mert egy évvel ezelõttig elég jó "kormányzatis" tarifám volt.
Az elmúlt 3évben tuti nem voltam 1x sem bent semmi miatt, csomag váltást neten intéztem, telefont a forgalmazótól vettem...
Így, hogy különösebb kapcsolat nincs köztünk, ki vagyok velük békülve
#1634
Írta 2010. december 29. - 22:21
Ez a véleményem a számlatartozás miatti büntetõdíjról is. Ha valakinek nem fontos a fizetési határidõ akkor majd fontos lesz ha megbüntetik. Az mondjuk hogy egységes a büntetés, az nem tetszik. Én mindenkinek egy átlagos számladíjat számláznék ki. Aki 3 ezret fizet átlagban azt ne büntessék csak 3 ezerre, de aki havi szinten 17-20 ezret forgalmaz annak simán egy 15-18 ezres büntit adnék.
Mindenki tudja mennyit beszél, és azt is hogy jönni fog a csekk. Ha meg nincs felnõtt embernek normális gondolkodása meg önkontrollja akkor vegyen kártyás telefont.
Aki 100ezret költ sima lakossági tarifával telefonálásra az meg is érdemli! Az vagy hülye és van pénze és nem érdekli mire költi, vagy simán hülye.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1635
Írta 2010. december 29. - 21:59
egy cégtõl 100e nem sok, magánszemélytõl igen...jóbarátom most lett szerelmes egy galaxy S-be (pedig desire-re beszéltem rá, de hát neki az nem tetszett) - az apja cégén keresztül 35ezerért megkapta a szolgáltatótól (ez most épp Telenor), 2 év garanciával, hûség nélkül. ja, hogy a cégnek 300 alkalmazottja van, mindegyiknek legalább 2 telefonja+mobilinternet a laptopjához, és a cég 50 szállító jármûvében a mobilinternetet meg a netbookot is a Telenor biztosította? azért ez más tészta...
de hûségkártya minden szolgáltatónál, tudomásom szerint - lehet gyûjteni a pontokat szépen, amiket 2 évente be lehet váltani szépen új telefon vásárlásakor. nyilván nem fog hûségbónuszt adni annak a szolgáltató, aki nem ír alá egy hûségnyilatkozatot...én mindig aláírtam 2 évre (ha ellopják a mobilt majd kibekkelem valami régivel azt a kis idõt), havi 4-6 ezer a telefonszámlám - így egy új készülék vásárlásakor ha beváltom a pontot és újra aláírok, akkor 45-50% kedvezményt kapok. ha még az én kártyámon lenne az internet+IPTV+vezetékes is, akkor még több bónuszt kapnék...
(a törzshelyeden is csak akkor mondod a csaposnak, hogy "ugyanmár Ferikém, ezt a száz forintot most nézzük el nekem, nincs már több pénzem", ha elõtte már néhány rekesz/hordó sört megittál ott és esetleg borravalót is adtál. nem szeretetszolgálat egyik sem, hanem üzlet - régen nem volt SMART-kártya, de aki sokat utazott mégis ugyanúgy sokat tankolt/kajált a mekikben. amióta van SMART-kártya, azóta a sokat utazóknak havi 1-2 "ingyenebéd" összejön - aki meg csak havonta 1x kajál mekiben, meg 2havonta tankol, annak egy év alatt nem jön össze annyi pont.)
#1636
Írta 2010. december 29. - 20:09
Elõre szólok nem akarok flémelni! de azért kicsit gondolkozzunk már el ezen a "mennyi kedvezményt ad a szolgáltató" meg "milyen egy ganaj cég ez hogy egyirányúsít" dolgokon.
A tévedések elkerülése érdekében leírom hogy egyik szolgáltatót sem a vörös-Kereszt üzemelteti és nem jótékonysági intézmény egyik sem.
Az hogy valaki havi szinten 3-5 ezrest hagy egy szolgáltatónál az nem tétel. Ne várja senki hogy 3-4-5ezres telefonszámlák fizetése után majd 2 év elteltével dobják utána a csúcsmobilokat. A szolgáltató is nagyságrendileg annyiért veszi a készülékeket mint bárki függetlenül. Nem fog nagyobb kedvezményt adni mint a várható haszon mértéke. Ha netán a hûséges elõfizetõket sapkával bögrével és egyéb repis cuccal honorálnák akkor legjobban a fogyasztó lenne felháborodva.
Céges ügyél: általában a céges ügyfél egységnyi beszélgetésért a lakossági tarifa töredékét fizeti ráadásul másodperces számlázás szerint. szal náluk ez a kedvezmény. Ki kell számolni hogy mondjuk egy havi számla mennyi lenne lakossági tarifa szerint. pont
Az pedig hogy sorban kell állni az "ostoba" ügyintézõnél..hát erre nem tudok igazából mit írni...a céges ügyfél is büdöset szarik és ráadásul több gond van velük mint a többivel. Ha akkora forgalmat generál hogy a cégnek megérje akkor úgyis van ügyfél szintû kapcsolattartója aki segít neki. De azért érdekelne miért is ostoba az ügyintézõ...
Számlafizetés:
Szóval, a számlát nem a szolgáltató generálja hanem az ügyfél a telefonálásával. Ezért azt illik kifizetni. Gondolom ha valaki szerzõdésben áll valamelyik céggel akkor feltûnt hogy minden hónapban ugyan akkor érkezik egy kis boríték, az rejti azt a bûvös kis cetlit amivel le kell ballagni a postára és ott becsengetni dellát. És nem ám úgy hogy "ejj majd befizetem valamikor" . Van rajta egy dátum ami mellett az áll hogy "fizetési határidõ". Na! Pont addig kell befizetni és akkor nem lesz gond, nem fogják egyirányúsítani a vonalat. Ha valaki nem fizet idõben akkor nem kell meglepõdni.
Ha bemegyek a bringaboltba hogy fûzessek 2 kereket, ott sincs olyan hogy majd kifizetem ha kedvem vagy pénzem van. Ha nincs pénzed ne beszélj annyit!
félre értés ne essék! Nem védem a szolgáltatókat mert mindegyiknek van vaj a füle mögött! De azért gondoljunk már bele néha a másik oldal helyzetébe is!
talán valamelyiknél dolgozol?
ostoba..azért ostoba,mert nem képes megoldani az a miért ott /amiért a fizetését kapja/ nekem kell utána járni,kinyomtatni, elmagyarázni hogy ezt õk meg tudják csnálni stb...nem tudom mi a foglalkozásod,de szerintem ez eléggé nyilvánvaló hogy ha hozzád fordul valaki, akkor õt a legjobb tudásod szerint kiszolgálod. ha ilyennel még nem találkoztál,tedd össze a két kezed hogy nem volt részed ilyenben.
céges ügyfél/nem céges...szerintem kmindegy hogy én magánszemélyként hagyok ott havonta 100e Ft vagy céges néven van az elõfizetés/plusz ugye a készülék vásárlások/. gondolom elvárható egy minimális rugalmasság,empátia stb...gondolok itt a nem órákat sorban állásra,vagy ha egy pult üzemel és a másik kettõnél magán beszélgetés van,vagy esznek , akkor ne nekem kelljen megértõnek lennem stb..
a pannon tudott nem hogy elõre megírt smst küldeni 48órával elõtte, még fel is hívott aznap hogy akutális számla nem lett kiegyenlítve stb...
ha dolgoztál már ügyfelekkel akkor nyilván érted ennek a szerepét.ha nem nem.
ezek közül egyik sem olyan elvárás,ami túlzott lenne a fogyasztók részérõl,nem csak az enyémrõl, bárkiérõl.
tudod olyasmi mint ahogy a terminálokon is van aki a padon alszik amig a gép nem indul, de ha eleget repültél már, akkor jogosan várod el egy egy kis szoba legyen ahol netezni,pihenni tudsz a géped indulásáig.
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1637
Írta 2010. december 29. - 19:38
Az is jó lenne, és semmibe nem kerülne a szolgáltatónak, ha valaki lehúzna 2 évet hûségeskü nélkül, akkor utólag adnának kedvezménnyel telefont, csak hûségnyilatkozat nélkül.
Vodkafonnal csak rossz tapasztalataim voltak, többször eltûnt a kártyáról az egyenleg.
A Telenornak is voltak ronda húzásai, de ha írtam nekik emailt, általában próbálták javítani a hibát.
#1638
Írta 2010. december 29. - 18:31
#1639
Írta 2010. december 29. - 17:58
A tévedések elkerülése érdekében leírom hogy egyik szolgáltatót sem a vörös-Kereszt üzemelteti és nem jótékonysági intézmény egyik sem.
Az hogy valaki havi szinten 3-5 ezrest hagy egy szolgáltatónál az nem tétel. Ne várja senki hogy 3-4-5ezres telefonszámlák fizetése után majd 2 év elteltével dobják utána a csúcsmobilokat. A szolgáltató is nagyságrendileg annyiért veszi a készülékeket mint bárki függetlenül. Nem fog nagyobb kedvezményt adni mint a várható haszon mértéke. Ha netán a hûséges elõfizetõket sapkával bögrével és egyéb repis cuccal honorálnák akkor legjobban a fogyasztó lenne felháborodva.
Céges ügyél: általában a céges ügyfél egységnyi beszélgetésért a lakossági tarifa töredékét fizeti ráadásul másodperces számlázás szerint. szal náluk ez a kedvezmény. Ki kell számolni hogy mondjuk egy havi számla mennyi lenne lakossági tarifa szerint. pont
Az pedig hogy sorban kell állni az "ostoba" ügyintézõnél..hát erre nem tudok igazából mit írni...a céges ügyfél is büdöset szarik és ráadásul több gond van velük mint a többivel. Ha akkora forgalmat generál hogy a cégnek megérje akkor úgyis van ügyfél szintû kapcsolattartója aki segít neki. De azért érdekelne miért is ostoba az ügyintézõ...
Számlafizetés:
Szóval, a számlát nem a szolgáltató generálja hanem az ügyfél a telefonálásával. Ezért azt illik kifizetni. Gondolom ha valaki szerzõdésben áll valamelyik céggel akkor feltûnt hogy minden hónapban ugyan akkor érkezik egy kis boríték, az rejti azt a bûvös kis cetlit amivel le kell ballagni a postára és ott becsengetni dellát. És nem ám úgy hogy "ejj majd befizetem valamikor" . Van rajta egy dátum ami mellett az áll hogy "fizetési határidõ". Na! Pont addig kell befizetni és akkor nem lesz gond, nem fogják egyirányúsítani a vonalat. Ha valaki nem fizet idõben akkor nem kell meglepõdni.
Ha bemegyek a bringaboltba hogy fûzessek 2 kereket, ott sincs olyan hogy majd kifizetem ha kedvem vagy pénzem van. Ha nincs pénzed ne beszélj annyit!
félre értés ne essék! Nem védem a szolgáltatókat mert mindegyiknek van vaj a füle mögött! De azért gondoljunk már bele néha a másik oldal helyzetébe is!
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1640
Írta 2010. december 29. - 15:16
Esetleg rakjak rá gyári szoftvert a T-és helyett? Ez garivesztéssel jár? T-és szoftvert vissza tudom utána rakni rá?